Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=відсотки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.
   37.016:51
   К 41


    Кинг, Эндрю.
    Учим дроби : увлекательные математические игры / Э. Кинг ; редактор А. Васильева ; переводчик М. Митичкина. - Москва : Махаон, 1999. - 32 с. : цв. ил. - (Веселая математика). - 4.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика позашкільної освіти--Математика--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
дріб -- відсотки -- пропорція
Дод.точки доступу:
Васильева, А. \редактор.\
Митичкина, М. \переводчик.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: М180713/2017/9
   Журнал

Математика в рідній школі [Текст] : науково-методичний журнал/ МОН України, Нац. акад. пед. наук. України. - Київ : Педагогічна преса, 1997 - . - Виходит раз на два місяця
2017р. № 9
Зміст:
Методичні рекомендації щодо викладання математики у 2017/2018 навчальному році. - С.2-3
Кл.слова: математика, методичні рекомендації
Гриневич, Лілія. Про структуру 2017/2018 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів / Л. Гриневич. - С.4-6
Кл.слова: навчальні плани, загальноосвітні навчальні заклади, математика
Васильєва, Дарина. Формування громадської відповідальності учнів на уроках математики / Д. Васильєва. - С.7-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математика, громадська освіта, громадська відповідальність
Воєвода, Аліна. Чи допоможе математика в житті? / А. Воєвода. - С.13-18. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: математика, задачі на відсотки, природничо-математична освіта
Баранова, Світлана. Іван Франко на уроці математики, або розв’язання задач за допомогою рівнянь : Урок алгебри у 7 класі / С. Баранова. - С.18-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: розв’язання задач, математика, конспект уроку
Хлизова, Тетяна. Використання евристичного методу на уроках математики / Т. Хлизова. - С.22-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: евристичний метод, математика, конспект уроку
Півненко, Світлана. Підготовка підсумкового уроку / С. Півненко. - С.24-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: похідна функція, план-конспект уроку, математика
Гетьманенко, Людмила. Допоміжні побудови як метод розв’язання задач / Л. Гетьманенко. - С.28-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: задача-теорема, допоміжні побудови, метематика
Кугай, Наталія. Філософські проблеми математики / Н. Кугай. - С.31-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методологія філософії, математика, інтуїціонізм
Боголюбов, О. М. Апологія історії математики / О. М. Боголюбов, М. О. Пустовойтов. - С.40-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історія математики, алгоритмічне обчислення, математична освіта
Всі примірники списані
Знайти схожі

3.
005.915(075.8)
Н 56


    Нестерова, Світлана Василівна.
    Фінансовий менеджмент: практикум : навчальний посібник / С. В. Нестерова ; МДУ. - Київ : Кондор, 2018. - 267 с. - ISBN 978-966-2781-86-1 : 170.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Фінансовий менеджмент--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
фінанси підприємств -- грошові потоки -- фінансові розрахунки -- відсотки -- дисконтні ставки -- прибуток підприємств -- фінансовий ліверідж -- управління активами -- інвестиційна діяльність -- фінансове прогнозування -- антикризове управління -- фінансові ризики
Дод.точки доступу:
Мукачівський державний університет


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

4.
Шифр: М021125/2019/16/18
   Журнал

Математика в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2019р. № 16/18
Зміст:
Бродський, Я. С. Олександр Леонідович Павлов : )до 70-річчя від дня народження) / Я. С. Бродський. - С.2-5
Кл.слова: велика математика, математична освіта, нетрадиціяна система підготовки студентів
Шевченко, І. В. Акмеологічний підхід до розвитку творчої особистості учнів / І. В. Шевченко. - С.6-11
Кл.слова: творчість учнів, акмеологічний підхід, творче мислення учнів
Филипповский, Г. Б. Любопытный отррезок равный V р (р-а) / Г. Б. Филипповский. - С.12-15
Кл.слова: відрізок, задача, трикутник
Кушнір, І. А. Авторська гомотетія / І. А. Кушнір. - С.16-17
Кл.слова: задача, доведення, креслення гомотетії
Ушаков, Р. П. Колекція тригонометричних нерівностей / Р. П. Ушаков. - С.18-29. - Бібліогр.: 5 назв
Кл.слова: тригонометричні нерівності, множина чисел, приклад
Кожем’яченко, С. О. Авпка самоосвіти / С. О. Кожем’яченко. - С.30-34
Кл.слова: самоосвіта, вчитель математики, самооцінка
Сумець, О. І. Піраміди : методичні вказівки під час вивчення та повторення теми / О. І. Сумець. - С.35-55. - Бібліогр.: 6 назв
Кл.слова: піраміда, пірамідальна форма, площа поверхні піраміди
Волинець, Р. С. Квадратична іункція, її властивості та графік : 9 клас / Р. С. Волинець. - С.56-58
Кл.слова: квадратична функція, 9 клас, урок математики
Пфайфер, В. Я. Математичний теренкур по відсотках : урок-подорож. 5 клас / В. Я. Пфайфер. - С.59-64
Кл.слова: урок математики, відсотки від числа, завдання
Ваврикович, Л. В. Всеукраїнська олімпіада з математики : ІІ (міський) етап. 2017/18 н. р. / Л. В. Ваврикович, Т. М. Левицька. - С.65-74. - Бібліогр.: 17 назв
Кл.слова: олімпіада, умови задач, розв"язки задач
Притула, Б. Й. Геометрія навколо нас : віртуальна екскурсія в експериментаніум. 5 клас / Б. Й. Притула. - С.75-82
Кл.слова: геометрія, віртуальна екскурсія, 5 клас
Гурільова, Т. Г. Математичний калейдоскоп : вечір математики. 8 клас / Т. Г. Гурільова. - С.83-86
Кл.слова: вечір математики, математичний калейдоскоп, 8 клас
Василенко О., Олександр. Між аксіом і теорем : календар від "Серенади Математиці" / Олександр Василенко О. - С.86-95
Кл.слова: площа квадрата, рівнобедрений трикутник, гіпотенуза
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: М021125/2019/19/21
   Журнал

Математика в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2019р. № 19/21
Зміст:
Білокопита, О. С. Розвиток логічного, критичного і творчого мислення на уроках математики / О. С. Білокопита. - С.2-8. - урок математики
Кл.слова: розвиток логічного мислення, розвиток творчого мислення
Бас, В. М. Тема "Відсотки" в шкільному курсі математики : особливості викладання / В. М. Бас, С. В. Бас. - С.9-23
Кл.слова: шкільний курс математики, відсотки, особливості викладання
Добровольська, О. М. Методичні підходи до розв"язування ірраціональних рівнянь / О. М. Добровольська. - С.24-29. - Бібліогр.: 11 назв
Кл.слова: ірраціональні рівняння, меодичні підходи, квадратний корінь
Свєтлова, Т. В. Формування математичної грамотності учнів / Т. В. Свєтлова, Л. М. Шерстюк. - С.30-32. - Бібліорг.: 4 назви
Кл.слова: математична грамотність, учні, правильність наголошування математичних виразів
Богачова, Н. В. Метапредметний підхід в освіті / Н. В. Богачова, О. І. Дахова. - С.33-36
Кл.слова: міжпредметні технології, соціальна атмосфера, вчитель-предметник
Глущенко, Л. І. Задачі на переливання / Л. І. Глущенко. - С.36-30. - Бібліогр.:5 назв
Кл.слова: задачі на переливання, варіанти перелмвання, текст задачі
Панченко, Г. В. Розв"язування геометричних задач векторним методом / Г. В. Панченко, І. А. Маскаєва. - С.41-46
Кл.слова: геометрична задача, векториний метод, тип задачі
Кузьмук, І. В. Координати середини відрізка : 9 клас / І. В. Кузьмук. - С.47-51
Кл.слова: урок математики, координат середини відрізка, 9 клас
Дудар, Г. М. Математична логічна драбинка : урок-гра. 5 клас / Г. М. Дудар. - С.51-55
Кл.слова: математична логічна драбинка, урок-гра, 5 клас
Ахромєєва, С. Д. Застосування формул скороченого множення : 7 клас / С. Д. Ахромєєва. - С.55-58
Кл.слова: формула скороченого множення, 7 клас, урок математики
Бегерська, А. В. Навчальний проект "Відсрткові розрахунки на кожен день" : 9 клас / А. В. Бегерська. - С.58-66
Кл.слова: відсоткові розрахунки, навчальний проект, 9 клас
Біда, С. В. Декілька позакласних заходів / С. В. Біда. - С.67-79
Кл.слова: позакласний захід, математичний конкурс, 5 клас
Олійник, Я. В. Математичне шоу "Де логіка?" / Я. В. Олійник. - С.80-84
Кл.слова: математичне шоу, логіка, хід гри
Василенко, Олександр. Між аксіом і теорем : календар від "Серенади Математиці" / О. Василенко. - С.85-95
Кл.слова: геоматрична теорія точок, теорія класів, крайова задача
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: М021125/2019/25/27
   Журнал

Математика в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2019р. № 25/27
Зміст:
Біда, С. В. Формування обчислювальної культури учнів / С. В. Біда. - С.3-7
Кл.слова: математична освіта, обчислювальна культура, усний рахунок
Дечева, М. О. Перерізи многогранників / М. О. Дечева. - С.7-13. - Бібліогр.: 6 назв
Кл.слова: стереометрія, зміст навчальної діяльності, переріз многогранників
Бас, В. М. Пропедевтика вивчення геометрії в 5 та 6 класах / В. М. Бас. - С.14-19. - Бібліогр.: 4 назви
Кл.слова: геометрія, пропедевтика вивчення, 5 клас
Мацвійко, В. В. Завдання для перевірки знань : 6 клас / В. В. Мацвійко. - С.20-21
Кл.слова: перевірка знань, завдання, 6 клас
Збруєва, Л. В. Відсотки. Розв"язування задач / Л. В. Збруєва. - С.22-26
Кл.слова: розв"язуваннязадач, відсотки, величина
Біла, Н. С. Геометрія : контрольні роботи. 11 клас / Н. С. Біла. - С.27-35
Кл.слова: геометрія, контрольна робота, 11 клас
Кушнір, І. А. Імпровізація на тему Архімеда / І. А. Кушнір. - С.36-37
Кл.слова: задача Архімеда, способи доведень, перпендикулярні хорди
Гімальдінова, Н. А. Трикутник. Прямокутник. Квадрат : 5 клас / Н. А. Гімальдінова. - С.38-42
Кл.слова: урок математики, трикутник, геометричні фігури
Артюх, Л. В. Скорочення дробів : 6 клас / Л. В. Артюх. - С.42-43
Кл.слова: урок математики, скорочення дробів, 6 клас
Минка, Г. В. Формули скороченого множення : 7 клас / Г. В. Минка. - С.44-48
Кл.слова: урок математики, формули скороченого множення, 7 клас
Іванченко, Л. М. Нерівності : рзв"язування нерівностей. 9 клас / Л. М. Іванченко. - С.49-53. - Бібліогр.: 4 назви
Кл.слова: урок математики, нерівності, 9 клас
Волковська, Т. О. Функція : два уроки. 9 клас / Т. О. Волковська. - С.53-61. - Бібліогр.: 4 назви
Кл.слова: урок математики, функція, 9 клас
Кабанець, О. С. Основні поняття, аксіоми стереометрії й найпрстіші наслідки з них : 10 клас / О. С. Кабанець. - С.62-69
Кл.слова: урок математики, основні поняття, аксіоми
Тітова, Н. Б. Знаходження числа за його дробом : математика та інформатика. 6 клас / Н. Б. Тітова. - С.69-73
Кл.слова: урок математики, знаходження числа за його дробом, інформатика
Рудніченко, В. А. Пропорція. Основна властивість пропорції : урок-квст. 6 клас / В. А. Рудніченко. - С.74-80
Кл.слова: урок математики, пропорція, урок-квест
Білецька, Н. Й. Проект "Теорема Піфагора" : чотири уроки. 8 клас / Н. Й. Білецька. - С.80-90. - Бібліогр.: 4 назви
Кл.слова: урок математики, теорема Піфагора, 8 клас
Євтігнєєва, О. І. Магічні трикутники на карті України : міжпредметний навчальний проект. 7 клас / О. І. Євтігнєєва. - С.91-102
Кл.слова: трикутник, міжпредметний проект, 7 клас
Василенко, О. Між аксіом і теорем : календар від "Серенади Математиці" / О. Василенко. - С.103-110
Кл.слова: аналітичні функції, дотичні, математика збереження енергії
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: М021125/2020/4/6
   Журнал

Математика в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2002 - . - Виходить тричі на місяць
2020р. № 4/6
Зміст:
Василенко О., Олександр. Між аксіом і теорем : Календар від "Серенади Математиці" / Олександр Василенко О. - С.83-95
Кл.слова: геометр, романтик математики, економіка + геометрія
Біда, С. В. У пошуках числа п / С. В. Біда. - С.80-82
Кл.слова: проєкт, число п, хронологія обчислення
Нестеренко, Л. А. Розв’зування найпростіших тригонометричних нерівностей : 10 клас / Л. А. Нестеренко. - С.74-79
Кл.слова: урок математики, найпростіші тригонометричні нерівності, 10 клас
Величко, З. П. Розв’зування тригонометричних рівнянь f (х) = 0, що розкладаються на множники / З. П. Величко. - С.72-73
Кл.слова: урок математики, тригонометричні рівняння, розв"язування рівнянь
Пилипенко, В. О. Очислення об"ємів тіл : розв"язування задач. Урок-квест. 1 клас / В. О. Пилипенко, А. М. Іванченко. - С.67-71
Кл.слова: урок математики, об"єм тіла, обчислення
Аулова, Н. В. Дотична до кола : 7 клас / Н. В. Аулова. - С.65-66
Кл.слова: урок математики, дотична, коло
Остапець, І. І. Трапеці. Середня лінія трапеції. Теорема Фалеса : 8 клас / І. І. Остапець. - С.61-65
Кл.слова: урок математики, трапеція, середня лінія трапеції
Нігматуліна, О. В. Квадратні рівняння : 8 клас / О. В. Нігматуліна. - С.58-60
Кл.слова: квадратні рівняння, 8 клас, урок математики
Лисенко, Н. Г. Формула коренів квадратного рівняння : 8 клас / Н. Г. Лисенко. - С.54-58
Кл.слова: урок математики, квадратне рівняння, формула коренів
Яйцева, Л. Ф. Сума кутів трикутника : 7 клас / Л. Ф. Яйцева. - С.50-54. - Бібліогр.: 8 назв
Кл.слова: трикутник, кут, 7 клас
Гончарук, О. В. Усі дії з раціональними числами : розв"язування вправ. 6 клас / О. В. Гончарук. - С.47-50
Кл.слова: раціональні числа, дії, вправи
Редька, В. Й. Суміші і сплави. Складне робимо просто / В. Й. Редька. - С.44-46
Кл.слова: підготовка до тестування, задача, квадрат
Макько, Л. А. Методичні рекомендації для підготовки учнів до ЗНО / Л. А. Макько. - С.41-43
Кл.слова: методичні рекомендації, підготовка до незалежного оцінювання, якість освіти
Кожем’яченко, С. О. Відсотки / С. О. Кожем’ченко ; С. О. Кожем’яченко. - С.31-40. - Бібліогр.: 6 назв
Кл.слова: відсотки, задача, десятковий дріб
Желтуха, Т. В. Розв"язування задач на знаходження найбільшого або найменшого значення функції. Заняття спецкурсу "ГОТУЄМОСЬ ДО ЗНО З МАТЕМАТИКИ" / Т. В. Желтуха. - С.25-30. - Бібліогр.: 5 назв
Кл.слова: задача, значення функції, спецкурс
Біла, Н. С. Функції : завдання для підготовки до ЗНО / Н. С. Біла. - С.17-24
Кл.слова: функції, завдання, підготовка до незалежного оцінювання
Волобуєва, Л. М. Особливості викладання математики в 5 класі з високим творчим потенціалом / Л. М. Волобуєва. - С.7-16
Кл.слова: особливості викладання математики, 5 клас, творчість учнів
Насадюк, Т. О. Використання прикладних задач під час вивчення квадратних рівнянь / Т. О. Насадюк. - С.3-6. - Бібліогр.: 9 назв.прикладнізадачі
Кл.слова: квадратні рівняння, тип задачі
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Збруєва, Л. В.
    Відсотки. Розв"язування задач / Л. В. Збруєва // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 25/26/27. - С. 22-26

Рубрики: Математика--методика викладання--відсотки

Кл.слова (ненормовані):
розв"язуваннязадач -- відсотки -- величина -- задача -- різниця двох чисел -- процентне відношення

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Бас, В. М.
    Тема "Відсотки" в шкільному курсі математики : особливості викладання / В. М. Бас, С. В. Бас // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 19/21. - С. 9-23

Рубрики: Математика--методика викладання--відсотки

Кл.слова (ненормовані):
шкільний курс математики -- відсотки -- особливості викладання -- знаходження відсотка -- історичні факти -- застосування відсотків -- приклад
Дод.точки доступу:
Бас, С. В.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Кожем’яченко, С. О.
    Відсотки / С. О. Кожем’яченко // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2020. - N 4/5/6. - С. 31-40. - Бібліогр.: 6 назв

Рубрики: Математика--методика викладання--відсотки

Кл.слова (ненормовані):
відсотки -- задача -- десятковий дріб -- величина -- приклад -- відсоткове відношення

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Редька, В. Й.
    Суміші і сплави. Складне робимо просто / В. Й. Редька // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2020. - N 4/5/6. - С. 44-46

Рубрики: Математика--методика викладання--відсотки

Кл.слова (ненормовані):
підготовка до тестування -- задача -- квадрат -- відсотки -- метод розв"язання задач -- мобільність

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Пфайфер, В. Я.
    Математичний теренкур по відсотках : урок-подорож. 5 клас / В. Я. Пфайфер // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 16/17/18. - С. 59-64

Рубрики: Математика--методика викладання--аідсотки--5 клас

Кл.слова (ненормовані):
урок математики -- відсотки від числа -- завдання -- рівність -- число -- вілла -- десятковий дріб

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.
336(075.8)
В 19


    Василевич, Л. Ф.
    Фінансова математика [Текст] : навчальний посібник / Л. Ф. Василевич, С. О. Семеняка ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - 228 с. - ISBN 978-617-658-090-4 : 39.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Фінанси--Математика--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
інфляція -- ризики -- відсотки -- платежі -- фінансова рента -- валюта -- кредит -- фінансовий аналіз
Дод.точки доступу:
Семеняка, С. О.
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

14.


    Igboke, A.
    Enhancing National Security through Internet Broadcasting: benefits and limitations = Зміцнення національної безпеки за допомогою інтернет-мовлення:переваги та обмеження / A. Igboke // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P41-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
вигода -- обмеження -- Інтернет-мовлення -- національна безпека -- Нігерія
Анотація: Стаття присвячена оцінці потенціалу інтернет-мовлення для зміцнення системи національної безпеки країни. Актуальність даної проблеми зумовлена безпековими пріоритетами, від яких напряму залежить стійкість політичної системи держави, життя, здоров'я і добробут нації. Свої теоретичні висновки автор робить на підставі емпіричного дослідження, проведеного в трьох регіонах Нігерії. У цієї африканської країни багато проблем, пов'язаних з національною безпекою: релігійні конфлікти, тероризм, бандитизм, викрадення людей, сепаратизм, включаючи Рух за суверенну державу Біафра на південному сході, активність "Боко Харам" на півночі та бойовиків дельти Нігеру, а також голод, зубожіння, комунальні сутички, конфлікти скотарів і фермерів, слабкість федеральної влади, відсутність медичних послуг, безробіття тощо. Основною гіпотезою дослідження є теза про те, що за допомогою інтернет-мовлення можливо суттєво сприяти вирішенню вказаних проблем. Наукові завдання, які виконуються в ході дослідження, стосуються: а) визначення ступеня впливу інтернет-мовлення на зміцнення системи національної безпеки в Нігерії, б) виявлення переваг та в) обмежень використання інтернет-мовлення для вирішення безпекових проблем. Вибірка з 384 респондентів була отримана зі штатів Энугу, Абія и Анамбра за допомогою методу багатоступеневої вибірки. При аналізі даних для дослідження використовували SPSS версії 22, тоді як прості відсотки, середнє та стандартне відхилення використовувались в якості статистичних інструментів. Результат опитування свідчить, що 52 % респондентів вважає, що інтернет-мовлення може значною мірою сприяти національній безпеці. Серед переваг інтернет-мовлення респонденти назвали швидкість, доступність, ширший обсяг, ніж у телебачення, зручність використання. З іншого боку, обмеженням інтернет-мовлення є: відсутність доступу у тих, хто не має навичок роботи в мережі, дороговизна гаджетів, необхідних для підключення, відносно короткий термін живлення гаджетів тощо. Аналізуючи висновки опитування, автор розмірковує про теорію технологічного детермінізму, модель безпечної Нігерії та цілі національної безпеки Нігерії. Висловлюються практичні рекомендації щодо вдосконалення системи національної безпеки Нігерії через створення в країні сприятливого середовища для інтернет-мовлення
Дод.точки доступу:
Амвросій Ігбоке


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

15.


    Kari, Hudron K.
    Promoting Library Services in the Social Media Era: Exploring Use, Objectives, Challenges and Perceived Influence = Просування бібліотечних послуг в епоху соціальних медіа: / Hudron K. Kari, Gboyega K. Oyeniran // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 5. - P60-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
бібліотечні послуги -- професіонал -- просування -- соціальні медіа -- користувачі
Анотація: Соціальні медіа значно змінили кожну частину нашого буття. Вони змінили форму і характер спілкування. До появи платформ соціальних медіа переважали референтні форми спілкування, оскільки відстань була суттєвим бар'єром у спілкуванні, але це змінилося з появою соціальних мереж. Ці зміни стосуються галузі освіти в цілому та бібліотечної справи зокрема. Якщо раніше послуги надавалися лише у бібліотечних залах, то тепер бібліотекою можна скористатися дистанційно. Читачі мають нові очікування від управління бібліотеками. Вони бажають отримувати послуги оперативніше та технологічніше, ніж раніше. Ці зміни привертають увагу дослідників до питань, пов'язаних зі змінами, що відбулися в управлінні бібліотеками в епоху соціальних медіа. У даній статті було розглянуто використання опосередкованих платформ для підвищення обізнаності щодо послуг у бібліотеках Нігерії. Дослідження передбачало досягнення п'яти основних цілей. В якості дизайну дослідження було використано описове опитування. Для дослідження були відібрані як бібліотекарі (n = 300), так і користувачі бібліотеки (n = 300). Інструментарієм для збору даних є спеціально розроблена анкета. Для дослідження використовували описовий аналіз, як прості відсотки, середнє та стандартне відхилення. Було встановлено, що використання соціальних медіа є низьким у цілях підвищення обізнаності громадськості про послуги в бібліотеках. Також було окреслено сім цілей застосування соціальних медіа для підвищення обізнаності про послуги в бібліотеках. Було також повідомлено про сім стратегій використання соціальних медіа для просування бібліотечних послуг. Повідомлялося також про перешкоди на шляху використання соціальних медіа для просування бібліотечних послуг, а саме: відсутність кваліфікованих кадрів; брак фінансування; відсутність інтересу з боку управління бібліотекою; відсутність сучасного оснащення; неадекватний персонал та відсутність сприятливого робочого середовища. Також показано роль соціальних медіа-повідомлень у розвитку бібліотечних послуг. Результати проведеного аналізу можуть втілюватися у практиці функціонування бібліотек та обумовлювати специфіку подальших досліджень. Що стосується бібліотечної практики, то для ефективного просування бібліотечних послуг із відповідною можливістю посилення меценатства існує необхідність в управлінні бібліотеками для вирішення серйозної проблеми недостатньої кількості робочої сили, браку відповідного матеріального забезпечення та недостатнього фінансування. Коли це буде зроблено, можна сподіватися, що соціальні медіа можуть бути повністю застосовані для просування бібліотечних послуг у Нігерії. Щодо теоретичної складової запропонованого аналізу, результати дослідження продемонстрували важливу роль, яку зараз відіграють платформи соціальних медіа в різних сферах суспільства. Зокрема, акцентується увага на ролі соціальних медіа у бібліотечних послугах. Тому рекомендується, щоб в управління бібліотеками було запроваджено програми та політику, які підтримують використання соціальних медіа для просування бібліотечних послуг.
Дод.точки доступу:
Oyeniran, Gboyega K.
Гбойєга К. Ойеран
Хадрон К. Карі


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

16.


    Gever, V. C.
    Informational dimension of HIV/AIDs problem inside Internally Displaced Persons community of Nigeria = Інформаційний вимір проблеми ВІЛ / СНІДУ у спільноті внутрішньо переміщених осіб Нігерії / V. C. Gever, G. A. Ottah // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P29-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- пошук інформації -- ВІЛ / СНІД -- ВПО
Анотація: У цьому дослідженні було проаналізовано інформацію щодо поведінки внутрішньо переміщених осіб (ВПО) у штаті Бенуе з метою розуміння, як найкраще доносити до них послуги з профілактики та лікування ВІЛ / СНІД, а також просувати політику, яка могла б допомогти боротися з бідністю дітей. В чотирьох центрах ВПО у штаті Бенуе взяли вибірку 384 внутрішньо переміщених осіб. Показники, які були виміряні в цьому дослідженні, включали: джерела інформації, мотивацію до пошуку інформації, поведінку щодо пошуку інформації, достовірність джерел та наявність у респондентів знань про ВІЛ/СНІД. Для вимірювання джерел інформації респондентам було запропоновано перерахувати джерела (ресурси), через які вони отримують інформацію, а також вказати мотивацію для цього. Поведінка респондентів вибірки, які шукають інформацію, була узагальнена як поведінка респондентів, що шукають інформацію з низьким рівнем (вмістом) інформації, і поведінка респондентів, що шукають інформацію з високим рівнем (вмістом) інформації. Індекси високої і низької поведінки пошуку інформації були надані респондентам, які підтвердили, що вони шукають таку інформацію. Увага до достовірності джерела інформації вимірювалась за допомогою дихотомічного формату відповідей "так" і "ні". Два аспекти, які використовувались у вимірюванні, - надійність та досвід. Окрім того, дослідники попросили респондентів уточнити, чи звертають вони увагу на достовірність джерел та досвід їхньої поведінки. Щодо знань про статус ВІЛ/СНІДу, респондентам було запропоновано повідомити: знають вони про свій ВІЛ/СНІД статус чи ні. І попросили вказати їх фактичний стан через чутливість цього питання. При аналізі даних для цього дослідження використовувалась як описова, так і отримана шляхом виведення статистика. Серед описової статистики використовували прості відсотки, тоді як серед статистики, отриманої шляхом виведення, використовувались тест-квадрат на тест незалежності. Гіпотези перевірені на рівні значущості 0,05. Результат показав, що більшість ВПО отримують інформацію від родини та друзів. Було виявлено, що поведінка щодо пошуку інформації суттєво пов'язана з джерелами інформації та мотивацією пошуку інформації. Крім того, сприйнята інформація про ВІЛ/СНІД пов'язана з інформацією про поведінку. Статус ВІЛ/СНІДу також був пов'язаний з інформацією про поведінку. Нарешті, існує суттєвий взаємозв'язок між пошуком інформації і довірою до джерела. Досліджено вплив цих результатів на політику комунікації з ВІЛ / СНІД.
Дод.точки доступу:
Ottah, G. A.
Габріель Альхассан Отта
Верлумун Селестин Гевер


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)