Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (2)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=емпірична<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.
316.3
Р 56


    Ричков, М. О.
    Соціологія : учебник / М. О. Ричков ; Державна податкова адміністрація України. Академія державної податкової служби України. - Ірпінь : Академія ДПС України, 2001. - 224 с., [1] с. - ISBN 9667257-43-6 : 12.00 грн.
    Зміст:
Соціологія як наука
Соціологічні дослідження
Соціальна структура суспільства
Соціальні інститути та організації
Культура як соціальний феномен
Особистість як соціальна система
Економічна соціологія
Соціологія праці й управління
Соціологічний аналіз конфлікту
Соціологія вільного часу
Соціологія сім’ї
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Лекції, доповіді

Кл.слова (ненормовані):
структура -- емпірична соціологія -- організація -- методи -- теорія -- мобільність
Дод.точки доступу:
Танчер, В.В. \ред., рецензент.\
Тихоненко, В. Д.
Державна податкова адміністрація України
Академія державної податкової служби України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
159.9(091)
Р 70


    Роменець, Володимир Андрійович.
    Історія психології. Стародавній світ. Середні віки. Відродження : навчальний посібник / В. А. Роменець. - Київ : Либідь, 2005. - 916 с. - Бібліогр.: с.898-909. - ISBN 966-06-0383-5 : 30.00 грн., 45.39 грн., 46.45 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія психології--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
анімізм -- психологія міфологічна -- антична -- гуманістична -- емпірична -- буддизм
Анотація: Показано етапи становлення психологічних поглядів від первісності до ХVII століття, розкриваються особливості психологічного мислення європейських та східних народів у різні історичні епохи.

Примірників всього: 40
Бульвар І. Шамо, 18/2 (16),
Фаховий коледж «Універсум» (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (18),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (16),
Фаховий коледж «Універсум» (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (18),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.
159.9(091)
Р 70


    Роменець, Володимир Андрійович.
    Історія психології епохи Просвітництва : навчальний посібник для студ. ун-тів, які навч. за спец. "Психологія", "Філософія" / Роменець В. А. - Київ : Вища школа, 1993. - 568 с. : рис. - Лит.: с. 557-564. - ISBN 5-11-004103-2 : 83.000 грн.,
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Історія, 18 ст.--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
історія психології -- история психологии -- тотем -- ранні людські спільноти -- ранние человеческие сообщества -- мікрокосмос -- микрокосмос -- Просвітництво -- Просвещение -- авантюризм -- просвітницький титанізм -- просветительский титанизм -- психологія індивідуального існування -- психология индивидуального существования -- бунтівний індивідуалізм -- мятежный индивидуализм -- психологія і революція -- психология и революция -- суспільне життя -- общественная жизнь -- емпірична психологія -- эмпирическая психология -- самосвідомість -- самосознание -- самопізнання -- самопознания -- творча особистість -- творческая личность -- психологія самопізнання -- психология самопознания -- кріпосне право -- крепостное право -- феноменологія -- феноменология
Анотація: Висвітленно шляхи розвитку психологічної науки в18 ст. у звязку з суспільно-політичними та науково-культурніми надбаннями епохи.

Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),

Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.
316
Ж 79


    Жоль, Костянтин Костянтинович.
    Соціологія : навчальний посібник / Жоль К. К. - Київ : Либiдь, 2005. - 438 с. - ISBN 966-06-0364-9 : 16.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
соціальне пізнання -- наукове пізнання -- напрями соціології -- методи соціології -- розвиток соціології -- емпірична соціологія -- соціологічні дослідження -- соціологія знання -- соціологія науки -- соціологія релігії -- соціологія права -- соціологія мистецтва -- соціологія політики -- прикладна соціологія
Анотація: В навчальному посібнику викладено основи сучасної соціології, теоретичну й практичну сутність соціологічних досліджень, їхній зв'язок із філософією, політологією, юриспруденцією, економікою та іншими науками.

Примірників всього: 12
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (6),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (6),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.
37.013(075)
Я 44


   
    Як стати майстерним педагогом : навчально-методичний посібник / В. і. Ковальчук [та ін.] ; редактор Л. І. Даниленко ; автор передмови В. В. Олійник ; Ценнтральний інститут післядіпломної педагогічної освіти АПН України, Українсько-канадський проект "Децентралізація управління професійним навчанням в Україні". - Київ : ТОВ Етіс плюс, 2007. - 184 с. - ISBN 978-966-96822-0-1 : 25.00 грн., 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Підвищення кваліфікації--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
навчання дорослих -- формулювання навчальних результатів -- емпірична модель навчання
Дод.точки доступу:
Ковальчук, Василь Іванович
Сергеєва, Лариса Миколаївна
Ілько, Ігор Васильович
Русанов , Геннадий Геннадиевич
Магдюк, Лариса Борисівна
Даниленко, Лідія Іванівна \редактор.\
Олійник, Віктор Васильович \автор передмови.\
Ценнтральний інститут післядіпломної педагогічної освіти АПН України
Українсько-канадський проект "Децентралізація управління професійним навчанням в Україні"


Примірників всього: 3
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: Ф008958/2015/5
   Журнал

Філософська думка [Текст] : український наук.-теорет. часопис/ НАН України, Інститут філософії. - Київ, 1927 - . - ISSN 0235-7941. - Виходит раз на два місяця
2015р. № 5
Зміст:
Вахтель, Андрій. Стаття Арона Ґурвіча "Оп the Intentionality of Consciousness" : теоретичний контекст і мовні особливості / А. Вахтель. - С.6-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Ґурвіч А., про нього, mind end consciousness, impression end sensation
Ґурвіч, Арон. Щодо інтенційності свідомості / А. Ґурвіч ; пер. А. Вахтель. - С.14-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ідентичність в Г'юмовому викладі, Гусерлеве вчення, часовість
Фостяк, Тарас. Критика емпіричної епістемології і принцип інтерпретації у статті Р. Дж. Колінґвуда "Відчуття й мислення" / Т. Фостяк. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Колінґвуд Р. Дж, Відчуття й мислення, про твір, емпірична гносеологія, філософська герменевтика
Колінґвуд, Робін Дж. Відчуття й мислення / Р. Дж. Колінґвуд ; пер. Т. Фостяк. - С.36-50
Кл.слова: свідомість, інтелект, сприйняття
Леонов, Андрій. "Аргумент зомбі" Девіда Чалмерса: переднє слово перекладача / А. Леонов. - С.51-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ключові терміни, поняття, вживання
Чалмерс, Девід. Аргумент 1: Логічна можливість зомбі / Д. Чалмерс ; пер. А. Леонов. - С.60-67
Кл.слова: психологічні зомбі, феноменальні зомбі, збагненність
Переклад як (не)порозуміння. Термінологічна дискусія. - С.68-93
Кл.слова: перекладацька думка, термінологічні проблеми, філософія свідомості
Култаєва, Марія. Складнощі перекладу філософських термінів: лінгвістичний примус, нав'язливий синдром уточнення, п'янка свобода суб'єктивної герменевтики та її культурно-історичні обмеження / М. Култаєва. - С.94-98
Кл.слова: переклад, наукова філософська література, термінолексика
Кебуладзе, Вахтанґ. "Lebenswelt" Гусерля і "Dasein" Гайдеґера: проблеми перекладу / В. Кебуладзе. - С.99-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наукова філософська література, переклад, термінолексика
Баумейстер, Андрій. Розмова Лока з Вітґенштайном за келихом вина / А. Баумейстер ; пер. В. Недашківський. - С.109-112
Кл.слова: філософські нотатки, значення слова
Ситніченко, Людмила. Нестримний світ стриманої свободи від Отфрида Гьофе : [рецензія] / Л. Ситніченко. - С.113-116
Кл.слова: справедливість, свобода, соціальний досвід
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (08.12.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Мусатов, С. О.
    Система психологічного знання / С. О. Мусатов // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. Нац. акад. пед. наук України. - 2016. - N 1. - С. 77-85. - Бібліогр.: с. 83-85 . - ISSN 2304-0629

Кл.слова (ненормовані):
НАУКОВА ПСИХОЛОГІЯ -- МЕТОДОЛОГІЧНА КРИЗА -- СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ -- НАСКРІЗНА СИСТЕМА ПСИХОЛОГІЧНИХ КАТЕГОРІЙ І ПОНЯТЬ -- ПРИНЦИП ДІАЛОГУ В СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ЗНАНЬ У ПСИХОЛОГІЇ
Анотація: Одним із центральних методологічних завдань сучасної психології, на думку автора, є проблема систематизації психологічних знань. Тож він аналізує чинники й умови дезінтеграційних процесів, що мають місце в царині психології, та розглядає відповідні підходи до інтеграції накопичених у психології знань в їх проекції на майбутнє. Йдеться, зокрема, про феноменологічне її функціонування, де замість категоріальних засобів систематизації фактично домінує емпірична основа організації психологічних знань. Обговорено пропозицію впровадження діалогічного принципу формування критеріїв для конструювання системи психологічних знань.

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Фостяк, Тарас.
    Критика емпіричної епістемології і принцип інтерпретації у статті Р. Дж. Колінґвуда "Відчуття й мислення" [Текст] / Т. Фостяк // Філософська думка. - 2015. - № 5. - С. 30-35. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Колінґвуд Р. Дж, Відчуття й мислення, про твір -- емпірична гносеологія -- філософська герменевтика

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (08.12.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

9.


    Гавриловська, М.
    Особливості зображення татар у творах та епістолярії Михайла Коцюбинського / М. Гавриловська // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2013. - № 3/4 . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
образ -- Коцюбинський -- зображення -- татари -- східний
Анотація: У статті на матеріалі листування Михайла Коцюбинського з дружиною і його творів «кримського циклу» розглянуто особливості зображення татар. До таких особливостей належать документальність, емпірична достовірність та мозаїчність образних екзотичних деталей
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Peer, W.
    What literature does to our emotions, and how do we know? Empirical studies will tell = Що література робить із нашими емоціями, і як ми це знаємо? Переваги емпіричного літературознавства / W. Peer, A. Chesnokova // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2019. - Том 25, № 1. - С. 1-10, DOI 10.28925/2311-259x.2019.1.1 . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
літературознавство -- емпірична методологія -- емоції -- висунення -- наративна перспектива -- емпатія
Анотація: Усвідомлення проблем, або навіть кризи, у сучасному літературознавстві стимулює вчених до пошуку рішень, які б сприяли прогресу галузі. Мета цієї статті - закликати зосередитися на фундаментальних засадах вивчення літератури і застосовувати більш жорстку та контрольовану методологію у вивченні як змісту, так і форми художнього тексту, а також реакції читача на нього. У статті наводиться низка прикладів досліджень, які демонструють, що художня література є важливим регулятором емоцій людини, особливо впливаючи через формальні ознаки тексту. У прикладі 1 описується розвідка, присвячена впливу наративної перспективи (зокрема внутрішньої фокалізації) на судження читачів. Приклад 2 зосереджено навколо рис тексту, за рахунок яких поглиблюється занурення читача у наративний світ і які у літературознавчих студіях традиційно пов’язують із явищем поновлення. Аргументується, що тексти, позначені значним ступенем поновлення, викликають більш складну реакцію з боку читача і у такий спосіб справляють сильніший вплив на респондентів. У свою чергу у прикладі 3 вивчається реакція читачів на художні твори, присвячені глибоким людським стражданням. Висновки вказують на те, що завдяки своїм формальним рисам художня література у змозі викликати у читачів потужне почуття емпатії. Результати підтверджують міркування про те, що саме звернення до художнього тексту є головним важелем впливу на просоціальну поведінку людини, який не залежить від її особистісних рис, статі, віку або соціального статусу. Отже, стверджується, що художні тексти справляють значний вплив на формування спільних цінностей, наративне поглинання і емпатію читачів, і науково вивчати такий вплив можливо лише за умов застосування емпіричної методології. У статті пропонується шлях виходу із сучасної кризи літературознавства, і не лише через відкриття нової академічної парадигми інтерпретації художніх текстів, але й за рахунок розуміння літератури як механізму раціонального та емоційного впливу на читачів — адже саме це є магістральним завданням літературної творчості
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Chesnokova, A.
Чеснокова Ганна
Віллі ван Пір


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

11.


    Десятко, Альона.
    Когнітивна технологія формування компетентностей здобувачів освіти при вивченні предметів природничого циклу / А. Десятко, Н. Хорольська, В. Чубаєвський // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2024. - Том 3, N 23. - С. 237-245, DOI 10.28925/2663-4023.2024.23.237245. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
когнітивна технологія -- компетентність -- штучний інтелект -- здобувачі освіти
Анотація: Стаття зосереджена на дослідженні впливу когнітивних технологій, зокрема тих, в основі яких є штучний інтелект, на процес формування компетентностей здобувачів освіти, а також на розгляд підходів до розробки когнітивної інформаційної технології. В рамках роботи було розроблено модель когнітивної технології формування компетентностей здобувачів освіти, яка інтегрує індивідуалізований підхід до навчання, спрямований на підвищення якості освіти та розвиток ключових компетентностей здобувачів. Авторами здійснено детальний аналіз актуальної наукової літератури для визначення критичних параметрів оцінки ефективності запропонованої системи. Емпірична частина включає експерименти зі здобувачами освіти, котрі вивчають дисципліни природничого циклу, демонструючи значне поліпшення у засвоєнні матеріалу та мотивації щодо здобуття освіти. Показано, що на когнітивну модель технології формування компетентностей здобувачів освіти впливають: нормативно-правова база, концепція когнітивної технології, програмно-апаратний комплекс та людський ресурс. Результатом застосування даної технології є «Рекомендації щодо удосконалення процесу формування компетентностей здобувачів освіти». Також показано, що дана модель може бути розкладена на два етапи: «Навчання нейронної мережі» та «Впровадження нейронної мережі в освітній процес». У цьому дослідженні основна увага приділяється досягненню ефективності та мінімізації освітніх втрат у процесі набуття компетентностей. Підтверджено достатню ефективність когнітивної технології формування компетентностей здобувачів освіти, відкриваючи нові перспективи для її застосування у різноманітних освітніх контекстах. Дослідження показує можливості підходу до розвиток освітніх технологій з використанням штучного інтелекту, пропонуючи інноваційні підходи до навчання, сприяючи формуванню глибоких знань та розвитку комплексного розуміння предмету вивчення
Дод.точки доступу:
Хорольська, Наталя
Чубаєвський, Віталій


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)