Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гозак, С. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: О283150799/2015/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 3 (11) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Альохін, М. М. Учнівське самоврядування як інститут правової соціалізації школярів / М. М. Альохін. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Березюк, О. С. Методичні засади формування етнокультурної компетентності особистості / О. С. Березюк. - С.13-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Бобрицька, В. І. Педагогічні умови професійної адаптації фахівців з вищою освітою / В. І. Бобрицька. - С.22-31
Гаврилюк, А. В. Особливості розвитку класичних університетів Східної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С.32-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Гагіна, Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі / Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко. - С.42-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладченко, О. В. Зміна підходів до вивчення інформатики у змісті підготовки майбутніх економістів / О. В. Гладченко. - С.52-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Гозак, С. В. Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання / С. В. Гозак, О. О. Філоненко. - С.61-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриценко, А. П. Історіографія проблеми використання інформаційних ресурсів у практиці навчання історії / А. П. Гриценко. - С.70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Hryshchuk, Yu. V. Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach / Yu. V. Hryshchuk. - С.81-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Дика, Н. М. Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів / Н. М. Дика. - С.90-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудка, І. Г. Підготовка майбутніх учителів географії до організації позакласної діяльності учнів: обгрунтування моделі / І. Г. Дудка. - С.102-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Зимовець, О. А. Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. А. Зимовець. - С.112-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінченко, В. В. Соціосистемна глобалізація вищої освіти: тенденції, наслідки, перспективи / В. В. Зінченко. - С.127-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Іваниця, Г. А. Модель добродійності молодших школярів у контексті структурно-компонентного аналізу / Г. А. Іваниця. - С.140-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності / Л. В. Козак. - С.153-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. Сучасні педагогічні концепції навчання учнів старшої школи / О. М. Кузьменко. - С.163-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Лабінцева, Л. П. Формування досвіду виконавської діяльності учителів музичного мистецтва / Л. П. Лабінцева, О. Д. Ляшенко. - С.175-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Ларіна, Т. В. Лінгво-дидактичний тест як засіб удосконалення іншомовної лексичної компетенції студентів / Т. В. Ларіна. - С.186-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Леонтьєва, І. В. Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського / І. В. Леонтьєва. - С.197-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркова, Т. В. Акмеологічні засади підготовки майбутніх вчителів-філологів до міжкультурної комунікації / Т. В. Маркова. - С.211-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Засоби естетотерапії у формуванні готовності майбутніх педагогів до профілактики конфліктних ситуацій у загальноосвітніх навчальних закладах / В. Г. Муромець. - С.219-227. - Бібліогр. в кінці ст.
Плотніков, Є. О. Розробка та реалізація дистанційного курсу навчання іноземних мов для майбутніх учителів / Є. О. Плотніков. - С.228-237. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, О. Б. Професійна підготовка викладачів вищої школи в магістратурі: досвід європейських країн / О. Б. Проценко. - С.238-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. А. Розвиток увиразнення мовлення майбутніх вихователів: методичний аспект / Ю. А. Руденко. - С.248-260. - Бібліогр. в кінці ст.
Сисоєва, С. О. Новий закон України "Про вищу освіту": дискусійні аспекти наукового тезаурусу / С. О. Сисоєва. - С.261-269. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, О. М. Формування орфографічних умінь на уроках української мови в початковій школі / О. М. Хома. - С.270-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Черненко, Н. М. Концептуальні засади вивчення ризиків у закладах освіти / Н. М. Черненко. - С.280-288. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: Ж679164451/2019/25/3
   Журнал

Журнал Національної академії медичних наук України [Текст] : науковий журнал. - Київ : ТОВ "НТМТ", 1995 - . - ISSN 2413-7944. - Виходить кожного кварталу
2019р. Т. 25 № 3
Зміст:
Цимбалюк, B. І. Стан та перспективи розвитку фундаментальних досліджень у наукових установах Національної академії медичних наук України / B. І. Цимбалюк, Ю. Г. Антипкін, Д. А. Базика. - С.245-252. - Бібліогр. в кінці ст.
Заболотний, Д. І. Питна вода. Мікроскопічні гриби. Мікотоксини / Д. І. Заболотний, В. В. Гончарук, А. В. Руденко. - С.253-259. - Бібліогр. в кінці ст.
Резніков, О. Г. Вікова динаміка змін статевої поведінки й андрогенного статусу в самців зщурів, спричинених пренатальною експозицією до низьких доз дибутилфталату / О. Г. Резніков, О. В. Сачинська, А. А. Лимарєва. - С.260-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Узленкова, Н. Є. Нові фармакологічні засоби радіаційного захисту / Н. Є. Узленкова. - С.268-277. - Бібліогр. в кінці ст.
Фещенко, Ю. І. Алгоритм призначення скорочених 12-місячних режимів лікування на основі лінезоліду для хворих на туберкульоз з пре-розширеною резистентністю МБТ / Ю. І. Фещенко, Н. А. Литвиненко, М. В. Погребна. - С.278-284. - Бібліогр. в кінці ст.
Тронько, М. Д. Концентрація діабетасоційованих автоантитіл до острівцевих автоантигенів (ІА-2А, GADA, ІАА), рівні базальної і постпрандіальної глікемії та секреторний стан базального й стимульованого С-пептиду в доклічному періоді розвитку ЦД 1 типу в дітей та підлітків як імунологічні, метаболічні та гормональні предиктори клінічного дебюту захворювання / М. Д. Тронько, Б. М. Маньковський, В. В. Попова. - С.285-295. - Бібліогр. в кінці ст.
Рудик, Ю. С. Деякі аспекти впливу поліморфізму гена В1-адренорецепторів на перебіг серцевої недостатності / Ю. С. Рудик, С. М. Пивовар, Т. М. Бондар. - С.296-305. - Бібліогр. в кінці ст.
Усенко, О. Ю. Сучасні принципи хірургічного лікування хронічного панкреатиту / О. Ю. Усенко, В. М. Копчак, М. Ю. Ничитайло. - С.306-312. - Бібліогр. в кінці ст.
Кутасевич, Я. Ф. Сучасний погляд на діагностику та лікування оніхомікозів / Я. Ф. Кутасевич, І. О. Олійник, К. Є. Іщейкін. - С.313-320. - Бібліогр. в кінці ст.
Поворознюк, В. В. Саркопенія / В. В. Поворознюк, Н. І. Дзерович. - С.321-331. - Бібліогр. в кінці ст.
Рейзвіх, О. Е. Динаміка зміни рівня поширеності й інтенсивності карієсу та захворювань пародонту в дітей 6-15 років м. Чорноморськ за 9 років спостереження / О. Е. Рейзвіх, С. А. Шнайдер, Л. В. Анісімова. - С.332-336. - Бібліогр. в кінці ст.
Полька, Н. С. Новітній підхід до оцінювання здоров’я підлітків у гігієнічних дослідженнях / Н. С. Полька, С. В. Гозак, О. Т. Єлізарова. - С.337-339. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Полька, Н. С.
    Новітній підхід до оцінювання здоров’я підлітків у гігієнічних дослідженнях / Н. С. Полька, С. В. Гозак, О. Т. Єлізарова // Журнал Національної академії медичних наук України : науковий журнал. - 2019. - Т. 25, № 3. - С. 337-339. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2413-7944

Кл.слова (ненормовані):
здоров’я підлітків -- комплексний показник здоров’я -- методика оцінювання здоров’я -- прямі та непрямі показники здоров’я -- епідеміологічні дослідження
Дод.точки доступу:
Гозак, С. В.
Єлізарова, О. Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Гозак, С. В.
    Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання [Електронний ресурс] / С. В. Гозак, О. О. Філоненко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 61-69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
діти дошкільного віку -- шкільна зрілість -- функціональна готовність -- мотиваційна готовність -- дрібна моторика
Анотація: За методиками Керна-Ірасека, Венгера, Озерецького у дітей старшого дошкільного віку 3-х ДНЗ м. Києва вивчено «шкільну зрілість» до навчання у школі. В результаті досліджень виявлена значна частка дітей, які функціонально не готові до навчання у школі. Достатній рівень мотиваційної готовності за три місяці до навчання у школі мають лише 62,5 % дітей (56,8 % хлопчиків та 68,1 % дівчаток); достатній розвиток дрібної моторики за показником динамічного тремору – 47,0 % дошкільнят (25,6 % хлопчиків та 68,3 % дівчаток), за показником мотометричного тесту Озерецького - лише 22,5 % дітей.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Філоненко, О. О.


Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)