Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дистанційна підтримка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
74.0я431
П 24


    Носенко, Тетяна Іванівна.
    Підтримка педагогічної практики студентів засобами технології WEB 2.0 [Текст] / Т. І. Носенко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 1 (15). - С. 51-54. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Педагогічна практика

Кл.слова (ненормовані):
технологія Web 2.0 -- соціальні сервіси Інтернету -- Google- група -- педагогічна практика -- дистанційна підтримка
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Бех, І. Д. \ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.
371.2:004.09](477)
Б 65


    Бистрянцев, Максим.
    Створення інформаційно-освітнього простору загальноосвітньої школи / М. Бистрянцев // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 10. - С. 19–24. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Загальноосвітні школи--інформаційно-освітній простір--створення

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні школи -- інформаційно-освітній простір -- інформаційні технології -- навчально-виховний процес -- інформатизація освіти -- дистанційне навчання -- дистанційна підтримка -- Інтернет-середовище
Анотація: У статті розглянуто проблему створення інформаційно-освітнього простору, що має на меті забезпечити ефективність організації навчально-виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу. Визначено завдання та функціональні можливості технічних рішень. Проаналізовано технології організації навчально-виховного процесу, зокрема впровадження електронних варіантів класного журналу та щоденника учня, організаціїдистанційної підтримки процесу навчання, сервіси зі створення інформаційних Інтернет-середовищ для реалізації мети виховання.

Є примірники у відділах:
Ф3 (06.01.2017р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (12.01.2017р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)