Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=матеріальне виробництво<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
330.1(075.8)
Ч-96


    Чухно, А. А.
    Основи економічної теорії : підручник / А. А. Чухно, П. С. Єщенко, Г. Н. Климко ; редактор А. А. Чухно. - Київ : Вища школа, 2001. - 606 с. : іл. - ISBN 966-642-075-9 : 15.68 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Основи економічної теорії--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
матеріальне виробництво -- власність -- гроші -- структура ринку -- товарна біржа -- фондова біржа -- мікроекономіка -- макроекономіка
Дод.точки доступу:
Єщенко, П. С.
Климко, Г. Н.
Чухно, Анатолій Андрійович \редактор.\


Примірників всього: 76
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (29),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (25),
Фаховий коледж «Універсум» (22)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (29),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (25),
Фаховий коледж «Універсум» (22)

Знайти схожі

2.


    Рябенко, В. О.
    До проблеми категоріальної детермінації освітології [Електронний ресурс] / В. О. Рябенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 195-206. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
освітологія -- освіта -- система освіти -- категоріальний ряд способу виробництва -- матеріальне виробництво -- духовне виробництво -- виробництво форми спілкування -- виробництво людини
Анотація: Статтю присвячено аналізові глибинних, гранично загальних (категоріальних) чинників, які зумовили появу та особливості нового наукового напряму дослідження системи освіти – освітології. Висвітлено особливості сучасної епохи, які зумовлюють перехід до нової пізнавальної парадигми, в якій домінує антропологічна, антропокреативна методологія, що знімає (синтезує) в собі матеріальнотехнологічний, інформаційний і соціокомунікативний підходи. Автор висуває гіпотезу, що в основі формування системного та міждисциплінарного характеру та подальшої еволюції освітології лежить онтологічний і гносеологічний розвиток категоріального ряду способу суспільного виробництва, вищою та найбільш універсальною формою якого є виробництво людини та найважливіша його складова – система освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)