Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (5)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=бренд<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 99
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-99 
1.
338.2
К 68


   
    Корпоративна соціальна відповідальність : моделі та управлінська практика : підручник для студентів вищих навчальних закладів / М. А. Саприкіна [та ін.]. - Київ : Фарбований лист, 2011. - 470 с. - 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Корпоративне управління--Україна--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
модель країн -- бізнес -- нефінансована звітність -- розвиток громад -- права людини -- стан екології
Дод.точки доступу:
Саприкіна, М. А.
Ляшенко, О.
Саєнсус, М. А.
Місько, Г. А.


Примірників всього: 9
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
659.4
К 93


    Курбан, Олександр Васильович.
    PR у маркетингових комунікаціях : навчальний посібник / О. В. Курбан. - Київ : Кондор, 2014. - 244 с. - ISBN 978-966-2781-53-3 : 24.00 грн., 155.00 грн., 115.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Реклама--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
моніторинг ЗМІ -- PR технології -- бізнес-проект -- PR-процес -- робота з громадськістю -- бізнес-лідер -- інвестор-рілейшнз -- мобільний маркетинг
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua

Примірників всього: 13
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (10),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
659.4
К 93


    Курбан, Олександр Васильович.
    Діагностика та моделювання PR процесів : монографія / О. В. Курбан ; Київ. нац. ун-т культури і мистец., Інститут журналістики та міжнародних відносин. - Київ : Українська конфедерація журналістів, 2012. - 159 с. - ISBN 978-966-1641-53-1 : 20.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна комунікація--Монографії

   Журналістика--Інформація--Комунікаційні технології--Монографії


Кл.слова (ненормовані):
PR процеси -- макрорівні -- внутрішній аудит -- соціальний капітал -- корпоративна комунікаційна концепція -- соціальний аудит -- спам-реліз -- інвестор-рілейшнз


Дод.точки доступу:
Київський національний університет культури і мистецтв
Інститут журналістики та міжнародних відносин


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

4.
659.4
П 12


   
    Паблік рілейшнз: теоретико-практичний досвід : збірник студентських наукових робіт / М-во освіти і науки України, Житомирський державний університет імені Івана Франка, Навчально-науковий інститут філології та журналістики, Кафедра редагування та основ журналістики ; ред. Л. О. Данильчук. - Житомир : [б. в.], 2008. - 124 с. - 22.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Паблік рілейшнз--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
ПАБЛІК РІЛЕЙШНЗ -- РЕКЛАМА -- БРЕНД
Дод.точки доступу:
Данильчук, Л. О. \ред.\
Міністерство освіти і науки України
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Навчально-науковий інститут філології та журналістики
Кафедра редагування та основ журналістики


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: П464336/2016/2
   Журнал

Практика управління дошкільним закладом [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2011 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 2
Зміст:
Нові нормативні акти у сфері освіти. - С.4-5
Царьова, Олена. Формування органів управління освітою / О. Царьова. - С.6-10
Кл.слова: територіальні громади, місцеве самоврядуванння
Денисенко, Олександр. Складаємо описи справ у навчальному закладі / О. Денисенко. - С.11-21
Кл.слова: архів установи, тривалий строк зберігання, структурний підрозділ
Алєксєєнко, Катерина. Формуємо імідж навчального закладу / К. Алєксєєнко. - С.22-35
Кл.слова: іміджева атрибутика, ділова репутація, бренд
Божинський, Володимир. Зміна назви структурного підрозділу: чи звільняти працівників, аби прийняти на роботу знову / В. Божинський. - С.36-38
Кл.слова: скорочення штату, переміщення працівника, трудова книжка
Даньковська, Ніна. Оплачуємо тимчасову непрацездатність за усіма правилами / Н. Даньковська, Т. Піднебесна. - С.54-62
Кл.слова: страховий стаж, середньоденна зарплата
Охріменко, Олена. Пенсійне забезпечення - 2016: чого очікувати працівникам -пенсіонерам / О. Охріменко. - С.63-65
Кл.слова: максимальний розмір пенсії, спецпосади, обмеження
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
008
Т 47


   
    Трансформаційні процеси в сучасній українській культурі : матеріали Всеукраїнської науково-теоретичної конференції, 19 - 20 квітня 2007р. / М-во культури і туризму України, Київський нац. ун-т культури і мистецтв ; редкол. М. М. Поплавський (голова) [та ін.]. - Київ : [б. в.], 2007. - 452 с. - 14.00 грн.
    Зміст:
Поплавський, М. М. Освітня стратегія вищого навчального закладу в контексті вимог Болонського процесу / М. М. Поплавський. - С .5-10
Безклубенко, С. Д. Про ідею взагалі, національну - особливо, "українську" - зокрема / С. Д. Безклубенко. - С .10-16
Кірсанов, В. В. Актуальні завдання мистецької освіти в Україні / В. В. Кірсанов. - С .17-19
Медведєва, В. М. Політика і книга / В. М. Медведєва. - С .20-25
Петрова, Л. Г. Наукова бібліотека вищого навчального закладу: перспективи розвитку як інформаційної і соціально-педагогічної системи / Л. Г. Петрова. - С .25-28
Брояко, Н. Б. Проблеми та перспективи впровадження кредитно-модульної освіти в мистецьку освіту України / Н. Б. Брояко. - С .28-30
Кундеревич, О. В. Феномен неправди: соціально-політичний аспект / О. В. Кундеревич. - С .31-32
Андрійчук, П. О. Українське народне хорове мистецтво у контексті сучасної музичної культури / П. О. Андрійчук. - С .33-36
Бегун, Л. О. Етнополітичні та етнокультурні процеси в Україні / Л. О. Бегун. - С .36-38
Бережна, О. В. Співвідношення амплуа та маски в розмовному жанрі на естраді / О. В. Бережна. - С .38-41
Бернадська, Д. П. Синтез мистецтв у сучасній хореографії як чинник формування творчої особистості / Д. П. Бернадська. - С .41-44
Бєдакова, С. В. Художньо-естетична спрямованість творчих пошуків українських композиторів празького періоду / С. В. Бєдакова. - С .44-48
Бєкасов, А. В. Стан сучасної бальної хореографії в контексті розвитку естрадного театру / А. В. Бєкасов. - С .48-51
Боднарчук, Т. В. Специфіка прояву постмодерністських тенденцій в українському образотворчому мистецтві / Т. В. Боднарчук. - С .52-56
Бойко, О. С. Український народний танець як джерело сценічної хореографії / О. С. Бойко. - С .56-58
Бондарєв, О. Ю. Становлення та розвиток Київської Міської Капели XIX ст. / О. Ю. Бондарєв. - С .58-60
Валуца, С. О. Вплив М. Старицького на розвиток українського професійного театру та режисури / С. О. Валуца. - С .60-61
Верховенко, О. А. Сучасне українське мистецтво. Новий погляд. Новий початок / О. А. Верховенко. - С .61-65
Вишотравка, Л. І. Вплив зарубіжних течій на формування сучасної хореографії / Л. І. Вишотравка. - С .65-68
Войцехівська, О. І. Трансформація семантичного простору символів української культури / О. І. Войцехівська. - С .68-71
Габелюк, Л. В. Культура українських політиків як показник еволюції політичної культури в сучасній Україні / Л. В. Габелюк. - С .71-74
Гаврилко, Н. А. Образ Козака Мамая у живописі І.-В. Задорожного / Н. А. Гаврилко. - С .74-76
Гаєвська, Т. І. Інноваційні процеси в обрядовій культурі українців / Т. І. Гаєвська. - С .76-79
Галицька, Т. М. Роль мови у формуванні образу світу / Т. М. Галицька. - С .79-83
Гаценко, І. О. Реалії українського кіно / І. О. Гаценко. - С .83-85
Гладка, Л. В. Проблема інтонаційних узагальнень у сучасній філософсько-естетичній думці / Л. В. Гладка. - С .86-88
Грачова, Н. С. Українське кіно як розвиток сучасного мистецтва / Н. С. Грачова. - С .88-91
Губа, О. А. Значення сценічного руху в контексті комплексного заняття в дитячому аматорському театральному колективі / О. А. Губа. - С .91-94
Гусак, Р. Д. Трансформаційні процеси в традиційній музичній культурі Гуцульщини / Р. Д. Гусак. - С .94-98
Дзядевич, Т. А. Особливості розвитку музею як соціокультурного центру / Т. А. Дзядевич. - С .98-100
Дрізо, В. Я. До питання про трансформаційні процеси у православному календарі та терміну святкування язичницьких богів / В. Я. Дрізо. - С .101-105
Євдокименко, Г. М. Історичні традиції вітчизняної риторики / Г. М. Євдокименко. - С .105-108
Жайворонок, Н. Б. Музичний твір, його цінність і самоцінність / Н. Б. Жайворонок. - С .109-111
Жаркова, Л. І. Перший на україні театр / Л. І. Жаркова. - С .111-113
Засадна, О. В. Православна традиція в сучасній українській хоровій музиці / О. В. Засадна. - С .114-116
Капустянський, Я. О. Дитяча українська популярна пісня. Проблеми сьогодення / Я. О. Капустянський. - С .116-117
Кириченко, Е. И. Мифопоэтическая модель хутора в украинской наивной картине XX - начала XXI вв. / Е. И. Кириченко. - С .117-122
Кобюк, С. В. Дитячий співацький голос і особливості його розвитку / С. В. Кобюк. - С .122-126
Кравченко, С. І. Схема побутової культури Києва у рецепції А. Макарова / С. І. Кравченко. - С .126-129
Краплина, Л. О. Трансформація образу Києва в текстах туристичних путівників другої половини XIX - початку XXI ст. / Л. О. Краплина. - С .129-131
Красножон, С. П. Розвиток досліджень історії книги та книжкової справи в Україні (1991-2005 рр.) / С. П. Красножон. - С .132-135
Кузьменко, Т. Г. Історико-теоретичні аспекти поняття "духовна культура" / Т. Г. Кузьменко. - С .135-140
Кулакова, О. В. Розвиток вокального мистецтва: від фольклору до сучасної естрадної пісні / О. В. Кулакова. - С .140-142
Куліш, О. А. Антропний принцип світового дерева в давньому мистецтві / О. А. Куліш. - С .142-143
Левчук, О. С. Популярна культура як об'єкт мистецтвознавчого дослідження / О. С. Левчук. - С .143-145
Леонова, С. С. Культурологічні проблеми розвитку конкурсного руху у фортепіанному мистецтві незалежної України / С. С. Леонова. - С .145-147
Лісун, Д. В. Герменевтичний підхід до інтерпретації музичного твору у сфері музичної педагогіки / Д. В. Лісун. - С .147-149
Луговенко, Т. Г. Аспекти соціально-культурного потенціалу аматорського хореографічного колективу / Т. Г. Луговенко. - С .150-151
Мамбетов, С. Н. Эстрадная музыкальная культура на телевидении и радио / С. Н. Мамбетов. - С .152-153
Мерлянова, О. А. Міфологічні коди українських хороводів / О. А. Мерлянова. - С .153-156
Мицик, С. В. З історії розвитку кіномистецтва Миколаївщини другої половини XX ст. / С. В. Мицик. - С .156-161
Мозирко, М. О. Соціальне та культурно-історичне значення укладання Державного реєстру книжкових пам'яток України / М. О. Мозирко. - С .161-163
Назаренко, К. О. Реклама як феномен українського телебачення: сутність явища, категорії дослідження, проблеми, факти / К. О. Назаренко. - С .163-167
Нестеренко, Д. М. Концертна діяльність як засіб самовираження дитини (на матеріалі бальної хореографії) / Д. М. Нестеренко. - С .167-169
Оленюк, Д. В. Напрями вокально-виконавської творчості Модеста Менцинського / Д. В. Оленюк. - С .170-173
Остапов, О. А. наукова діяльність. Наукова діяльність Києво-Печерського заповідника в контексті сучасного українського мистецтва / О. А. Остапов. - С .173-176
Петренко, О. М. Деякі тенденції сучасного музично-театрального життя на Півдні України / О. М. Петренко. - С .176-178
Прудченко, О. М. Книгознавча та видавнича діяльність Івана Франка: історіографія проблеми / О. М. Прудченко. - С .178-182
Прядко, Ю. М. Світоглядна позиція Ніни Матвієнко / Ю. М. Прядко. - С .182-185
Радзієвський, В. О. Культура траволікування на Русі / В. О. Радзієвський. - С .185-189
Савчак, Г. Я. Молодіжні ініціативні об'єднання як об'єкти формування духовності особистості / Г. Я. Савчак. - С .189-192
Сіненко, О. О. Проблемні питання організації діяльності студентського аматорського хорового колективу / О. О. Сіненко. - С .192-196
Сковронський, Б. В. Орнамент в українській культурі / Б. В. Сковронський. - С .197-199
Смірнов, Я. Л. Основні завдання керівника під час роботи з підлітками у шкільному ансамблі / Я. Л. Смірнов. - С .200-201
Снегурський, Є. В. Роль Київської археографічної комісії у справі збереження і популяризації документів з історії українського народу / Є. В. Снегурський. - С .201-203
Тимощук, О. Є. Вплив творчості Р. Шумана на розвиток дитячої фортепіанної музики / О. Є. Тимощук. - С .203-205
Турчак, Л. І. Образотворче мистецтво сучасної України / Л. І. Турчак. - С .205-207
Ущапівська, О. М. Особливості втілення образів природи в музичних творах нефольклорного спрямування / О. М. Ущапівська. - С .207-210
Фадєєва, К. В. Евристичні процеси в музичних комп'ютерних програмах / К. В. Фадєєва. - С .211-213
Ходакова, Н. Ю. Сучасний стан музеїв в Українській державі: проблеми і перспективи розвитку / Н. Ю. Ходакова. - С .213-216
Хохун-Політова, С. В. Європейське відродження в культурі та мистецтві / С. В. Хохун-Політова. - С .216-219
Хоцяновська, Л. Ф. Синтез мистецтв як формотворчий принцип сучасної вистави / Л. Ф. Хоцяновська. - С .220-223
Шємєліна, Т. А. Художній образ в сучасному українському мистецтві / Т. А. Шємєліна. - С .224-226
Школьна, Т. Здобутки науково-етнографічного руху в Україні / Т. Школьна. - С .226-228
Шпортько, О. В. Окрилені піснею / О. В. Шпортько. - С .228-232
Ядловська, З. Г. Скрипкове мистецтво України в 60-70 рр. XX ст. / З. Г. Ядловська. - С .232-235
Артеменко, Н. В. Формування комунікативної компетентності майбутнього керівника капели бандуристів в процесі євроорієнтованої трансформації в освіті / Н. В. Артеменко. - С .236-237
Афанасьєв, С. М. Трансформація вищої школи в XXI столітті: мистецька галузь освіти / С. М. Афанасьєв. - С .238-242
Блонська, І. П. Вокальна музика С. Борткевича у контексті таласократичної культури / І. П. Блонська. - С .242-244
Гриневич, О. О. Естетичне виховання дівчат-підлітків на основі елективного інтегрованого курсу в сучасній школі / О. О. Гриневич. - С .244-245
Давидкова, З. О. Традиції античної риторичної науки в сучасних політичних агітаційних промовах / З. О. Давидкова. - С .246-248
Данченко, О. С. Сучасні інноваційні підходи до навчального процесу дітей старшого дошкільного віку / О. С. Данченко. - С .248-251
Демещенко, В. В. Проблеми синтезу в мистецтві / В. В. Демещенко. - С .251-254
Дмитрук, В. І. Українська мова як один із визначальних чинників підготовки фахівця культуролога / В. І. Дмитрук. - С .254-255
Довгань, О. В. Творчий підхід у професійній підготовці майбутнього педагога естрадного вокалу / О. В. Довгань. - С .256-257
Дунаєвська, Є. М. Творча взаємодія студентів та викладачів як засіб формування ціннісних орієнтацій / Є. М. Дунаєвська. - С .258-259
Калібовець, С. М. Лекторії - одна із форм роботи клубних установ Лівобережної України з пропаганди політичних, культурних і наукових знань серед трудящих (1943-1950 рр.) / С. М. Калібовець. - С .260-264
Каташинська, І. В. Іноземна мова в контексті мистецької освіти / І. В. Каташинська. - С .264-266
Козловська, О. В. Формування навичок безпечної поведінки у старших підлітків / О. В. Козловська. - С .266-270
Кононенко, Н. М. Сучасні педагогічні технології / Н. М. Кононенко. - С .270-273
Курогло, Ю. Г. Дозвілля старшокласників в контексті суспільного діалогу / Ю. Г. Курогло. - С .273-276
Ласкаржевська, В. В. Педагогічний потенціал декоративно-прикладного мистецтва / В. В. Ласкаржевська. - С .277-278
Ленда, Р. І. Перспективи вивчення риторики у ВНЗ України / Р. І. Ленда. - С .279-282
Медвідь, Т. А. Розвиток музично-хореографічної культури корейців / Т. А. Медвідь. - С .282-285
Рахманіна, В. М. Проблеми художньо-естетичного виховання в Україні та світі / В. М. Рахманіна. - С .285-288
Рогоза, О. С. Музично-інтелектуальна діяльність як складова сучасної мистецької освіти / О. С. Рогоза. - С .288-291
Свистун, А. О. Вплив аматорського театрального мистецтва на розвиток особистості / А. О. Свистун. - С .291-294
Свірідовська, Л. М. Методологічні підходи дослідження фортепіанної мініатюри / Л. М. Свірідовська. - С .294-298
Святненко, А. В. Відомості про церковну співецьку справу на Правобережній Україні (XIX ст.) / А. В. Святненко. - С .299-301
Соловйов, В. А. Очищення мистецтвом / В. А. Соловйов. - С .301-305
Суржина, С. В. Вокально-інструментальні ансамблі як феномен молодіжної музичної культури XX століття / С. В. Суржина. - С .305-307
Усачова, Г. М. Дозвіллєва діяльність у системі виховної роботи з молодшими школярами / Г. М. Усачова. - С .307-309
Фатюшин, Ю. В. Використання особистісно-орієнтованого навчання студентів в умовах дозвілля / Ю. В. Фатюшин. - С .309-312
Франц, Ю. Й. Компетентнісний підхід у сучасній освіті / Ю. Й. Франц. - С .312-314
Цапик, С. В. Питання розвитку вокальних умінь молодших школярів / С. В. Цапик. - С .314-319
Цімах, Н. І. Стратегія успіху Київського національного університету культури і мистецтв / Н. І. Цімах. - С .319-325
Амерідзе, О. С. Інноваційні технології в процесі вдосконалення комунікативної підготовки / О. С. Амерідзе. - С .326-328
Бадьоріна, Л. М. Визначення релевантності текстових виразів в інформаційних системах / Л. М. Бадьоріна. - С .328-329
Бичков, О. О. Сучасні технології "електронного дозвілля" / О. О. Бичков. - С .330-332
Білецька, О. О. Трансформаційні процеси української молодіжної субкультури наприкінці XX - початку XXI століття / О. О. Білецька. - С .332-336
Бойко, Л. П. Соціальне моделювання культурного простору / Л. П. Бойко. - С .336-339
Вільчинська, І. Ю. Інформаційна культура як рівень практичного розвитку інформаційної взаємодії в інформаційному суспільстві / І. Ю. Вільчинська. - С .339-342
Дорохова, С. В. Інноваційні технології в контексті проблеми соціального захисту дітей-сиріт / С. В. Дорохова. - С .343-346
Зотова, В. А. Інформаційно-бібліографічне обслуговування користувачів у режимі "запит-відповідь": інноваційний підхід / В. А. Зотова. - С .346-348
Іванчик, А. О. Комп'ютерні технології та процеси розвитку сучасної культури / А. О. Іванчик. - С .348-351
Кононученко, Л. І. Задоволення інформаційних і комунікативних потреб користувачів ОУНБ України в умовах інформатизації суспільства / Л. І. Кононученко. - С .351-354
Макарова, Г. Г. Роль вузівської бібліотеки у формуванні екологічної культури користувачів / Г. Г. Макарова. - С .354-358
Матвійчук, О. Є. Суспільство, книга, бібліотека: стратегія і тактика змін / О. Є. Матвійчук. - С .358-360
Матвієнко, О. В. Дозвіллєві форми використання інтернет старшокласниками: вплив кіберкультури на розвиток особистості / О. В. Матвієнко. - С .360-364
Мітрошина, М. Цифрові комунікаційні технології та перспективи розвитку телебачення в контексті медіа-теорії М. Маклюена / М. Мітрошина. - С .364-368
Мірошніченко, О. В. Інформаційне суспільство як об'єкт наукових досліджень / О. В. Мірошніченко. - С .368-371
Могильницька, О. І. Масова комунікація як об'єкт наукового дослідження / О. І. Могильницька. - С .371-372
Олійник, О. С. Правова база становлення ринкових відносин у галузі культури незалежної України / О. С. Олійник. - С .373-380
Пушкарьова, Т. Т. Роль мультимедіа технологій у навчальній і дозвіллєвій діяльності студентської молоді / Т. Т. Пушкарьова. - С .380-382
Токар, Я. С. Діяльність волонтерських організацій з інформатизації українського суспільства / Я. С. Токар. - С .382-384
Трач, Ю. В. Інтернет як чинник розвитку інформаційного суспільства / Ю. В. Трач. - С .385-387
Хрущ, М. С. Електронні інформаційні ресурси як складова інформаційного простору / М. С. Хрущ. - С .387-390
Чайковська, О. А. Перспективи розвитку та використання освітніх електронних ресурсів у контексті загальної інформатизації суспільства / О. А. Чайковська. - С .390-391
Яворський, О. А. Інтернет-співтовариства як відмінна ознака інформаційного суспільства / О. А. Яворський. - С .392-393
Айдіна, В. Київський державний академічний театр драми і комедії на лівому березі Дніпра в контексті розвитку сучасного театрального мистецтва / В. Айдіна. - С .394-396
Варцаба, Н. В. Бренд як соціокультурний феномен / Н. В. Варцаба. - С .396-401
Глущук, О. Г. Діяльність культурно-просвітніх осередків у конкурентно-ринкових умовах / О. Г. Глущук. - С .401-404
Голубець, І. М. Проблеми книговидавничої справи в Україні / І. М. Голубець. - С .404-408
Гончарова, Н. І. Капіталізація знань - фактори ефективності сучасної освіти / Н. І. Гончарова. - С .408-412
Колосова, Н. А. Соціокультурні чинники благодійної діяльності братств у культурі України / Н. А. Колосова. - С .413-416
Люлька, Н. М. Корпоративна культура як феномен національної культури України / Н. М. Люлька. - С .416-418
Мельник, М. Т. Українська мода : проблеми та перспективи розвитку в сучасних ринкових умовах / М. Т. Мельник. - С .418-421
Михальська, В. В. Бізнес-освіта як фактор формування кадрового потенціалу соціокультурної сфери / В. В. Михальська. - С .421-424
Омецінська, М. В. Історичні витоки меценатства в Україні / М. В. Омецінська. - С .424-427
Соколовська, К. М. Експериментальна діяльність науково-дослідних лабораторій на шляху реформування театральної справи / К. М. Соколовська. - С .427-431
Толмачова, І. А. Благодійництво у соціокультурному просторі сучасної України / І. А. Толмачова. - С .431-433
Ходаковська, І. Л. Оцінка предметів музейного фонду України в умовах використання комп'ютерної техніки / І. Л. Ходаковська. - С .433-436
Ходаковська, О. Т. Особливості проведення інвентаризації основних засобів в установах культури / О. Т. Ходаковська. - С .436-438
Черненко, М. В. Трансформація управління галуззю туризму за 1995-2006 роки / М. В. Черненко. - С .438-443
Юдов, М. О. Продюсерство в організаційно-творчому театральному процесі / М. О. Юдов. - С .443-445
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Культура--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
українське мистецтво -- мистецька освіта -- іноваційні технології
Дод.точки доступу:
Поплавський, Михайло Михайлович \редкол.\
Безклубенко, С. Д. \редкол.\
Петрова, Л. Г. \редкол.\
Бойко, Л. П. \редкол.\
Міністерство культури і туризму України
Київський національний університет культури і мистецтв


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: М855626032 (Журнал)
Маркетинг в Україні [Текст]. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001 - . - Виходит раз на два місяця. - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані): фахові видання
Зареєстровані надходження:
     2021  2020  2018  2017 
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання
Знайти схожі

8.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: Н658782624/2017/3
2017р.3 (Т. 13)
Зміст:
Семенюк, Едуард Павлович. Економіка інформаційної сфери: формування спеціальнонаукового категоріального апарату / Е. П. Семенюк [и др.]. - С.5-24
Інші автори: Котляревський Я. В., Князєв С. І., Мельников О. В.
Кл.слова: інформаційна сфера, інформаційна продукція, соціальні комунікації
Березовський, Юрій Всеволодович. Технічні рішення процесу переробки лляної сировини / Ю. В. Березовський. - С.25-37
Кл.слова: волокно, льон, сировина
Файнзильберг, Леонид Соломонович. Новые возможности фазаграфии в практической медицине / Л. С. Файнзильберг. - С.41-56
Кл.слова: фазаграфія, електрокардіограма, медична діагностика
Кашковський, Володимир Ілліч. Комплексна технологія переробки деяких органомінеральних відходів / В. І. Кашковський [та ін.]. - С.57-69
Інші автори: Євдокименко В. О., Каменських Д. С., Ткаченко Т. В., Вахрін В. В.
Кл.слова: осади комунальних стічних вод, переробка, високоенергетичний газ
Аралова, Наталія Ігорівна. Щодо одного методу оцінки технологій на основі вдосконаленого витратного підходу / Н. І. Аралова, О. Є. Кияшко. - С.73-88
Кл.слова: оцінка технології, методи оцінки, бренд-фактор
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Всі примірники списані
Знайти схожі

9.
Шифр: М772184/2017/5/6
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 5/6
Зміст:
В Киеве состоялся Девятый iForum. - С.6-9
Кл.слова: Український форум інтернет-діячів, 2017, інтернет-діячі, місто майбутнього
Потребителя надо знать! Это часто важнее знаний о конкуренте : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-15
Кл.слова: поведінка споживача, маркетинг, вітчизняні товаровиробники
Федоришина, Ирина. Системный анализ потребителя и сегментация рынка / И. Федоришина. - С.16-21
Кл.слова: практичний маркетинг, сегментація ринку, поведінка споживача
Степанюк, Анна. Наука сенсорного маркетинга (как пять чувств оказывают влияние на покупательское поведение потребителя) / А. Степанюк. - С.22-24
Кл.слова: сенсорний маркетинг, нейромаркетинг, споживча поведінка
Патоша, Ольга Ивановна. Исследование "нерациональных" эфектов поведения потребителей / О. И. Патоша, Н. Е. Коробкова. - С.25-29
Кл.слова: поведінка споживача, нераціональні ефекти поведінки, фактори вибору товару
Ромат, Евгений. Неформальные вербальные маркетинговые комуникации (НВМК) / Е. Ромат. - С.30-40
Кл.слова: маркетингові комунікації, комунікаційні характеристики, класифікація чуток
Реклама, за которую все ругали Pepsi, улучшила имидж бренда на 44 %. - С.41
Кл.слова: реклама, Пепсі, імідж
Домашева, Е. А. Алгоритмизация процесса разработки стратегии выведения на рынок нового для предприятия товара / Е. А. Домашева, А. В. Зозулев. - С.42-48
Кл.слова: стратегія, стратегія виведення, новий товар
Обзор видеоформата и видеорекламы на украинском Digital-рынке. - С.50-54
Кл.слова: рекламна агенція, відеоконтент, відеореклама
Левченко, Светлана. Сопровождение онлайн-бизнеса: в поисках идеальной команды / С. Левченко. - С.56-57
Кл.слова: онлайн-бізнес, штатні фахівці, інтернет-магазин
Тейлор, Катерина. В Украине впервые подсчитали объемы креативной экономики / К. Тейлор. - С.58-60
Кл.слова: креативна економіка, Україна, менеджмент, ринок
Круглый стол "Брендинг украинских средств массовой информации". - С.61-67
Кл.слова: круглий стіл, засоби масової інформації, бренд
Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1930-х годов / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.68-73
Кл.слова: жіноча реклама, 1930 р., мода, жіночі образи
В Киеве состоялась ежегодная церемония награждения "Фаворитов Успеха". - С.74-78
Кл.слова: Фаворити Успіху, церемонія нагородження, український бренд
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: Д378451527/2017/2
2017р.2
Зміст:
Пащенко, Ю. Є. Проблеми та перспективи розвитку національної економіки / Ю. Є. Пащенко, І. І. Любезна. - С.3-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: макроекономічні показники, галузь економіки, подолання кризового стану
Сірик, А. Є. Особливості прийняття стратегічних рішень щодо розвитку ринку туристичних послуг України / А. Є. Сірик. - С.9-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: туристичні послуги, стратегії, законодавсто
Сушко, М. Ю. Аналіз впливу державної антикризової політики на промислову галузь України (на прикладі промислового комплексу запорізького регіону) / М. Ю. Сушко. - С.14-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стратегія розвитку, інвестиції, виробниче підприємство
Порохня, В. М. Моделювання впливу інтелектуального капіталу на макроекономічні процеси в державі / В. М. Порохня, М. М. Радєва, В. І. Кузнецов. - С.22-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтелектуальний капітал, структурний капітал, розвиток
Порохня, В. М. Методологічний підхід до моделювання часових параметрів розвитку структури та властивостеймалого підприємства / В. М. Порохня, Шерстенников Ю. В. . - С.26-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: логістична система, динамічна модель, мале підприємство
Круглікова, В. В. Оцінка конкурентоспроможності провідних компаній послуг Li-Fi на світовому ринку / В. В. Круглікова. - С.34-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маркетенгова стратегія, конкуренція, експертна оцінка
Погайдак, О. Б. Стратегічні імперативи формування механізму управління соціогуманітарними чинникамим економічної безпеки підприємств в сучасних посттрансформаційних умовах / О. Б. Погайдак, Р. П. Шерстюк, О. І. Вівчар. - С.39-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безпека підприємств, соціогуманітарна компонента, механізм управління
Антонюк, А. А. Актуальні проблеми розвитку інноваційної діяльності в Україні / А. А. Антонюк, А. А. Сьомченко. - С.45-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: джерела фінансування, підприємництво, інноваційний розвиток
Вагілевич, А. А. Використання методології скринінгу в процесі обгрунтування податкових методів державного регулювання національної економіки / А. А. Вагілевич. - С.51-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: податкові ризики, оподаткування, скринінг
Дороніна, О. А. Теоретичні аспекти формування компенсаційної системи в бюджетній сфері України / О. А. Дороніна, К. П. Якименко. - С.57-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компенсації, компенсаційний пакет, бюджетна сфера
Морщ, Я. І. Реалізація фіскальної та соціальної політики України: точки дотику з реальністю / Я. І. Морщ. - С.62-66. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фіскальна політика, податки, соціальні товари
Дугієнко, Н. О. Еколого-економічні проблеми використання земель у сільському господарстві України / Н. О. Дугієнко, С. І. Дьякова. - С.67-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: земельні ресурси, агропромислове виробництво, земельний фонд
Сьомченко, В. В. Проблеми та перспективи розвитку аграрного сектору в Україні / В. В. Сьомченко, І. В. Патенко. - С.75-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: агротехнологічні вимоги, сучасний стан, розвиток
Боубаа, Абдельвахаб. Відношення досліджень та розробок (P&D) до появи нових продуктів / А. Боубаа, С. Буаіта. - С.81-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновації, конкурентна перевага, бренд
Всі примірники списані
Знайти схожі

11.
Шифр: М772184/2017/7/8
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 7/8
Зміст:
"Рекламный Полигон": в Одессе состоялись креативные маневры. - С.6-9
Кл.слова: Рекламний Полігон, літо, 2017р., молоді рекламісти, студентський баттл
Это сладкое слово "лояльность"... : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-19
Кл.слова: взаємодія між споживачем і продуктом, програми лояльності, бренд
Венгер, Елена. Лояльность нельзя "купить"! / Е. Венгер. - С.20-21
Кл.слова: лояльний споживач, підтримка лояльності, лояльність
Горонович, Сергей. Программы лояльности - зачастую игра между продавцом и покупателем / С. Горонович. - С.22-23
Кл.слова: лояльний споживач, програма лояльності, залучення споживачів
Потапова, Надежда. Лояльность невозможно сформировать искусственными методами / Н. Потапова. - С.24-26
Кл.слова: сучасний споживач, лояльність споживача, основні ознаки лояльності споживача
Спивакова, Светлана. Лояльность - это глубинные отношения людей / С. Спивакова. - С.27-29
Кл.слова: лояльність, основні критерії росту прояву лояльності, формування лояльності
Степанова, Анна. Потребительское поведение определяют простые человеческие качества и инстинкты / А. Степанова. - С.30-31
Кл.слова: лояльність споживача, лояльність бренду, інструменти формування лояльності
Широченская, Ирина Петровна. Основные понятия и методы измерения лояльности / И. П. Широченская. - С.32-39
Кл.слова: лояльність, лояльність бренду, типи лояльності
Гурджиян, Карина Владиславовна. Способы накопления баллов в программах лояльности, или поощрить любовь покупателей / К. В. Гурджиян. - С.40-48
Кл.слова: програма лояльності, способи накопичення балів
Ромат, Евгений Викторович. Неформальные вербальные маркетинговые коммуникации (НВМК) / Е. В. Ромат. - С.49-53
Кл.слова: неформальні вербальні маркетингові комунікації, формування комунікації, реклама
Зозулев, Александр Викторович. К вопросу о сегментировании рынка / А. В. Зозулев. - С.56-61
Кл.слова: масовий маркетинг, цільовий маркетинг, краудмаркетинг
Четыре простых способа проверить эффективность SMM, о которых не все знают. - С.62-63
Кл.слова: інтернет-бізнес, скорочені посилання, соціальні мережі
Ромат, Евгений Викторович. Образ женщины в рекламе 1940-х годов / Е. В. Ромат, Т. Пирогова. - С.66-72
Кл.слова: жінка в рекламі, соціальні ролі жінок, жіноча реклама
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: М772184/2017/9
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 9
Зміст:
"REX-2017": выставка остается крупнейшей в Украине. - С.6-9
Кл.слова: виставка реклами, рекламна продукція, маркетингові технології
Маркетинг и девелопмент: любовь по расчету с элементами креатива : результаты блиц-опроса экспертов. - С.10-15
Кл.слова: роль маркетингу, девелопмент, комерційний успіх
Лафли, Алан. Лояльность-не главное! / А. Лафли, Р. Мартин. - С.16-23
Кл.слова: маркетинг, конкурентна перевага, бренд
Венгер, Елена. Роль маркетинга в развитии рынка девелопмента решающая / Е. Венгер. - С.24-25
Кл.слова: девелоперський бізнес, ринок нерухомості, особливості маркетингу
Земляной, Руслан. Приходит время девелоперов / Р. Земляной. - С.26-27
Кл.слова: ринок нерухомості, житловий комплекс, маркетинг
Как отслеживать эффективность рекламы. - С.28-29
Кл.слова: маркетингові інструменти, рекламна діяльність, маркетингові стратегії
Слепцова, Наталья. Маркетинг в стартапах, или Работа на ошибками / Н. Слепцова. - С.30-34
Кл.слова: бізнес-суб’єкти, помилки маркетингу, поради для маркетологів
Инновационная пользовательская сегментация в ретаргетинге. - С.36-37
Кл.слова: рекламна кампанія, маркетинг, сегментація аудиторії
Сколько стоит SMM и за что платит клиент?. - С.38-42
Кл.слова: просування брендів, маркетинг у соціальних мережах, інтернет-маркетинг
Стандарт вищої освіти України. Рівень вищої освіти: Другий (магістерський) рівень вищої освіти. Ступінь вищої освіти: Магістр. Галузь знань: 07 "Управління та адміністрування" Спеціальність: 075 "Маркетинг". Видання офіційне : проект. - С.44-49
Кл.слова: вища освіта, нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти, атестація здобувачів вищої освіти
Ромат, Евгений. Образ женщины в рекламе 1940-х годов / Е. Ромат, Т. Пирогова. - С.50-55
Кл.слова: жіноча реклама, жінка в рекламі, комерційна реклама
Конференция RE:MARK- главный ежегодный форум исследователей рынка. - С.58-61
Кл.слова: маркетингові дослідження, Міжнародна науково-практична конференція, маркетингово-дослідницька компанія
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: Б065003626/2018/9
2018р.9
Зміст:
Іванчик, Віктор. "Я не бачу більш перспективних і цікавих інвестицій, ніж в розвиток бізнесу в Україні" / В. Іванчик. - С.15-17
Кл.слова: торгівля, бізнес
Русаліна, Людмила. "Мрію, щоб українські товари знали в усьому світі" / Л. Русаліна. - С.19-20
Кл.слова: українська продукція, бізнес
Галущенко, Анастасія. Жінки - бренди, у різні епохи в різних куточках світу народились жінки, які все життя присвятили улюбленій справі, перетворивши своє ім’я на почесний знак якості, на дорогий бренд. Іхні шляхи непрості, їхні секрети актуальні, а їхні результати вражаючі / А. Галущенко. - С.22-41
Кл.слова: жінка, бізнес
Плотніков, Ілля. Перемогти вразливість / І. Плотніков. - С.42-45
Кл.слова: жінка, бізнес
Галущенко, Анастасія. "За свою справу треба вболівати серцем і душею" / А. Галущенко. - С.46-49
Кл.слова: бізнес, жінка
Чернявська, Ірина. Гордість і упередження: жінки і STEM / І. Чернявська. - С.50-52
Кл.слова: жінка, бізнес
Омельченко, Надія. Як залучити українських жінок в інформаційні технології / Н. Омельченко. - С.54-61
Кл.слова: жінка, бізнес, інформаційні технології
Всі примірники списані
Знайти схожі

14.
Шифр: Б982359/2018/1
   Журнал

Бібліотечна планета [Текст] : науково-виробничий журнал/ Національна бібліотека України імені Ярослава Мудрого. - Київ : Національна бібліотекаУкраїни імені Ярослава Мудрого, 1998 - . - Виходить кожного кварталу
2018р. N 1
Зміст:
Вилегжаніна, Т. Трансформація функцій публічних бібліотек у реаліях сьогодення / Т. Вилегжаніна. - С.4-5.
Ржегак, О. Бібліотечна Полонщина: реформа в дії / О. Ржегак. - С.6-7.
Бояринова, О. Внесок українських фахівців у глобальне бачення майбутнього бібліотек / О. Бояринова, О. Воскобойнікова-Гузєва, В. Пашкова. - С.7-9.
Розколупа, Н. Питання оплати праці працівників публічних бібліотек / Н. Розколупа. - С.9-11.
Капустіна, Н. Міжнародний проект "Бібліотекознавець Л. Б. Хавкіна поза часом і кордоном" / Н. Капустіна. - С.11-15.
Серебріян, О. "Букфест" - присвята письменнику М. Івасюку / О. Серебріян. - С.15-16.
Амельченко, Ю. Новий простір бібліотеки: популярність, репутація, бренд / Ю. Амельченко. - С.17-19.
Талалаєвська, М. Нові бачення просторових рішень бібліотек : (за матеріалами зарубіжних і українських інтернет-джерел) / М. Талалаєвська. - С.20-22.
Федорченко, Н. Соціокультурна діяльність Богуславської ЦРБ / Н. Федорченко. - С.23-25.
Скаченко, О. Бібліотрансформер - сучасна форма бібліографічної діяльності бібліотек / О. Скаченко. - С.25-27.
Приймак, С. Відображення історії Театру корифеїв у документах із фонду ОУНБ ім. Д. І. Чижевського / С. Приймак. - С.27-29.
Турбаніст, Т. Заради дитини працюємо і творимо 50 років поспіль / Т. Турбаніст. - С.30-33.
"Стратегії розвитку бібліотек: від ідеї до втілення" : (науково-практичний семінар) / В. Здановська. - С.33-35.
Маленькі шедеври власноруч : книжковий всесвіт / В. Здановська. - С.35-36.
Майдак, Т. Славний шлях бібліотеки : (до 125-річчя Центральної міської бібліотеки ім. М. Горького м. Кременчука) / Т. Майдак. - С.36-38.
Визначено переможців Всеукраїнського конкурсу "Краща книга України" / підгот. О. Білик. - С.39.
Україну вперше представлено на Бейрутському міжнародному арабському книжковому ярмарку / підгот. О. Білик. - С.39-40.
[Алла Миколаївна Макарова] : пам’яті колег. - С.40-41.
[Нінель Олександрівна Шадріна] : пам’яті колег. - С.41.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
Шифр: М689368129/2018/2
   Журнал

Маркетинговые исследования в Украине [Текст] : науково-практический журнал. - Київ : НВД "Студцентр", 2003 - . - Виходит раз на два місяця
2018р. № 2
Зміст:
Новости маркетинговых исследований в Украине. - С.8-14
Кл.слова: інтернет-маркетинг, медіа-обстеження
Чиглинцев, Станислав. Что еще поможет бренд-менеджеру, если не исследования? / С. Чиглинцев. - С.15-17
Интуиция - хорошо! Но без маркетинговых исследований бренд-менеджеру не обойтись! (результаты блиц-опроса экспертов). - С.18-29
Кл.слова: маркетинг
Соснюк, Олег. Исследования как точка опоры и источник вдохновения бренд-менеджеров / О. Соснюк. - С.30-33
Кл.слова: бренд, менеджер
Венгер, Елена. Хороший бренд-менеджер не станет отрицать роль исследований / Е. Венгер. - С.39-41
Кл.слова: маркетинг
"Стратегії та політика розвитку територій: міжнародні, національні, регіональні та локальні виклики". - С.42-43
Кл.слова: стратегія, локальні виклики
Попова, Татьяна. Без маркетинговых исследований бренд-менеджмент невозможен / Т. Попова. - С.44-46
Кл.слова: маркетинг
Стельмахова, Александра. Маркетинговые исследования помагают в принятии решений собственниками брендов / А. Стельмахова. - С.47-49
Кл.слова: бренд-менеджмент
Международный бренд или локальный производитель:что выбирает украинский потребитель?. - С.50-51
Кл.слова: міжнародний бренд
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: У770933935/2018/17
   Журнал

Український тиждень [Текст] : популярний/ ТОВ "Український тиждень". - Київ : ТОВ "Український тиждень", 2007 - . - ISSN 1996-1561. - Виходить щотижня
2018р. № 17
Зміст:
Лапаєв, Юрій. Річардо Барецкі: "У наступні кілька років ми побачимо в Європі та Україні ще більше атак на підприємства енергетичного сектору, зокрема атомні" / Ю. Лапаєв. - С.8-9
Кл.слова: кіберзброя
Крамар, Олександр. Діяти, а не спостерігати. Реалізація Кремлем обхідних газонів становить очевидну загрозу енергетичній безпеці України, однак замість працювати над її мінімізацією влада пасивно спостерігає / О. Крамар. - С.10-12
Макаров, Юрій. Ліки від постправди / Ю. Макаров. - С.15
Крапивенко, Дмитро. Ворожі коригувальники, як українські медіа за часів незалежності прокладали шлях для наступу"русского миру" / Д. Крапивенко. - С.16-17
Віхров, Максим. Інформаційна криза, чому знижується довіра до медіа й чи можна переломити негативні тенденції / М. Віхров. - С.18-19
Корбут, Анна. Обовязок дбати, як західна медіа трактують власну відповідальність перед суспільством і як це є на практиці / А. Корбут. - С.20-21
Малко, Роман. Дорогоцінні поклади, чому ринок небезпечних відходів досі перебуває в тіні, які там крутяться гроші та чим це небезпечно / Р. Малко. - С.26-28
Зміна стану. Правляча партія "Право і справедливість" шкодить Польщі всерйоз і надовго. - С.30-33
Микитенко, Тетяна. Шлях до деградантства / Т. Микитенко. - С.39
Кл.слова: телебачення
Осташко, Тетяна. Альтернативи 1918 року. : До 100-річчя гетьману Павла Скоропадського / Т. Осташко. - С.40-43
Приходько, Олександр. Голова Lexus Europe Паскаль Руж: "Нашими пріоритетами є наповнити більшими емоціями бренд і далі розвивати екологічні технології" / О. Приходько. - С.48-49
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.


    Алєксєєнко, Катерина.
    Формуємо імідж навчального закладу [Текст] / К. Алєксєєнко // Практика управління дошкільним закладом. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2016. - N 2. - С. 22-35

Кл.слова (ненормовані):
іміджева атрибутика -- ділова репутація -- бренд

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

18.


   
    Круглый стол "Брендинг украинских средств массовой информации" [Текст] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 5/6. - С. 61-67

Кл.слова (ненормовані):
круглий стіл -- засоби масової інформації -- бренд

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.


   
    В Киеве состоялась ежегодная церемония награждения "Фаворитов Успеха" [Текст] // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 5/6. - С. 74-78

Кл.слова (ненормовані):
Фаворити Успіху -- церемонія нагородження -- український бренд

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


   
    Это сладкое слово "лояльность"... [Текст] : результаты блиц-опроса экспертов // Маркетинг и реклама. - Київ, 2017. - N 7/8. - С. 10-19

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія між споживачем і продуктом -- програми лояльності -- бренд

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-99 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)