Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=журналістський марафон<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Досенко, Анжеліка.
    Профорієнтаційна робота: сучасні підходи (на прикладі діяльності кафедри журналістики та нових медіа університету Грінченка [Текст] / А. Досенко, В. Пастушина // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2(12). - С. 31-36. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
профорієнтаційна робота -- кафедра журналістики та нових медіа -- вебінар-практикум -- журналістський марафон
Анотація: Ведення профорієнтаційної роботи — важливий етап формування грамотного контингенту студентів для кожного сучасного закладу вищої освіти. У науковій діяльності аналізуються сучасні методи профорієнта-ційної роботи на прикладі кафедри журналістики та нових медіа Інституту журналістики Київського універ-ситету імені Бориса Грінченка. Такий вектор діяльності розглядається авторами як такий, що спрямований на те, аби допомогти молоді визначитися із майбутньою професією, виявити спеціальні здібності й таланти абітурієнтів, спрямовані на медійну галузь. У науковій статті розглядаються методики здійснення фахових заходів професійно орієнтованої роботи, а саме вебінари-практикуми, медіафестивалі, які протягом 2020 та 2021 років кафедра проводить як традиційні. Увага приділена організованим онлайн-зустрічам із абітурієнтами та їхніми батьками, проаналізовано про-грами здійснених заходів, представлено систему практичних завдань, майстер-класів від медійників-практиків. Мета наукової статті полягає у вивченні існуючих ефективних концептів формування профорієнтаційної роботи кафедри журналістики і нових медіа КУБГ. Протягом періоду 2020–2021 рр. кафедра журналістики та нових медіа здійснює активну профорієнтаційну роботу серед старшокласників, плідно співпрацює з медіашколами, шкільними редакціями та гуртками Інфор-маційно-творчої агенції ЮН-ПРЕС. Загальна політика кафедри не орієнтується лише на Київ, а формує цільову аудиторію з усієї України. Це підтверджується кількістю учасників марафонів та вебінарів-практикумів з різ-них міст нашої країни: Кривий Ріг, Дніпро, Кропивницький, Полтава, Харків, Хмельницький тощо. Такий фор-мат став можливий в умовах дистанційного навчання, що дало змогу розширити географію та уможливило ведення онлайн-зустрічей
Дод.точки доступу:
Пастушина, В.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)