Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Сараєва, І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: Н057263/2021/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2021р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр. в кінці ст.
Зміст:
Матвіїв, Н. Взаємозалежність спадковості, середовища та виховання в становленні та розвитку особистості / Н. Матвіїв, Н. Мачинська. - С.7-13
Казакевич, О. Компонентно-структурний аналіз лідерської компетентності маркетологів / О. Казакевич. - С.14-20
Мурзіна, О. Сутність, зміст та структура медіакомпетентності лікаря / О. Мурзіна. - С.21-29
Гладкова, В. Формування дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти / В. Гладкова. - С.30-36
Проценко, О. Освітологічна підготовка в забезпеченні якості освіти в університеті / О. Проценко, О. Мельниченко. - С.37-45
Ханикіна, Н. Впровадження принципів академічної доброчесності в університеті: досвід проведення освітологічних дебатів / Н. Ханикіна, Д. Сопова, О. Бульвінська. - С.46-55
Сараєва, І. Художньо-творчі види діяльності в роботі з дітьми дошкільного віку / І. Сараєва. - С.56-63
Мосьпан, Н. Система забезпечення якості вищої освіти у Франції / Н. Мосьпан, А. Дурдас. - С.64-71
Сисоєв, О. Організація післядипломної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Республіці Польща (на прикладі Сілезької Політехніки) / О. Сисоєв. - С.72-80
Андрійчук, В. Навчання фінансової грамотності учнів початкової школи: міжнародний досвід / В. Андрійчук
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Сараєва, І.
    Художньо-творчі види діяльності в роботі з дітьми дошкільного віку [Електронний ресурс] / І. Сараєва. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 56-63, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
діти дошкільного віку -- музикальність -- музична діяльність -- театралізована діяльність
Анотація: Розвиток дитячої творчості є актуальною проблемою сучасної педагогіки, і перед системою освіти постає головна мета виховання в підростаючого покоління творчого підходу до перетворення довколишнього світу, активності і самостійності мислення, що сприяють досягненню позитивних змін в житті суспільства. Формування творчої особистості дитини є напрямом педагогічного процесу, який створює сприятливо-емоційні умови для кожної дитини, забезпечує духовний розвиток та сприяє формуванню художньо-творчих здібностей дітей дошкільного віку. У статті розглядається проблема розвитку дитячої творчості засобами музичного та театрального мистецтва. Підкреслено важливість пізнання дітьми дошкільного віку музичного мистецтва, розкрито структуру музикальності та шляхи її дослідження. Зазначено, що дитина розвивається в процесі музичної діяльності під впливом цінностей музичного мистецтва, спілкування з музикою і дорослими. Представлено особливості особистісно-орієнтованої дошкільної музичної освіти і виховання. З’ясовано, що слухання музики сприяє розвитку художнього смаку та формуванню оцінних суджень. Саме музика дає можливість дитині побачити довколишній світ по-новому, адже різноманітний зміст музичних творів збуджує фантазію, розвиває пам’ять, сприйняття, творчі здібності, збагачує словниковий запас. У статті представлено та подано класифікацію одного зі специфічних видів дитячої активності – театралізованої діяльності, яка пов’язана з драматизацією і грою, містить творче начало і є різновидом художньої діяльності. Представлено інструментальне збагачення емоційної сфери дошкільника в театралізованій діяльності. Окреслені види діяльності мистецької освіти в дошкільному віці, що формують особистість дитини, розвивають її творчі здібності, інтуїтивно спрямовують прояви дитини до оцінно-контрольних дій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)