Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=запам’ятовування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.
373.2.015.31:51
В 90


   
    Вчимось мислити без проблем. Матеріали до уроку : дітям 4-6 років / В. В. Федієнко, І. С. Марченко , О. Ю. Фролова ; редактор С. Скляр ; художник І. Начинова. - Харків : ТОРСІНГ, 2001. - 24 с. : ил. - (Крок до школи). - ISBN 966-7661-66-0 : 2.40 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільне навчання--Навчальні видання для дошкільного навчання

Кл.слова (ненормовані):
увага -- запам’ятовування -- аналізування
Дод.точки доступу:
Федієнко, Василь Віталійович
Марченко , Ірина Степанівна
Фролова, Ольга Юріївна
Скляр, С. \редактор.\
Начинова, І. \художник.\


Примірників всього: 5
Фаховий коледж «Універсум» (5)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (5)

Знайти схожі

2.
37.091.3
Б 24


    Бардин, Кирилл Васильевич.
    Как научить детей учиться : книга для учителя / К. В. Бардин. - 2-е изд., испр. и доп. - Москва : Просвещение, 1987. - 112 с. - 1.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчання школярів--форми навчання

Кл.слова (ненормовані):
навчання школярів -- техніка навчальної діяльності -- предмет засвоєння -- запам’ятовування
Анотація: В книге раскрыты основные средства обучения шольников умению учиться. Особое внимание автор уделяет развитию у школьников техники учебной деятельности.

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
159.923(075.8)
Я 14


    Яблонко, Валерій Якович.
    Психолого-педагогічні основи формування особистості : навчальний посібник / В. Я. Яблонко ; рецензент: Л. П. Сергієнко, І. А. Мейжис, Л. Д. Костенко ; Міністерство освіти і науки України, Одеський державний університет імені І. І. Мечникова, Миколаївський навчально-науковий інститут. - Київ : Центр навчальної літератури, 2008. - 220 с. - ISBN 978-966-364-704-2 : 34.00 грн., 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- теорії -- майстерність -- професійна -- діяльність -- пізнавальна -- навчальна -- сприйняття -- осмислення -- запам’ятовування -- сугестопедія -- майстерність -- адаптація
Анотація: У посібнику розкрито важливі психолого-педагогічні проблеми формування особистості в процесі навчання і виховання.
Дод.точки доступу:
Сергієнко, Л. П. \рецензент.\
Мейжис, І. А. \рецензент.\
Костенко, Л. Д. \рецензент.\
Міністерство освіти і науки України
Одеський державний університет імені І. І. Мечникова
Миколаївський навчально-науковий інститут


Примірників всього: 13
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (8)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (8)

Знайти схожі

4.
159.953.33
Ж 74


    Житникова , Лариса Михайловна.
    Учите детей запоминать : пособие для воспитателя детского сада / Л. М. Житникова . - 3-е изд., доп. - Москва : Просвещение, 1985. - 96 с : цв. ил. - 3.35 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна психологія--Розвиток пам’яті

Кл.слова (ненормовані):
довільна пам’ять -- мимовільна пам’ять -- логічне запам’ятовування
Анотація: Роль память в жизни человека огромна. Развитие ее начинается еще в раннем возрасте. Что значит научит ребенка запоминать? Можно ли развить у дошкольника логическую память? Каковы пути развития памяти у детей? Этим вопросам посвящена данная книга.

Примірників всього: 6
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6)

Знайти схожі

5.


    Шишова, О.
    Спрощення таблиці множення / Ольга Шишова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 29–33. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Математика--ігрові прийоми--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
математика -- методика викладання -- ігри -- ігрові прийоми -- таблиця множення -- правила запам’ятовування таблиці множення -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про застосування ігрових прийомів під час вивчення таблиці множення в початковій школі. Наголошено, що під час вивчення таблиці множення доцільно користуватися алгоритмом спрощення таблиці множення.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

6.
373.3.015.31:159.954.3](477)
Л 44


    Леміжанська, О.
    Використання методів ейдетики у початковій школі / Оксана Леміжанська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4. - С. 42–45. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Ейдетика--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
ейдетика -- запам’ятовування -- образна пам’ять -- образне мислення -- уява -- методи ейдетики -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про один із шляхів запом’ятовування у школярів –розвитку образної пам’яті, образного мислення та уяви за допомогою методів ейдетики.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Писаренко, В. Г.
    Моделирование задачи взаимодействия их взаимодействия [Текст] / В. Г. Писаренко // Кибернетика и системный анализ : міжнародний науково-теоретичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 189-192. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0023-1274

Кл.слова (ненормовані):
нейрофізіологія -- математична модель -- нейромережа -- функціонування живої нейромережі -- механізм запам’ятовування інформації

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Бібікова, Інна.
    Використання мнемотехніки на уроках математики як ефективний шлях реалізації концепції "Нової української школи" / І. Бібікова // Математика в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2018. - № 7/8. - С. 42-47. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
мнемотехніка -- запам’ятовування -- математика -- методи

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.
159.9
А 72


    Антощук, Є. В.
    8 уроків ефективного запам’ятовування [Текст] : швидка педагогічна допомога від "Української Школи Ейдетики" / Є. В. Антощук. - Вінниця : Поділля-2000, 2002. - ISBN 966-8213-00-9 : 3.50 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
метод Цицерона -- тактильна пам'ять -- метод невербальних асоціацій

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.


    Дзьоба, О.
    Вірш як засіб сприймання нового матеріалу / Оксана Дзьоба // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 5. - С. 34–35. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Дидактичні матеріали--вірші--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
дидактичні матеріали -- вірші -- усна лічба -- розвиток уваги -- віршовані правила -- частини мови -- початкова школа
Анотація: Автор статті пропонує власні вірші для організації учнів початкових класів, полегшення сприймання та запам’ятовування нового матеріалу.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

11.


    Alizunna, D.
    The effect of problem based learning model on creative thinking of students the impact of cooperative integrated reading and composition (circ) model on students’ learning activity [Електронний ресурс] / D. Alizunna, E. Zubaidah. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P57-61, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.5761. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Анотація: Стаття присвячена впливу моделі інтегрованого кооперативного навчання читання та письма (Cooperative Integrated Reading & Composition – CIRC) на навчальну діяльність учнів. Теоретичний аналіз досліджень науковців дав змогу зробити висновок, що метод CIRC підвищує активність учнів початкової школи в навчальній діяльності, а також розвиває їх вміння читання, письма, слухання і говоріння та збагачує їх мовленнєвий досвід. Інтегроване навчання є більш активним та ефективним завдяки соціальній взаємодії учнів у групах; воно розвиває уміння співпраці, толерантності, спілкування та поваги до ідей інших людей. Модель CIRC розвиває три основні компетентності, зафіксовані в освітній програмі начальної школи – знання, ставлення та навички. Модель CIRC складається з таких послідовних кроків: читання в парах; написання слів, пов’язане з граматичними характеристиками слів; вимовляння слів уголос; пояснення значення слів; переказ; перевірка партнером по навчанню в групі; тестування. Дослідження доводить, що інтегроване кооперативне навчання читання та письма активізує всі види навчальної діяльності учнів: активність візуального сприйняття (читання, перегляд фотографій, спостереження за роботою інших); активність слухового сприйняття (задавання питань, надання порад, висловлення думок, обговорення); письмову діяльність (написання оповідань, відповідей на тести); малювання ілюстрацій, картинок та візерунків; рухову активність (підбір обладнання, рольові ігри); психічну діяльність (запам’ятовування, розв’язання проблем, аналіз, синтез, систематизація); емоційну активність (цікавість, жвавість, радісне захоплення навчальним матеріалом, спокій, щастя). Показники активності класифіковані за видами навчальної діяльності учнів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Zubaidah, E.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Бабич, М. М.
    Лайфхаки на уроках історії / М. М. Бабич // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 4/6. - С. 25-26.

Рубрики: Викладання історії в школі--уроки історії

Кл.слова (ненормовані):
урок історії -- запам’ятовування навчального матеріалу -- швидке запам’ятовування
Анотація: Мета статті полягає у корисних порадах, щоби всі учасники освітнього процесу могли легко та швидко запам’ятати навчальний матеріал і формувати розуміння зв’язку між минулим і сучасністю.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

13.


   
    Поліпшуємо пам’ять // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 10/12. - С. 82-83.

Рубрики: Пам'ять--процес розвитку

Кл.слова (ненормовані):
пам’ять людини -- уява людини -- запам’ятовування -- поради психолога
Анотація: В статті подано уривки і корисні завдання з книги "Розвиток пам’яті. Класичне керівництво щодо поліпшення пам’яті " (вийшла у 2015 році у видавництві "Манн, Іванов і Фербер"), які допоможуть розвинути феноменальну пам’ять і уяву людини.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

14.


    Durdas, A.
    Modern approaches to teaching foreign languages at french universities [Електронний ресурс] / A. Durdas, O. Kostenko, L. Mostytska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - P86-91, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
викладання іноземних мов -- друга мова -- іноземна мова -- університет
Анотація: Статтю присвячено дослідженню сучасних підходів до викладання іноземної/другої мови у французьких університетах, проблем, пов’язаних із викладанням, та сучасним викликам, зумовленим історичними, соціальними та культурними факторами. Галузь дослідження питань вивчення іноземних мов зазначено в статті як відносно молоду дисципліну. Підкреслено, що моделі навчання, згідно з якими засвоєння мови розглядалось як формування звичок, а також обґрунтовані методи навчання, в основі яких – запам’ятовування та тренування, поступилися місцем когнітивним підходам, орієнтованим на обробку інформації, що призвело до розвитку методів, заснованих на розумінні та спілкуванні. У статті підкреслюється, що Франція традиційно розглядається як одномовна країна, а система двомовної освіти доступна лише для деяких регіональних мов: бретонської, корсиканської, окситанської, каталонської, баскської та німецької. Зазначено, що вивчення іноземної мови в умовах закладу освіти відбувається в умовах структурних обмежень, таких як обмежений час контактування та відсутність соціалізації за допомогою мови, що вивчається, та через спільноту, яка розмовляє мовою, яка вивчається. Ідея наявності «носія мови» в якості професійної моделі все ще домінує у мовній освіті, хоча це нереально і неможливо визначити. У статті підкреслено, що мовні помилки часто стигматизуються, замість того, щоб їх розглядати як природну та значущу частину побудови комунікативних навичок. Виділено сучасний мовний та іншомовний підходи до викладання іноземної/другої мови. Наголошено на парадоксах вивчення другої мови у французьких університетах, які стосуються обов’язків фахівців з викладання іноземної/другої мови. Проаналізовано три різні проблеми вивчення та викладання другої мови на університетському рівні у Франції. Розглянуто фактори, які впливають на засвоєння другої мови: кількість вкладених даних, зануреність студентів у мову, тип взаємодії, в якій вони беруть участь; якість зворотного зв’язку, який вони отримують. Зазначено недостатню кількість годин, що виділяються на вивчення другої мови у французьких університетах. Використання навчальних та комунікаційних технологій у поєднанні з очним викладанням пропонується як практичне рішення проблеми в сучасних умовах вищої освіти у Франції.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Kostenko, O.
Mostytska, L.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Reis, A.
    How does our brain change during the learning process = Як змінюється на мозок під час навчально-виховного процесу / A. Reis, N. Morze, K. Osmolyk // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 6. - С. 1-7, DOI 10.28925/10.28925. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання -- мультимедіа -- біхевіоризм
Анотація: . Дана стаття присвячена змінам мозку під час навчально-виховного процесу. Результати дослідження пропонують різні інструменти та методи, які оснащують сучасних педагогів та студентів. Автор описує різні аспекти навчального процесу та різні стилі навчання. Також він надає інформацію про різні стереотипи, які з'являються на нашому шляху. Автор пропонує перелік ІТ-компетенцій та методологічних компетенцій викладачів і студентів, необхідних для вчителя та студента 21 століття. Чи справді процес навчання в 21- му столітті, відрізняється від навчально-виховного процесу в 20-му столітті чи раніше? Багато людей вважають, що великих змін зазнали інформаційно-комунікаційні технології, але навчання - це навчання і нічого більшого. Наші студенти - це цифрові мультимодальні учні, які мають різні стилі навчання. Вони сприймають велику кількість інформації в структурованому поверхневому форматі і зберігають її в короткотривалій пам'яті. В довготривалій пам’яті учні зберігають інформацію для інтерактивності та рефлексії. Сьогодні студенти потребують все більше і більше мультимедійного змісту. Це профіль наших клієнтів, наших студентів, їх потреби і запит до нас. Мультимодальне навчання на противагу мультимедійному навчанню, в якому люди - мультимодальні учні. Вони навчаються через слова, написані тексти, зображення та аудіо. І все це показує, що наш мозок має різні області для різних функцій. Ми, як вчителі, маємо запропонувати зміст навчального матеріалу у різних форматах. Нові змінені формати, дають нам можливість одночасно синхронізувати учбовий матеріал в декількох форматах. Це означає, що інформація для наших студентів може бути представлена у чотири рази легшою для розуміння і запам’ятовування. Коли студенти використовують декілька комунікаційних каналів, це схоже на те, що ми множимо надану інформацію. І це наш виклик на сьогодні. Це стимулює нас до створення нових педагогічних і технологічних методів, які будуть в гармонії з сучасністю та допоможуть нашим учням використовувати свій мозок у повному обсязі і для цього нам необхідні нові освітні стратегії в сучасному цифровому середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Morze, N.
Osmolyk, K.
Антоніо Дос Рейс


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

16.


    Грицак, Н.
    Інноваційні підходи до вивчення зарубіжної літератури у вищій школі [Електронний ресурс] / Н. Грицак. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2018. - № 1/2. - С. 188-199, DOI 10.28925/2312-5829.2018.1-2.198. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
інноваційне навчання -- інноваційні технології -- лекція-конференція -- лекція-прес-конференція -- мультимедіа
Анотація: У статті теоретично обґрунтуванні поняття «інноваційне навчання» та «інноваційні технології». Автор доводить, що актуальними питаннями у системі вищої освіти в умовах кредитно-модульного навчання є впровадження інноваційних технологій. Розглянуто поняття «інновація» у трьох аспектах. Проаналізовано основні складові інноваційного навчання. Розкрита роль і значення інформаційних технологій, а також аргументована доцільність впровадження новітніх технологій в навчально-освітній процес вищих навчальних закладів. Автором частково запропоновано найбільш ефективні методи і форми навчальної роботи студентів-словесників на заняттях із зарубіжної літератури вищих навчальних закладів. Доведено, що застосування інноваційних технологій концентрує увагу студентської аудиторії, стимулює запам’ятовування навчального матеріалу, формує інформаційну культуру студентів-філологів, посилює творчу складову традиційної форми навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

17.


    Вещикова, О.
    Асиметрія пам’яті і спогадів у художньому творі: наратологічний аспект / О. Вещикова // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 2. - С. 46-53, DOI 10.28925/2311-259x.2022.2.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
пам’ять -- наратив -- когнітивна наратологія -- мімезис пам’яті -- ретроспекція -- недостовірний наратор
Анотація: Актуальність статті полягає в теоретичному узагальненні філософсько-естетичних і наратологічних підходів до експлікації феномена індивідуальної пам’яті наратора и персонажа, а саме взаємодії запам’ятовування, забування і спогадів як необхідних складників єдиного когнітивного процесу. Предметом дослідження є асиметрія пам’яті та спогадів у гомодієгетичному наративі. Методологія аналізу ґрунтується на працях А. Ассман, Арістотеля, М. Баль, Я. Бистрова, А. Ерлл, Б. Нои манн, А. Нюннінга, В. Рендалла та інших науковців, посткласичних наратологів. Розглядаються три основні підходи до концепції пам’яті в сучасніи наратології : 1) «пам’ять літератури»; 2) «мімезис пам’яті»; 3) література як посередник колективної пам’яті. Основну увагу у статті зосереджено на «мімезисі пам’яті». Мета розвідки — репрезентувати романи Рут Веа «У лісі-лісі темному» та Поли Гоукінз «Глибоко під водою» як наративну експлікацію когнітивного феномена пам’яті. У результаті аналізу романів, обраних як об’єкт дослідження, робиться припущення, що будь-якии першоособовий наратор, а особливо травмовании у минулому, якии будує історію на власних спогадах, є недостовірним, що зумовлюється суб’єктивною оцінкою наратором описуваних подій , суттєвою часовою відстанню між подіями й моментом ї хньої фіксації , намаганням наратора трансформувати спогади, тобто модифікувати події та повірити в цю нову версію. Наративне інсценування запам’ятовування і забування досягається завдяки суб’єктивності оповіді гомодієгетичних нараторів, наявності двох і більше часових площин, різних версій подій , прийомів аналепсису тощо. Невідповідність спогадів, які демонструють наратори, реальним подіям є характеристикою механізмів пам’яті та чинником, якии суттєво впливає на розвиток сюжету в романах. Новизна дослідження полягає в застосуванні когнітивного підходу до аналізу гомодієгетичного мнемічного наративу. Результати дослідження мають перспективу для подальшого аналізу окремих творів, що являють художню презентацію взаємодії пам’яті і спогадів
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

18.


    Голота, Н.
    Основи управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей четвертого року життя в закладі дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Н. Голота, О. Бріка. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 30-35, DOI 10.28925/2311-2409.2022.385. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
якість -- сенсорний розвиток, -- пізнавальний розвиток, -- енсорно-пізнавальний роз-виток.
Анотація: Стаття присвячена проблемі управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей чет-вертого року життя в освітньому процесі закладу дошкільної освіти. Зокрема на основі аналізу наукових розвідок з проблеми дослідження та визначено, що сенсорний розвиток дитини відіграє неоціненну роль у становленні її пізнавальної, дослідницької діяльності, є підґрунтям її розумо-вого розвитку. Зі сприймання предметів і явищ оточуючого світу починається пізнання. Всі інші форми пізнання - запам’ятовування, мислення, уява - будуються на основі образів сприймання, є результатом їх переробки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Бріка, О.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)