Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Радченко, С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.
Шифр: Н057263/2016/1/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2016р. Вип. 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Павлик, Н. Розвиток неформального сегмента у системі неперервної освіти / Н. Павлик. - С.7-12
Лісневська, А. Журналістська освіта: теоретичні підходи до формування професійного мислення телевізійних репортерів / А. Лісневська. - С.12-16
Іваній, І. Фізкультурна освіта: концептуальні засади формування професійно-педагогічної культури студентів / І. Іваній. - С.16-21
Ємчик, О. Концептуальні основи розвитку творчого потенціаплу магістрів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки / О. Ємчик. - С.21-26
Чжеюань, Вей. Сутність і зміст міжкультурного виховання / Вей Чжеюань. - С.27-33
Мозальов, В. Якість підготовки фахівців у вищих військових навчальних закладах: педагогічні умови моніторингу / В. Мозальов. - С.33-38
Сисоєва, С. Дослідницька компетентність викладача вищої школи: програма розвитку / С. Сисоєва. - С.39-44
Даценко, В. Організація науково-дослідницької роботи студентів у вищому навчальному закладі / В. Даценко, Н. Хименко. - С.45-49
Мосьпан, Н. Від освіти до ринку праці / Н. Мосьпан. - С.50-55
Головач, Н. Методика оцінювання відповідності професійно значущих якостей фахівців з управління персоналом та економіки праці вимогам ринку праці / Н. Головач. - С.56-60
Соболєва-Терещенко, О. Типологія каналів дистрибуції надання освітніх послуг вищими навчальними закладами / О. Соболєва-Терещенко. - С.60-65
Тригуб, І. Класифікація країн Східної Європи щодо подібності підготовки експертів у галузі освіти / І. Тригуб. - С.66-70
Дерека, Т. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання у США / Т. Дерека. - С.71-76
Прошкін, В. Система контролю навчальних досягнень майбутніх економістів у процесі вивчення "Вищої математики" / В. Прошкін. - С.80-85
Радченко, С. Використання методу шаблонів при формуванні самостійних завдань для студентів 3 курсу лінійної алгебри / С. Радченко. - С.85-90
Іваницька, О. Підготовка до дистанційного навчання майбутніх керівників навчальних закладів: психолого-управлінський аспект / О. Іваницька. - С.90-95
Соболь, Н. Розвиток креативності та художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики / Н. Соболь. - С.96-100
Грищук, Ю. Організація навчання іноземних студентів в Україні як чинник інтернаціоналізації вищої освіти / Ю. Грищук. - С.101-105
Ху, Жунсі. Педагогічні умови формування адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України / Жунсі Ху. - С.105-110
Сін, Чжефу. Методичний інструментарій дослідження рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах / Чжефу Сін. - С.110-114
Лисенко, О. Історико-педагогічний аналіз становлення післядипломної освіти лікарів в Україні / О. Лисенко. - С.115-120
Гордійчук, С. Створення стандартів нового покоління у забезпеченні якості медичної освіти / С. Гордійчук. - С.121-126
Рева, Т. Теоретичні концепти компетентнісного підходу у фармацевтичній освіті / Т. Рева. - С.127-131
Омельчук, М. Професійна компетентність з надання першої долікарняної допомоги: сучасний стан та перспективи формування / М. Омельчук. - С.132-136
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: А863329/2017/4
   Журнал

Археологія [Текст] : науковий журнал/ НАН України, Інститут археології НАН України. - Київ : Академперіодика, 1989 - . - ISSN 0235-3490. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 4
Зміст:
Залізняк, Л. Л. "Неолітична революція" в археології України початку XXI ст. / Л. Л. Залізняк. - С.5-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неоліт України, відтворювальне господарство, бугодністровська
Рассамакін, Ю. Я. Могильники Ігрень (Огрінь) 8 та Олександрія доби енеоліту: проблеми датування та культурної приналежності / Ю. Я. Рассамакін. - С.26-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ранній енеоліт, скелянська культура, стогівська група пам’яток
Скорий, С. А. Професор Олексій Іванович Тереножкін (до 110-річчя від дня народження) / С. А. Скорий, В. М. Саєнко. - С.49-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: історіографія, скіфи, історія археології
Кучера, М. П. Городища уличів у середньому побужжі / М. П. Кучера. - С.61-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: городища, топографія, культурний шар
Моця, О. П. Давньоруське оборонне будівництво у працях М. П. Кучери / О. П. Моця. - С.74-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: городища, Київська Русь, середні віки
Томашевський, А. П. Михайло Петрович Кучера та вітчизняна історико-археологічна наука / А. П. Томашевський, А. В. Борисов. - С.79-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: давньоруські городища, археологічні пам’ятки, наукова спадщина
Войцещук, Н. В. Дослідження пам’яток в басейні р. Вишня 2014-2015 рр. / Н. В. Войцещук, Д. Ю. Павлів, О. М. Осаульчук. - С.87-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: пам’ятки басейну р. Вишня, рання залізна доба, княжа доба
Голубєв, А. М. Салтово-маяцький кремаційний могильник біля с. Нижній Бишкив на Сіверському Дінці / А. М. Голубєв. - С.105-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: салтово-маяцька культура, кремаційний могильник, зооморфний салтівський стиль
Осипенко, М. С. Саадачні трійники-розподільники золотоординського часу / М. С. Осипенко. - С.111-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: трійник-розподільник, кочовики, Золота Орда
Никоненко, Д. Д. Вітовтова вежа за даними сучасних фотограмметричних досліджень / Д. Д. Никоненко, С. Б. Радченко, А. В. Волков. - С.120-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вежа Вітовна, фотограметрія, аерофотозйомка
Тарасенко, Ірина Григорівна. До історії рятівних досліджень на Кам’яній Могилі у 1950-х рр. / І. Г. Тарасенко. - С.130-144. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Кам’яна Могила, дослідження на новобудовах, архівні матеріали
Симоненко, О. В. До ювілею Анатолія Михайловича Хазанова / О. В. Симоненко. - С.145-146
Кл.слова: Хазанов Анатолій Михайлович
Скорий, С. А. Міжнародна археологічна конференція "видатний археолог XX ст. професор Олексій Іванович Тереножкін" / С. А. Скорий, Д. С. Гречко, Д. В. Каравайко. - С.147-150
Кл.слова: конференція, Тереножкін Олексій Іванович, видатний археолог
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: П225817115/2017/28
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2017р. № 28 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Ващенко, Л. М. Проблеми наукового аналізу інноваційного розвитку / Л. М. Ващенко. - С.4-11
Хоружа, Л. Л Аксіологічні орієнтири професійної підготовки педагога (наукові ідеї доктора педагогічних наук, професора, академіка НАПН України О.Я. Савченко) / Л. Л Хоружа. - С.12-15
Калініченко, Л. М. Ідеї о. Савченко про формування творчого мислення / Л. М. Калініченко. - С.16-22
Богуш, А. М. Дошкільна і початкова ланки освіти – сходинки наступності / А. М. Богуш. - С.23-27
Ogrodzka-Mazur, E. Janusz reykowski’s concept of moral development as an multi-dimensional phenomenon and its applications in intercultural studies / E. Ogrodzka-Mazur. - С.28-33
Астаф’єва, М. М. Педагогічна технологія формування в учнів навичок ХХІ століття при розв’язуванні геометричних задач на побудову / М. М. Астаф’єва, В. В. Прошкін, С. С. Радченко. - С.34-42
Дика, Н. М. Формування мовних понять в умовах реалізації концепції нової української школи (10-11 класи) / Н. М. Дика. - С.43-48
Козир, М. В. Розвиток критичного мислення у форматі інформаційної педагогіки / М. В. Козир. - С.49-53
Мельник, Н. І. Феномен "професійної компетентності" в українській та європейській педагогічній теорії: порівняльний аспект / Н. І. Мельник. - С.54-60
Мельниченко, О. В. Проблеми створення підручника з гендерних студій для студентів вищих навчальних закладів / О. В. Мельниченко. - С.61-65
Сливка, Л. В. Рефлексивно-оцінювальний складник підготовки майбутніх учителів до промоції здоров’я: польський досвід / Л. В. Сливка. - С.66-72
Стеблецький, А. Л. Розвиток науково-педагогічної спільності вищого навчального закладу / А. Л. Стеблецький. - С.73-78
Сопова, Д. О. Феномен академічної чесності у контексті якості сучасної вищої освіти / Д. О. Сопова. - С.79-84
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 4 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: О283150799/2017/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Батечко, Н. Г. Феномен якості вищої освіти в сучасному науковому дискурсі / Н. Г. Батечко. - С.1-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Гончаренко-Закревська, Н. В. Інноваційні підходи щодо розвитку особистості і формування поведінки дитини в педагогічній спадщині С. Френе / Н. В. Гончаренко-Закревська. - С.17-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Таможська, І. В. Життєпис та науково-педагогічна діяльність приват-доцента О. М. Грена / І. В. Таможська. - С.30-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Літіченко, О. Д. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного віку у 50-х роках ХХ століття на сторінках педагогічної преси / О. Д. Літіченко. - С.43-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Башкір, О. І. Місце педагогіки в системі педагогічної освіти України в історичному дискурсі XIX – початку XX ст. / О. І. Башкір. - С.57-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Твердохліб, Т. С. Викладання гомілетики як педагогічно орієнтованої дисципліни в Київській духовній академії (1819–1869 рр.) / Т. С. Твердохліб. - С.71-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. В. Освітній потенціал православного віровчення про "живе" / О. В. Горбань. - С.84-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Додонова, В. І. Релігійна раціоналізація та її значення для появи модерних освітніх інституцій / В. І. Додонова. - С.96-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Попович, А. С. Теоретичні аспекти реалізації принципу історизму на заняттях зі стилістики української мови у вищій школі / А. С. Попович. - С.109-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Прошкін, В. В. Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття / В. В. Прошкін, М. М. Астаф’єва, С. С. Радченко. - С.122-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Васьківська, Г. О. Дидактичні аспекти реалізації міждисциплінарних зв'язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів / Г. О. Васьківська. - С.137-149. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошіль, О. П. Освітнє середовище дошкільного навчального закладу: ґенеза та сутнісний зміст поняття / О. П. Кошіль. - С.150-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, О. О. Ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів / О. О. Музика. - С.163-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Пищик, О. В. Сучасні погляди на систему управління педагогічним колективом в професійно-технічному навчальному закладі / О. В. Пищик. - С.173-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Подчерняєва, Н. Д. Культура міжнаціонального спілкування старшокласників: сутність поняття / Н. Д. Подчерняєва. - С.186-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Купрій, Т. Г. Імагологічні виміри "іншого/чужого" в студентському середовищі (на матеріалах емпіричної розвідки) / Т. Г. Купрій. - С.200-212. - Бібліогр. в кінці ст.
Бровко, К. А. Феномен корпоративної культури особистості в контексті освітологічних знань / К. А. Бровко. - С.213-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. П. Проблема формування духовно-моральних цінностей студентів в умовах освітнього середовища вищого навчального закладу / С. П. Паламар. - С.221-234. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Сучасна дошкільна освіта: європейський досвід розвитку / Л. В. Козак. - С.235-251. - Бібліогр. в кінці ст.
Братко, М. В. Система освіти США: структура, традиції управління, особливості вищої освіти / М. В. Братко. - С.252-268. - Бібліогр. в кінці ст.
Гришак, С. М. Стандарти гендерної рівності ради Європи як нормативно-правове підґрунтя розвитку гендерної освіти в пострадянських країнах / С. М. Гришак. - С.269-284. - Бібліогр. в кінці ст.
Загородня, А. А. Компаративний аналіз професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі / А. А. Загородня. - С.285-295. - Бібліогр. в кінці ст.
Кириченко, О. С. Критерії формування готовності до професійної діяльності інженерів на основі 3D-моделювання / О. С. Кириченко. - С.296-308. - Бібліогр. в кінці ст.
Трач, Ю. В. VR-технології як метод і засіб навчання / Ю. В. Трач. - С.309-322. - Бібліогр. в кінці ст.
Bacurovska, I. Ways to integrate European massive open online courses in Ukraine`s University education / I. Bacurovska. - С.323-337. - Бібліогр. в кінці ст.
Бісмак, О. В. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації / О. В. Бісмак. - С.338-351. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: О283150799/2018/1/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Огнев’юк, В. Український університет у добу експонентного розвитку / В. Огнев’юк. - С.1-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Твердохліб, Т. Навчання педагогіки у освітніх закладах Православної церкви: погляди педагогів і релігійних діячів (1867-1884 рр.) / Т. Твердохліб. - С.26-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Зверюк, Р. Яким Ярема: типологія учителя на зламі типів педагогіки першої половини ХХ століття / Р. Зверюк. - С.38-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрухан-Щербакова, Л. Основні положення професійної етики соціального працівника у спадщині Мері Елен Річмонд (1861-1928 рр.) / Л. Петрухан-Щербакова. - С.51-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Klajmon-Lech, U. The idea of subjectivity and dialogue in the education of a disabled / U. Klajmon-Lech. - С.61-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Гурська, А. Стан готовності вчителів початкової школи до інклюзивного навчання / А. Гурська, Н. Кіпіченко. - С.77-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Стажування як форма професійного самовдосконалення менеджера освіти / В. Гладкова. - С.87-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Астаф’єва, М. Формування критичного мислення майбутніх учителів математики засобами геометрії / М. Астаф’єва, В. Прошкін, С. Радченко. - С.100-115. - Бібліогр. в кінці ст.
Скачкова, Г. Зарубіжний та вітчизняний досвід підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи з особами, що мають особливі освітні потреби / Г. Скачкова. - С.116-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Семенюк, А. Модель формування художньої культури майбутніх художників-конструкторів / А. Семенюк. - С.129-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбашна, Я. Нові завдання і функції сучасного викладача закладу вищої медичної освіти у підготовці компетентного лікаря / Я. Кульбашна, О. Ткачук, В. Захарова. - С.141-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Бойчук, О. Сучасні психолого-педагогічні вимоги до викладача вищого медичного навчального закладу / О. Бойчук. - С.158-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Журавель, Т. Неформальна освіта як інструмент підвищення лідерського потенціалу учнів ПТНЗ / Т. Журавель, Ю. Рогозна. - С.171-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Грицак, Н. Інноваційні підходи до вивчення зарубіжної літератури у вищій школі / Н. Грицак. - С.188-199. - Бібліогр. в кінці ст.
Братко, М. Історія становлення та сучасна соціальна роль комм’юніті (громадських коледжів) США / М. Братко. - С.200-218. - Бібліогр. в кінці ст.
Батечко, Н. Аксеологічні аспекти освіти дорослих Франції / Н. Батечко, А. Дурдас. - С.219-232. - Бібліогр. в кінці ст.
Piechaczek-Ogierman, G. Media pop culture in the process of shaping the identity of youth / G. Piechaczek-Ogierman. - С.233-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Воронова, Н. Мистецькі парадигми культурологічної освіти / Н. Воронова. - С.246-254. - Бібліогр. в кінці ст.
Мережко, Ю. Художній смак як наукова дефініція: філософсько-історичний аспект / Ю. Мережко, С. Румянцева. - С.255-266. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Компетентнісний підхід як методологічний орієнтир модернізації сучасної освіти / С. Паламар. - С.267-278. - Бібліогр. в кінці ст.
Могілевська, В. Теоретизування щодо дидактичних засад сучасної позашкільної освіти / В. Могілевська. - С.279-290. - Бібліогр. в кінці ст.
Хома, О. Формування компетентностей у молодших школярів в контексті сучасних освітніх реформ / О. Хома, О. Ліба. - С.291-302. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошіль, О. Особливості формування проектної компетенції у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / О. Кошіль. - С.303-311. - Бібліогр. в кінці ст.
Khomik, О. Practical course-conference using youtube as interactive teaching form of professionals in higher educational institutions / О. Khomik, О. Kovalchuk. - С.312-324. - Бібліогр. в кінці ст.
Бодненко, Д. Формування інформатичної компетентності майбутніх фінансистів під час вивчення дисципліни "Економетрика" / Д. Бодненко, О. Глушак, С. Семеняка. - С.325-340. - Бібліогр. в кінці ст.
Ветчанін, Є. Сучасний стан комп’ютеризації освіти / Є. Ветчанін. - С.341-352. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, В. Мобільні навчальні додатки в сучасній освіті / В. Білоус. - С.353-362. - Бібліогр. в кінці ст.
Мосьпан, Н. Quality assurance organisational and management structure in the European Union / Н. Мосьпан. - С.363-373. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Никоненко, Д. Д.
    Вітовтова вежа за даними сучасних фотограмметричних досліджень [Текст] / Д. Д. Никоненко, С. Б. Радченко, А. В. Волков // Археологія. - Київ : Академперіодика, 2017. - № 4. - С. 120-129. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
вежа Вітовна -- фотограметрія -- аерофотозйомка
Дод.точки доступу:
Радченко, С. Б.
Волков, А. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Астаф’єва, М. М.
    Педагогічна технологія формування в учнів навичок ХХІ століття при розв’язуванні геометричних задач на побудову [Електронний ресурс] / М. М. Астаф’єва, В. В. Прошкін, С. С. Радченко. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. - № 28. - С. 34-42

Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Прошкін, В. В.
Радченко, С. С.


Є примірники у відділах: всього 4 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.
Шифр: А863329/2019/4
   Журнал

Археологія [Текст] : науковий журнал/ НАН України, Інститут археології НАН України. - Київ : Академперіодика, 1989 - . - ISSN 0235-3490. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 4
Зміст:
Корпусова, В. М. Історіософія В. П. Петрова як методологія етногенетичних студій / В. М. Корпусова, Н. С. Абашина. - С.5-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Отрощенко, В. В. Антропозооморфні шаманські пряжки перехідного періоду від середньої до пізньої бронзи / В. В. Отрощенко. - С.12-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Козловський, А. О. Давньоруське кладовище на копиревому кінці / А. О. Козловський, В. О. Крижановський. - С.22-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Рудич, Т. О. Кочова складова населення Середнього Подніпров’я (Правобережжя) давньоруської доби за матеріалами антропології / Т. О. Рудич. - С.43-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Шмарко, І. Б. Рогове завершення лука з Більського городища / І. Б. Шмарко. - С.52-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Івченко, А. В. Розкоп "Орієнт" некроколя Ольвії / А. В. Івченко. - С.60-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Осипенко, М. С. Металеві кистені давньоруської доби (за матеріалами Національного музею історії України) / М. С. Осипенко. - С.72-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаврилюк, Н. О. Комплексний аналіз кераміки з ранніх шарів Жаботинського поселення / Н. О. Гаврилюк, М. А. Кулькова, М. А. Кашуба. - С.90-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Радченко, С. Б. Навіщо потрібні геоінформатики та як їх правильно застосовувати? / С. Б. Радченко. - С.114-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Радченко, С. Б.
    Навіщо потрібні геоінформатики та як їх правильно застосовувати? [Текст] / С. Б. Радченко // Археологія : науковий журнал. - 2019. - № 4. - С. 114-124. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0235-3490

Кл.слова (ненормовані):
бази даних -- інтероперабельність -- геопросторові дані -- системи координат -- археологічні дослідження

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Прошкін, В. В.
    Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття [Електронний ресурс] / В. В. Прошкін, М. М. Астаф’єва, С. С. Радченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 122-136, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1236. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
геометричні задачі на побудову -- критичне мислення -- математика -- навички ХХІ століття -- учні -- формування
Анотація: У статті розкрито сутність поняття навичок ХХІ століття як педагогічного феномену. Виділено три блоки навичок: навчальні та інноваційні; інформаційні, медійні та комп’ютерні; життєві і професійні (кар’єрні). Розглянуто ключову навичку ХХІ століття – критичне мислення. Подано результати реальної практики формування критичного мислення сучасної молоді. Доведено, що математика має невичерпні можливості і засоби для виховання критичного, зокрема, логічного мислення, із дотриманням правил та законів математичної логіки. Представлено задачі на побудову як клас геометричних задач, розв’язання яких якнайкраще тренує мислення та сприяє формуванню цілого ряду інших навичок ХХІ століття. Охарактеризовано чотири етапи процесу розв’язання задач на побудову: аналіз, побудова, доведення, дослідження. Зазначено, що розв’язання задач на побудову є класичним вирішенням будь-якої (не лише математичної, а виробничої, соціальної, побутової тощо) проблеми
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Астаф’єва, М. М.
Радченко, С. С.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)