Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мотивація учнів<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
Шифр: В651854400/2017/5
   Журнал

Всесвітня література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Педагогічна преса, 1976 - . - Виходит раз на два місяця
2017р. № 5
Зміст:
Клименко, Жанна. Свято науки відбулося! / Ж. Клименко. - С.2-3
Кл.слова: проблеми освіти, вища школа, українська література
Бусел, Світлана. Проблема мотиваційного забезпечення викладання літератури в школі. Тренінгове заняття для вчителів зарубіжної літератури / С. Бусел. - С.4-6
Кл.слова: мотивація учнів, творче читання, українська література
Сущенко, Наталія. "Що робити, коли ти не хочеш війни?" Урок за оповіданням Г. белля "Подорожній, коли ти прийдеш у спа..." / Н. Сущенко. - С.7-13
Кл.слова: Генріх Белль, письменник -гуманіст, аналіз твору, війна
Первак, Олександр. Орієнтовне планування уроків зарубіжної літератури / О. Первак. - С.14-41
Кл.слова: планування уроку, зарубіжна література
Первак, Олександр. Алегоричні образи повісті "Чайка Джонатан Лівінгстон" / О. Первак. - С.14-17
Кл.слова: алегорія, система образів, Чайка Джонатан Лівінгстон
Первак, Олександр. Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана / О. Первак. - С.17-21
Кл.слова: образ чайки Джонатан, конспект уроку
Первак, Олександр. Художній конфліки і можливість його подолання. Ознаки притчі у творі "Чайка Джонатан Лівінгстон" / О. Первак. - С.21-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художній конфлікт, Чайка джанатан Лівінгтон, конспект уроку
Первак, Олександр. "Крадійка книжок" та інші твори Маркуса Зузака / О. Первак. - С.26-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Крадійка книжок, Маркус Зузак, твори, конспект уроку
Кашуба, Євдокія. "А в нього свій магічний талмуд..." (Б. Ділан) Урок за творчістю Боба Ділана / Є. Кашуба. - С.42-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Творчість Боба Ділана, конспект уроку
Чиркова, Наталія. Сім’я і школа у житті та в художній літературі Два уроки за повістю М. Аромштам "Коли відпочивають янголи" / Н. Чиркова. - С.46-54
Кл.слова: Аромштам Марина, про неї, Коли відпочивають янголи, конспект уроку
Черевченко, Вікторія. Постмодеоністські риси повіті-притчі Річарда Баха "Чайка джонатан Лівінгстон" / В. Черевченко. - С.55-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: постмодернізм, повість-притча, буддійські мотиви, стильовий синкритизм, алегорично-філософське тло
Ляхович, Людмила. От поляны знакомств до страны знатаков русского языка Урок по теме "имя существительное". 6 клас / Л. Ляхович. - С.61-63
Кл.слова: конспект уроку, іменник
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Учбова література:
ІФ / Зарубіжна література ХХ-ХХІ ст.
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Бусел, Світлана.
    Проблема мотиваційного забезпечення викладання літератури в школі. Тренінгове заняття для вчителів зарубіжної літератури [Текст] / С. Бусел // Всесвітня література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 5. - С. 4-6

Кл.слова (ненормовані):
мотивація учнів -- творче читання -- українська література

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


   
    "Пряма лінія” з тренерами НУШ: високий рівень педагогічної освіти та якісна інформація від найкращих спікерів! // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 7/9. - С. 3-5.
УДК

Рубрики: Освіта в Україні--Інтернет-марафони

   Педагогічна освіта


Кл.слова (ненормовані):
сучасне освітнє середовище -- мотивація учнів -- Інтернет-марафон для працівників освіти
Анотація: Йдеться мова про новий формат традиційного Інтернет-марафону “Прямої лінії з тренерами НУШ”, який відбувся 29-30 січня 2019 р.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


   
    "Пряма лінія" з тренерами НУШ : високий рівень педагогічної освіти та яксна інформація від найкращих спікерів! // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2019. - N 5/6. - С. 2-3

Рубрики: Педагогіка--педагогічна преса

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- якісна інформація -- освітнє середовище -- інтернет-марафон -- мотивація учнів

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

5.


    Салата, О.
    Гейміфікація як засіб підвищення ефективності процесу навчання в закладах середньої освіти [Електронний ресурс] / О. Салата, О. Трухан. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 3. - С. 47-60, DOI 10.28925/1609-8595.2023.3.5 . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
відеоігри -- Moodle -- ігрові технології -- мотивація учнів -- освітній процес
Анотація: У статті представлено сутність та переваги гейміфікації та впровадження її в освітній процес; використання педагогами елементів ігрового дизайну в освітньому середовищі. Метою є вивчення та аналіз гейміфікації як сучасної технології, спрямованої на активізацію освітнього процесу та розвитку в учнів комунікаційної компетентності. Для розкриття основних функцій гейміфікації як методу було використано метод індукції та дедукції, який дав можливість зробити висновки про деталі процедури гейміфікації та можливі результати, досягнуті в процесі гри; метод порівняння, який допоміг зіставити отримані результати застосування традиційного навчання на уроках у загальноосвітньому закладі та уроків із залученням прийомів гейміфікації. Розкрито гейміфікацію як інструмент, який задіює різні типи мотивації школяра. Показано гейміфікацію як комплекс ігрових методів та технологій, спрямованих на розвиток навичок і поліпшення процесу навчання та якості освіти. Розкрито гейміфікацію як засіб, що допомагає вчителю, незалежно від того, яку дисципліну він викладає, зробити навчання інтерактивним і захопливим. Представлено потенціал використання методів гейміфікації для підвищення мотивації, залученості та успішності школярів. Зроблено висновок про те, що покращення мотивації та залучення учнів до навчальної діяльності з використанням ігрових технологій є важливим для розвитку їхніх навичок та компетентностей.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Трухан, О.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Побризгаєва, Валентина Григорівна.
    Гейміфікація навчання у початкових класах в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / В. Г. Побризгаєва, О. О. Наливайко. - Електронні текстові дані // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2024. - N 16. - С. 134-149, DOI 10.28925/2414-0325.2024.1610. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
гейміфікація -- освітні сервіси -- дистанційне навчання -- початкова школа -- мотивація учнів
Анотація: Використання гейміфікації в початковій школі - це сучасний підхід, спрямований на покращення навчання та підвищення зацікавленості учнів у процесі навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Наливайко, Олексій Олексійович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)