Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=впевненість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.
88.50
Р 70


    Ромек, Владимир Георгиевич.
    Тренинг уверенности в межличностных отношениях / В. Г. Ромек. - Санкт-Петербург : Речь, 2003. - 176 с. - (Психологический тренинг). - ISBN 5-9268-0116-8 : 16.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.50

Рубрики: Психологія спілкування--Тренінг

Кл.слова (ненормовані):
тренінг -- міжособистісні стосунки -- самоаналіз -- невпевненість -- впевненість -- депресія -- конфлікти -- бар'єри спілкування -- самоствердження -- знайомства -- соціальна компетентність

Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

2.


    Кириленко, Світлана
    Як подружити малят / Світлана Кириленко, Руслана Сікаленко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 22-24 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Моральне виховання

   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять


Кл.слова (ненормовані):
адаптація дошкільнят -- соціально-комунікативне виховання -- взаєморозуміння -- дружба
Анотація: В статті йдеться про налагодження доброзичливих і дружніх взаємин між дітьми у різновікових групах. Подано розробку бінарного заняття для дітей різновікової групи (5-6 роки життя), мета якого - розвивати навички конструктивної взаємодії та позитивної соціальної поведінки дітей у системі "дитина-дитина"; виховувати дружні стосунки, сприяти єднанню дитячого колективу; формувати адекватну самооцінку, впевненість у собі та своїх силах, усвідомлення власної індивідуальності, а також уміння розрізняти позитивні й негативні емоції людини, працювати з образами (казковими персонажами); створювати гармонійну психологічну атмосферу; запобігати проявам дезадаптації.
Дод.точки доступу:
Сікаленко, Руслана


Є примірники у відділах:
Ф3 (21.07.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (06.09.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Собко, Людмила
    Хвилинки творчості й фантазії : добірка ігор для середньої та старшої груп / Людмила Собко // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 22-23 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра

Кл.слова (ненормовані):
розвиток творчої уяви -- ігрова діяльність -- розвиток мислення
Анотація: Представлено добірку ігор для дітей середньої та старшої груп з використанням карток-піктограм та прийомів ТРВЗ, які розвивають творчу уяву, формують гнучке мислення, допомагають вселити в дитину впевненість у своїх силах. Ігри доречно проводити вранці, під час прогулянок та в інший зручний час.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: У901231/2017/10
   Журнал

Українська мова і література в школах України [Текст] : наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1997 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 10
Зміст:
Навчальна програма з української мови для загальноосвітніх навальних закладів, 7 клас. - С.3-9
Кл.слова: навчальна програма, 7 клас, українська мова
Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів, 7 клас. - С.10-15
Кл.слова: навчальна програма, 7 клас, українська література
Нагрибельна, Інна. Формування лексичного запасу учнів засобами самостійної роботи / І. Нагрибельна. - С.16-18. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, лексема, синонімічний ряд
Пономаренко, Олеся. Словацький контекст Кирило-Мефодіївського товариства-місток українців до культурно-просвітницької та національно-визвольної діяльності у масштабах слов’янського світу / О. Пономаренко. - С.19-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: романтична поезія, словацька література, українська література
Городенська, Катерина Григорівна. Українське слово у вимірах сьогодення. Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Г. Городенська. - С.24-27
Кл.слова: українське слово, правопис, українська мова
Кондратенко, Наталія. Практика формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів / Н. Кондратенко. - С.28-30
Мартинова, Марина. Упровадження вітагенних технологій компетентнісного навчання на уроках словесності з використанням інтелектуально-психологічного потенціалу учня / М. Мартинова. - С.31-34
Кл.слова: вітагенні технології, компетентність навчання, українська мова
Шестобуз, Світлана . Числівник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Українська мова, 6 клас / С. Шестобуз. - С.35-36
Кл.слова: числівник, морфологія, конспект уроку
Чухряєва, Валентина. Олександр Довженко. Оповідання "Ніч перед боєм" - твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців, проявлені під час воєнного лихоліття. Образи діда Платона і діда Савки - втілення кращих традицій рідної землі, мудрості й мужності / В. Чухряєва. - С.37-39
Кл.слова: українська література, Олександр Довженко, конспект уроку
Перепелиця, Світлана. Веб-квест як засіб створення розвивального середовища на сучасному уроці української мови і літератури та у позаурочній роботі / С. Перепелиця. - С.40-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: веб-квест, українська мова, українська література
Попова, Людмила. Теоретико-практичний аспект використання граматичних вправ на уроках української мови в старших класах / Л. Попова. - С.44-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: граматичні вправи, українська мова, класифікація граматичних вправ
Топіха, Віра. Вставні слова в поезіях Тараса Шевченка / В. Топіха, Н. Щербак. - С.48-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вставні слова, впевненість, модальні відтінки
Голик, Олена. Штрихи до біографії Євгена Маланюка. Феномен еміграційної поезії. Роль поета-патріота в суспільному житті. Поезія Євгена Маланюка "Біографія" / О. Голик. - С.52-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: еміграційна поезія, поет-патріот, Євген Маланюк
Дмитрук, Ірина. "Я понесу тебе в душі на дні, облиту чаром святості й любові..." / І. Дмитрук ; Сценарій виховного заходу за лірикою І. Франка. - С.59-62. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лірика, виховний захід, Іван Франко
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Топіха, Віра.
    Вставні слова в поезіях Тараса Шевченка [Текст] / В. Топіха, Н. Щербак // Українська мова і література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 10. - С. 48-51. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
вставні слова -- впевненість -- модальні відтінки
Дод.точки доступу:
Щербак, Надія


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Дмитренко, Алла
    Сонячні промінчики : етюд гармонії та здоров'я для дітей молодшої групи / Алла Дмитренко // Дошкільне виховання. - 2018. - № 3. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Валеологічне виховання

Кл.слова (ненормовані):
фізичний розвиток -- гімнастика під релаксаційну музику -- психогімнастика -- дихальна гімнастика -- рухлива гра
Анотація: Подано зразок проведення валеологічного заняття з дітьми молодшої групи. Мета його - стимулювати активність дітей, спонукати їх до рухової активності; сприяти позитивному настрою й оздоровленню малят; виховувати впевненість у власних силах, любов до природи, бажання взаємодіяти з однолітками.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Олексенко, А. О.
    Формування навичок збереження психологічної рівноваги. Корекційно-розвивальні заняття / А. О. Олексенко // Шкільному психологу. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2018. - № 12. - С. 14-29

Кл.слова (ненормовані):
уміння долоти емоційне напруження -- володіння методами релаксації -- впевненість у своїх силах -- розвиток адекватної самооцінки

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

8.
94(477)(092):272/273-726.1Шептицький
С 32


    Сергійчук, Володимир Іванович.
    Українські державники: Митрополит Андрей Шептицький / В. І. Сергійчук. - Вишгород : Сергійчук М. І., 2015. - 440 с. - ISBN 978-966-2911-70-1 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія України--Католицизм--Персоналії

   Генеалогія


   Релігія--Українська греко-католицька церква--Чернецтво


Анотація: У книзі розповідається про державницький здвиг Митрополита Андрея Шептицького, подвижництво якого вселило впевненість українства в боротьбі за волю.
Розрахована на широке коло читачів.
Дод.точки доступу:
Шептицький, Андрей (митрополит ; 1865—1944) \про нього\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

9.


    Волянюк, А. С.
    Розвиток сталої мотивації у майбутніх вчителів початкової школи в умовах змішаного навчання / А. С. Волянюк // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 56-66, DOI 10.28925/2414-0325.2021.106. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
стала мотивація -- дистанційне навчання -- змішане навчання -- мотив -- здобувач освіти
Анотація: У статті розглянуто проблеми реалізації дистанційного та змішаного форматів навчання, труднощі підвищення сталої мотивації у здобувачів освіти, шляхи вирішення цих проблем та труднощів. Визначено мотиви, що спонукають вчитися в таких умовах дорослих здобувачів: самостверджувальні, матеріальні, соціальні, внутрішні, мотиви підстрахування та дозвіллєві. Акцентовано, що мотивація є джерелом та чинником, який спонукає до навчальної діяльності та підвищення рівня професійної компетентності майбутніх педагогів. Труднощі реалізації дистанційного формату об`єднано у 4 групи: особистісні труднощі (початкова невисока внутрішня мотивація здобувача, звичка до жорсткого контролю з боку викладача, слабка самоорганізація здобувачів освіти, відсутність емоційно-психологічного контакту з колегами по навчанню, невисока відповідальність, відсутність відчуття приналежності до групи в здобувачів освіти), організаційні проблеми (нечітка організація курсу, проблеми з доступом до певних навчальних ресурсів), професійні (недостатній професійний рівень як в області володіння комп'ютером, так і в подачі матеріалу без адаптації до дистанційного формату), технічні (нестійкий доступ в Інтернет, відсутність необхідного технічного або програмного забезпечення). Увагу приділено таким стратегічно важливим компонентам, як увага, впевненість, задоволеність. В статті проаналізовані засоби впливу на кожен компонент в умовах змішаного навчання. Застосування матеріалів, описаних в статті, буде сприяти підтримці і підвищенню мотивації навчання в змішаній та дистанційній формі, допоможе мінімізувати зазначені вище ризики труднощі та проблеми. Наведено конкретні приклади засобів та інструментів: під час реалізації освітнього процесу в умовах змішаного навчання ефективним є чітко визначений зворотний зв`язок, створення «ситуації успіху», формулювання цілей всього курсу і окремих модулів, рефлексія досвіду дистанційного навчання за допомогою заповнення спеціально розроблених анкет і виконання завдань рефлексивного характеру. Інструментарій можна розширити за допомогою додаткових функцій вже відомих платформ та засобів – сесійні зали та керування екраном на платформі ZOOM для онлайн-конференцій, google-форми для тестування здобувачів з обраної теми з подальшим збиранням відповідей та їх аналізом, застосунки та сервіси Learningapps, Mentimeter, онлайн дошки AWWapp та ін.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Єсікова, І. В.
    Дидактичні умови використання ікт в інклюзивному середовищі закладів загальної середньої освіти / І. В. Єсікова // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 11. - С. 62-70, DOI 10.28925/2414-0325.2021.115. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне освітнє середовище -- інформаційно-комунікаційні технології -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- дистанційна освіта
Анотація: У статті висвітлено поняття інклюзивного освітнього середовища, описано його особливості та актуальність активного використання дистанційного навчання в інклюзивному освітньому середовищі закладів загальної середньої освіти. Виділено основними дидактичними умовами для впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в інклюзивний освітній процес є використання різноманітних навчальних підходів з урахуванням індивідуальних особливостей учнів, їх темпераменту, змоги засвоювати навчальний матеріал та наявності матеріально-технічного забезпечення. На основі вивчення передового педагогічного досвіду й узагальнення науково-педагогічних праць виділено основні актуальні ІКТ, для організації навчального процесу в інклюзивному середовищі. Охарактеризовано застосування ІКТ як засобу підтримки інклюзивного навчання в компенсаційних, комунікаційних та дидактичних цілях. Розкрито основні типи ІКТ котрі доцільно використовувати в якості засобу підтримки інклюзивного навчання. Здійснено огляд сучасних засобів ІКТ котрі доцільно використовувати в інклюзивному середовищі в дидактичних цілях та описано їх функціональні можливості як спеціально розроблених програмних засобів, для застосування в освітніх цілях. Зосереджено увагу на дистанційній освіті дітей з особливими освітніми потребами, інтерактивному освітньому середовищі - «Віртуальний клас», безкоштовному проєкті Міністерства освіти і науки України «Всеукраїнська школа онлайн» та Всеукраїнська безкоштовна шкільна освітня мережа «Щоденник.ua». Встановлено, що впровадження ІКТ в інклюзивне освітнє середовище як дидактичного засобу урізноманітнює та розширює спектр традиційних засобів і ресурсів, надає можливість дітям з особливими освітніми потребами мати вільний доступ до якісної освіти, соціально адаптуватись та відчувати впевненість у своїх можливостях, що особливо актуально в епоху пандемії та карантинних обмежень. Вказано, що перспективним напрямом продовження дослідження з окресленої проблеми є створення та адаптування програмно-методичних комплексів дистанційного навчання для осіб з інвалідністю.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Abebe, K.
    Community participation in sustainable soil and water conservation: the case of Goro Gutuu Woreda Oromia, Ethiopia = Участь громади у сталому збереженні ґрунту та води: кейс горо гутуу вореда оромія / K. Abebe, W. Tikii // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 5/6. - P15-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
громадська участь -- екологічні проблеми -- захист ґрунтів і вод -- Ефіопія
Анотація: Одним із проявів глобальної екологічної кризи є проблема зниження якості ґрунтів і скорочення водних ресурсів на Африканському континенті. Автори статті звертаються до досвіду громадянських спільнот Ефіопії в організації стійких громадських заходів із збереження ґрунтів і води. Адже це питання є центральним для виживання значної кількості населення Ефіопії. Для вивчення ставлення громадськості до екологічних ініціатив були залучені методи анкетування, аналізу документів і польові спостереження. В ході комплексного дослідження було проведено 203 заміри, під час яких 24, 12 і 167 респондентів, відповідно, взяли участь в FGD, KII та опитуванні. Отримані дані були якісно та кількісно проаналізовані. Статистична значимість різниці у сприйнятті респондентів, опитаних в трьох агроекологічних зонах, перевірена за допомогою тесту Краскала Уолліста. Це дослідження фіксує надзвичайну важливість суспільної участі у вирішенні екологічних проблем, включаючи такі операціональні складові як: обізнаність, почуття причетності до спільної справи, прозорість, впевненість у правильності власних дій. Були встановлені та підтверджені кореляційні залежності між незначними розмірами агроферм – з одного боку та низьким рівнем річного прибутку й добробуту – з іншого; між низьким загальноосвітнім статусом господаря – і реактивним культивуванням фермерських угодь, низьким рівнем залученості до природоохоронної активності, слабким потенціалом громади. Лідери думок вказували на конкретні економічні, соціальні, культурні й політичні чинники, які впливають на постійність участі громад у стійкій діяльності з охорони ґрунтів і водних ресурсів. За результатами проведеного дослідження розроблена низка рекомендацій для Бюро сільського господарства і природних ресурсів Ефіопії. Зокрема, пропонується переглянути та визначити чіткі стратегії щодо права власності/права використання ресурсів на закритих сільськогосподарських ділянках. Крім того, районне і зональне управління сільського господарства і природних ресурсів має популяризувати передовий мобілізаційний досвід громад, застосовувати освітні та мотиваційні заходи. Перспективами продовження даного дослідження є розробка альтернативних сценаріїв, спрямованих на мінімізації впливу малих розмірів агроферм на рівень річного прибутку і, як наслідок, на нерівномірність участі в стійкій громадській діяльності із збереження ґрунтів і водних ресурсів
Дод.точки доступу:
Tikii, W.
Вактолі Тікіі
Кетема Абебе


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Цуркан, Василь Васильович.
    Метод аналізування вимог до систем управління інформаційною безпекою / В. В. Цуркан // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2020. - N 9. - С. 149-158, DOI 10.28925/2663-4023.2020.9.149158. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
cистема управління інформаційною безпекою -- вимога -- характеристика вимоги -- аналізування вимог -- діаграма вимог
Анотація: Розглянуто процес аналізування вимог до систем управління інформаційною безпекою. Показано обов’язковість дотримання їхнього переліку настановам міжнародного стандарту ISO/IEC 27001. Завдяки цьому надається впевненість зацікавленим сторонам належного управління ризиками інформаційної безпеки з прийнятним рівнем. Це обумовлюється врахуванням внутрішніх і зовнішніх обставин впливання на мету та досягнення очікуваного результату діяльності організацій. До того ж визначенням зацікавлених сторін. При цьому встановлено, що нині здебільшого зосереджується увага на врахуванні вимог до процесу розроблення даних систем або до забезпечення інформаційної безпеки в організаціях. При цьому поза увагою залишено перетворення потреб, очікувань і пов’язаних з ними обмежень зацікавлених сторін у відповідне системне рішення. Ці обмеження подолано завдяки методу аналізування вимог до систем управління інформаційною безпекою. Його використання дозволяє на основі потреб, очікувань і пов’язаних з ними обмежень зацікавлених сторін визначити відповідні Для їх систематизування, встановлення відношень використано графічну нотацію SysML. З огляду на це вимогу розглянуто як стереотип класу з властивостями та обмеженнями. Для встановлення взаємозв’язків між вимогами використано відношення. Їхнє поєднання відображається діаграмою у графічній нотації SysMLі, як наслідок, дозволяє специфікувати вимоги до систем управління інформаційною безпекою. У перспективах подальших досліджень планується на основі запропонованого методу розробити її логічну структуру
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

13.


    Михайлюк, Андрій.
    Художня репрезентація сексуальності й ідентичності у квір-романі Оушена Ванґа «On Earth We’re Briefly Gorgeous» / А. Михайлюк // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2023. - Том 29, № 4. - С. 274-280, DOI 10.28925/2311-259x.2023.4.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
квір-роман -- сексуальність -- ідентичність -- травма -- квір-проза США -- гей-роман -- дискримінація
Анотація: Актуальність дослідження зумовлена потребою в літературній інтерпретації унікального досвіду дискримінованих груп (сексуальних та етнічних меншин) в азійсько-американській квір-літературі. Предметом дослідження є репрезентації травматичного досвіду, що впливає на формування різних виявів сексуальності й ідентичності. Метою розвідки є вивчення взаємозв’язку художньої репрезентації досвіду сексуальності й формування ідентичності у квір-прозі на матеріалі роману О. Ванґа «On Earth We’re Briefly Gorgeous». Для досягнення мети було використано методологію ґендерних і квір-студій, основи постколоніальних студій і кроскультуралізму. У результаті дослідження було виявлено, що квір-проза — це термін, який виник із літературного дискурсу й практик квір-авторів/-ок і містить певні художні ознаки; охарактеризовано вияви сексуальності й ідентичності як характеротворчі фактори персонажів роману Ванґа. Окреслено особливості самоідентифікації головного персонажа Літтл Доґа — підлітка в’єтнамсько-американського походження та процес його становлення як частини квір-спільноти. Епістолярний жанр та автобіографічність тексту Ванґа підкреслюють тісний взаємозв’язок сексуального досвіду і процесу формування ідентичності протагоніста. Аналіз фрагментів роману дає змогу зрозуміти виклики та складнощі у виявах сексуальності й ідентичності головного персонажа через дискримінацію з боку сім’ї та соціуму. Знущання, образи, несприйняття впливають на формування Літтл Доґа як особистості, проте не перешкоджають йому здійснити внутрішню революцію, відчути благополуччя та здобути впевненість у дорослому віці (у фіналі роману). Зважаючи на результат, досліджені вияви сексуальності й ідентичності в азійсько-американській квір-прозі сприятимуть розумінню та поширенню концепцій толерантності й різноманіття, більш ґрунтовному аналізу художніх текстів, що належать до літератури етнічних і сексуальних меншин, які довгий час вважалися маргіналізованими.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)