Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=авторська школа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
373.3/.5.014.3(477)
К 84


    Крутенко, О.
    Актуалізація педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи / Ольга Крутенко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 17–20. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Реформування освіти--Нова українська школа

   Загальноосвітні навчальні заклади--авторські школи


Кл.слова (ненормовані):
авторська школа -- Нова українська школа -- виховне середовище -- виховна система -- учнівське самоврядування -- реформування освіти -- педагогічна спадщина
Анотація: У статті обстоюється актуальність педагогічної спадщини Олександра Захаренка у контексті Нової української школи. Визначено, що Сахнівська школа Корсунь-Шевченківського району Черкаської області може слугувати прикладом організації роботи сучасного навчального закладу.
Дод.точки доступу:
Захаренко, Олександр Антонович (український педагог, один із зачинателів педагогіки співробітництва, громадський діяч, директор відомої на Україні авторської школи у селі Сахнівка на Черкащині ; 02.02.1937–30.04.2002) \про нього\
\про неї\


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: О116017/2017/10
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : щомісячний науково-методичний журнал/ Національна акад. пед. наук України, Ін-т обдарованої дитини НАПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ. - ISSN 2309-3935. - Виходить щомісячно
2017р. № 10
Зміст:
Кремень, Василь Григорович. Особистість в інформаційному суспільстві / В. Г. Кремень. - С.5-9
Кл.слова: інформаційне середовище, духовно-культурні цінності, освіта
Мартинець, Лілія Асхатівна. Професійний розвиток учителів у вітчизняній та світовій практиці / Л. А. Мартинець. - С.10-15
Кл.слова: підвищення кваліфікації, неперервна освіта, саморозвиток
Трушковський, Костянтин Юрійович. Кваліметричні особливості 12-бальної шкали оцінювання знань учнів/студентів / К. Ю. Трушковський. - С.16-20
Кл.слова: дидактично-кваліметричні особливості
Оксьон, Валентина Іванівна. "Школа Володимира Лубенка" в Україні - організація та управління художньо-виховним процесом / В. І. Оксьон. - С.21-30
Кл.слова: авторська школа, гармонійно розвинена особистість, сімейне виховання
Хижняк, Анна Анатоліївна. Особливості адаптаційної сфери викладача фізичного виховання у динаміці професійного становлення / А. А. Хижняк. - С.31-34
Кл.слова: психологічний супровід, професійна діяльність, емоційне вигорання
Прядко, Жанна Василівна. Упровадження інноваційних технологій навчання на заняттях англійської мови / Ж. В. Прядко. - С.35-43
Кл.слова: виховання, громадянство, підготовка до життєдіяльності
Чудакова, Віра Петрівна. Зміст та особливості впровадження "індивідуальної" програми рефлексивно-інноваційного тренінгу, коучингу (В. Чудакова) - як засобів формування інноваційності та конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.44-58
Кл.слова: інноваційність, корекція
Ющенко, Олена Володимирівна. Обереги своїми руками / О. В. Ющенко. - С.59-61
Кл.слова: гурток, художньо-естетичний напрямок, народна лялька
Головніна, Наталя Василівна. Музичний супровід навчальних занять з фізичної культури / Н. В. Головніна. - С.62-66
Кл.слова: інновації, нетрадиційні заняття
Федорова, Ніна Федорівна. З досвіду підтримки та розвитку обдарованих дітей в Італії / Н. Ф. Федорова, О. С. Зубченко. - С.67-73
Кл.слова: навчання, система освіти, визначення обдарованості
Воронов, Сергій Сергійович. Таланти Дніпропетровщини / С. С. Воронов. - С.74-76
Жерлін, Назар Сергійович. Науково-практичні конференції Інституту обдарованої дитини НАПН України в системі професійної підготовки вчителів до діяльності з обдарованими дітьми / Н. С. Жерлін. - С.77-85
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Оксьон, Валентина Іванівна.
    "Школа Володимира Лубенка" в Україні - організація та управління художньо-виховним процесом [Текст] / В. І. Оксьон // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - Київ, 2017. - № 10. - С. 21-30

Кл.слова (ненормовані):
авторська школа -- гармонійно розвинена особистість -- сімейне виховання

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
37.014.2
С 20


    Сараєва, О. В.
    Педагогічна система В. О. Сухомлинського в науковому доробку вітчизняних учених : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. В. Сараєва ; наук. кер. В. Л. Федяєва ; Інститут педагогіки АПН України. - Київ, 2007. - 21 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--історія педагогіки--персоналії--Автореферати дисертацій

   Сухомліністика


Кл.слова (ненормовані):
авторська школа -- педагогічна концепція
Дод.точки доступу:
Федяєва, В. Л. \наук. кер.\
Сухомлинський, Василь Олександрович \про нього\
Інститут педагогіки АПН України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

5.


    Солдатенко, О.
    Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи) [Електронний ресурс] / О. Солдатенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 321-335, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.321335. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
авторська школа -- студія-діалог -- творча самореалізація -- школа особистісного зростання -- емоційний інтелект
Анотація: Стаття присвячена пошуку методологічних та дидактичних засад моделювання розвитку авторської педагогічної системи. Автори статті пропонують для розгляду концептуальні засади інноваційної освітньої системи «Студія-діалог» щодо перспектив розвитку індивідуальності життєвокомпетентнісної особистості, інтелектуально вільної, яка має прагнення до самовдосконалення й навчання впродовж життя, високодуховна людина з громадянською позицією, готова до свідомого життєвого вибору й самореалізації, професійної діяльності та громадянської активності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)