Пошуковий запит: (<.>S=Методика навчання в дошкільних навчальних закладах -- Розвиток мовлення -- Україна<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 373.2.016:81-028.31](477) П 64
Потюрило, О. Завітаємо до "Рукавички" : темат. заняття з розвитку мовлення (граматика) для дітей мол. групи / Олена Потюрило> // Палітра педагога : всеукр. вид. для педагогів та батьків. - 2015. - № 1. - С. 22-23.
. - ISSN 1680-449X
Рубрики: Методика навчання в дошкільних навчальних закладах--розвиток мовлення--Україна
Методика навчання в дошкільних навчальних закладах--граматика--Україна
Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- граматика -- методика навчання -- тематичні заняття -- молодша група -- молодший дошкільний вік -- Рукавичка, казка -- дидактичні вправи -- розвивальні вправи -- прикметники -- іменники -- узгодження -- складнопідрядні речення -- зменшувально-пестливі слова -- родовий відмінок
Є примірники у відділах: Ф2 (03.03.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 373.2.016:81-028.31](477) М 94
Милосердова, Т. Зима буває різна : заняття для старш. дошкільнят логопед. групи / Тетяна Милосердова> // Палітра педагога : всеукр. вид. для педагогів та батьків. - 2015. - № 1. - С. 24-26.
. - ISSN 1680-449X
Рубрики: Методика навчання в дошкільних навчальних закладах--розвиток мовлення--Україна
Кл.слова (ненормовані): розвиток мовлення -- методика навчання -- логопедичні групи -- старші дошкільнята -- старший дошкільний вік -- старша група -- мовленнєвий розвиток -- інтелектуальний розвиток -- правильне мовлення -- журналісти -- зв'язне мовлення -- артикуляційний апарат -- граматична будова -- прості речення -- причинно-наслідковий зміст -- побудова -- творчі розповіді -- виразне розповідання -- зимова природа
Є примірники у відділах: Ф2 (03.03.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 373.2.016:81-028.31](477) К 56
Ковальова, Олена. Коректурні таблиці: активізуємо мовлення старших дошкільників / О. Ковальова, І. Левчук> // Палітра педагога : всеукр. вид. для педагогів та батьків. - 2015. - № 4. - С. 16–19.
. - ISSN 1680-449X
Рубрики: Методика навчання в дошкільних навчальних закладах--розвиток мовлення--Україна
Методика навчання в дошкільних навчальних закладах--природознавство--Україна
Кл.слова (ненормовані): методика навчання -- розвиток мовлення -- природознавство -- мовлення -- коректурні таблиці -- старші дошкільники -- подорожі -- Україна -- природа -- охорона природи Анотація: Інтегроване заняття з використанням коректурної таблиці для старших дошкільнят "Знай і люби Україну".
Дод.точки доступу: Левчук, Ірина
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 373.2.013.43(477) Л 97
Лятамбур, Олена. Знайомтесь – Чорне море : підсумк. заняття у міні-музеї для ст. дошкільників / О. Лятамбур> // Палітра педагога : всеукр. вид. для педагогів та батьків. - 2015. - № 4. - С. 20–22.
. - ISSN 1680-449X
Рубрики: Дошкільна освіта--Музейна педагогіка--Україна
Методика навчання в дошкільних навчальних закладах--Природознавство--Україна
Методика навчання в дошкільних навчальних закладах--Розвиток мовлення--Україна
Кл.слова (ненормовані): методика навчання -- природознавство -- розвиток мовлення -- старший дошкільний вік -- міні-музеї в дитсадку -- музейна педагогіка -- Чорне море -- монологічне мовлення -- тварини -- рослини Анотація: Розробка заняття, проведеного на базі міні-музею в ДНЗ № 8 "Перлинка" м. Ілічівська Одеської області.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 373.2.016:81.028.31](477) П 43
Погорєлова, Л. Запрошуємо на гостину до казки / Л. Погорєлова, К. Шевцова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 18–26. - Зміст: Освітній проект "На гостину до казки" ; Метод наочного моделювання – запорука ефективності роботи з мовленнєвого розвитку ; Результативність проекту ; Додаток 1. Змістове наповнення проекту "На гостину до казки" ; Додаток 2. Заняття з елементами гри-драматизації за змістом української народної казки "Горщик" для дітей раннього віку.
Рубрики: Методика навчання в дошкільних навчальних закладах--розвиток мовлення--Україна
Кл.слова (ненормовані): діти раннього віку -- мовленнєва діяльність -- мовленнєвий розвиток -- діти третього року життя -- розвиток мовлення -- освітні проекти -- казки -- етапи реалізації -- метод наочного моделювання -- змістове наповнення -- конспекти занять -- ігри-драматизації -- Горщик, українська народна казка -- дошкільні навчальні заклади -- методика навчання
Дод.точки доступу: Шевцова, К.
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 373.2.016:81-028.31](477) В 11
Вільгоцька, Н. Як діти казовим гномам картини описували / Наталія Вільгоцька> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 4. - С. 32–36. - Зміст: Освітнє значення роботи з картинкою за методикою ТРВЗ ; Казкові гноми: хто що вміє ; Організація освітньої роботи залежно від віку дітей.
Рубрики: Методика навчання в дошкільних навчальних закладах--розвиток мовлення--Україна
Методи навчання--теорія розв’язання винахідницьких завдань--дошкільні навчальні заклади--Україна
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методика навчання -- розвиток мовлення -- методи навчання -- теорія розв’язання винахідницьких завдань -- робота з картиною -- опис -- освітня робота -- вікові особливості Анотація: У статті йдеться про використання теорії ров’язування винахідницьких завдань в процесі розвитку мовлення дітей дошкільного віку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 376.056.264:373.2](477) В 18
Варфоломєєва, Т. "Четвертий зайвий" – не зайвий у корекційній роботі / Тетяна Варфоломєєва, Валентина Литвинова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 49–53. - Зміст: Цінність та сутність методики ; Навчальний потенціал карток-завдань ; Додаток : Фрагмент заняття з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення : (другий рік навчання).
Рубрики: Логопедія--дошкільні навчальні заклади--Україна
Методика навчання в дошкільних навчальних закладах--розвиток мовлення--Україна
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- логопедична робота -- корекційна робота -- Четвертий зайвий, методика -- картки-завдання -- загальне недорозвинення мовлення -- розвивальні дидактичні посібники Анотація: У статті представлено досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) – центру розвитку дитини № 24 міста Кам’янське, Дніпропетровської області, щодо застосування методики "Четвертий зайвий" у корекційній роботі вчителя-логопеда.
Дод.точки доступу: Литвинова, В.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
| 376.056.264:373.2](477) К 55
Кобякова, Д. Театр мімів, або Ігри перед дзеркалом з батьками : [інформ. стенд] / Дар’я Кобякова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 5. - С. 53–54.
Рубрики: Логопедія--дошкільна освіта--Україна
Методика навчання в дошкільних навчальних закладах--розвиток мовлення--Україна
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- логопедична робота -- інформаційні стенди -- мовні вправи -- ігри перед дзеркалом -- міміка
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Кушнерук, Т. Прийоми розвитку зв’язного мовлення дітей, про які мають знати педагоги / Тетяна Кушнерук> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 11. - С. 33–37.
Рубрики: Методика навчання в дошкільних навчальних закладах--розвиток мовлення--Україна
Дошкільні навчальні заклади--методична робота--Україна
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методика навчання -- мовлення -- розвиток -- прийоми -- майстер-клас -- мовленнєвий розвиток -- методична робота Анотація: У статті йдеться про уміння педагогів створити оптимальні умови для розвитку мовлення дошкільників. Вміщено розробку майстер-класу для педагогів "Навчаємо розмови".
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Сундук, Г. Волю віршам! або Розвиваємо мовлення дітей за допомогою верлібів / Галина Сундук, Ганна Краснощок, Тетяна Харлан> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 11. - С. 43–49. - Зміст: Що таке "верлібр"? ; Із чого починати? ; Як працювати з верлібром? ; Слухаємо ; Уявляємо ; Малюємо ; Додаток : Зігріваємо засніженеі душі : конспект бінар. заняття для дітей ст. групи з розвитку емоційно-вольової сфери, худож.-мовлен. і творч. здібностей (за верлібрами Катерини Єгорушкіної "Янголи" та Валентини Запорожець "Зимове сонечко")
Рубрики: Методика навчання в дошкільних навчальних закладах--розвиток мовлення--Україна
Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методика навчання -- художньо-мовленнєва діяльність -- мовленнєво-творча діяльність -- верлібр -- методична робота -- старший дошкільний вік -- емоційно-вольова сфера -- художньо-мовленнєві здібності -- творчі здібності -- поезія Анотація: У статті описано досвід дошкільного навчального закладу "Теремки" міста Бровари, Київської області, щодо використання поезії в освітньому процесі.
Дод.точки доступу: Краснощок, Г. Харлан, Т.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1)
Знайти схожі
|
|
|