Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=заклад загальної середньої освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.


    Криштанович, Мирослав.
    Шляхи впровадження сучасних інформаційних технологій та інноваційних методик викладання правознавства в закладах загальної середньої освіти / М. Криштанович // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2019. - № 2. - С. 63-67. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
учень -- учитель -- заклад загальної середньої освіти -- інформаційні технології -- дистанційне навчання -- освіта

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Денисюк, О. Я.
    Підвищення кваліфікації педагогічних працівників як індикатор реалізації реформи Нової української школи / О. Я. Денисюк, Н. В. Титаренко // Освітня аналітика України : науково-практичний журнал. - 2021. - Вып. 3. - С. 88-102. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
освітні індикатори -- заклад загальної середньої освіти -- моніторинг -- педагогічний працівник -- підвищення кваліфікації -- статистичні дані
Дод.точки доступу:
Титаренко, Н. В.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Міськевич, Л.
    Формування готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній діяльності: результати експерименту / Л. Міськевич // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2020. - N 9. - С. 69-78, DOI 10.28925/2414-0325.2020.9.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні педагогічні технології -- керівник закладу загальної середньої освіти -- заклад загальної середньої освіти -- готовність до застосування -- управлінська діяльність
Анотація: Стаття присвячена результатам педагогічного експерименту, перевірці ефективності підготовленого Факультативного курсу «Формування готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній діяльності». Кількісні і якісні показники одержаних даних під час дослідження показали позитивний вплив запропонованого факультативного курсу на формування готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній діяльності. У статті висвітлено результати дослідження, яке проводилося серед студентів другого рівня вищої освіти, спеціальності 073 “Менеджмент”, освітньої програми “Управління навчальним закладом”. У дослідженні були використані Анкета для визначення рівня знань про інноваційні педагогічні технології у майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти (розробка автора), Анкета для вивчення здібностей особистості до творчого саморозвитку (І. В. Нікішина) та Анкета для визначення мотивації професійного навчання В. Г. Каташева. У статті представлено результати анкетування та узагальнену динаміку рівнів готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування інноваційних педагогічних технологій у професійній діяльності до та після формувального експерименту у вигляді діаграм. З метою оцінки статистичної значущості динаміки змін у рівнях готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності та оцінювання відмінностей між показниками контрольних та експериментальних груп у результаті експериментальної роботи було використано метод математичної статистики – критерію Пірсона χ2 («критерій хі-квадрат»).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Панченко, А.
    Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи [Електронний ресурс] / А. Панченко, Н. Кравчук. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 297-309, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.297309. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
заклад загальної середньої освіти -- інклюзивне навчання -- нова українська школа -- управління -- освітнє середовище
Анотація: У статті окреслено перешкоди щодо впровадження інклюзивного навчання в систему освіти України. Висвітлено особливості функціонування та управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах реформування української школи щодо дотримання цінностей, принципів Конвенції ООН «Про права дитини», нормативної бази України з метою задоволення потреб суспільства щодо соціалізації дітей з особливими освітніми потребами. Розроблено рекомендації задля створення безпечного освітнього середовища для забезпечення розвитку особистості дітей з особливими освітніми потребами та управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням щодо формування ціннісних орієнтирів і стандартів поведінки зацікавлених сторін
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кравчук, Н.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

5.


    Ільїч, Людмила.
    Управління експериментальною діяльністю в закладі загальної середньої освіти в контексті освітніх змін / Л. Ільїч, А. Панченко, О. Акімова // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 27-39, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
експеримент -- заклад загальної середньої освіти -- освітній процес -- освітні зміни -- управління -- управління експериментальною діяльністю
Анотація: У статті виокремлено теоретичні засади управління експериментальною діяльністю в закладі освіти в трьох вимірах, як-то: складової інноваційної діяльності, управління проєктом, теоретико-методичне спрямування діяльності закладу освіти. Окреслено український та зарубіжний досвід щодо організації управління експериментами в закладах загальної середньої освіти для покращення їх діяльності в довгостроковій перспективі з врахуванням освітніх новацій та діагностики потреб школи. Висвітлено особливості функціонування та управління діяльністю ліцею «Престиж» м. Києва, який з 2018 р. є Школою-лабораторією для перевірки ефективності впровадження інноваційних освітніх технологій в галузі математики, фізики, інформатики Інституту педагогіки НАПН України. Ліцей став експериментальним майданчиком Всеукраїнського рівня за темою «Концептуальні засади створення навчального-інженерного середовища в ліцеї «Престиж» м. Києва». Для дослідження стану управління експериментальною діяльністю як складовою освітніх змін були використані діагностичні моделі Ліппіт-Кностера та Canvas. Визначено, що управління експериментальною діяльністю в ліцеї складається з управління окремими проєктами. Зокрема, одним із них був проєкт «Я – дослідник». Основною метою проєкту стала інтеграція математичної освіти із вивченням мови науки – англійської мови. Впровадження дослідницького методу навчання здійснювалося з використанням ІТ, STEM-технологій та застосуванням методики CLIL (Content and Language Integrated Learning) в освітньому процесі. Аргументовано можливість інтегрувати вивчення іноземної мови з іншими навчальними предметами, адаптувати методи управління проєктами (поєднання методів Six Sigma та Scrum). Оскільки в перетвореннях, що відбуваються у закладі освіти, повинні брати участь усі зацікавлені сторони, запропоноване власне бачення залученості вчителів, можливостей та потенціалу педагогічного лідерства. Результати залучення вчителів до експериментальної діяльності закладу освіти можуть слугувати досвідом для діяльності інших закладів загальної середньої освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Панченко, Алла
Акімова, Олена


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)