Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=заклад освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.
Шифр: У070290/2017/4
   Газета

Управління освітою [Текст] : часопис для керівників освітньої галузі/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 4
Зміст:
Харченко, Наталія. Книжки, які ми читаємо / Н. Харченко. - С.4-5
Кл.слова: книга, читання
Косенчук, Олена. 9 вимог до управлінських рішень. Чому важливо бути гнучким, ефективним і завбачливим / О. Косенчук. - С.6-9
Кл.слова: прийняття рішення, управлінське рішення, вимоги до рішеня
Тарантук, Олег. Переваги й недоліки групових рішень. Порівнюємо групові та індивідуальні рішення / О. Тарантук. - С.10-12
Кл.слова: прийняття рішення, групове рішення, індивідуальне рішення
Шукаємо альтернативи. Творчі методи розробки управлінських рішень. - С.13-20
Кл.слова: управлінське рішення, методи прийняття рішень, прийняття рішення
Доброчесність в освіті. Черги в дитсадках, репетиторство, непрозорий вступ на магістерські програми та ще 5 недоліків освітньої системи України, що впливають на розвиток недоброчесності, - в МОН презентовано звіт ОЕСР . - С.21-23
Кл.слова: доброчесність, освітня система
Права дитини в Україні. Про Рекомендації парламентських слухань на тему "Права дитини в Україні: забезпечення, дотримання, захист". - С.24-25
Кл.слова: права дитини, захист прав дітей, парламентські слухання
Постанова. Рекомендації парламентських слухань на тему "Права дитини в Україні: забезпечення, дотримання, захист" : постанова від 22 лютого 2017 р. - С.25-38
Кл.слова: права дитини, підтримка дітей, прикладний менеджмент
Гірний, Олег. Стипендія, рівний доступ та безплатна освіта. Термінологія міфів і методологія маніпуляцій / О. Гірний. - С.39-49
Кл.слова: вища освіта, стипендія, безплатна освіта
Про умови розірвання контракту. Умови припинення дії контракту з науково-педагогічними працівниками встановлюються угодою сторін. - С.50-51
Кл.слова: трудовий договор, науково-педагогічний працівник, розірвання договору
Про електронні декларації. Директори шкіл звільнені від зобов’язання заповнювати електронні декларації. - С.52
Кл.слова: електронна декларація, керівники установ, заклад освіти
Сташук, Ксенія. 17 кроків у конфлікті. Способи управління конфліктною ситуацією / К. Сташук. - С.53-56
Кл.слова: конфлікт, управління конфліктною ситуацією, вирішення конфлікту
Кириченко, Наталія. Генератор, дослідник, гравець. 9 типів особистості людей, які мають бути включені в успішну й ефективну команду / Н. Кириченко. - С.57-59
Кл.слова: команда, типи людей, синергетичний ефект
Кириченко, Наталія. Коли емоції "зашкалюють". Культура професійної поведінки керівника в конфлікті / Н. Кириченко. - С.60-63
Кл.слова: культура професійної поведінки, конфлікт, поведінка керівника
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: У070290/2017/10
   Газета

Управління освітою [Текст] : часопис для керівників освітньої галузі/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 10
Зміст:
Харченко, Наталія. Вітер змін / Н. Харченко. - С.4
Кл.слова: нововведення, зміни, лідерство
Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах : Постанова №588 від 9 серпня 2017 р. - С.5-9
Кл.слова: інклюзивне навчання, загальноосвітній навчальний заклад, індивідуальна програма розвитку
Кирилишин, Віктор. Гнучкість, глибина, оптимізм. Значення людського чинника в процесі розробки і прийняття управлінських рішень / В. Кирилишин. - С.10-16
Кл.слова: управлінське рішення, управління, прийняття рішень
Тарантук, Олег. Крос-культурний менеджмент. Що варто знати в умовах глобалізації / О. Тарантук. - С.17-22
Кл.слова: управління, ділова культура, пріоритети різних культур
Дмитрук, Олександр. 16 запитань, на які варто відповісти при прийнятті управлінського рішення / О. Дмитрук. - С.23-24
Кл.слова: управлінське рішення, прийняття рішень, управління
Гарантії працівникам шкіл в оплаті праці та в разі надання щорічної відпустки. - С.25-28
Кл.слова: оплата праці, щорічна відпустка, заклад освіти
Порядок взаємодії Держпраці з іншими держорганами з метою виявлення порушень. - С.29-30
Кл.слова: Державна служба з питань праці, неоформлений працівник, законодавство про працю
Про Порядок обміну інформацією про відомості, що містять ознаки використання праці неоформлених працівників та порушень законодавства про працю : Постанова №11-1 від 29.05.2017. - С.31-36
Кл.слова: неоформлений працівник, законодавство про працю, Пенсійний фонд України
Особливості роботи студентів. Робота студентів за трудовим договором оплачується на загальних підставах. - С.37-38
Кл.слова: робота студентів, трудовий договір, робота за сумісництвом
Косенчук, Олена. Команда-мрія керівника. Права й обов’язки членів команди / О. Косенчук. - С.39-47
Кл.слова: робота з командою, командна робота, організація команди
Омелянчик, Євген. Метод Кіплінга. Активація творчого мислення / Є. Омелянчик. - С.48-49
Кл.слова: творче мислення, метод Кіплінга, робота з командою
Каланчин, Олесь. Правила етикету на співбесіді. Загальні правила та корисні дрібниці / О. Каланчин. - С.50-52
Кл.слова: професійна етика, правила етикету, співбесіда
Каланчин, Олесь. 31 типова помилка під час співбесіди. Що необхідно знати і чого варто уникати під час співбесіди / О. Каланчин. - С.53-57
Кл.слова: співбесіда, професійна етика, типові помилки під час співбесіди
Кругленко, Олена. Просторова психологія. Просторові зони спілкування і специфіка дотиків / О. Кругленко. - С.58-61
Кл.слова: професійна етика, основні види дотиків, зони спілкування
Соціально-економічний розвиток України за січень-травень 2017 року. - С.62-65
Кл.слова: соціально-економічний розвиток, 2017 рік, заробітна плата, статистика, 2017 рік
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


   
    Про електронні декларації. Директори шкіл звільнені від зобов’язання заповнювати електронні декларації [Текст] // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2017. - № 4. - С. 52

Кл.слова (ненормовані):
електронна декларація -- керівники установ -- заклад освіти

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


   
    Гарантії працівникам шкіл в оплаті праці та в разі надання щорічної відпустки [Текст] // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2017. - № 10. - С. 25-28

Кл.слова (ненормовані):
оплата праці -- щорічна відпустка -- заклад освіти

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    МОН, України
    Порядок зарахування в 1-й клас [Текст] : основні положення / України МОН // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2018. - № 6. - С. 48-55

Кл.слова (ненормовані):
заклад освіти -- спроможність закладу освіти -- територія обслуговування -- вільні місця -- першочергове зарахування -- жеребкування -- необхідні документи

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.
Шифр: П464336/2018/6
   Журнал

Практика управління дошкільним закладом [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2011 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 6
Зміст:
Омельяненко, Ніна. Ліцензування освітньої діяльності: порядок і документальний супровід / Н. Омельяненко. - С.7-9
Кл.слова: порядок ліцензування, перелік документів, оформлення документів
Форма заяви про отримання ліцензії на продовження освітньої діяльності за рівнем дошкільної освіти. - С.10
Романюк, Ірина. Улітку дбаєте - узимку маєте, або Як якісно скласти план роботи на рік / І. Романюк. - С.11-15
Кл.слова: річний план, принципи планування
6 норм, які слід знати при складанні штатного розпису. - С.16
Приклад оформлення наказу про затвердження штатного розпису. - С.17
Приклад оформлення наказу про внесення змін до штатного розпису. - С.17
Іскрижицька, Фаїна. І вівці ситі, і сіно ціле, або Альтернативний шлях запровадження фінансової автономії / Ф. Іскрижицька. - С.18-22
Кл.слова: автономізація фінансів, заклад освіти, бухгалтерська служба
Кравченко, Людмила. Робота за суміцництвом: на чому акцентують увагу ревізори / Л. Кравченко. - С.23-27
Кл.слова: умови роботи, трудовий договір, оплата праці сумісника
Ви приймаєте працівників на роботу відповідно до законодавства? Тест. - С.28-29
Приклад оформлення посадової інструкції вихователя. - С.30-35
Догадіна, Ольга. Смерть працівника: як припинити трудові відносини / О. Догадіна. - С.36-44
Кл.слова: трудовий договір, грошові виплати, трудова книжка
Дуброва, Наталія. Переглядаємо інструкції з охорони праці / Н. Дуброва. - С.45-46
Кл.слова: заклади освіти, законодавство, охорона праці
Як організувати роботу двірника під час спеки. - С.47
Кл.слова: робота, безпечні умови
Приклад оформлення інструкції з охорони праці двірника. - С.48-55
Кл.слова: занальні положення, вимоги безпеки
Чого хочуть батьки. Опановуємо сервіс для опитування. - С.56-59
Кл.слова: освітні послуги, інтерактивні анкети
Яких вимог безпеки дотримуватися під час роботи з електронними пристроями. Пам'ятка. - С.60-61
Кл.слова: робоче місце, електронні пристрої
Клименко, Антоніна. Чи встановлювати доплату за науковий ступінь музкерівнику / А. Клименко. - С.62-63
Кл.слова: дошкільний заклад, музкерівник, науковий ступінь
Гурак, Руслан. Забезпечити якість освіти - основа діяльності Державної служби якості освіти України / Р. Гурак. - С.64-65
Кл.слова: управління, якість освіти
Ільєнко, Валентина. Створюємо рутарій, або сад коренів / В. Ільєнко. - С.66-69
Кл.слова: види рутаріїв, композиції, матеріали для рутаріїв
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Іскрижицька, Фаїна.
    І вівці ситі, і сіно ціле, або Альтернативний шлях запровадження фінансової автономії / Ф. Іскрижицька // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 6. - С. 18-22

Кл.слова (ненормовані):
автономізація фінансів -- заклад освіти -- бухгалтерська служба

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Калініна, Людмила Миколаївна.
    Аналіз базових засад управління опорним закладом освітнього округу [Текст] / Л. М. Калініна, М. О. Топузов // Комп’ютер у школі та сім’ї : науково-методичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 21-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-9851

Кл.слова (ненормовані):
управління -- заклад освіти -- освітній округ -- електронні освітні ресурси
Дод.точки доступу:
Топузов, Михайло Олегович


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Кравець, В.
    До проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи / В. Кравець, О. Кікінежді, І. Шульга // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2018. - № 7. - С. 15-21, DOI 10.28925/2226-3012.2018.7.1521 . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
ґендерний підхід -- заклад освіти
Анотація: У статті зазначено актуальність проблеми гуманізації освітньо-виховного простору сучасної української школи через формування у навчальному закладі ґендерно-справедливого середовища.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кікінежді, О.
Шульга, І.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.
Шифр: П447988/2019/6
   Журнал

Практика управління закладом освіти [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2006 - . - Виходить щомісячно. - Видання є додадком до Зразкова школа (r=on-line)
2019р. № 6
Зміст:
Нові нормативні акти у сфері освіти. - С.4-5
Як по-новому розслідувати нещасні випадки, профзахворювання, аварії: вивчаємо порядок за 5 хвилин. - С.11
Кл.слова: заява, тимчасове замісництво, наказ
Обставини , за яких нещасний випадок пов'язаний з виробництвом. - С.11
Омельяненко, Ніна. У відпустку зі спокійним серцем: що проконтролювати напередодні / Н. Омельяненко. - С.12-15
Житкова, Ірина. Як відкликати працівника з відпустки / І. Житкова. - С.16-20
Кл.слова: згода працівника, доповідна записка, картка П-2
Житкова, Ірина. Звільнити декретницю, у якої закінчується строковий договір: місія нездійсненна? / І. Житкова. - С.21-25
Кл.слова: обов'язкове працевлаштування, подвійний декрет
Святенко, Олена. Готуємо бібліотеку до нового навчального року: що перевірити / О. Святенко. - С.26-31
Кл.слова: вимоги до приміщення, кадрове забезпечення, комплектування
І чужого научайтеся: сучасні шкільні бібліотеки світу. - С.32-33
Кл.слова: бібліотеки Англії, бібліотека Данії, бібліотека США
Морєва, Олена. Доплата, надбавка, матеріальна допомога: працівники бібліотеки мають право / О. Морєва. - С.34-36
Кл.слова: завідувач бібліотеки, стаж бібліотекаря, матеріальна допомога
Мельник, Андрій. Як скласти план роботи на рік: перевірений рецепт / А. Мельник. - С.37-41
Кл.слова: структура плану, додатки до плану, загальні батьківські збори
Догадіна, Ольга. Як оформити трудову книжку "з нуля": алгоритм із 12 кроків / О. Догадіна. - С.42-47
А чи знаєте ви нюанси організації групи продовженого дня. - С.48-49
Гуменюк, Віра. Кадрова політика: перший крок до запровадження / В. Гуменюк. - С.50-53
Кл.слова: кадрова стратегія, принципи кадрової політики, заклад освіти
Діяльність закладу освіти: які сторони сильні?. - С.54-55
5 типів кадрової політики. Який ваш?. - С.56
Дяченко, Марина. Філософія управління Кейдзен, або Як малими кроками досягти великої мети / М. Дяченко, К. Залєвська. - С.57-61
Кл.слова: японська філософія, постійне удосконалення, 10 інструментів Кайдзен
Звертання у службових листах. - С.62-65
Кл.слова: обов'язкові звертання, етикетні форми звертання, форми кличного відмінка
Ганжа, Юлія. Щеплення по-новому: про що розповісти батькам / Ю. Ганжа. - С.66-67
Сідорська, Олена. Як привести себе в форму за відпустку: вправи для трьох локацій на природі / О. Сідорська. - С.68-71
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Гуменюк, Віра.
    Кадрова політика: перший крок до запровадження [Текст] / В. Гуменюк // Практика управління закладом освіти : спеціалізований журнал. - 2019. - № 6. - С. 50-53

Кл.слова (ненормовані):
кадрова стратегія -- принципи кадрової політики -- заклад освіти

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Сікорський, Петро.
    Формування нових технологій навчання у закладах вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2019. - № 2. - С. 68-76. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
технологія -- навчальна технологія -- технологія навчання -- освіта -- заклад освіти
Дод.точки доступу:
Колодій, Ігор


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

13.


    Чижевський, Б. Г.
    Методологічні засади демократичного управління закладом освіти / Б. Г. Чижевський // Освітня аналітика України : науково-практичний журнал. - 2021. - Вып. 1. - С. 5-20. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
філософія -- філософія освіти -- методологія -- педагогіка -- засади -- демократія -- заклад освіти

Є примірники у відділах: всього 3 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

14.


    Крохмаль, Н.
    Класифікація технологій управління закладами освіти [Електронний ресурс] / Н. Крохмаль, С. Мирошниченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 36-50, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.4 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
заклад освіти -- класифікація -- технології управління -- управління
Анотація: У статті на основі системного аналізу, методів класифікації та систематизації запропонована класифікація технологій управління закладами освіти на основі п’яти груп функціональних процесів, притаманних будь-якій організації: виробництво; маркетинг; фінанси; робота з кадрами (управління персоналом); облік і аналіз господарської діяльності. Зазначено, що класифікація технологій управління закладами освіти має враховувати сучасний стан, умови та процеси, що відбуваються в зовнішньому середовищі та впливають на функціонування внутрішнього середовища закладу освіти. Охарактеризовано кожну технологію управління закладом освіти, що входить до класифікації: функціональні процеси виробництва та управління ними (стратегічне планування, сценарне планування, збалансована система показників Д. Нортона та Р. Каплана (BSC), процесно-орієнтоване управління, аутсорсинг, бізнес-інженіринг/інженіринг, реінженіринг); управління маркетингом (освітній маркетинг, сегментування ринку, система управління взаємодією з клієнтами (CRM), бренд-стратегія, технології «public relations», бенчмаркінг); управління фінансами (бюджетування, бенчмаркінг, фінансовий контролінг, збалансована система показників Д. Нортона та Р. Каплана (BSC), фандрайзинг); робота з кадрами (управління персоналом) (управління знаннями/менеджмент знань, коучинг); управління обліком і аналізом господарської діяльності (бюджетування, ключові компетенції). Класифікація враховує технології управління внутрішньоорганізаційними процесами, що пронизують усі групи перерахованих технологій – інноваційні, інформаційні та SMART-технології.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Дод.точки доступу:
Мирошниченко, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Акіліна, О.
    Практики миротворчої освіти Латвії та Естонії [Електронний ресурс] / О. Акіліна, А. Панченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - С. 128-136, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.11 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
заклад освіти -- здобувачі освіти -- трансформаційні компетентності -- соціально-емоційні навички
Анотація: У статті узагальнено та критично проаналізовано досвід окремих країн Балтії в галузі виховання миру, окреслено кращі миротворчі практики та миротворчі тенденцій у світлі сучасних українських реалій. Впроваджуючи миротворчу освіту, Україна має враховувати необхідність вирішення таких проблем: визнання та повага до мультикультуралізму, залучення місцевих громад до освітньої політики; примирення, боротьба з несправедливістю та наслідками конфлікту. У дослідженні використовується комплекс методів наукового пізнання, що застосовуються в гуманітарних і соціальних науках, зокрема, методи аналізу, синтезу, індукції, дедукції, аналогії та узагальнення. Значна частина інформаційної бази дослідження сформована під час стажування в університетах Латвії та Естонії. Узагальнюючи результати дослідження можна констатувати, що в освіті країн Балтійського регіону відбулися наступні основні події, що спрямовані на впровадження ефективних практик в галузі миротворення: наголос на трансформаційних компетенціях та соціально-емоційних навичках при формуванні освітніх програм; звернення уваги на метакогнітивні можливості здобувачів освіти; впровадження ефективних інтерактивних форм навчання здобувачів освіти; розвиток навчання миротворчим навичкам на різних освітніх рівнях; розвиток неформальної миротворчої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Панченко, А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.


    Линьова, І.
    Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладів загальної середньої освіти міста Києва [Електронний ресурс] / І. Линьова, Т. Плешко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 141-155, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
веб-сайт школи -- заклад освіти -- інформаційна відкритість -- прозорість -- Державна служба якості освіти
Анотація: У статті запропоновано розгляд результатів аналізу управлінням Державної служби якості освіти у м. Києві сайтів закладів освіти комунальної, державної та приватної форм власності міста Києва стосовно їх наявності та наповнюваності за 21 індикатором: статут закладу освіти; ліцензії на провадження освітньої діяльності; структура та органи управління закладу освіти; кадровий склад згідно з ліцензійними умовами; освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою; територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником (для закладів дошкільної та загальної середньої освіти); ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються; мова (мови) освітнього процесу; наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення); матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами); результати моніторингу якості освіти; річний звіт про діяльність закладу освіти; правила прийому; умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами; розмір плати за навчання для приватних шкіл); перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати; правила поведінки здобувача освіти; план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти; порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти, реагування та відповідальність осіб в закладі освіти, причетних до булінгу (цькування). Авторами статті опрацьовано 518 сайтів шкіл різних форм власності: державної та комунальної форми власності – 437, приватної – 81. В середньому за 21 показником 56% шкіл оприлюднюють необхідну інформацію на сайтах закладів загальної середньої освіти. Автори сподіваються, що зауваження та пропозиції, викладені у висновках до статті, допоможуть школам систематизувати інформацію щодо своєї життєдіяльності та перспектив розвитку
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Плешко, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

17.


    Akilina, O.
    Implementation of peacebuilding education in educational institutions of Ukraine [Електронний ресурс] / O. Akilina, A. Panchenko, A. Horozhankina. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - С. 7-17, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.1 . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
заклад освіти -- компетентності -- миротворча освіта -- цінності -- організаційні трансформації
Анотація: У статті розглядається питання впровадження миротворчої освіти у вітчизняних закладах освіти. Автори визначають, що ефективне впровадження миротворчої освіти вимагає певних організаційних трансформацій, які мають включати: зміну системи управління закладом освіти, що передбачає використання трансформаційного лідерства, а також залучення всіх учасників освітнього процесу до прийняття рішень; формування сприятливого та безпечного освітнього середовища, що ґрунтується на цінностях миротворчої освіти; створення «вирівняної структури» закладу освіти, яка сприятиме довірі та співпраці між учасниками освітнього процесу; правильне цілепокладання у виховній системі закладу освіти, яке має включати формування суспільно значущих цілей та перспектив спільної діяльності щодо запровадження миротворчої освіти. Автори статті також звертають увагу на важливу роль викладачів у впровадженні миротворчої освіти. В умовах російської агресії проти України роль викладача як захисника української культури та миротворця зростає. Він має протистояти російській пропаганді та формувати в дітей і молоді правильні цінності, зокрема цінності ненасильницького спілкування та взаєморозуміння. Окрему увагу автори приділили українській мові, яка має величезний потенціал для того, щоб стати ефективним інструментом миротворчої освіти. В рамках цього дослідження було використано анкету опитувальник, яка дозволила визначити думку освітян, що проходять навчання за освітньо-професійною програмою «Управління закладом освіти (за рівнями)» в Київському університеті імені Бориса Грінченка, щодо значення української мови для миротворчої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Panchenko, A.
Horozhankina, A.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)