Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вебінари<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.
004:37.011.33(075.8)
І 74


   
    Інформаційні технології - 2014 [Текст] : зб. тез І Української конференції молодих науковців, 22-23 трав. 2014 р., м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Інститут суспільства, Кафедра інформатики, Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014. - 172 с. - 37.95 грн.
    Зміст:
Блощаневич, А. Хмарні технології в освіті: Dropbox / А. Блощаневич [та ін.]. - С .3-4. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Камін В., Петровічева А., Томашевська А., Фалько Г.
Кл.слова: Dropbox, освіта, фото-відео-аудіо документи
Бодненко, Дмитро Миколайович. Використання вебінарів у навчальному процесі / Д. М. Бодненко. - С .4-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: онлайн-навчання, вебінар, дистанційне навчання
Дудник, Ольга Володимирівна. Професійні компетентності бібліотекаря в умовах інноваційної діяльності бібліотеки / О. В. Дудник
Герасименко, І. B. Переваги використання ІКТ у навчальному процесі / І. B. Герасименко, Глущенко В. В. . - С .9-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: потоковий мультимедіа, файлообмінні мережі, хмарні технології
Гладун, Марія Анатоліївна. Організація навчальної діяльності молодших школярів на основі теорії множинного інтелекту / М. А. Гладун. - С .10-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: множинний інтелект, теорія Гарднера, центри
Глушак, Оксана Михайлівна. Застосування мережевих сервісів у навчально-виховному процесі / О. М. Глушак. - С .12-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: електронні ресурси, мережеві сервіси, мережевий контент
Яцишин, Анна Володимирівна. Мережа електронних бібліотек установ НАПН України на допомогу вчителю / А. В. Яцишин. - С .14-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бібліотеки навчальних установ, інформаційні ресурси, електронні бібліотеки
Коваленко, А. Використання хмарних сервісів у освітньому процесі: Pixlr Express / А. Коваленко [и др.]. - С .16-18. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Романюк Є., Бодю Д., Василь Є.
Кл.слова: Pixlr Express , фотографія, Photoshop
Кочарян, Артур Борисович. Lync 2013 — платформа для організації та проведення вебінарів / А. Б. Кочарян. - С .18-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Lync 2013, вебінари, дистанційна освіта
Кочарян, Артур Борисович. : Вимоги до інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічних працівників університету за умов створення електронного освітнього середовища / А. Б. Кочарян. - С .21-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ, засвоєння знань, виробництво знань
Колгатіна, Л. С. Інформаційні технології в управлінні самостійною роботою студентів / Л. С. Колгатіна. - С .23-25
Кл.слова: ІКТ, соціально-педагогічне управління, види програмних засобів
Колос, Катерина Ростиславівна. Застосування функціонального методу до моделювання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти / К. Р. Колос. - С .26-27
Кл.слова: освітньо-навчальне середовище, моделювання, післядипломна педагогічна освіта
Костогриз, А. О. Організація самостійної діяльності школярів у дистанційному режимі / А. О. Костогриз. - С .28-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, доступність навчання, соціалізація навчання
Кучаковська, Галина Андріївна. Експертні системи як засіб підвищення ефективності проведення профорієнтаційної роботи / Г. А. Кучаковська. - С .31-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ, профорієнтаційна робота, експертні системи
Кірда, А. Віртуальне освітнє середовище як інструмент саморозвитку студента / А. Кірда. - С .36-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дистанційне навчання, віртуальне освітнє середовище, самоосвіта
Бубнюк, В. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: Google Maps / В. Бубнюк [и др.]. - С .38-40. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Китаєва Л., Мех Д., МихайловаО., Ростова В.
Кл.слова: Google Maps, картографічні сервіси, маршрутні сервіси
Ломакіна, A. Використання хмарних технологій в освітньому процесі: FileLab Video Editor / A. Ломакіна, Бельскіте X. , І. Гаращук. - С .40-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: FileLab Video Editor, відеоредактори, субтитри
Марунич, М. Методологічні підходи та інструментальне забезпечення освітніх технологій суспільства сталого розвитку / М. Марунич. - С .42-44
Кл.слова: індивідуалізація навчання, семантичний пошук, тезаурус
Матасар, Євген Ігнатович. Проблема плагіату у вищих навчальних закладах та шляхи її вирішення / Є. І. Матасар. - С .44-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: студентські роботи, плагіат, алгоритм обробки тексту
Мазур, Наталія Петрівна. Формування готовності майбутніх вчителів інформатики до проведення моніторингового дослідження / Н. П. Мазур. - С .47-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітні вимірювання, моніторинг навчальної діяльності, умови моніторингових досліджень
Мельніченко, П. І. Перспективи використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті / П. І. Мельніченко. - С .49-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ, навчальний процес, дистанційна освіта
Нагорна, В. В. Порівняння використання сервісу Google із сервісом Mail в освітньому процесі / В. В. Нагорна [та ін.]. - С .52-53. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Гуленко Л. Р., Маринич К. В., Самець Т. О., Швець Т. П.
Кл.слова: GOOGLE в освітньому процесі, Mail в освітньому процесі, документи
Огнівчук, Леся Миколаївна. Організація проектно-дослідницької діяльності студентів з використанням мережевих сервісів / Л. М. Огнівчук
Кл.слова: мережеві сервіси, е-проект, інтернет-ресурси
Плєвако, К. П. Workshiftmg для студента / К. П. Плєвако
Кл.слова: Workshiftmg-сервіс, працевлаштування молоді, інтернет-ресурси
Пономарева, Н. С. Використання інформаційних технологій у підготовці майбутніх учителів математики / Н. С. Пономарева. - С .57-59
Кл.слова: Web 2.0, соціальні сервіси, мережеві навчальні матеріали
Прошкін, В. В. Роль інформаційних технологій у підготовці вчителя / В. В. Прошкін. - С .59-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ, комп'ютерне моделювання, обмін науковою інформацією
Радченко, Сергій Петрович. Використання опорних відеофрагментів у навчальному процесі / С. П. Радченко. - С .62-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відеофрагменти, малі форми відео, відеоінформація
Рудик, О. Ю. Використання інформаційних технологій для підвищення ефективності викладання дисциплін інженерного циклу / О. Ю. Рудик. - С .64-66
Кл.слова: програмні продукти, ІТ, програми
Самойленко, І. Використання Tumblr в освітньому процесі. / І. Самойленко [та ін.]
Інші автори: Кайдалова В., Воловенко К., Літовка Н., Мельчичук Д., Дубас Д.
Кл.слова: Tumblr-сервіс, тлог-сервіс, дизайн
Шипілов, А. В. Використання мобільних технологій для підвищення пізнавального інтересу учнів до програмування / А. В. Шипілов. - С .68-69
Кл.слова: мобільні технології, принципи відкритої освіти, дидактичні принципи
Сікора, Я. Б. Організація самостійного вивчення "Методів оптимізації" з використанням інтернет-порталу / Я. Б. Сікора. - С .70-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: предметна методика навчання, лабораторний практикум, контролюючий блок (тести)
Сотников, І. Використання відеохостингів у навчальному процесі на прикладі YouTube / І. Сотников [та ін.]
Інші автори: Голяченко О., Клімов І., Соколовський В.
Кл.слова: відеоуроки, навчальні предмети, лекції
Остапенко, Л. П. Програмний інструментарій для ІКТ-підтримки складової курсу "Основи медіа-освіти" для майбутніх учителів інформатики / Л. П. Остапенко, O. K. Соловйова. - С .75-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: растрова графіка, анімація, медіа-освіта
Степура, Іван Сергійович. Досвід використання автоматизованих видавничих систем як складових інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу / І. С. Степура. - С .77-80. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-освітнє середовище, системи електронних журналів, Київський університет імені Б. Грінченка
Стецев'ят, А. Інформаційні технології в роботі вчителя / А. Стецев'ят. - С .80-82
Кл.слова: ІКТ, інформаційно-освітнє середовище, фунцкії ІКТ
Тартасюк, С. Використання Microsoft Office 365 у навчально-виховному процесі / С. Тартасюк [та ін.]. - С .83-84
Інші автори: Пенська І., Піскор Ю., Птіцина Д.
Кл.слова: Microsoft Office 365, хмарний формат, хмарний сервіс
Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Використання сервісів Google Академія та Google Books Ngram Viewer для пошуку наукової інформації / А. В. Тютюнник. - С .85-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукова інформація, Google Books Ngram Viewer, функції пошуку
Бовсуновська, І. Д. Застосування хмарного сервісу Google Picasa в освіті / І. Д. Бовсуновська [та ін.]. - С .87-89. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Пукаляк І.В., Халюзіна С. В., Трегубська С. С., Лапанік А. Ю.
Кл.слова: Google Picasa , хмарний сервіс, растрова графіка
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна. Електронна співпраця на основі Веб 2.0 / Л. О. Варченко-Троценко
Кл.слова: Веб 2.0, електронна співпраця, ІКТ
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна. Вікі-портал університету як засіб організації колаборації студентів / Л. О. Варченко-Троценко. - С .92-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Київський університет імені Б. Грінченка, вікі-портал університету, вікі-технології
Вернигоренко, О. Microsoft Office 365: практичне застосування для вдосконалення процесу інформатизації навчання / О. Вернигоренко, Ю. Мельник, Т. Салата. - С .95-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Microsoft Office 365, хмарні технології, викладач - студент
Владикін, О. Використання Google Drive в освітньому процесі / О. Владикін [та ін.]
Інші автори: Покатилова Ю., Фісун Ю., Бодашко В.
Кл.слова: Google Drive, текстовий документ, таблиці
Волков, В. О. Використання хмарного сервісу Dropbox в освітньому процесі / В. О. Волков, Левицька О. І. , Н. В. Соболь. - С .99-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Dropbox-сервіс, хмарні технології, обмін даних
Удовиченко, О. М. Електронний підручник "Інформаційні системи" : досвід створення / О. М. Удовиченко, А. О. Юрченко. - С .102-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні системи, електронні підручники, матеріал
Карпенко, Анастасія Сергіївна. Організаційно-педагогічні засади використання автоматизованих систем у ВНЗ / А. С. Карпенко. - С .104-106
Кл.слова: електронна реєстрація, планування, контроль
Кучірка, Ю. М. Впровадження інноваційних технологій навчання в Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу / Ю. М. Кучірка [та ін.]. - С .106-108
Інші автори: Піндус Н. М., Винничук А. Г., Марчук Т. З., Чеховський С. А.
Кл.слова: ІФНТУНГ, дистанційне навчання, навчальні модулі
Зензіна, Г. О. Сайт ВНЗ як засіб інформаційно-комунікаціїіної взаємодії суб'єктів освітньої діяльності / Г. О. Зензіна. - С .108-111. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформація про ВНЗ, завдання сайту, корпоративні завдання
Рижко-Семенюк, Сніжанна Михайлівна. Використання нелінійних мультимедійних презентацій у навчальному процесі університету / С.М. Рижко-Семенюк. - С .112-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ, лекція, нелінійні мультимедійні презентації
Співак, Світлана Миколаївна. Особливості створення змістовно-структурної моделі хмароорієнтованого навчального середовища студента / С.М. Співак. - С .115-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хмароорієнтоване персоналізоване навчання, портфоліо, ІКТ
Горбатовский, Д. В. Альтернативный алфавит представления данных на семисегментных индикаторах / Д. В. Горбатовский
Кл.слова: семисегментна поліграма, семиелементний десятковий алфавіт, зображення алфавіта
Makovetska, S. Numerical solution of hyperbolic equations by means of the package Mathсad / S. Makovetska, О. Seidykh. - С .123-125. - Библиогр. в конце ст.
Олійник, А. О. Інтелектуальна інформаційна технологія параметричного синтезу нейрофаззі мереж / А. О. Олійник, C. O. Субботін, C. O. Скрупський
Кл.слова: нейрофаззі мережі, випадковий пошук, параметричний синтез
Первак, Л. Використання інформаційних технологій у театрі / Л. Первак. - С .128-130
Кл.слова: сценографія, інформаційні технології, сценічний процес
Філєр, З. Ю. Програмна реалізація встановлення стійкості диференціальних рівнянь із комплексними коефіцієнтами / З. Ю. Філєр, А. С. Шелуденко. - С .131-134
Кл.слова: Критерій Михайлова, комплексний коефіцієнт, стійкість рівнянь
Шинкарук, А. Патентні дослідження з використанням інформаційних технологій / А. Шинкарук. - С .135-136
Кл.слова: патентний пошук, захист документації, патентні дослідження
Колпакова, Т. А. Информационная технология принятия решений при проведении тендеров / Т. А. Колпакова. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фільтрація аналізуємих об'єктів, попарні порівняння, рішення
Литвин, Н. П. Можливості застосування інформаційних технологій у маркетингових дослідженнях в Україні / Н. П. Литвин, О. О. Сонько. - С .139-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІТ, маркетингові дослідження, аналіз інформації
Доценко, P. O. Удосконалення акустичних систем для масових заходів засобами безпроводових телекомунікацій / P. O. Доценко, В. М. Співак, 0. 0. Довженко. - С .143-144. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безпроводові системи зв'язку, акустична система, безпроводові ІТ-технології
Федорчук, С. Дослідницько-навчальна цифрова лабораторія з використанням ІТ-технологій / С. Федорчук, В. Співак. - С .145-148
Кл.слова: дослідницько-навчальна цифрова лабораторія, дистанційні дослідження, цифрова електронна лабораторія
Яценко, О. І. Основні поняття та переваги хмарних технологій / О. І. Яценко. - С .148-150
Кл.слова: інфраструктура (ІаaS), платформа (PaaS), програмне забезпечення (SaaS)
Федосова, Я. С. Використання хмарного сервісу Google таблиці / Я. С. Федосова [та ін.]. - С .151-152. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Кухта А. М., Максимович Л. Р., Шейгас Г. В., Кухта К. В.
Кл.слова: ознаки хмарного сервісу, функції хмарного сервісу, таблиці Google
Лигус, С. А. Минимизация вычислительных ресурсов при движении робота в двумерном пространстве / С. А. Лигус. - С .153-155
Кл.слова: робот, рух, алгоритм пошуку
Лискова, М. Г. Автоматизація прийняття маршрутизаційних рішень в мережі Інтернет Сервіс Провайдера / М. Г. Лискова. - С .155-157. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маршрутизаційні рішення, Інтернет Сервіс Провайдер
Лискова, М. Г. Особливості схеми реалізації поштового сервісу для численної аудиторії = поштовий сервіс / М. Г. Лискова, O. Я. Гордієнко, В. М. Співак. - С .157-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поштовий сервіс, користувачі, електронний лист
Машкіна, М. В. Огляд програм для моніторингу працездатності інтернет-ресурсів / М. В. Машкіна. - С .159-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Xenu's Link Sleuth, Free Link Checker
Мужайло, А. А. Возможности увеличения полезного объема стеганоконтейнера за счет искусственного "зашумления" / А. А. Мужайло, А. Г. Власюк. - С .161-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стеганографія, стеганоканал, штучне "зашумлення"
Михайлюк, Антон Юрійович. Побудова системи автоматичного реферування тексту на основі ієрархічної нечіткої нейронної мережі / А. Ю. Михайлюк, Л. М. Огнівчук. - С .164-165
Кл.слова: нечітка нейронна мережа, екстрагування, реферування тексту
Льовкін, В. М. Розробка системи автоматизованої комунікації під час реалізації процесів групової динаміки в організації / В. М. Льовкін. - С .165-167. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: внутрішні комунікації, зовнішні комунікації, ХМРР- сервер
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--З’їзди і конференції

   Освіта--Інформаційні технології--З’їзди і конференції


Дод.точки доступу:
Томашевська, А.
Фалько, Г.
Василь, Є.
Михайлова О.
Ростова, В.
Самець, Т. О.
Швець, Т. П.
Літовка, Н.
Мельчичук, Д.
Дубас, Д.
Соколовський, В.
Птіцина, Д.
Трегубська, С. С.
Лапанік, А. Ю.
Бодашко, В.
Марчук, Т. З.
Чеховський, С. А.
Шейгас, Г. В.
Кухта, К. В.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут суспільства
Кафедра інформатики
Кафедра інформаційних технологій і математичних дисциплін


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1)

Знайти схожі

2.
37.018
О-72


   
    Освіта столиці у 2013-2014 навчальному році [Текст] : серпневі конференції, семінари, вебінари, "круглі столи",майстер-класи для педагогів навчальних закладів м. Києва / Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Інститут післядипломної педагогічної освіти. - Київ : [б. в.], 2013. - 64 с. - 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
план конференції -- теорія
Дод.точки доступу:
Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут післядипломної педагогічної освіти


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: П464336/2017/4
   Журнал

Практика управління дошкільним закладом [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2011 - . - Виходить щомісячно
2017р. N 4
Зміст:
Гурак, Руслан. Інспектор ДІНЗ на порозі: планова перевірка / Р. Гурак. - С.5-9
Кл.слова: контроль, періодичність перевірок, документи
Інспектування, моніторинг, аудит... Чим відрізняються поняття?. - С.10-11
Фоменко, Марина. Почерк -шлях до пізнання людини / М. Фоменко. - С.12-17
Кл.слова: графологія, графологічний аналіз
Приклад оформлення наказу про надання щорічної основної відпустки. - С.25
Приклад оформлення наказу про надання додаткової соціальної відпустки працівникам, які мають дітей. - С.26
Приклад оформлення наказу про перенесення частини щорічної основної відпустки, невикористаної у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю. - С.27
Заповнюємо трудову книжку при прийнятті працівника: алгоритм дій. - С.28-29
Як оформити запис у трудовій книжці про зміну неблагозвучного призвіща. - С.30
Як оформити запис у трудовій книжці про зміну призвіща у зв'язку з одруженням. - С.31
Як оформити запис у трудовій книжці про роботу працівника за сумісництвом. - С.32
Як оформити запис у трудовій книжці працівника про зміну назви дошкільного закладу. - С.32
Як виправити у трудовій книжці помилку в номері наказу про прийняття працівника на роботу. - С.33
Як оформити запис у трудовій книжці про навчання у вищому навчальному закладі. - С.33
Пирог, Тетяна. Освітня платформа - середовище становлення успішного менеджера освіти / Т. Пирог. - С.36-44
Кл.слова: управлінська копетентність, професійне мислення
Морєва, Олена. Методист методкабінету працює керівником гуртка: як оплатити роботу / О. Морєва. - С.45-47
Кл.слова: сумісництво, погодинна оплата
Морєва, Олена. Надбавки й доплати працівникам дошкільних закладів / О. Морєва. - С.48-51
Кл.слова: заробітна плата, структура, розміри надбавок
Алєксєєнко, Катерина. Не континентом єдиним, або Сервіси е-журналу / К. Алєксєєнко. - С.52-57
Кл.слова: вебінари, тематички
Клименко, Антоніна. Чи має право селищний голова скорочувати працівників дошкільного закладу / А. Клименко. - С.58-59
Кл.слова: повноваження, самоврядування
Запорожець, Тетяна. Присвоєння імені навчальному закладу / Т. Запорожець. - С.60-63
Кл.слова: підстави, громадське обговорення, документальний супровід
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Ланько, О. С.
    Інтернет-марафон : освітні ініціативи захоплюють / О. С. Ланько // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 13/14. - С. 11-12.

Рубрики: Освіта--інтернет-технології в освіті

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-марафон освітян -- вебінар освітян -- інтернет-технології в освіті
Анотація: 28-29 березня відбулись вебінари, на які було зареєстровано близько 8000 осіб з усіх куточків нашої держави, програмне оснащення відповідало потребам. Особливу увагу було приділено інтеграції дітлахів у (поза)шкільне суспільство, новому поколінню підручників та надбання технічного процесу, які можна використати в навчальному процесі.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


   
    2-й міжнародний інтернет-марафон: натхнення для змін на краще! // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 2-4.

Рубрики: Освіта в Україні--з’їзди, конференції, семінари, наради--вебінари

Кл.слова (ненормовані):
2-й міжнародний інтернет-марафон -- освіта в епоху змін -- сертифікати ЄКТС -- міжнародний вебінар

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Алєксєєнко, Катерина.
    Не континентом єдиним, або Сервіси е-журналу [Текст] / К. Алєксєєнко // Практика управління дошкільним закладом. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2017. - N 4. - С. 52-57

Кл.слова (ненормовані):
вебінари -- тематички

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
37(477)
П 44


   
    Подвійний інтернет-марафон : подвійна сила змін! // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 13/14. - С. 3-4.
УДК

Рубрики: Освіта в Україні--з’їзди, конференції, семінари, наради--вебінари

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-марафон для освітян -- сучасна українська школа -- світові освітні практики -- канадські школи -- диференціювання навчання
Анотація: В статті йде мова про березневий інтернет-марафон, організований Видавничою групою "Основа" : 26-27 березня "Світові освітні практики. Досвід Канади"; 28-29 березня "Навчання в сучасній українській школі".

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

8.
37(477)
П 44


   
    Подвійний інтернет-марафон. Подвійна сила змін! // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 15. - С. 2-4.
УДК

Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність

   Освіта в Україні--з’їзди, конференції, семінари, наради--вебінари


Кл.слова (ненормовані):
Інтернет-марафон для освітян -- подвійний інтернет-марафон освітян -- диференціювання навчання -- світові освітні трактики -- досвід Канади -- сучасна українська школа -- навчання в сучасній школі -- вебінар освітян
Анотація: В статті йдеться мова про Міжнародний інтернет-марафон “Світові освітні трактики. Досвід Канади”, який відбувся 26-27 березня, на якому канадські вчителі розповідали про особливості місцевої освіти. Наступні два дні, 28-29 березня творчі й активні вчителі виступали спікерами на Всеукраїнському інтернет-марафоні "Навчання в сучасній українській школі".

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

9.


   
    Серпневий інтернет- марафон : потужна підготовка до нового навчального року на раз-два // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 28/29. - С. 3-4.

Рубрики: Освіта в Україні--інтернет-технології

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-марафон для освітян -- нова українська школа -- новий навчальний рік -- вебінари в освіті

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

10.


   
    Подвійний інтернет-марафон. Подвійна сила професійного зростання // Шкільному психологу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - № 12. - С. 2-3

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-марафон -- кращі світові системи освіти -- вебінари -- концепція НУШ -- інклюзивна освіта

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

11.


    Дика, Н.
    Нова парадигма післядипломної педагогічної освіти: реалізація компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / Н. Дика, О. Глазова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 3/4. - С. 14-20, DOI 10.28925/1609-8595.2018.3-4.1420. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- компетентнісний підхід -- післядипломна педагогічна освіта -- ситуативно-комунікативний -- моделювання
Анотація: У статті висвітлено змістові характеристики базових понять дослідження. Розкрито принципові відмінності між компетентнісним і знаннєвим підходами в освітньому процесі та спроектовано їх порівняльну характеристику. Запропоновано технологію моделювання компентнісно орієнтованих уроків української мови. Подано структуру та зразки моделювання компетентнісно орієнтованих завдань. Акцентовано увагу на тому, що на курсах підвищення кваліфікації педагогічних працівників вчителям надаються консультації, пропонуються майстер-класи, науково-методичні кластери, тренінги, семінари, вебінари.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Глазова, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


   
    Інтернет-марафон "Новий навчальний рік 2019–2020" : беремо курс на створення сучасного освітнього середовища! // Вивчаємо українську мову та літературу : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - 2019. - N 28/29/30. - С. 2–3.

Рубрики: Інформаційні технології--Інтернет-марафон--вебінари

Кл.слова (ненормовані):
інтернет-марафон -- освітній процес -- Нова українська школа -- сучасне освітнє середовище -- булінг учителів -- інформаційні технології -- вебінари для вчителів -- віртуальні семінари -- технології навчання
Анотація: Про Інтернет-марафон від Видавничої групи "Основа", що відбувся 20–21 серпня 2019 року.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

13.


   
    Інтернет-марафон "Новий навчальний рік 2019 / 20" : беремо курс на створення сучасного освітнього середовища! // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2019. - N 19/20. - С. 2–3.

Рубрики: Інформаційні технології--Інтернет-марафон--вебінари

Кл.слова (ненормовані):
Нова українська школа -- інтернет-марафон для вчителів -- вчитель зарубіжної літератури -- сучасне освітнє середовище -- булінг учителів -- інформаційні технології -- вебінари для вчителів -- віртуальні семінари -- технології навчання
Анотація: Про Інтернет-марафон від Видавничої групи "Основа", що відбувся 20–21 серпня 2019 року.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

14.


    Досенко, Анжеліка.
    Профорієнтаційна робота: сучасні підходи (на прикладі діяльності кафедри журналістики та нових медіа університету Грінченка [Текст] / А. Досенко, В. Пастушина // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2(12). - С. 31-36. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
профорієнтаційна робота -- кафедра журналістики та нових медіа -- вебінар-практикум -- журналістський марафон
Анотація: Ведення профорієнтаційної роботи — важливий етап формування грамотного контингенту студентів для кожного сучасного закладу вищої освіти. У науковій діяльності аналізуються сучасні методи профорієнта-ційної роботи на прикладі кафедри журналістики та нових медіа Інституту журналістики Київського універ-ситету імені Бориса Грінченка. Такий вектор діяльності розглядається авторами як такий, що спрямований на те, аби допомогти молоді визначитися із майбутньою професією, виявити спеціальні здібності й таланти абітурієнтів, спрямовані на медійну галузь. У науковій статті розглядаються методики здійснення фахових заходів професійно орієнтованої роботи, а саме вебінари-практикуми, медіафестивалі, які протягом 2020 та 2021 років кафедра проводить як традиційні. Увага приділена організованим онлайн-зустрічам із абітурієнтами та їхніми батьками, проаналізовано про-грами здійснених заходів, представлено систему практичних завдань, майстер-класів від медійників-практиків. Мета наукової статті полягає у вивченні існуючих ефективних концептів формування профорієнтаційної роботи кафедри журналістики і нових медіа КУБГ. Протягом періоду 2020–2021 рр. кафедра журналістики та нових медіа здійснює активну профорієнтаційну роботу серед старшокласників, плідно співпрацює з медіашколами, шкільними редакціями та гуртками Інфор-маційно-творчої агенції ЮН-ПРЕС. Загальна політика кафедри не орієнтується лише на Київ, а формує цільову аудиторію з усієї України. Це підтверджується кількістю учасників марафонів та вебінарів-практикумів з різ-них міст нашої країни: Кривий Ріг, Дніпро, Кропивницький, Полтава, Харків, Хмельницький тощо. Такий фор-мат став можливий в умовах дистанційного навчання, що дало змогу розширити географію та уможливило ведення онлайн-зустрічей
Дод.точки доступу:
Пастушина, В.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)