Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=відеогра<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
Шифр: П706540/2018/1
   Журнал

Право України [Текст] : юридичний журнал/ Національна академія правових наук україни, Нац. акад. наук України, Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького, Нац. ун-т "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого. - Київ : Право України, 1922 - . - ISSN 1026-9932. - Виходить щомісячно
2018р. № 1
Зміст:
Харитонов, Євген. "ІТ-право: концепції, реалії та перспективи" ІТ-право у системі права України / Є. Харитонов, О. Харитонова. - С.18-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нормативістське праворозуміння, галузь права, галузь законодавства
Стефанчук, Руслан. Інформаційні технології та право:QUO VADIS? / Р. Стефанчук. - С.30-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційні технології, роботизація, економіка спільної участі
Сімсон, Ольга. ІТ-право з позицій теорії та практики, підходи до вивчення і викладання / О. Сімсон. - С.51-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційне право, цифрове право, право і технології
Кохановська, Олена. Проблеми реалізації інформаційних прав в Україні (приватноправовий аспект) / О. Кохановська. - С.63-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: реалізація інформаційних прав, інформація, форми і способи реалізації інформаційних прав
Кодинець, Анатолій. Засади цивільно-правового регулювання інформаційних зобов’язань:проблеми теорії та практики / А. Кодинець. - С.72-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційні відносини, персональні дані, інтелектуальна власність
Яворська, Олександра. Охорона авторських і суміжних прав у раз їх порушення з використанням мережі інтернет / О. Яворська. - С.81-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: авторські права, інтернет, інтелектуальна власність
Венедіткова, Ірина. Авторське право на елементи літературного твору у комп’ютерній відеогрі / І. Венедіткова. - С.91-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: авторське право, комп’ютерна відеогра, складний літературний твір
Тарасенко, Леонід. Інтернет-сайт як об’єкт іт-права / Л. Тарасенко. - С.103-113. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: веб-сайт, авторське право, інтелектуальна власність
Селіванов, Максим. Електронний суд: іт-технології в судовому процесі як спосіб покращення прогнозованості судових рішень / М. Селіванов. - С.114-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іт-технології у судовому процесі, прогнозованість судових рішень
Радутний, Олександр. Суб’єктність штучного інтелекту у кримінальному праві / О. Радутний. - С.123-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: штучний інтелект, суб’єкт кримінально-правових відносин, електронна особа
Жилінкова, Олена. Договірне регулювання відносин щодо інтелектуальної власності у сфері інформаційних технологій / О. Жилінкова. - С.137-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: право інтелектуальної власності, договори, комерційна таємниця
Бачинський, Тарас. Аналіз юридичних ризиків господарської діяльності іт-компаній у Львові / Т. Бачинський. - С.146-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іт-компанія, ризики заборгованості
Мартинюк, Роман. Змішана республіка - напівпрезидентська форма правління? / Р. Мартинюк. - С.172-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: президентська республіка, змішана республіка, дуалізм виконавчої влади
Мота, Андрій. Адміністративно-правовий механізм ідентифікації нелегальних мігрантів, які виявляються органами державної прикордонної служби України / А. Мота. - С.184-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: адміністративно-правовий механізм, біометрична фіксація, прикордонна служба
Дроздов, Олександр. Кримінальне провадження за нововиявленими або виключними обставинами: нові виміри за європейськими стандартами / О. Дроздов. - С.196-213. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: належна правова процедура, учасники судового провадження, Конституційний Суд України
Денисов, Володимир. Наднаціональність як правова реальність міжнародної інтеграції / В. Денисов, Л. Фалалєєва. - С.214-231. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наднаціональність, суверенітет, субсидіарність
Буяджи, Ганна. Багатоюрисдикційні, міжнародні та офшорні трасти. Проблемні питання співвідношення понять / Г. Буяджи. - С.232-250. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: багатоюрисдикційні трасти, міжнародні трасти, офшорна юрисдикція
Голосніченко, Іван. До питання свободи і самоврядування у сфері юридичної освіти та науки в Україні / І. Голосніченко. - С.251-264. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: юридична освіта, університецька автономія, система стримувань і противаг
Задорожний, Олександр. До питання захисту прав інвесторів у разі розірвання договору купівлі-продажу приватизованого майна / О. Задорожний. - С.265-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: приватизація, розірвання договору, захист права власності
Довгерт, Анатолій. Сучасні інструменти зближення національних доктрин міжнародного приватного права / А. Довгерт. - С.280-284. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: доктрина, приватне право
Панов, Микола. Кримінально-правове забезпечення сталого розвитку України в умовах глобалізації / М. Панов. - С.292-306
Кл.слова: кримінальне право, глобалізація
Держипільська, Анна. Всесвітня актуальність правозахисних концепцій Герша Лаутерпахта і Рафала Лемкіна - випускників Львівського університету / А. Держипільська. - С.307-311
Гончаров, Володимир. Успішне провадження нового циклу львівських круглих столів з праволюдинної міждисциплінарної проблематики / В. Гончаров. - С.312-314
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Венедіткова, Ірина.
    Авторське право на елементи літературного твору у комп’ютерній відеогрі [Текст] / І. Венедіткова // Право України. - Київ : Право України, 2018. - № 1. - С. 91-102. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
авторське право -- комп’ютерна відеогра -- складний літературний твір

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Горбань, О.
    Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади [Електронний ресурс] / О. Горбань. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 19-34, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.1934. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
відеогра -- гейміфікація освіти -- гра -- навчання на основі гри -- освіта -- освітні ігри -- освітній простір
Анотація: У статті з’ясовуються особливості відеогри як особливого феномену в житті сучасної людини. Обґрунтовується ідея про необхідність вироблення якісно нової стратегії розвитку освітнього простору, заснованої на активному залученні в освітній процес новітніх комунікаційних технологій на відеоігрових платформах. З’ясовано, що діяльність людини переплітається з грою або включає в себе певні ігрові елементи від самого початку формування суспільства. Гра виконує зокрема виховну функцію, моделює певні ситуації та дозволяє отримати базові практичні навички. При цьому, ігровий процес навчає через розваги, виховує з невимушеністю, якої подекуди не вистачає класичній освіті. Виявлені освітній потенціал та проаналізовані освітні перспективи відеоігор. Наголошується на використанні відеоігор в освітньому процесі за трьома напрямками: освітні ігри, гейміфікація освіти та навчання на основі гри (Game Based Learning). Зроблений висновок про перспективи залучення відеоігор до навчального процесу як новаційного методичного інструментарію, здатного сформувати відповідні навчальні та професійні компетентності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

4.


    Горбань, О.
    Філософсько-освітні аспекти відеоігрової діяльності в умовах онлайн-навчання [Електронний ресурс] / О. Горбань, М. Малецька. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 1-18, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- онлайн-навчання -- відеогра -- освітні ігри -- гейміфікація -- навчання -- засноване на грі -- форми і методи навчання -- мотивація студентів
Анотація: У статті досліджується використання відеоігор в умовах онлайн-навчання. Підкреслюється, що в умовах світової кризи освіти і кризи в освіті високу актуальність здобувають нові форми та методи організації навчального процесу. Зазначається, що нові стратегії формування сучасного освітнього простору, засновані на залученні новітніх, перш за все цифрових, технологій та нові методичні, в тому числі ігрові, підходи до організації та змісту навчального процесу виявляють досить високу результативність у вирішенні проблем сучасної освіти. Суттєвим засобом підвищення мотивації студентів є застосування відеоігор в навчальному процесі. Аналізуються основні аспекти феномену відеогри, що актуалізують її використання в сучасній освіті. Розглянуті форми та методи залучення відеоігор у навчальний процес: гейміфікація як часткове застосування ігрових механік або повна трансформація навчального процесу в (відео)гру; навчання, засноване на грі (GBL - game-based learning) як використання окремих відеоігор в освіті для мотивації студентів та покращення засвоєння матеріалу; освітні відеоігри як окрема категорія ігор, що розроблені в першу чергу з освітньою метою та для яких розважально-мотиваційна функція є вторинною. Визначаються переваги та недоліки відеоігрової діяльності в межах кожної з форм в умовах онлайн-навчання. Автори актуалізують питання необхідності розробки та залучення повноцінних мультиплеєрних відеоігор, спрямованих не на доповнення навчального процесу, а на повну трансформацію онлайн-навчання. Зазначається, що такі відеоігри можуть бути середовищем для навчання та комунікації між викладачем та студентами, а також містити інформаційну базу, необхідну для засвоєння навчальної дисципліни. Зроблений висновок, що розробка повноцінної відеогри для онлайн-навчання у закладах вищої освіти здатна підвищити ефективність онлайн-освіти в цілому завдяки підвищенню мотивації та зацікавленості студентів у процесі навчання, надання їм додаткового досвіду, виходу на більш індивідуалізовану та більш гнучку траєкторію навчального процесу у вищій школі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Малецька, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Horban, O.
    Basic approaches to the definition of the concept of "videogame" as an element of modern scientific discourse = Основні підходи до визначення концепту "відеогри" як елементу сучасного наукового дискурсу / O. Horban, M. Maletska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 3. - P29-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
гра -- відеогра -- концепт -- дискурс -- людина, що грає -- гейміфікація -- геймологія
Анотація: Сучасний світ характеризує процес гейміфікації - поширення ігор у всі галузі життя людини, починаючи з різноманітної професійної діяльності і закінчуючи освітнім процесом. Суспільство зробило гру значущою для соціального життя людини та включило її у всі можливі сфери діяльності. Сучасні філософи, говорячи про можливості гейміфікації, зокрема науки та мистецтва, пропонують поруч з "homo faber" (людина, що працює) поставити "homo ludens", "людину, що грає", а сам автор даного концепту - Йоган Гейзинга - наполягає, що гра є вирішальним чинником антропогенезу, який сприяв появі сучасної людини. У статті досліджується концепт "відеогра", як наратив сучасної соціально-філософської думки, яка розглядає відеогру через призму гейміфікації суспільного та індивідуального життя людини. Зроблено висновок, що відеогра постає новим культурним феноменом, частиною масової та художньої культури сучасності. Розширення наявного наразі концепту "відеогра" може наблизити формування усталеного наукового поняття, яке стане фундаментом для розробки наукового дискурсу щодо дослідження геймології як загальної теорії відеоігор
Дод.точки доступу:
Maletska, M.
Малецька Марія
Горбань Олександр


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Horban, O.
    Basic hermeneutic approaches to interpretation of videogames = Основні герменевтичні підходи до інтерпретації відеоігор / O. Horban, M. Maletska // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P5-12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
відеогра -- герменевтика -- людо-герменевтика -- процедурна риторика -- процедурна герменевтика -- герменевтика реального часу -- інтерпретація
Анотація: Стаття присвячена інтерпретації відеоігор та основним герменевтичним підходам до інтерпретації відеоігор. Відеоігри - це складний сучасний феномен, який вирізняється серед інших медіа завдяки своїй інтерактивності та особливим взаємозв'язкам між гравцем та грою. Відсутність загальноприйнятої методології, зокрема герменевтичної, ускладнює інтерпретацію відеоігор та розуміння особливостей інтерпретації гравцем, глядачем та розробником ігор. У статті описані ключові концепти герменевтики, важливі для розв'язання поставлених завдань. У результаті авторами виділено чотири герменевтичні підходи на основі центральних концептів розуміння феномену відеогри: 1) герменевтика гри / загальна герменевтика - без особливого центрального концепту (відеогра інтерпретується без урахування її інтерактивності); 2) людо-герменевтика - на основі концепту гри (відеогра інтерпретується як гра, гра вбачається пріоритетнішою за гравця); 3) процедурна герменевтика - на основі правил як центрального концепту (відеогра інтерпретується як процедурна система; цей підхід не враховує важливість дій гравця та можливість порушувати правила гри); 4) герменевтика реального часу (ріал-тайм герменевтика) - на основі концепту інтерактивності (відеогра інтерпретується як інтерактивна система; цей підхід зазначає особливу роль гравця та відділяє її від ролі глядача). Надано детальну характеристику зазначених підходів. Виокремлено можливість множинності інтерпретаторів відеоігор: не лише гравці, які інтерпретують гру з точки зору виграшу або досягнення власної мети, а й глядачі та розробники можуть інтерпретувати відеоігри у різний спосіб завдяки різниці позицій інтерпретаторів. Вони також можуть здійснювати взаємний вплив на інтерпретацію один одного. У статті відображено ті аспекти інтерпретації відеоігор, які не були охоплені наявними герменевтичними підходами
Дод.точки доступу:
Maletska, M.
Марія Малецька
Олександр Горбань


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Горбань, Олександр.
    Освітологічні аспекти відеоігрової діяльності в сучасному освітньому середовищі / О. Горбань // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2023. - Том 12, № 12. - С. 7-19, DOI 10.28925/2226-3012.2023.12.1 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
відеогра -- гейміфікація -- гра в освіті -- мотивація -- навчання -- освітологія -- творчість
Анотація: У статті на основі освітологічних ідей про комплексний, інтегрований характер системи освіти запропоноване авторське бачення місця і ролі відеоігор як важливого елемента навчального процесу, що впливає на формування сучасного освітнього середовища. Відзначається, що відеогра як вид ігрової діяльності є складним соціально-кібернетичним феноменом, специфічним явищем в сучасному житті суспільства, який потребує глибоких наукових досліджень з метою з’ясування його методичного потенціалу в системі освіти. Унікальність відеоігор полягає в тому, що вони здатні забезпечити формування особливого віртуального простору, створити особливу спільноту учасників, розширюють вербальні та невербальні способи комунікації, тобто відеогра стає частиною сучасної культури людей, вона впливає на соціалізацію індивіда, формує специфічний світогляд, закладає підвалини певних ціннісних орієнтацій учасників гри.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)