Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Борозенець, Н.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: Н057263/2020/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2020р. Вип. 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Мартиненко, С. Забезпечення якості університетської освіти в умовах змішаного та дистанційного навчання / С. Мартиненко. - С.7-13
Lynova, I. Continuing professional development of academic staff: theoretical approaches and models / I. Lynova, O. Bulvinska. - С.14-22
Кл.слова: вища освіта, професійний розвиток, університет
Sysoieva, S. Academic staff development programme: research competence formation / S. Sysoieva, I. Sokolova. - С.23-32
Кл.слова: підвищення кваліфікації, компетентність, дослідницький
Ivashnova, S. How teachers choose training courses. Empirical research results / S. Ivashnova. - С.33-43
Кл.слова: навчальні курси, вчителі
Salata, O. Development of scientific communication of student’s youth by means of tournament’s competitions / O. Salata. - С.44-51
Кл.слова: комунікація, змагання, студенти
Петренко, Н. Критерії, показники, рівні і методики діагностики розвитку педагогічної компетентності викладачів фізичного виховання в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.52-58
Борозенець, Н. Формування дослідницької компетентності студентів аграрних університетів: використання методу математичного моделювання / Н. Борозенець. - С.59-65
Баркова, Ю. Особливості застосування електронних засобів навчання в професійній підготовці фахівців фізичного виховання і спорту / Ю. Баркова. - С.66-74
Дика, Н. Використання технологій візуалізації в дистанційному навчанні української мови в закладах загальної середньої освіти / Н. Дика, О. Глазова. - С.75-82
Ілійчук, Л. Електронні підручники для нової української школи: досвід впровадження та пропозиції / Л. Ілійчук. - С.83-95
Регейло, І. Оцінювання дослідницької діяльності академічного персоналу: зарубіжний досвід / І. Регейло. - С.96-102
Horbenko, H. Non-formal education of educators in media centers of leading European countries: educational and methodological aspect / H. Horbenko, Y. Fruktova, O. Hondiul. - С.103-109
Кл.слова: неформальна освтіа, медіацентр
Сисоєв, О. Професійна підготовка фахівців до відбору пріоритетних секторів впровадження циркулярної економіки в республіці Польща / О. Сисоєв. - С.110-115
Мягкова, О. Використання технологій скрайбінгу і скетчноутингу в освітньому процесі / О. Мягкова. - С.90-95
Кл.слова: візуалізація, дудл, фасилітація
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Борозенець, Н.
    Формування дослідницької компетентності студентів аграрних університетів: використання методу математичного моделювання [Електронний ресурс] / Н. Борозенець. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - С. 59-65, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
студенти-аграрії -- математичне моделювання -- компетентність -- дослідницька -- якісна освіта
Анотація: У статті продемонстровано, що фундаментом для формування дослідницької компетентності студентів аграрних університетів є математичні дисципліни. Встановлено, що готовність використовувати знання з математики є необхідною умовою для отримання якісної професійної освіти, здійснення дослідницької діяльності. Дано визначення дослідницької компетентності фахівця аграрної галузі та зазначено мету її формування у студентів-аграріїв. Доведено, що сформовані дослідницькі знання, уміння, навички, набутий початковий дослідницький досвід у математичній площині мають стати підґрунтям ефективної професійної діяльності сучасного аграрія. Показано, що зміст математичної підготовки майбутніх спеціалістів сільського господарства має бути скоригований, а знання студентів-аграріїв з математичних дисциплін та вміння використовувати їх на практиці повинні бути цілісними. Обґрунтовано необхідність використання методу математичного моделювання в процесі формування дослідницької компетентності, що передбачає збалансоване використання методів і засобів навчання, форм організації навчальної діяльності студентів. Розглянуто сутність математичного моделювання, яка є сукупністю усіх можливих математичних співвідношень, що описують основні закономірності, властивості досліджуваного процесу, об’єкту або системи, а також завдання математичного моделювання, які з’являються під час розв’язання професійних задач, що виникають в аграрному секторі. Визначено передумови застосування математичних моделей в управлінні аграрним виробництвом. Узагальнено принципи і вимоги до математичних моделей. Виділено етапи та методи побудови математичних моделей. Наведено приклад застосування методу математичного моделювання в курсі «Вища математика» при вивченні теми «Диференціальні рівняння 1 порядку». Зроблено висновки щодо застосування методу математичного моделювання до формування дослідницької компетентності студентів-аграріїв.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)