Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=моральні засади<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
   37.015.3
   Я 44


   
    Як сформувати світоглядну позицію особистості в дитячому об’єднанні : методичний посібник / О. В. Пащенко, Н. В. Чиренко, К. І. Чорна ; науковий редактор Т. К. Окушко ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання. - Київ : Інститут проблем виховання, 2013. - 199 с. - ISBN 978-966-189-204-9 : 15.00 грн., 103.07 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Виховання особистості--Дитячі об’єднання--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
соціальне виховання -- підлітки -- моральні засади -- власна гідність -- довірливе ставлення -- справедливе ставлення -- екологічний світогляд
Дод.точки доступу:
Пащенко, О. В.
Чиренко, Н. В.
Чорна, К. І.
Окушко, Т. К. \науковий редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України


Примірників всього: 10
Фаховий коледж «Універсум» (6),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (6),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (3),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.


    Ґолибард, Є.
    Віра і наука на тлі Декалогу / Євген Ґолибард // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 55–56. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Розвиток особистості--моральні цінності--поведінка

Кл.слова (ненормовані):
розвиток особистості -- моральні цінності -- поведінка людини -- моральні засади -- духовність -- мораль -- віра -- совість -- добро -- оцінка особистості -- самооцінка -- морально-етична настанова
Анотація: Автор статті розглядає Декалог, як універсальний критерій оцінки й самооцінки кожної людини, груп людей і всього суспільства. Висвітлює моральні засади поведінки людини.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Ґолибард, Є.
    Знання, вади і чесноти. Пиха (гординя) / Євген Ґолибард // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 5. - С. 51–52. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Моральні цінності--поведінка

Кл.слова (ненормовані):
моральні цінності -- поведінка людини -- моральні засади -- духовність -- мораль -- вади -- чесноти -- гординя
Анотація: Автор статті розповідає про моральні цінності людини, зокрема знання, людські вади і моральні чесноти особистості, а також гординю. Висвітлено питання щодо формування моральних цінностей у дітей.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Ovsiankina, L.
    Consolidating role of historical memory in formation the moral foundations of modern Ukrainian society = Консолідуюча роль історичної пам'яті у формуванні моральних засад сучасного українського суспільства / L. Ovsiankina // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P49-54. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
історична пам'ять -- людина -- сучасний український соціум -- моральні засади -- консолідація
Анотація: Стаття присвячена аналізу консолідуючої ролі історичної пам'яті у формуванні моральних засад сучасного українського соціуму. Висвітлено значення історичної пам'яті у виробленні колективної свідомості української нації, трансляції усього духовного досвіду наступним поколінням, - знань про вищі моральні цінності: добро, істину, красу, любов до свободи та справедливості. Людина і народ у цілому розглянуті як головні носії, суб'єкти і творці історичної пам'яті. Проаналізовано базові етичні принципи національної історії як певні способи усвідомлення та осмислення національних інтересів. Вони міцно закріплюються в історичній пам'яті і виходять на історичну арену в діалектичній прогресії, - у новому вигляді, враховуючи сучасні умови життєдіяльності, нові прагматичні знання, технології та ідеї, притаманні кожному новому поколінню. Доведено, що у процесі взаємодії між людиною та суспільством, а також у виникненні консенсусу між ними можна простежити таку закономірність: людина, реалізуючи свої різноманітні потреби, вступає в соціальні, моральні та інші відносини з іншими людьми; якщо суспільство йде назустріч її бажанням та вимогам, - між ними виникають соціальні відносини позитивної взаємодії, злагоди. У свою чергу, соціальне середовище теж прагне отримати від людини деякі цінності та ресурси, - формування в неї таких морально-соціальних якостей, як працелюбство, законослухняність, дисциплінованість, відповідальність тощо та їхнє ефективне практичне втілення у різноманітних сферах життєдіяльності. Якщо це досягається, то між людьми та соціальним середовищем, яке надає їм бажані блага, завдяки процесу самоорганізації складаються соціальні відносини конструктивної співпраці та консенсусу. Якщо ж суб'єкти соціальної взаємодії не отримують один від одного бажаних благ, відносини між ними стають конфліктними. Отже, соціальні відносини виявляються у різних формах, але у будь-яких випадках вони складаються на основі прагнень людей до різноманітних матеріально-економічних й моральних благ та цінностей. Зрештою, відповідне прагнення викликається потребами як людей, так і суспільства в цілому. Акцентовано, що результат цього прагнення залежить від взаємного врахування тих моральних засад та принципів, що історично сформувалися у соціумі і стали складовою частиною його історичної пам'яті
Дод.точки доступу:
Овсянкіна Людмила


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)