Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=корекційно-розвиткові заняття<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
Шифр: О190803/2017/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст] : науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ : Педагогічна преса, 1996 - . - ISSN 2307-4876. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 1
Зміст:
Засенко, Вячеслав. Спеціальна освіта: кроки до змін / В. Засенко. - С.7-12
Кл.слова: особливі потреби, спеціальна освіта, інклюзивна освіта
Сак, Тамара. Організація навчання школярів із затримкою психічного розвитку різних психолого-педагогічних типів / Т. Сак. - С.13-20
Кл.слова: психолого-педагогічна типологія, розлади навчально-пізнавальної діяльності, інклюзивний клас
Чеботарьова, Олена. Багатоаспектність корекційно-розвивальної роботи в освітніх закладах для дітей із порушеннями опорно-рухового апарату / О. Чеботарьова, І. Гладченко. - С.21-30
Кл.слова: корекційні заняття, діти з порушеннями опорно-рухового апарату, психофізичний розвиток
Волошина, Оксана. Підготовка майбутніх учителів до навчально-виховної роботи в умовах інклюзивного середовища / О. Волошина. - С.31-39
Кл.слова: інклюзивна освіта, модель підготовки вчителя, педагогічні умови
Давидюк, Марина. Використання потенціалу дитячої субкультури для створення інклюзивного освітнього простору / М. Давидюк. - С.40-47
Кл.слова: інтеграція, інклюзія, соціалізація
Омельченко, Ірина. Концептуально-методичні підходи до розвитку мовленнєвої діяльності та спілкування у підлітків і юнаків із затримкою психічного розвитку / І. Омельченко. - С.48-59
Кл.слова: мовленнєва діяльність, спілкування, корекційноозвиткові заняття
Компанець, Наталія. Проекція проблем розвитку дитини на рівні піраміди навчання Вільямса та Шеленбергера / Н. Компанець. - С.60-69
Кл.слова: мінімальна мозкова дисфункція, нерізко виражені проблеми розвитку, стихійна інклюзія
Адамюк, Наталія. Лінгводидактична модель вивчення лексики української жестової мови: аспекти опанування / Н. Адамюк. - С.70-77
Кл.слова: антонімічна пара, жестолексема, багатозначний жест
Литовченко, Світлана. Навчально-реабілітаційний центр як сучасна форма організації освіти дітей з порушеннями слуху / С. Литовченко. - С.78-85
Кл.слова: особливі освітні потреби, спеціальна освіта , порушення слуха
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Омельченко, Ірина.
    Концептуально-методичні підходи до розвитку мовленнєвої діяльності та спілкування у підлітків і юнаків із затримкою психічного розвитку [Текст] / І. Омельченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 1. - С. 48-59

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва діяльність -- спілкування -- корекційноозвиткові заняття

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
376-056.2/.3(477)
Я 49


    Якубенко, О.
    З чого розпочати роботу в інклюзивному класі / Олена Якубенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 12. - С. 50–51. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Діти з особливими потребами--інклюзивні класи--досвід роботи вчителя

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- інклюзивна освіта -- інклюзивні класи -- досвід роботи вчителя -- індивідуальна програма розвитку -- корекційноозвиткові заняття -- асистент учителя
Анотація: Автор статті розповідає про власний досвід роботи в інклюзивному класі Коростишівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІ ст. – ліцей інформаційних технологій" імені Л. Х. Дарбіняна Житомирської області.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.
Шифр: П447988/2021/2
   Журнал

Практика управління закладом освіти [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2006 - . - Виходить щомісячно. - Видання є додадком до Зразкова школа (r=on-line)
2021р. № 2
Зміст:
Держбюджет-2021: основні показники. - С.4-5
Кл.слова: прожитковий мінімум, мінімальна зарплата, заробітна плата освітян
Мозирко, Ганна. Який вчитель має працювати в школі: новий профстандарт / Г. Мозирко. - С.6-10
Кл.слова: умови праці, документи, підвищення кваліфікації
Горбачов, Сергій. Надаєте освітні послуги лише державною мовою? Із 16 січня - це обов'язкова вимога / С. Горбачов, Н. Лещик, А. Небельська. - С.11-13
Кл.слова: мова освітнього процесу, робоча мова спілкування
Опис справ структурного підрозділу чи за напрямами діяльності закладу: чекліст. - С.14-15
Опис справ тривалого та постійного зберігання: чекліст. - С.16
Опис справ з кадрових питань: чекліст. - С.17
Річний зведений опис справ: чекліст. - С.18-19
Кравченко, Олена. Як організувати харчування за новим Санітарним регламентом. П'ять таблиць з підказками / О. Кравченко. - С.20-23
Кл.слова: шкільний буфет, якість харчування, питний режим
Чи правильно ведете облік учнів: чекліст. - С.24-25
Задор, Олена. Як запровадити брендинг - новий механізм забезпечення якості освіти: перші два кроки / О. Задор. - С.26-31
Кл.слова: проєктна група, самооцінювання, освітнє середовище
Іскрижицька, Фаїна. Отримайте право самостійно освоювати бюджетні кошти, або Децентралізація бухобліку закладу освіти / Ф. Іскрижицька. - С.32-35
Кл.слова: фінансова автономія, бухслужба закладу освіти
Бунчук, Валерій. Рослідування нещасних випадків, що сталися з учнями та працівниками: алгоритм дій для директора / В. Бунчук. - С.36-41
Кл.слова: ушкодження здоров'я, комісія з розслідування, строки дій
Кравченко, Людмила. Як преміювати працівників, щоб ревізори і голки не підточили / Л. Кравченко. - С.42-46
Кл.слова: порядок преміювання, розміри преміювання, оплата праці
Клименко, Антоніна. Індивідуальна робота з учнями з ООП: як оплатити / А. Клименко. - С.47-49
Кл.слова: педагогічний патронаж, інклюзивні класи, корекційноозвиткові заняття
Ніколенко, Ірина. Учителі надумали звільнятися? Поради, як не втратити цінні кадри / І. Ніколенко. - С.50-51
Кл.слова: причини звільнення, варіанти підтримки, комфортні умови
Борисенко, Сергій. Чи зможе директор, який став головою райради, повернутися на посаду / С. Борисенко. - С.52-55
Кл.слова: збереження посади, консультація з експертами
Полтавець, Юлія. Без образ і дискримінації: як коректно називати людей / Ю. Полтавець. - С.56-59
Кл.слова: грамотне спілкування, евфенізми, фемінітиви
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Клименко, Антоніна.
    Індивідуальна робота з учнями з ООП: як оплатити [Текст] / А. Клименко // Практика управління закладом освіти : спеціалізований журнал. - 2021. - № 2. - С. 47-49

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний патронаж -- інклюзивні класи -- корекційноозвиткові заняття

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)