Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Shabelnyk, K.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: 80я43/S 90-306709024/2021/16
   Журнал

Studia Philologica [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2425. - Виходить двічі на рік
2021р. Вип. 16
Зміст:
Коваленко, В. М. Зв’язність тексту та мовні засоби її вираження (на матеріалі німецької мови) / В. М. Коваленко, В. Д. Порошина. - С.7-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Махачашвілі, Р. К. Модус Barbara: логіко-феноменологічний експеримент експлікації мови Emoji / Р. К. Махачашвілі, А. О. Бахтіна. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Мізін, К. І. Німецькі емоційні поняття безпеки, захищеності та затишку на тлі лінгвокультурної опозиції ordnung 'порядок' – chaos 'хаос' / К. І. Мізін, О. С. Колесник. - С.18-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Khvostenko, Y. Emotives of surprise in modern english poetry / Y. Khvostenko, I. Redka. - С.29-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Shabelnyk, K. Structural features of modern english commencement speeches / K. Shabelnyk, Y. Torhovets. - С.35-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Sivaieva, O. Semantic prosody of the lemma Vaccine in the media texts / O. Sivaieva. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Stepanenko, K. Speech acts in public figures’ tweets on environmental issues / K. Stepanenko, Y. Karpenko. - С.47-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Tsapro, G. Discursive presentation of WOMEN in the 2001-2002 and 2020-2021 media texts: a corpus based analysis / G. Tsapro, A. Semeniuk. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Качур, І. І. "Найглибші глибини людського буття": екзистенційні мотиви в романі Кормака Маккарті "Дорога" / І. І. Качур. - С.61-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Остропальченко, Ю. В. "The Era of the Strong but Feminine Woman": інтертекст у п’єсі "The Ssters Rosensweig" В. Вассерштайн / Ю. В. Остропальченко. - С.68-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилинський, М. Я. Читацькі стратегії у викладацькому комунікуванні ХХІ ст. (на матеріалі Поттеріани) / М. Я. Пилинський, О. А. Бабушко. - С.74-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Shabelnyk, K.
    Structural features of modern english commencement speeches [Текст] = Структурні особливості сучасної англомовної випускної промови / K. Shabelnyk, Y. Torhovets // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 16. - С. 35-41. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
випускна промова -- вступний комунікативний блок -- заключний комунікативний блок -- звертання -- привітання
Анотація: Представлене дослідження є спробою окреслити структурні особливості сучасної англомовної випускної промови. У статті остання визначається як урочиста промова з нагоди завершення навчання у закладі вищої освіти. Випускна промова зазвичай виголошується видатними людьми — акторами, співаками, політиками, бізнесменами — які зробили вагомий внесок у розвиток суспільства та досягли значних успіхів у певній галузі. Досліджувана промова належить до розважально-урочистого типу дискурсу, оскільки її основною метою є вшанування досягнень випускників та надихання їх на нові звершення. Підхід Тетяни Нагорської до структури промов видався найбільш релевантним для цієї розвідки і був успішно адаптований з огляду на особливості та мету дослідження. Дослідниця виділяє три основні частини промови: вступний комунікативний блок, основний комунікативний блок та заключний комунікативний блок. Наша стаття зосереджується на аналізі вступного (ВКБ) та заключного комунікативних блоків (ЗКБ). Результати дослідження свідчать про те, що вступний комунікативний блок зазвичай починається з привітання (офіційного чи неофіційного, іноді обох, щоб уникнути повторення), за яким іде звертання до групового або індивідуального адресата, при цьому усі спікери звертаються до випускників, іноді випускаючи звертання до інших присутніх. Промовці також можуть починати промову з висловлення подяки, але зазвичай вона виникає як спонтанна реакція на оплески або емоційні вигуки аудиторії, в такому разі спікери відхиляються від прописаного плану промови. Усі спікери у ВКБ вказують на те, що виголошу-вати промову для них це надзвичайна честь, вони пишаються можливістю поділитися своїм досвідом та дати настанови молодому поколінню. У заключному комунікативному блоці спікери актуалізують основну думку виступу та ставлять перед випускниками випробувальні завдання, щоб залишити глибокий відбиток у їхній пам’яті й спонукати до рішучих дій.
Дод.точки доступу:
Torhovets, Y.
Торговець Ю.
Шабельник К.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)