Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Binytska, K.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: Н057263/2020/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2020р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Ярошенко, О. Науково-педагогічний потенціал університету як предмет наукового дискурсу / О. Ярошенко. - С.7-13
Pappas, G. Educational system and neoliberal educational policy / G. Pappas. - С.14-18
Кл.слова: система освіти, неоліберальна
Сисоєв, О. Професійна підготовка фахівців для економічної галузі як об’єкт наукового дослідження в Україні / О. Сисоєв. - С.19-24
Іванюк, Г. Особистісно-професійний розвиток майбутніх педагогів у процесі навчальних практик / Г. Іванюк, О. Венгловська, Є. Антипін. - С.19-24
Голота, Н. Формування готовності майбутніх педагогів до організації партнерської взаємодії між учасниками освітнього процесу / Н. Голота, А. Карнаухова. - С.35-41
Batechko, N. The role of the scientific libraries in ensuring principles of academic integrity / N. Batechko [и др.]. - С.42-49
Інші автори: Durdas A., Kishchak T., Mykhailichenko M.
Shepel, M. Development of the future managers’ deontological culture in the process of teaching a foreign language / M. Shepel. - С.50-56
Островська, Г. Готовність учителя до формування національної ідентичності учнів на уроках зарубіжної літератури / Г. Островська. - С.57-64
Мотуз, Т. Реалізація права на академічну свободу вчителя в системі освіти України / Т. Мотуз. - С.65-71
Machynska, N. Types and forms of professional development of a preschool teacher in in-service training / N. Machynska, Y. Derkach, Y. Pankevych. - С.72-77
Sysoieva, S. Implementation of the continuing education concept in the european educational area: regulatory provision / S. Sysoieva, O. Protsenko. - С.78-84
Binytska, K. Requirements for system of professional competencies of english teacher in eu countries / K. Binytska, G. Buchkivska, A. Kokiel. - С.85-90
Golzar, J. Servant leadership principles in collegial level: efl students’ reported experiences in Afghanistan / J. Golzar, M. A. Miri. - С.91-103
Соколова, І. Європейські підходи і практики забезпечення якості вищої освіти / І. Соколова. - С.104-113
Zaskaleta, S. Higher education quality assurance: finland’s experience / S. Zaskaleta. - С.114-119
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Binytska, K.
    Requirements for system of professional competencies of english teacher in eu countries [Електронний ресурс] / K. Binytska, G. Buchkivska, A. Kokiel. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P85-90, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
країни ЄС -- професійні компетентності -- вчителі англійської мови
Анотація: У статті висвітлено вимоги до професійних компетентностей вчителя англійської мови в країнах ЄС. Акцентовано, що одним з найважливіших нормативно-правових документів, який визначає вимоги до компетентності та професійної підготовки вчителів англійської мови, є Вказівки для вчителів англійської мови, які говорять іншими мовами (TESOL). В країнах ЄС вимогами, які висуваються до вчителя англійської мови є: дотримання рекомендацій та вказівок освітньої програми зверху до низу; використання рекомендованих підручників та навчальних матеріалів, викладачі можуть самостійно розробляти власні підручники та посібники, а також поповнювати існуючі; розробка та проведення тестів; підготовка учнів до іспитів. Розробка вимог до вчителя англійської мови забезпечує детальне обговорення його компетентностей, зокрема: вміння конкретно планувати освітню діяльність та виконувати її у класі відповідно до раніше підготовленої програми; здатність гнучко адаптуватися до запитань та відповідей учнів; можливість контролю за роботою учнів; вміння розпізнавати, аналізувати та давати можливість учням долати труднощі в процесі навчання та розвивати свої індивідуальні здібності. Оцінка компетентностей вчителя англійської мови у країнах ЄС доводить, що вони повинні бути чітко визначені та узгоджені у професійному стандарті. Узагальнено, що у європейських країнах є різні суспільні потреби та вимоги до вчителя англійської мови, саме тому неможливо визначити один «ідеальний набір вимог» до професійних компетентностей вчителя англійської мови. Однак перераховані вище компетентності, безумовно, є запорукою позитивного досвіду навчання та збільшать шанси на успіх у професійній діяльності вчителя англійської мови. Проаналізовані вимоги щодо професійних компетентностей учителя англійської мови, на нашу думку, є спробою відповісти на виклики сучасного глобалізованого суспільства в потребі міжнародної інтеграції та вільного спілкування. Вважаємо, що для нашої держави доцільно враховувати ці вимоги під час розроблення національних професійних стандартів для вчителів іноземної мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Buchkivska, G.
Kokiel, A.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.
Шифр: Н057263/2024/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2024р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Сисоєва, C. Професіоналізація вчителя в умовах воєнного стану в Україні / C. Сисоєва. - С.7-17
Kostiuk, T. Key stepping stones of modern higher education: trapped values and reshaping of the paradigm / T. Kostiuk. - С.18-28
Буйницька, О. Підвищення конкурентоспроможності відкритого університету в контексті сталого розвитку / О. Буйницька, В. Смірнова. - С.29-53
Ващенко, Л. Професія вчителя біології в Україні: статистичні характеристики / Л. Ващенко. - С.54-65
Наумова, В. Професійний розвиток учителів природничо-математичної освіти і технологій в умовах цифрового освітнього середовища / В. Наумова. - С.66-76
Bacher, M. A didactical approach to fostering language sensitivity in multilingual classroom settings: the common European framework of reference for languages (CEFR) as a tool to unite nations / M. Bacher, S. Bacher, K. Binytska. - С.77-88
Rudnik, Y. Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine / Y. Rudnik, L. Petryk, N. Kosharna. - С.89-101
Durdas A.,. Foreign language classes for professional purposes at university: development of fluency / A., Durdas [и др.]. - С.102-113
Інші автори: Harbuza T., Borshchovetska V., Starosta H.
Fedchyshyna, A. Features of regulatory support of non-formal adult education in the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland / A. Fedchyshyna. - С.114-124
Мирошніченко, О. Мікрокваліфікації для професійного розвитку викладачів: досвід відкритого університету (Сполучене Королівство) / О. Мирошніченко. - С.125-140
Бульвінська, О. Університетська автономія – достатня чи необхідна умова для якості вищої освіти? Досвід проведення освітніх дебатів / О. Бульвінська. - С.141-152
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Bacher, M.
    A didactical approach to fostering language sensitivity in multilingual classroom settings: the common European framework of reference for languages (CEFR) as a tool to unite nations [Електронний ресурс] / M. Bacher, S. Bacher, K. Binytska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - P77-88, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
багатомовність -- викладання -- мовна чутливість -- Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти (CEFR) -- Організація Об’єднаних Націй (ООН)
Анотація: У статті наголошується на вирішальній ролі володіння мовою, а також мовної чутливості, особливо в багатомовних класах, підкреслюється важливість дотримання Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти (CEFR) як засобу сприяння глобальній згуртованості. У документі підкреслюється важливість приведення освітніх стратегій України у відповідність до міжнародних стандартів, особливо наголошуючи на цінності іншомовної освіти. Крім того, у статті наголошується на необхідності набуття вчителями іноземних мов належних дидактичних і методичних компетентностей, усвідомлення мовної чутливості та міжкультурного розуміння. У статті описано успішне впровадження Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти в Австрії, що ілюструє їхню ключову роль у стандартизованих іспитах та широке міжнародне визнання. Зокрема, окреслено структуру австрійського іспиту на атестат зрілості з іноземних мов, який оцінює читання, аудіювання, використання мови та письмо з обов’язковою вимогою досягти рівня B2 за шкалою Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Припускається, що стандартизовані формати оцінювання, засновані на рівнях Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти, пом’якшують стигматизацію та забезпечують справедливість оцінювання. Стаття рекомендує інтегрувати Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти в освітню систему України, щоб сприяти підвищенню рівня володіння мовою та посилити мовну чутливість у багатомовних класах. Вона підтримує навчальні програми для вчителів іноземних мов щодо впровадження та оцінювання Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти з метою сприяння європейській єдності через мовну освіту. Пропонується включити принципи Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти в освітню реформу в Україні «Нова українська школа»; підкреслюється важливість співпраці між австрійськими та українськими освітянами і дослідниками в досягненні цієї мети.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Bacher, S.
Binytska, K.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)