Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вища педагогічна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


    Чернуха, Надія Миколаївна.
    Індивідуальна траєкторія розвитку особистості: життєдайні ідеї Бориса Грінченка / Н. М. Чернуха // "Я йшов туди, де гуркіт праці чути..." (до 150-річчя від дня народження Бориса Грінченка) : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (VI Грінченківські читання), 22 січ. 2014 р, м. Київ / М-во освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б. Д. Грінченка, 2014. - С. 61-66
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Педагогіка--Навчання--Знання

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальна траєкторія навчання -- особистість -- сучасна гуманітарна освіта -- вища педагогічна освіта
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Мовчун, Антоніна Іванівна \ред.\
Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910) \про нього\
Міністерство освіти і науки України
Національна академія педагогічних наук України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.
   378.6:37
   К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Осадчий, В. В.
    Мультимедійні технології у професійній підготовці майбутніх учителів в умовах педагогічного університету / В. В. Осадчий // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 129-140. - Бібліогр.: с. 139-140 (9 назв)
УДК

Рубрики: Вчителі--професійна підготовка--Збірники наукових праць

   Вища педагогічна освіта--мультимедійні технології навчання--Збірники наукових праць


   Мультимедійні технології--застосування в освіті--Збірники наукових праць


Кл.слова (ненормовані):
вчителі -- вища педагогічна освіта -- педагогічні університети -- мультимедійні технології -- мультимедійні презентації -- мультимедійні проектори -- інтерактивні дошки
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Олексюк, Ольга \редкол.\
Побірченко, Неоніла \редкол.\
Сергєєнкова, Оксана \редкол.\
Соколова, Ірина \редкол.\
Яценко, Тамара \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
   378.6:37
   К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Лісучевська, Н. М.
    Компетентнісний підхід в підготовці майбутніх учителів початкової школи / Н. М. Лісучевська // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2011. - Вип. 2. - С. 107-115. - Бібліогр.: с. 114-115 (13 назв)
УДК

Рубрики: Вчителі початкової школи--Професійна підготовка--Збірники наукових праць

   Вища педагогічна освіта--Компетентнісний підхід--Збірники наукових праць


   Підготовка вчителів--Компетентнісний підхід--Збірники наукових праць


Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкової школи -- вища педагогічна освіта -- компетентнісний підхід -- компетенція -- компетентність -- ключові компетенції -- компетентнісно орієнтована освіта
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Олексюк, Ольга \редкол.\
Побірченко, Неоніла \редкол.\
Сергєєнкова, Оксана \редкол.\
Соколова, Ірина \редкол.\
Яценко, Тамара \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.
74.0я43
П 24


    Біницька, Катерина Миколаївна (аспірантка).
    Порівняльний аналіз системи вищої педагогічної освіти в Україні та республіці Польща у контексті Болонської угоди [Текст] / К. М. Біницька // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2012. - № 17. - С. 14-18. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Освіта--Наука--Вища освіта в Україні--Вища освіта в Польщі

Кл.слова (ненормовані):
вища педагогічна освіта -- Болонський процес -- підготовка педагогічних кадрів -- інтеграція -- реформація -- модернізація
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

5.
74.0я431
П 24


    Бобрицька, Валентина Іванівна.
    Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у вищій педагогічній освіті [Текст] / В. І. Бобрицька // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблемного образования НАПН України; редкол. В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 16 (2). - С. 35-39. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
вища педагогічна освіта -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформатизація вищої педагогічної освіти -- інформаційна підготовка
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

6.


    Андрущенко, Віктор.
    Ювілейні роздуми про перспективу / В. Андрущенко // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2020. - № 1. - С. 5-12 . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
вища педагогічна освіта -- якість освіти -- міжнародне академічне співробітництво -- наукова діяльність -- забезпечення навчального процесу -- студентоцентризм -- наукова бібліотека -- спорт -- мистецтво -- волонтерство

Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Вітранюк, Н. О.
    Організаційні засади створення та діяльності педагогічних технікумів у Радянській Україні (1920-1925) [Електронний ресурс] / Н. О. Вітранюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2016. - № 2. - С. 14-26, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.1426. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища професійна освіта -- вища педагогічна освіта -- вищі педагогічні курси -- педагогічний технікум -- Українська Соціалістична Радянська Республіка
Анотація: У статті розкриваються організаційні засади створення педагогічних технікумів як типу навчальних закладів у системі вищої педагогічної освіти України в 20-ті рр. ХХ ст. Проаналізовано Кодекс законів про народну освіту (1922) щодо зазначення в ньому такого типу ВНЗ. Проведено порівняльне співвідношення діяльності вищих трирічних педагогічних курсів, які поступово й трансформувались у педагогічні технікуми; вимоги до організації навчання у технікумах та вищих трирічних педагогічних курсах; умови прийому та організацію навчання в обох типах навчальних закладів. Виявлено документальне підтвердження етапів становлення педагогічних технікумів у період до 1925 р
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

8.


    Васьківська, Г. О.
    Дидактичні аспекти реалізації міждисциплінарних зв'язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Г. О. Васьківська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2017. - № 3/4. - С. 137-149, DOI 10.28925/2312-5829.2017.3-4.1374. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вища педагогічна освіта -- підготовка майбутнього вчителя -- системність знань -- міждисциплінарні зв’язки -- міждисциплінарна інтеграція
Анотація: Міждисциплінарні зв’язки є важливим інструментом у процесі формування світогляду та вдосконалення фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Ці зв’язки розглядаються як засіб підвищення ефективності засвоєння знань, формування пізнавальних потреб. Вони розвивають системне мислення, активізують пізнавальну діяльність студентів. Автор з погляду дидактики окреслює шляхи реалізації міждисциплінарних зв’язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів. У статті приділяється увага технології реалізації міждисциплінарних зв’язків у вищій педагогічній освіті, що дає змогу зробити процес навчання майбутніх учителів результативним.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

9.


    Леонтьєва, І.
    Концептуальні засади екосистеми сучасної педагогічної освіти [Текст] / І. Леонтьєва // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 39(1). - С. 19-24, DOI 10.28925/2311–2409.2023.393. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
вища педагогічна освіта -- модель педагогічної освіти -- екосистема освіти -- моделі вищої освіти
Анотація: У запропонованій статті зроблено спробу систематизувати наукові уявлення про розвиток освіти на сучасному етапі, виклики та ризики, що стоять перед нею в умовах турбулентного світу; дослідити різні моделі розвитку вищої освіти (елітарну, еголітарну та еколі-тарну); окреслити природу та особливості екосистем, їх ключові компоненти та властивості, на підставі чого було окреслено концептуальні засади побудови екосистеми сучасної педагогічної освіти, її підсистем та принципів взаємодії і взаємовпливу.

Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)