Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гриценко, А. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
Шифр: О283150799/2015/3
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2015р. № 3 (11) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Альохін, М. М. Учнівське самоврядування як інститут правової соціалізації школярів / М. М. Альохін. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Березюк, О. С. Методичні засади формування етнокультурної компетентності особистості / О. С. Березюк. - С.13-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Бобрицька, В. І. Педагогічні умови професійної адаптації фахівців з вищою освітою / В. І. Бобрицька. - С.22-31
Гаврилюк, А. В. Особливості розвитку класичних університетів Східної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С.32-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Гагіна, Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі / Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко. - С.42-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладченко, О. В. Зміна підходів до вивчення інформатики у змісті підготовки майбутніх економістів / О. В. Гладченко. - С.52-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Гозак, С. В. Особливості функціональної готовності дітей до шкільного навчання / С. В. Гозак, О. О. Філоненко. - С.61-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриценко, А. П. Історіографія проблеми використання інформаційних ресурсів у практиці навчання історії / А. П. Гриценко. - С.70-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Hryshchuk, Yu. V. Professional training of future teachers in the Republic of Poland: competence approach / Yu. V. Hryshchuk. - С.81-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Дика, Н. М. Лінгводидактичні особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів / Н. М. Дика. - С.90-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудка, І. Г. Підготовка майбутніх учителів географії до організації позакласної діяльності учнів: обгрунтування моделі / І. Г. Дудка. - С.102-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Зимовець, О. А. Формування гностичних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. А. Зимовець. - С.112-126. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінченко, В. В. Соціосистемна глобалізація вищої освіти: тенденції, наслідки, перспективи / В. В. Зінченко. - С.127-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Іваниця, Г. А. Модель добродійності молодших школярів у контексті структурно-компонентного аналізу / Г. А. Іваниця. - С.140-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності / Л. В. Козак. - С.153-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. М. Сучасні педагогічні концепції навчання учнів старшої школи / О. М. Кузьменко. - С.163-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Лабінцева, Л. П. Формування досвіду виконавської діяльності учителів музичного мистецтва / Л. П. Лабінцева, О. Д. Ляшенко. - С.175-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Ларіна, Т. В. Лінгво-дидактичний тест як засіб удосконалення іншомовної лексичної компетенції студентів / Т. В. Ларіна. - С.186-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Леонтьєва, І. В. Історіографія дослідження життєдіяльності Олександра Лазурського / І. В. Леонтьєва. - С.197-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Маркова, Т. В. Акмеологічні засади підготовки майбутніх вчителів-філологів до міжкультурної комунікації / Т. В. Маркова. - С.211-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Муромець, В. Г. Засоби естетотерапії у формуванні готовності майбутніх педагогів до профілактики конфліктних ситуацій у загальноосвітніх навчальних закладах / В. Г. Муромець. - С.219-227. - Бібліогр. в кінці ст.
Плотніков, Є. О. Розробка та реалізація дистанційного курсу навчання іноземних мов для майбутніх учителів / Є. О. Плотніков. - С.228-237. - Бібліогр. в кінці ст.
Проценко, О. Б. Професійна підготовка викладачів вищої школи в магістратурі: досвід європейських країн / О. Б. Проценко. - С.238-247. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. А. Розвиток увиразнення мовлення майбутніх вихователів: методичний аспект / Ю. А. Руденко. - С.248-260. - Бібліогр. в кінці ст.
Сисоєва, С. О. Новий закон України "Про вищу освіту": дискусійні аспекти наукового тезаурусу / С. О. Сисоєва. - С.261-269. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, О. М. Формування орфографічних умінь на уроках української мови в початковій школі / О. М. Хома. - С.270-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Черненко, Н. М. Концептуальні засади вивчення ризиків у закладах освіти / Н. М. Черненко. - С.280-288. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: І691205/2017/19/21
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : науково-методичний журнал/ М-во освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2017р. № 19/21
Зміст:
Морозова, Н. М. Календарне планування : історія України. 9 клас / Н. М. Морозова. - С.4-13.
Івакін, О. О. Календарне планування : всесвітня історія. 9 клас / О. О. Івакін. - С.13-22.
Кагітіна, Н. А. Розробки уроків : історія України. 9 клас / Н. А. Кагітіна, О. П. Мокрогуз. - С.22-31.
Гриценко, А. П. Розробки уроків : всесвітня історія. 9 клас / А. П. Гриценко. - С.31-48.
Олексин, М. Д. Війни наполеонівської Франції : всесвітня історія. 9 клас / М. Д. Олексин. - С.48-58.
В’ятрович, В. Кінці в землю : (вшанування жертв “Великого терору”) / В. В’ятрович. - С.58-61.
Стецюк, С. А. 100 років боротьби. Українська революція 1917-1921 рр. : історія України. 10 клас. історичний квест / С. А. Стецюк. - С.61-65.
Борисенко, О. А. Обдаровані діти на уроках історії / О. А. Борисенко, Т. Ю. Германовська. - С.65-67.
Куцак, О. В. Друга світова війна : історія України. 11 клас / О. В. Куцак. - С.67-70.
Грицун, В. П. Основні напрямки НТР у другій половині XX - на початку XXI ст. та їх вплив на життя пересічного громадянина : всесвітня історія. Інформатика. 11 клас / В. П. Грицун, І. П. Соловей. - С.70-73.
Меделяєв, В. М. Законодавство країн ЄС : (з історії Європейського Союзу) / В. М. Меделяєв. - С.73-80.
Горбачова, Г. Г. Українські землі в XVI ст. : історія України. 8 клас / Г. Г. Горбачова. - С.80-86.
Буланов, Ю. І. Гетьмани України : тестові завдання. Історія України. 8 клас / Ю. І. Буланов. - С.86-95.
Архіви ЦРУ: хто і як шпигував за українцями : інтернет-новини. - С.86-89.
Грецький проект Катерини II : інтернет-новини. - С.90-93, 95.
[Зміст електронного журналу "Історія та правознавство. Позакласна робота”. - 2017, №7(43)]. - Фаховий сервер : http://journal.osnova.com.ua
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Учбова література:
ФПМВ / МВМП / 293 / Європейське право: Європейське інституційне право / 7 / ОСН
ФПМВ / МВМП / 293 / Європейське право: Інститути та галузі права Європейського Союзу / 7 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
371.32:94(100)
Г 85


    Гриценко, А. П.
    Розробки уроків : всесвітня історія. 9 клас / А. П. Гриценко // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 19/21. - С. 31-48.
УДК

Рубрики: Викладання всесвітньої історії в школі--Уроки в 9 класі

Кл.слова (ненормовані):
уроки всесвітньої історії у 9 класі -- Французька революція (18 ст.) -- індустріальна революція у країнах Західної Європи

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Гриценко, А. П.
    Розробки уроків [Текст] : всесвітня історія. 9 клас / А. П. Гриценко // Історія та правознавство. - Київ : Основа, 2017. - № 19/21. - С. 31-48.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: І691205/2019/19/21
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : науково-методичний журнал/ М-во освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2019р. № 19/21
Зміст:
Ребенок, Л. А. Мотивація навчальної та творчої діяльності учнів / Л. А. Ребенок. - С.2-21.
Мокрогуз, О. П. Уроки "Історія України". 11 клас / О. П. Мокрогуз. - С.23-28.
Морозова, Н. М. Уроки "Всесвітня історія". 11 клас / Н. М. Морозова. - С.29-36.
Гриценко, А. П. Уроки пропедевтичного курсу "Вступ до історії". 5 клас / А. П. Гриценко, В. М. Рубленко. - С.37-42.
Дініц, О. В. Синхроністична таблиця (давня та середньовічна історія України до 1569 р.) / О. В. Дініц. - С.43-58.
10 головних відмінностей між Китаєм та Японією. - С.59-61.
Цікаві факти про самураїв, які замовчують. - С.62-63.
Шурхало, Дмитро. Петро Дорошенко: від гетьмана обох берегів Дніпра до Вятського воєводи / Д. Шурхало, А. Саковська. - С.64-65.
Мазур, Євгенія. Гетьманський переворот / Є. Мазур. - С.66-68.
Данько, Ю. В. "Новий курс" Ф. Д. Рузвельта : всесвітня історія. 10 клас / Ю. В. Данько. - С.69-71.
Небрат, Є. В. Виникнення запорозького козацтва та Запорозької Січі. Запорозька Січ - козацька республіка : історія України. 8 клас / Є. В. Небрат. - С.72-76.
Шешеня, Р. М. Переяславська Рада : історія України. 8 клас / Р. М. Шешеня. - С.77-79.
Бондарь, О. М. Утворення Галицько-Волинської держави : історія України. 7 клас / О. М. Бондарь. - С.80-82.
Писаренко, А. Д. Соціальний проект "Формування правової свідомості дітей" / А. Д. Писаренко, В. В. Щорс. - С.83-87.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Гриценко, А. П.
    Уроки пропедевтичного курсу "Вступ до історії". 5 клас / А. П. Гриценко, В. М. Рубленко // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 19/21. - С. 37-42.

Рубрики: Викладання історії в школі--уроки історії--5 клас

Кл.слова (ненормовані):
пропедевтичний курс "Вступ до історії" -- історичний час -- історична карта -- історичні джерела -- практична робота з історії -- тематичне оцінювання
Анотація: Пропонується увазі читачів декілька уроків із посібника А. П. Гриценко, В. М. Рубленко "Пропедевтичний курс "Вступ до історії". 5 клас" який підготовлено у популярній серії "Мій конспект" ВГ "Основа".
Дод.точки доступу:
Рубленко, В. М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Гриценко, А. П.
    Історіографія проблеми використання інформаційних ресурсів у практиці навчання історії [Електронний ресурс] / А. П. Гриценко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 3(11). - С. 70-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інформаційні ресурси -- метод -- історія -- документ -- джерело -- хрестоматія
Анотація: У статті розглядається питання впровадження протягом ХІХ-ХХ століть використання інформаційних ресурсів у процесі навчання історії у вітчизняних школах. Метою статті є аналіз поглядів тогочасних методистів та дидактів стосовно впровадження реального та реферативного методів навчання, використання хрестоматій, відвідування музеїв та архівів, які давали можливість активізувати діяльність учнів з формування умінь використовувати інформаційні ресурси. У роботі представлена наукова новизна виявленої ефективності впровадження авторських методик в означений період. Окреслений досвід має перспективи використання та подальшого розвитку в навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)