Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=майбутні викладачі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
74.04я43
К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Проценко, О. Б.
    Формування акмеологічної компетентності майбутнього викладача вищого навчального закладу в умовах магістратури: теоретичний аспект / О. Б. Проценко // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодій. фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : [б. в.], 2011. - Вип. 1. - С. 111-120. - Бібліогр.: с. 118-119 (13 назв)
ББК 74.04я43

Рубрики: Професійна компетентність--викладачі вищих навчальних закладів--Збірники наукових праць

Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність -- акмеологічна компетентність -- майбутні викладачі -- вищі навчальні заклади -- магістратура
Анотація: У статті розглянуто проблему досягнення майбутнім викладачем вищого навчального закладу акме власної професійної діяльності, що обумовлюється формування акмеологічної компетентності фахівця. Проаналізовано поняття "акмеологічна компетентність"; визначено складові та умови формування акмеологічної компетентності майбутнього викладача вищого навчального закладу в умовах магістратури.
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.
Шифр: І368505/2015/4
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2015р. № 4
Зміст:
Сєрякова, І. І. Новітні підходи до викладання іноземних мов у контексті проекту ТЕМПУС "Вдосконалення викладання європейських мов: модернізація викладання через розвиток магістерських програм на основі комбінованих технологій" / І. І. Сєрякова [и др.]. - С.3-5
Інші автори: Валігура О. P., Черниш В. В., О. В. Кучерина
Кл.слова: міжнародне партнерство, європейські мови, проект ТЕМПУС
Паршикова, О. О. Формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової загальноосвітньої школи на рівні А1.2.1 на основі нового навчально-методичного комплекту "Німецька мова З" / О. О. Паршикова, Г. М. Мельничук, Л. П. Савченко. - С.6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: синтаксична реорганізація, паракомунікація, комунікативно-ігрові прийоми
Осадча, Н. В. Підсистема вправ для формування лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства / Н. В. Осадча. - С.11-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: лінгвосоціокультурна компетентність, країнознавство, класифікація вправ
Калько, В. О. Developing English reading skills of secondary school students / В. О. Калько. - С.19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: види читання, вміння англомовного читання, вправи для навчання читання
Писанко, M. Л. Критерії аналізу елективних курсів з навчання перекладу для учнів старших класів шкіл філологічного профілю / M. Л. Писанко. - С.23-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: профільне навчання, філологічний профіль, елективний курс
Курило, Л. В. Моделювання процесу навчання професійно орієнтованого наукового писемного мовлення майбутніх викладачів англійської мови / Л. В. Курило. - С.27-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: модель навчання, цикл Навчання, практична дисципліна
Руснак, Д. А. Enseigner l'expression monologique aux futures enseignants de FLE avec le reportage multimedia / Д. А. Руснак. - С.34-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: монологічне мовлення, мультимедійний репортаж, майбутні викладачі
Kvasova, O. G. Constructing valid classroom reading test tasks (multiple choice questions) for university students (notes on a workshop) / O. G. Kvasova. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: читання, конструювання тестових завдань, валідація тестових завдань
Бігич, Оксана Борисівна. Мультимедійний наочний посібник "Las Navidades en Espana": два користувачі - два формати / О. Б. Бігич. - С.48-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: наочний посібник, лінгвосоціокультурна компетентність, мультимедіа
Ніколаєва, С. Ю. Рецензія на монографію Майєр Наталії Василівни "Формування методичної компетентності у майбутніх викладачів французької мови: теорія і практика" / С. Ю. Ніколаєва. - С.52-53
Кл.слова: методична компетентність, майбутні викладачі французької мови, професійно-методична діяльність
Фабрична, Я. Г. Англійсько-український глосарій термінів з методики навчання іноземних мов і культур / Я. Г. Фабрична. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: англійсько-український глосарій, професійна термінологія, іноземна мова
Качкан, О. І. Сценарій позакласного заходу для учнів основної школи на тему : "Традиційна міфологія Японії" / О. І. Качкан, Ю. А. Пономарьова. - С.61-63
Кл.слова: позакласний захід, аудіювання, японська міфологія
European Centre for Modern Languages of the Council of Europe: publications 2011-2014 : Продовження. - С.64
Кл.слова: мовознавство, Європейський центр сучасних мов, публікації 2011-2014 рр.
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Руснак, Д. А.
    Enseigner l'expression monologique aux futures enseignants de FLE avec le reportage multimedia [Текст] / Д. А. Руснак // Іноземні мови. - Київ, 2015. - № 4. - С. 34-39. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
монологічне мовлення -- мультимедійний репортаж -- майбутні викладачі

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Городничий, Олег.
    Особливості професійного становлення майбутніх викладачів закладу вищої освіти / О. Городничий // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : науково-практичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 67-77. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-7782

Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- професіоналізація -- професійний розвиток особистості -- майбутні викладачі -- заклад вищої освіти

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Andrushchenko, I.
    Development of English language student teachers’ phonetic competence in times of crisis [Електронний ресурс] / I. Andrushchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 4. - С. 32-41, DOI 10.28925/1609-8595.2023.4.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вибіркова дисципліна -- екстрене дистанційне навчання -- кризові умови -- майбутні викладачі -- фонетична компетентність
Анотація: Стаття присвячена специфіці формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті акцентується увага на тому, що опанування фонетикою англійської мови відіграє важливу роль для майбутніх викладачів англійської мови, оскільки їхня здатність коректно артикуляційно та інтонаційно оформлювати власні висловлювання і розуміти мовлення інших, яка базується на складній динамічній взаємодії відповідних знань, навичок та загальної мовної свідомості і фонетичної усвідомленості, є фундаментальною. Розглянуто різницю між поняттями «дистанційне навчання» та «екстрене дистанційне навчання». У статті описано, яке програмне забезпечення використовувалося під час викладання вибіркової дисципліни «Лінгвориторика англомовного академічного дискурсу: фонетичний аспект» студентам IV курсу, які навчалися за спеціальністю 014 Середня освіта у дистанційному форматі в кризових умовах, що були спричинені пандемією COVID-19 і збройною агресією російської федерації проти України. Представлено мету вивчення вибіркової дисципліни та очікувані результати її вивчення, детально описано, що слугувало навчальним матеріалом та які завдання виконували студенти-майбутні викладачі англійської мови під час практичних занять та самостійної роботи для формування у них фонетичної компетентності в дистанційному форматі. У роботі також наведені результати опитування випускників бакалаврату, які обирали зазначену вибіркову дисципліну, щодо ефективності організації її вивчення для формування фонетичної компетентності в майбутніх викладачів англійської мови в кризових умовах. У статті також представлено, які фактори викликали найбільше труднощів під час опанування дисципліни й наведено рекомендації та побажання щодо покращення викладання вибіркової дисципліни, спрямованої на розвиток фонетичної компетентності в кризових умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)