Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вплив реклами<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
Шифр: М855626032/2018/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2001 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2018р. № 2
Зміст:
Сколько стоит фронт-лайн в промоушен: шестая волна исследований ставок полевого персонала. - С.4-7
Кл.слова: маркетингові послуги, мерчендайзери, супервайзери
Мельник, Тетяна. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах / Т. Мельник. - С.8-25
Кл.слова: види відео, ефекти у відеорекламі, ринок відеореклами
Ангелова, Сусанна. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство / С. Ангелова, О. Давліканова. - С.26-31
Кл.слова: маркетингові дослідження, вплив реклами, нестереотипна реклама
Лилик, Ірина. Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави / І. Лилик, А. Губернюк. - С.32-36
Кл.слова: кавовий бізнес, Київські Канцтовари, компанія, аналіз споживачів кави
Романовская, Алена. Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж? / А. Романовская. - С.37-45
Кл.слова: фармацевтичний ринок, підвищення рівня продаж, залучення покупців
Зозульов, Олександр. Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку / О. Зозульов, Є. Домашева. - С.46-54
Кл.слова: маркетинг, кіберсередовище, електронна комерція, стратегія збуту, кіберсередовище
Яцишина, Лариса. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння / Л. Яцишина, Ю. Ющук. - С.55-62
Кл.слова: пивоварна галузь, стратегії підприємств, виробництво пива
Зубковський, Юрій. Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України / Ю. Зубковський. - С.63-68
Кл.слова: автомобільний ринок, орієнтація на споживача, цінова конкуренція
Лук’янихін, Вадим. Формування ефективних комунікацій у системі «університет-студент-роботодавець» через призму дуальної освіти / В. Лук’янихін, І. Тесленко. - С.69-71
Кл.слова: ринок праці, дуальна модель навчання, підготовка кадрів
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Ангелова, Сусанна.
    Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство [Текст] / С. Ангелова, О. Давліканова // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 26-31 . - ISSN 1606-3732

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- вплив реклами -- нестереотипна реклама
Дод.точки доступу:
Давліканова, Олена


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Коршевнюк, Лев.
    Рекламные исследования приводят к изменениям рекламных кампаний и позволяют повысить отклик / Л. Коршевнюк // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 5. - С. 28-31

Кл.слова (ненормовані):
рекламний таргетинг -- рекламні канали -- вплив реклами

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)