Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Чаркіна, Т. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
Шифр: І691205/2017/1/2
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : науково-методичний журнал/ М-во освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2017р. № 1/2
Зміст:
Хамуляк, С. Б. Дещо про портрети... / С. Б. Хамуляк. - С.3-7.
Чаркіна, Т. І. Теоретичні аспекти формування полікультурних компетенцій в сучасному освітньому просторі / Т. І. Чаркіна. - С.8-12. - Бібліогр.: 9 назв.
Гінетова, Т. Л. Інтелектуальні змагання з історії як засіб формування компетентності особистості / Т. Л. Гінетова. - С.13-16. - Бібліогр.: 6 назв.
Прус, Ф. А. Селянський повстанський рух на Поділлі у 1919-1926 роках. Отаман Яків Орел-Гальчевський / Ф. А. Прус. - С.17-19. - Бібліогр.: 5 назв.
Горохова, К. М. Культура України другої половини 1940-х - початку 1950-х рр. : історія України. 11 клас / К. М. Горохова. - С.20-24.
Петрик, О. О. Європейська інтеграція: здобутки і труднощі : всесвітня історія. 11 клас / О. О. Петрик. - С.25-27.
Іванчук, І. М. Голодомор 1932-1933 рр. : історія України. 10 клас / І. М. Іванчук. - С.28-32. - Бібліогр.: 4 назви.
Зуб, Едуард. Зворотній бік Голодомору. Про тих, хто вдосталь їв і не вдавився / Е. Зуб. - С.30-31.
Нужа, Ю. П. Відродження громадівського руху в 70-90-ті роки XIX ст. : історія України. 9 клас / Ю. П. Нужа. - С.33-37.
Польова, Г. М. Природні умови Італії. Виникнення міста Рима : всесвітня історія. 6 клас / Г. М. Польова. - С.38-41. - Бібліогр.: 5 назв.
Сичик, О. В. Вплив Візантії, імперії Карла Великого, перший Арабський халіфатів на становлення Середньовічної Європи : всесвітня історія. 7 клас. Практичне заняття № 1. / О. В. Сичик. - С.42-44.
Корупція безсмертна?. - С.45-46.
Курин, М. М. Про що й про кого розповідає історія : вступ до історії. 5 клас / М. М. Курин. - С.47-49. - Бібліогр.: 5 назв.
Кожина, А. Г. Сполучені Штати Америки за часів Великої депресії : всесвітня історія. 10 клас / А. Г. Кожина. - С.50-63. - Бібліогр.: 17 назв.
Вітаємо ювеляра : від редакції. - С.16.
Клишоногий капрал : інтернет-новини. - С.44.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Чаркіна, Т. І.
    Теоретичні аспекти формування полікультурних компетенцій в сучасному освітньому просторі / Т. І. Чаркіна // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 1/2. - С. 8-12. - Бібліогр.: 9 назв.

Рубрики: Освіта--полікультурна освіта

   Кафедра педагогіки


Кл.слова (ненормовані):
полікультурна освіта -- критерії полікультурної компетенції -- полікультурна спрямованість -- полікультурна грамотність -- полікультурна діяльність -- сучасний освітній простір
Анотація: Автор статті спробував визначити поняття полікультурних компетенцій, теоретичних аспектів їх формування в сучасному освітньму просторі.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Чаркіна, Т. І.
    Теоретичні аспекти формування полікультурних компетенцій в сучасному освітньому просторі [Текст] / Т. І. Чаркіна // Історія та правознавство. - Київ : Основа, 2017. - № 1/2. - С. 8-12. - Бібліогр.: 9 назв.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: І691205/2019/7/9
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : науково-методичний журнал/ М-во освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2019р. № 7/9
Зміст:
"Пряма лінія” з тренерами НУШ: високий рівень педагогічної освіти та якісна інформація від найкращих спікерів!. - С.3-5.
Чаркіна, Т. І. Педагогічна фасилітація у діяльності сучасного вчителя / Т. І. Чаркіна. - С.5-10.
Лутченко, Н. В. Формування просторової компетентності на уроках історії та географії / Н. В. Лутченко. - С.10-16.
Краснова, Т. В. Розвиток особистісного потенціалу школярів / Т. В. Краснова. - С.16-19.
Примакова, Т. В. До питання формування культурної самосвідомості засобами історії / Т. В. Примакова. - С.19-22.
Чернік, С. Д. Використання аудіовізуальних джерел на уроках у старшій школі / С. Д. Чернік. - С.22-27.
Колінько, А. П. Вплив критичного мислення на ефективність навчання учнів / А. П. Колінько. - С.27-34.
Якубечко, О. К. Тестові завдання для засвоєння понять і термінів до курсу історії України / О. К. Якубечко, С. Б. Хамуляк. - С.34-49.
Неспокійні часи в історії людства: факти про війну. - С.49.
Дяченко, І. М. Франція у другій половині XX - на початку XXI ст. : всесвітня історія. 11 клас / І. М. Дяченко. - С.50-55.
Качуровська, І. С. Повсякденне життя та культура України в середині XIX - на початку XX ст. : історія України. 9 клас / І. С. Качуровська. - С.55-63.
Онопченко, О. І. Сім’я і шлюб : право. 9 клас / О. І. Онопченко. - С.63-67.
Нужа, Ю. П. Практичне заняття "Повсякденне життя в СРСР у 1980-1990-х рр. Телебачення” : історія України. 11 клас / Ю. П. Нужа. - С.67-70.
Ларіонова, А. М. "Чорнобиль - Фукусіма. У світі атомних ядер”. Історичний та літературний аспект : інтегрований урок: історія України, українська література. 11 клас / ЛаріоноваМ., О. О. Адарюков. - С.70-79.
Машика, В. Задачі з цивільного права / В. Машика. - С.79-86.
Шиманчик, Я. М. Viber-квест "Права людини” : правознавство. 10-11 класи / Я. М. Шиманчик. - С.86-87.
Степаненко, О. І. Навчальна програма з позашкільної освіти науково-дослідницького напряму "Історичне краєзнавство” (1 рік навчання) : фаховий сервер № 58 / О. І. Степаненко. - сайт http://journal.osnova.com.ua
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
37(477)
Ч-20


    Чаркіна, Т. І.
    Педагогічна фасилітація у діяльності сучасного вчителя / Т. І. Чаркіна // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 7/9. - С. 5-10.
УДК

Рубрики: Вчитель--сучасний вчитель

Кл.слова (ненормовані):
вчитель нової української школи -- педагогічна фамилітація -- сучасний вчитель -- педагогіка партнерства -- професійна свідомість вчителя
Анотація: Йдеться мова про те, яким повинен бути вчитель нової української школи. Це люди, які здатні створити умови для гармонійних внутрішньогрупових взаємодій, для співтворчості і співробітництва суб’єктів освітнього процесу.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)