Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Козачук, А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
37.013
П 24


    Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Текст] : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2001 - . - ISSN 2311-2409.
   № 2 (14). - 2010. - 99 с. - 31.00 грн., 31.65 грн.
    Зміст:
Мушка, О. Діяльність Наркомосу УСРР щодо українізації шкільної освіти у 1919 — поч. 30-х рр. ХХ ст. / О. Мушка. - С .4-9
Полякова, О. Історичні аспекти становлення поняття "толерантність" / О. Полякова, О. Знобей. - С .10-13
Головчук, С. Способи та форми патріотичного виховання молодого покоління у творчій спадщині / С. Головчук, Ващенка. - С .14-16
Глоба, Т. Методи виховання моральних цінностей у сучасній французькій школі / Т. Глоба. - С .17-22
Мукан, Н. Характеристика середньої та початкової професійної освіти у німецькомовній спільноті Бельгії / Н. Мукан, Ю. Закаулова. - С .22-26
Дружененко, Т. Елементи етнолінгвістичного аналізу тексту на уроках української мови / Т. Дружененко. - С .27-30
Сніжко, М. Організація самостійної роботи майбутніх учителів математики у процесі алгоритмічної підготовки / М. Сніжко. - С .31-37
Удовиченко, Л. Динаміка розвитку методичних ідей в галузі навчання світової літератури у середній школі / Л. Удовиченко. - С .38-42
Ясак, Т. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів 9 класу на уроках української мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій / Т. Ясак. - С .43-47
Бобрицька, В. Оганізаційно-педагогічні умови формування самостійної компетенції майбутнього викладача вищої школи в умовах магістратури / В. Бобрицька. - С .48-52
Калашнікова, С. Професійна підготовка бізнес-лідерів як фактор розвитку сучасних організацій / С. Калашнікова. - С .53-60
Козачук, А. Дотримання правил техніки безпеки при роботі з персональним комп’ютером у процесі підготовки студентів до педагогічної практики / А. Козачук. - С .61-63
Терентьєва, Н. Реабілітаційний потенціал дитячо-юнацького спортивно-оздоровчого туризму / Н. Терентьєва. - С .64-67
Маруненко, І. Нейроанатомічна і функціональна організація центральних механізмів емоцій / І. Маруненко ; І. Мураненко. - С .68-76
Подшивайлова, Л. Методологічні переваги використання аксіоматичного підходу в психологічних дослідженнях особистості / Л. Подшивайлова, М. Гончаренко. - С .76-80
Коханова, О. Ділова гра як засіб оптимізації взаємодії та розвитку партнерських відносин у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця / О. Коханова. - С .81-85
Сергєєнкова, О. Психологічні основи формування інноваційної готовності майбутніх учителів / О. Сергєєнкова. - С .86-89
Столярчук, О. Вплив криз фахового навчання на формування професійної самооцінки майбутніх педагогів / О. Столярчук. - С .90-94
Чала, О. Вплив копінг-стратегій на деструктивну конфліктність представників юнацького віку / О. Чала. - С .95-98
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
світова література -- аксіоматичний підхід -- деструктивна конфліктність
Анотація: Обгрунтовано теоретичні засади етнолінгвістичного аналізу тексту як одного з прийомів вивчення національно-культурного мовного компонента. За глибоким переконанням автора, елементи етнолінгвоаналізу повинні носити систематичний характер на уроках української мови, оскільки забезпечують високий рівень етномовної та етнокультурної компетенції школярів.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редколегія\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редколегія\
Безпалько, О. В. \редколегія\
Канішевська, Л. В. \редколегія\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України


Примірників всього: 6
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
74.0я431
П 24


    Козачук, А.
    Дотримання правил техніки безпеки при роботі з персональним комп’ютером у процесі підготовки студентів до педагогічної практики [Текст] / А. Козачук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010. - № 2 (14). - С. 61-63
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Педагогічна практика--Правила техніки безпеки--Персональний комп’ютер

Кл.слова (ненормовані):
техніка безпеки -- педагогічна практика -- психологічна готовність -- теоретична підготовленість
Анотація: Обгрунтовано важливість дотримання правил техніки безпеки у роботі студентів з персональним комп'ютером у процесі підготовки до педагогічної практики. Теоретично вивчено ставлення студентів педагогічного університету до здорового способу життя щодо електромагнітної безпеки організму, з'ясовано причини та наслідки недотримання правил техніки безпеки у самостійній підготовці до проведення уроків у школі.
Повний текст / зовнішній ресурс  (посторінковий перегляд): ПОВНИЙ ТЕКСТ або завантажити 

Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
Шифр: С325934233/2021/27/3
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2021р. т.27 № 3
Зміст:
Гальчук, О. Ремінісценції танцю Саломеі і танцю смерті в авторських моделях літератури порубіжжя / О. Гальчук. - С.128-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Вірченко, Т. "Синя книжечка" Василя Стефаника: поетика серіальності / мозаїчності / Т. Вірченко. - С.136-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кирилова, О. Наукова та науково-популярна журналістика: складнощі дефініції понять і типологізації медіа / О. Кирилова. - С.141-148. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, О. Бойові наративи в системі сучасних геополітичних інформаційних війн (досвід російсько-української гібридної інформаційної війни 2014–2021 рр.) / О. Курбан. - С.149-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Москальчук, Г. Комунікативний феномен староукраїнського міраклю "Драма про Олексія, чоловіка Божого" / Г. Москальчук. - С.159-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Видайчук, Т. Дискусія в імператорській академії наук (1907 рік) щодо системи правопису "Словаря української мови" / Т. Видайчук. - С.165-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондарева, О. Витворення авторського лексичного і семантичного словника у драматургічній практиці олександра ірванця / О. Бондарева. - С.172-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Козачук, А. Лексикографічні онлайн-знаряддя в роботі перекладача з литовської мови / А. Козачук. - С.178-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Тищенко, О. Архівна картотека vs. Transkribus: машинне розпізнавання рукописних матеріалів / О. Тищенко. - С.184-190. - Бібліогр. в кінці ст.
Вознюк, Ю. Семантизування слова в тлумачних словниках / Ю. Вознюк. - С.191-194. - Бібліогр. в кінці ст.
Рижков, А. Лабораторія перекладу корейської поезії українською: вірш кім мінджон "вона вперше... Почала відчувати" / А. Рижков. - С.195-203. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Козачук, А.
    Лексикографічні онлайн-знаряддя в роботі перекладача з литовської мови / А. Козачук // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 3. - С. 178-183, DOI 10.28925/2311-259x.2021.3.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
двомовний словник -- литовська мова -- мова-посередник -- переклад -- словник литовської мови -- словникова стаття -- словоформа
Анотація: Використання лексикографічних джерел посідає важливе місце у фаховіи підготовці та професійній діяльності перекладачів не лише в Украї ні, але й за ї ї межами. Об’єкт дослідження становлять онлаи нові знаряддя, які можливо використовувати при перекладі з литовської мови українською. Метою статті є окреслення переваг і недоліків таких інструментів. Для досягнення поставленої мети застосовано функціональнии метод дослідження. Результати дослідження. Незважаючи на розвиток інформацій но-комунікаціи них технологіи , наразі неможливо виконати якісний переклад без участі людини. Якість машинного перекладу також залежить від мовної пари, тому в литовсько-украї нському перекладі доводиться використовувати мову-посередник (англійську, російську або польську). Найбільш помічним за таких обставин є ресурс «Словник литовської мови» (Lietuvių kalbos z odynas). Він містить декілька розділів, серед яких є двомовнии словник для 17 мовних пар, що хоч і не включають украї нської , але включають усі три мовипосередники. Перевагою двомовного словника є велика кількість статей і значень (прямих, переносних, у різних контекстах та граматичних формах), спеціальних маркувань тощо, а також пошук словникових статей із використанням базової латинки. Серед недоліків — нелогічнии спосіб форматування тексту і відсутність системи гіперпосилань, яка уможливлювала би швидкий перехід до будь-якої іншої словникової статті, не вводячи запиту в пошуковии рядок, а також пошук лише за початковою формою слова. В інших розділах ресурсу «Словник литовської мови» є онлаи н-перекладач (на основі Google Translate), навчальний субпортал зі складною структурою, термінологічні, орфографічнии і словники словоформ, синонімів та антонімів. З огляду на високий ступінь синтетичності литовської мови важливим є словник словоформ, у якому зібрані всі граматичні форми змінюваних литовських слів, що включені до двомовних словників. У цілому перевагами «Словника литовської мови» є доступність та інтуї тивнии інтерфеи с, а недоліками — велика кількість реклами та одномовний інтерфейс. У перспективі передбачаються подальші емпіричні дослідження особливостей використання цього й інших подібних ресурсів для перекладацької та освітньої діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)