Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=міжособистісне спілкування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.
377:159-051
Р 64


   
    Розвиток психологічної культури учнівської молоді в системі неперервної освіти [Текст] : навч.-метод. посібник / Академія педагогічних наук України, Ін-т педагогіки і психології професійної освіти ; . - Київ : ІПППО АПН України, 2005. - 298 с. - Библиогр.: с. 298. - ISBN 966-22.22.0 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Неперервна освіта

   Психологічна культура--Професійна освіта


   Україна
Кл.слова (ненормовані):
міжособистісне спілкування -- культура особистості -- рефлексивна культура -- освіта
Дод.точки доступу:
Рибалка, В. В. \ред.\
Академія педагогічних наук України
Інститут педагогіки і психології професійної освіти


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.


    Гукова, О. О.
    Тренінг - активна форма навчання дорослих людей [Текст] : заняття № 4 / О. О. Гукова // Зарубіжна література в школах України : науково-методичний журнал. - 2013. - № 12. - С. 24-32
ДРНТІ

Рубрики: Педагогіка--дидактика--Україна

   Психологія виховання


Кл.слова (ненормовані):
міжособистісне спілкування -- рефлексія -- рольова гра -- інтерактивне навчання
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

3.
81:316.77(075.8)
Я 96


    Яшенкова, О. В.
    Основи теорії мовної комунікації : навчальний посібник / О. В. Яшенкова. - Київ : Академія, 2010. - 309 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-580-335-5 : 44.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
мовна комунікація -- методи дослідження -- спілкування -- елементи -- мова -- мовлення -- мовленнєва діяльність -- мовленнєвий акт -- дискурс -- мовленнєві жанри -- комунікативний кодекс -- конвенції -- мовленнєвий етикет -- культура мовлення -- мовленнєва культура -- мовні норми -- правильність мовлення -- акустичні параметри -- культура слухання -- комунікативна компетенція -- комунікативні закони -- мовленнєвий вплив -- комунікативна позиція -- комунікативна стратегія -- міжособистісне спілкування -- неуспішна мовна комунікація -- комунікативний саботаж -- комунікативні невдачі -- комунікативна особистість -- лінгвокультура -- комунікативна поведінка -- етноспецифіка
Анотація: Навчальний посібник містить виклад сутності мовної комунікації з урахуванням новітніх теоретичних досліджень.

Примірників всього: 20
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (14),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (14),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
316.6(075.8)
Т80


    Трухін, Ігор Олексійович.
    Соціальна психологія спілкування : навчальний посібник / І. О. Трухін ; М-во освіти і науки України. - Київ : Центр навчальної літератури, 2005. - 334 с. - ISBN 966-364-152-5 : 17.94 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Соціальна психологія--Психологія спілкування--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
типи спілкування -- міжособистісне спілкування -- типи конфліктів -- педагогічне спілкування -- подружнє спілкування -- консультативне спілкування
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 20
Бульвар І. Шамо, 18/2 (17),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (17),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

5.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: П539553/2013/5
   Журнал

Психолог. Бібліотека [Текст]. - Київ : Видавнича група "Шкільний світ", 2003 - . - Виходит раз на два місяця. - Видання є додадком до Психолог : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук України
2013р. № 5
Зміст:
Сидоренко, Наталія. Заняття з психологічного розвитку для молодших школярів / Н. Сидоренко. - С.3-126
Кл.слова: САМОРОЗКРИТТЯ, МІЖОСОБИСТІСНЕ СПІЛКУВАННЯ, ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВА СФЕРА
Всі примірники списані
Знайти схожі

6.
159.9(075)
З-14


   
    Загальна психологія : практикум : навчальний посібник / В. В. Волошина [та ін.]. - Київ : Каравела, 2006. - 280 с. - ISBN 966-8019-48-2 : 26.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Загальна психологія--Навчальні видання для вступників до вищих навчальних закладів -- Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
методики -- тести -- опитувальники -- психіка -- свідомість -- відчуття -- сприймання -- пам’ять -- мислення -- уява -- емоції -- почуття -- воля -- увага -- діяльність -- особистість -- Юнг -- Спілбергер -- Келлерман -- Диллінгер -- Коулман -- спілкування -- міжособистісне спілкування -- Томас -- Фідлер -- темперамент -- Айзенк -- характер -- здібності
Дод.точки доступу:
Волошина, Валентина Віталіївна
Долинська, Любов Василівна
Ставицька, Світлана Олексіївна
Темрук, Олена Віталіївна


Примірників всього: 27
Бульвар І. Шамо, 18/2 (20),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (20),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

7.
005.1
К 72


    Костриця, Н. М.
    Методика навчання студентів спілкуванню в управлінській діяльності [Текст] : навчальний посібник / Н. М. Костриця, В. І. Свистун, В. В. Ягупов. - Київ : Центр навчальної літератури, 2006. - 277 с. - ISBN 966-364-235-1 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління кадрами--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- спілкування -- управлінське спілкування -- міжособистісне спілкування -- невербальні засоби -- етикет -- управлінський вплив
Дод.точки доступу:
Свистун, В. І.
Ягупов, В. В.


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)

Знайти схожі

8.
316.6
Д 42


    Джонсон, Девид В..
    Соціальна психологія : тренінг міжособистісного спілкування / Девід В. Джонсон. - Київ : КМ Академія, 2003. - 288 с. - пер. з англ. В. Хомяка. - ISBN 966-518-186-6 : 23.40 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія особистості--Психологія спілкування--Тренінги

Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- міжособистісне спілкування -- саморозкриття -- довіра -- вираження почуттів словами -- невербальне вираження почуттів -- конфлікти -- гнів -- стрес -- помилки -- тренінг

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

9.
74.005.22
К 59


    Козлова, О. Г.
    Керівництво громадянським вихованням студентської молоді [Текст] : навч.-метод. посіб. / О. Г. Козлова, Т. В. Гребеник ; Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, Політехнічний технікум інституту Сум ДУ. - Суми : Університетська книга, 2016. - 144.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.005.22

Рубрики: Педагогіка--громадянське виховання

   Вища освіта--студенство


Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- міжособистісне спілкування -- молодіжні організації
Дод.точки доступу:
Гребеник, Т. В.
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Політехнічний технікум інституту Сум ДУ


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

10.


    Василенко, Н. В.
    Управлінська комунікація керівника навчального закладу / Н. В. Василенко // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 19/21(643-645). - С. 30–61.

Рубрики: Керівник навчального закладу--Управлінська комунікація

Кл.слова (ненормовані):
керівник навчального закладу -- управління -- управлінська комунікація -- соціокомунікативна компетентність -- управлінський діалог -- ділове спілкування -- міжособистісне спілкування

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

11.
159.922.6(075.8)
П 86


   
    Психологія людей літнього віку : навчальний посібник / О. Коваленко [та ін.] ; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Національний фонд досліджень України. - Київ : Геопринт, 2021. - 288 с. : схеми, табл. - Бібліогр. в кінці глав. - ISBN 978-617-674-056-8 (в пер.) : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
літній вік -- види старіння -- криза літнього віку -- емоційна сфера -- смисл життя -- особливості жінок -- особливості чоловіків -- інтелектуальна діяльність -- самореалізація -- міжособистісне спілкування -- соціальна адаптація -- стереотипізація -- психологічна допомога -- смислові орієнтири
Анотація: Висвітлено психологічні основи вікових змін, які настають у людей літнього віку, особливості фізіології, емоційних та інтелектуальних процесів, спілкування та самореалізації людини в суспільстві. Окрема увага приділена психологічній і соціальній підтримці літніх людей.
Дод.точки доступу:
Коваленко, О.
Лук’янова, Л.
Помиткін, Е.
Московець , Л.
Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України
Національний фонд досліджень України


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

12.
37.013(082)
С 91


   
    Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти [Текст] : монографія / Українська академія акмеології ; редактор: В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва, Я. С. Фруктова. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - 912 с. - ISBN 978-617-658-019-5 : 60.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Інвестиції у людський акме-капітал - шлях України до процвітання / В. О. Огнев’юк. - С .5-18
Кл.слова: освіта, модель децентралізації управління освітою, інтернаціоналізація освіти
Сисоєва, С. О. Акме-педагогіка: інтерактивне навчання дорослих / С. О. Сисоєва. - С .19-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акме-педагогіка, інтерактивне навчання, дистанційне навчання
Бондарева, О. Є. Акмеологічні принципи тренінігів з лідерства-служіння в аспекті розвитку корпоративної культури / О. Є. Бондарева, О. В. Єременко. - С .32-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: тренінг, корпоративна культура, психологічний клімат
Вознюк, О. В. Теоретико-методологічний базис акмеології: постнекласичний контекст / О. В. Вознюк. - С .43-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: розвиток як процесуальний та біфуркаційний феномен, універсальна парадигма розвитку, закони діалектики
Kamenova, D. Creativity development models and standarts / D. Kamenova. - С .84-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: креативність, модель загальної професійної творчості, стандарт наукової творчості
Фруктова, Я. С. Журналістика як соціальний інститут: психолого-педагогічний аспект формування акме-особистості / Я. С. Фруктова. - С .111-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальний інститут, журналістика, медіа-освіта
Голобородько, Е. П. Розвиток позитивного мислення як засіб формування успішної особистості: чинники і технології / Е. П. Голобородько. - С .136-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, успіх, позитивне мислення
Линьов, В. Є. Психологія завчасної стійкості в контексті життєвих перспективів як акмеологічний потенціал особистості / В. Є. Линьов. - С .143-162. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: завчасна стійкість, акмеологічний потенціал, професійне та особистісне становлення
Сіткар, В. І. Становлення особистості та суспільства крізь призму дитячої субкультури: сучасні тенденції / В. І. Сіткар. - С .163-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, суспільство, дитяча субкультура
Чорна, І. М. Акмеологічні підходи до розробки та впровадження структури державної системи профорієнтації в Україні / І. М. Чорна. - С .181-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: профорієнтація, професійне самовизначення, професіограма
Чернуха, Н. М. Акмеологічний підхід виховання толерантності в міжособистісний відносинах суб’єктів освітнього процесу вищої школи / Н. М. Чернуха, К. А. Бровко. - С .201-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: толерантність, міжособистісне спілкування, акмеологічний підхід
Антонов, В. М. Прикладна та професійна акмеологія: шляхи розвитку і удосконалення / В. М. Антонов. - С .220-246. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, геронтологія, кібернетика
Антонов, В. М. Інноваційні технології в акмеології / В. М. Антонов. - С .247-259. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нейропедагогіка, психогенетика, кібернетика
Антонов, В. М. Акме-гендерологія: інноваційно-концептуальні основи / В. М. Антонов, Ю. В. Антонова-Рафі. - С .259-276. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерологія, інновація, кіберакмеологія
Саух, П. Ю. Навчально-виховний процес: від розбалансованості до цілісності на основі акмеологічного алгоритму / П. Ю. Саух. - С .277-288. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: сучасна система освіти, виховання, акмеологічний алгоритм
Дубасенюк, О. А. Факторні акме-моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагогів загальноосвітньої та професійної шкіл / О. А. Дубасенюк, Н. В. Кузьміна. - С .289-340. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, продуктивна діяльність педагога, акме-моделі
Хоружа, Л. Л. Потенціал педагогіки у професійному розвитку і вдосконаленні вчителя / Л. Л. Хоружа. - С .341-359. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: трансгресивна педагогіка, герменевтичний підхід, етичний саморозвиток педагога
Сидорчук, Н. Г. Психолого-Педагогічні фактори підвищення продуктивності самоосвітньої діяльності майбутніх учителів як акмеологічна проблема / Н. Г. Сидорчук. - С .359-377. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самоосвітня діяльність, психолого-педагогічні фактори
Мельниченко, О. В. Гендерна педагогіка як засіб формування акме-особистості / О. В. Мельниченко. - С .377-396. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гендерна педагогіка, гендерна рівність, гендерні стереотипи
Мартиненко, С. М. Діагностування акмеологічного розвитку особистості в освітньому середовищі університету / С. М. Мартиненко. - С .396-416. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: особистість, діагностування, освітнє середовище
Чумак, Л. В. Педагогіка, андрагоніка, х’ютагогіка як акмеологічні щаблі професіоналізму освітян / Л. В. Чумак. - С .417-437. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогіка, адрагогічний підхід, акмеологічний підхід
Полєвікова, О. Б. Методологія словоцентризму як теоретичне підґрунтя інноваційного підходу до мовної освіти дітей / О. Б. Полєвікова. - С .437-456. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: словоцентризм, мовна освіта, мовленнєвий розвиток дітей
Полєвіков, І. О. Обґрунтування педагогічних умов особистісно орієнтованого виховання в музичній школі / І. О. Полєвіков. - С .456-474. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічні умови, особистісно орієнтоване виховання, учень музичної школи
Архипова, С. П. Освіта як чинник адаптації, соціалізації та самовизначення соціально незахищених категорій дорослих у змінюваному середовищі / С. П. Архипова. - С .475-496. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, соціальний захист, ресоціалізація
Терентьєва, Н. О. Розвиток університетської освіти України періоду нгезалежності: інтеграційний та акмеологічний напрям / Н. О. Терентьєва. - С .497-520. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: університетська освіта, інтеграційні процеси, освітні послуги
Поясок, Т. Б. Загальні закономірності та принципи професійної підготовки фахівців на засадах системного підходу / Т. Б. Поясок, О. І. Беспарточна. - С .521-544. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна система, системни йпідхід, професійна підготовка
Соколова, І. В. Акмеологічні домінанти нових освітніх програм підготовки бакалаврів освіти / І. В. Соколова. - С .545-564. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічне дослідження, акмеологічний підхід, акмеологічне освітнє середовище
Желанова, В. В. Смислова сфера майбутнього педагога у контексті акмеологічного підходу / В. В. Желанова. - С .564-582. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: смислоусвідомлення, смислобудівництво, смислогенез
Паламарчук, Л. Б. Полікультурність як складова професійної підготовки майбутнього педагога в акмеологічному середовищі університету / Л. Б. Паламарчук. - С .583-605. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: полікультурність, професійна підготовка, акме-середовище
Кучерук, О. А. Формування проектно-технологічної компетентності майбутніх учителів української мови на засадах акмеології / О. А. Кучерук. - С .606-628. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, професійно-педагогічна освіта, методика компетентності
Караман, С. О. Акмеологічний аспект формування методичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури / С. О. Караман, О. В. Караман. - С .628-639. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: методична компетентність, науково-методична діяльність, предметно-методична діяльність
Дерека, Т. Г. Концептуальні засади акмеологічно спрямованої неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання / Т. Г. Дерека. - С .639-663. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, акмеологічна компетентність, професійна підготовка
Цехмістер, Я. В. Акмеологічні особливості післядипломної освіти лікарів в Україні / Я. В. Цехмістер, О. Ю. Лисенко. - С .664-684. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неперервна професійна освіта, освіта упродовж життя, післядипломна освіта лікарів
Рибалко, Л. С. Професійна самореалізація учителів загальноосвітніх навчальних закладів в умовах сучасних викликів (акмеологічний аспект) / Л. С. Рибалко, Т. В. Куценко. - С .684-715. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: самореалізація особистості, акмеологія, педагогічна діяльність
Дроздова, І. П. Становлення особистості сучасного фахівця нефілологічного профілю у процесі формування його професійного менталітету / І. П. Дроздова. - С .726-748. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійне мовлення, формування професійного менталітету, праксеологічна і ментальна сторони професійної культури
Гладкова, В. М. Акмесинергетичні засади до вивчення та проектування особистісно-професійного розвитку людини / В. М. Гладкова, С. Д. Пожарський. - С .749-771. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологія, катабологія, порівняльний аналіз
Галус, О. М. Педагогічне управління мотивацією майбутніх педагогів до навчання у ВНЗ: акмеологічний підхід / О. М. Галус. - С .772-789. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, мотивація особистості, навчальна діяльність студентів
Гладкова, В. М. Професійний розвиток та вдосконалення менеджерів вищих навчальних закладів / В. М. Гладкова. - С .790-815. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: управлінська діяльність, професійний розвиток, професійне самовдосконалення
Дуткевич, Т. В. Конфліктологічна компетентність як чинник професіоналізації менеджера освіти / Т. В. Дуткевич. - С .816-836. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: конфліктологічна компетентність, менеджер освіти, професіоналізація
Аннєнкова, І. П. Моніторинг якості професійної діяльності науково-педагогічних працівників ВНЗ (акмеологічний підхід) / І. П. Аннєнкова. - С .837-856. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: акмеологічний підхід, моніторинг, науково-педагогічний працівник
Москаленко, А. М. Акмеологічні засади підготовки управлінців навчальних закладів в умовах магістратури / А. М. Москаленко. - С .856-876. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, акмеолоічні технології, психолого-педагогічні умови навчання
Гладкова, В. М. Акмеологічні аспекти корпоративних систем управління кар’єрою у комерційному секторі / В. М. Гладкова, Е. В. Гладков. - С .877-897. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: менеджер, професіоналізм, кар’єра
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукова діяльність--Акмеологія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
теоретична акмеологія -- психологічна акмеологія -- педагогічна акмеологія -- професійна акмеологія -- акмеологія управління -- акме-педагогіка -- акме-особистість -- позитивне мислення -- акмеологіний потенціал -- професійний розвиток -- андрагогіка -- х’ютагогіка -- мовна освіта -- післядипломна освіта -- самореалізація
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Сисоєва, С. О. \редактор.\
Фруктова, Яна Станіславівна \редактор.\
Українська академія акмеології


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

13.
811.161.2’27(075.8)
К 30


    Кацавець, Руслан.
    Ділова українська мова. За новим українським правописом : навчальний посібник / Р. Кацавець ; Міністерство освіти і науки України. - 2-ге видання, доповнене і перероблене, відповідно до ДСТУ 4163:2022. - Київ : Алерта, 2022. - 323 с. - ISBN 978-617-566-711-8 : 300.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська мова--Ділове мовлення--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
державна мова -- культура думки -- усне мовлення -- міжособистісне спілкування -- невебральна комунікація -- ділова документація -- правила оформлення документів -- практичні завдання
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

14.


    Юрчишин, І. М.
    Роль металінгвістичного заперечення в міжособистісній комунікації [Текст] / І. М. Юрчишин // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2023. - Вип. 21. - С. 119-126, DOI 10.28925/2311-2425.2023.219. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
метамовне заперечення -- ввічливість -- формальний регістр -- міжособистісне спілкування -- прагматика -- ділове спілкування
Анотація: Металінгвістичне заперечення (МЗ) є хорошим інструментом у міжособистісному спілкуванні, оскільки воно ідеально підходить для формального регістру та може використовуватися як стратегія ввічливості. Воно використовується для заперечення попереднього висловлювання, але не його істинно-умовного значення, тому його можна використовувати в комунікації, коли мовець хоче уникнути прямого заперечення попередньо-висловленого, що розглядається не як критика, а як виклик, що робить його досить ввічливим. Спираючись на концепцію П. Ґрайса (1975),ми аналізуємо можливі причини вибору мовцем такого типу заперечення. Досліджуються прагматичні функції, комплексність та імплікація МЗ. У діловій англійській мові люди зазвичай використовують МЗ як стратегію ввічливості, його також можна використовувати, щоб уникнути прямолінійності. Дослідження показує вирішальну роль металінгвістичного заперечення у вирішенні конфліктів, вираженні чемності та пропонуванні альтернатив. Метою дослідження є показати значущість та прагматичну імплікатуру металінгвістичного заперечення, а також його використання у формальному контексті. У статті наводяться тематичні дослідження та приклади, такі як використання МЗ для пом’якшення критики, опосередкованої незгоди, уникнення прямої відповіді, пом’якшення загрозливих ситуацій, пом’якшення критики, переговорів. МЗ дозволяє оратору залишатися ввічливим і підтримувати ділову атмосферу, воно також може бути способом уникнути прямоти. На цю тему майже нічого немає, тому дослідження є досить винятковим, так само як воно є актуальним. У сучасному світі найбільше цінується делікатність і толерантність, тому таке мовне явище є помічним. Стаття може бути цікавою для науковців, які досліджують стратегії спілкування, прагматику, заперечення, формальний регістр і ввічливість

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Камінська, Малгожата.
    Соціальний потенціал вчителів у професійному середовищі [Електронний ресурс] / М. Камінська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2024. - Том 1, № 44. - С. 131-150, DOI 10.28925/2312-5829.2024.19 . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
взаємність -- лояльність -- вчителі -- довіра -- авторитет -- соціальний потенціал -- стосунки -- міжособистісне спілкування -- взаємодія
Анотація: У статті представлено результати дослідження проблеми соціального потенціалу вчителів у професійному середовищі. Під соціальним потенціалом ми розуміємо нематеріальні ресурси вподобання, довіра, норми спілкування та особисті зв’язків між вчителями, які уможливлюють співпрацю та обмін знаннями між ними.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)