Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=наукове пізнання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.
122/129
Д 44


   
    Проблемы научного метода [Текст] / Академия Наук СССР, Институт философии ; Академия Наук СССР, Институт философии. - Москва : Наука, 1964. - 502 с. - (Диалектика - теория познания). - 1.77 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія--Методологія науки

Кл.слова (ненормовані):
науковий метод -- наукове пізнання -- раціональність -- гносеологія -- пізнання -- рефлексія
Дод.точки доступу:
Кедрова, Б. М.
(Под ред.)
Академия Наук СССР
Институт философии


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.
101
Ф 56


    Губерський, Л. В.
    Філософія [Текст] : курс лекцій / Л. В. Губерський, І. Ф. Надольний, В. П. Андрущенко та ін.; за ред. І. Ф. Надольного. - Київ : Вікар, 2000. - 516 с. - ISBN 966-7131-21-1 : 6.80 грн.
    Зміст:
Вступ до філософії та основні етапи її історичного розвитку
Філософія. Специфіка філософського осмислення дійсності
Історичний розвиток світової філософії
Сучасна світова філософія
Філософська думка в Україні
Філософія давніх слов’ян
Філософія періоду Відродження
Філософія в Києво-Могилянській академії
Філософія Г. С. Сковороди
Філософські ідеї Т. Г. Шевченка
Філософія України другої половини XIX - початку XX ст.
Онтологія
Філософський зміст проблеми буття
Свідомість
Діалектика та її альтернативи
Гносеологія
Сутність та структура пізнавального процесу
Соціальна філософія та філософія історії
Суспільство як об’єкт пізнання
Філософський аналіз суспільства
Суспільство і природа
Парадигми осягнення історії
Рушійні сили та суб’єкти суспільного розвитку
Філософський аналіз особистості
Матеріальні основи розвитку суспільства
Політичні системи суспільства
Духовне життя суспільства. Суспільна свідомість і культура
Цінності в житті людини та суспільства
Філософський аналіз науки
Творчість як фундаментальна основа діяльності людини XX століття
Майбутнє: проблеми прогнозування
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія

Кл.слова (ненормовані):
розвиток світової філософії -- свідомість -- сучасна філософія -- неофрейдизм -- проблеми буття -- діалектика -- гносеологія -- наукове пізнання -- закон Мальтуса -- політична система суспільства -- генезис науки
Дод.точки доступу:
Надольний, І. Ф.
Андрущенко В. П.
Надольний, І. Ф. \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

3.
364.4
А 23


    Агапов, Е. П.
    Методы исследования в социальной работе [Текст] : учебное пособие / Е. П. Агапов. - 2-е изд. - Москва : Дашков и К°, 2013. - 223 с. - (Учебные издания для бакалавров). - ISBN 978-5-394-01931-9 : 90.46 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
соціальна робота -- наукове пізнання -- соціальне пізнання -- емпіричні методи -- спостереження -- експеримент -- вимірювання -- опитування -- аналіз документів -- синтез -- аналогія -- порівняння -- індукція -- моделювання -- дедукція -- доповідь -- реферат
Анотація: Учебное пособие посвящено рассмотрению социальной работы как области научных исследований.

Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

4.
316
Ж 79


    Жоль, Костянтин Костянтинович.
    Соціологія : навчальний посібник / Жоль К. К. - Київ : Либiдь, 2005. - 438 с. - ISBN 966-06-0364-9 : 16.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
соціальне пізнання -- наукове пізнання -- напрями соціології -- методи соціології -- розвиток соціології -- емпірична соціологія -- соціологічні дослідження -- соціологія знання -- соціологія науки -- соціологія релігії -- соціологія права -- соціологія мистецтва -- соціологія політики -- прикладна соціологія
Анотація: В навчальному посібнику викладено основи сучасної соціології, теоретичну й практичну сутність соціологічних досліджень, їхній зв'язок із філософією, політологією, юриспруденцією, економікою та іншими науками.

Примірників всього: 12
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (6),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (6),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.
378:7
П 84


   
    Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ / Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 703 с. - 141.42 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. - С .2-5
Кл.слова: мистецька освіта, художня культура, інститут мистецтва Київського університету імені Бориса Грінченка
Афанасьєв, Юрій Львович. Мистецька освіта та мистецька просвіта: діалектика системної цілісності / Ю. Л. Афанасьєв. - С .6-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна мистецька освіта, цілісність мистецької освіти, фахова підготовка
Карась, Г. В. Освітньо-педагогічна музична діяльність українців зарубіжжя як засіб вияву і збереження етнокультурної ідентичності / Г. В. Карась. - С .14-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, музична діяльність, етнокультурна ідентичність
Кевишас, И. Духовный контекст в современной педагогической действительности / И. Кевишас. - С .25-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контекст, духовний контекст, контекст духовності
Кондрацька, Л. А. Досвід сутнісного бачення мистецтва: підготовка вчителя / Л. А. Кондрацька. - С .33-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: епістемічна стратегія, сотеріологічний дискурс, інтуїція совісті
Лобова, Ольга Володимирівна. Підготовка вчителя музики до національного виховання молодших школярів засобами підручників / О. В. Лобова. - С .42-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка вчителя музики, національне виховання, урок музичного мистецтва
Олексюк, Ольга Миколаївна. Методологічний контур інтеграційних процесів у мистецькій освіті / О. М. Олексюк. - С .53-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: європейська інтеграція, мистецька освіта, компетентнісний підхід
Пляченко, Тетяна Миколаївна. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / Т. М. Пляченко. - С .61-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель музичного мистецтва, фахова підготовка, компетентнісний підхід
Реброва, О. Є. Трансформація тектологічної концепції О. Богданова у фахову площину підготовки майбутніх учителів музики та хореографії: ракурс інновацій мистецької освіти / О. Є. Реброва. - С .70-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тектологія, синергетика, майбутні вчителі музики
Черкасов, В. Ф. Методи наукових досліджень у музично-педагогічній освіті / В. Ф. Черкасов. - С .78-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емпіричні методи, теоретичні методи, наукове пізнання
Шип, С. В. Герменевтика произведений искусства и актуальные задачи украинской художественной педагогики / С. В. Шип. - С .87-95. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна герменевтика, герменевтика мистецтв, семіотика мистецтва
Щолокова, О. П. Теоретико-методичні засади формування культурологічної освіченості педагога-музиканта / О. П. Щолокова. - С .96-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурна освіченість, художньо-педагогічна діяльність, майбутні вчителі музики
Marchwica, Wojciech. Postgraduate studies for pianists - a path for artistic mastery (англ. мовою) / М. W. Marchwica. - С .105-115
Кл.слова: художня майстерність, діяльність Інституту Фридерика Шопена, підготовка артистів
Беренбейн, Інеса Самійлівна. Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи / І. С. Беренбейн. - С .116-126. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанна школа, виконавський піанізм, камерний ансамбль
Бернадська, Д. П. Витоки професійної мистецької освіти в галузі хореографії в Європі (Франція, XVII ст.) / Д. П. Бернадська. - С .126-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хореографічне мистецтво, школа танців Паризької опери, Королівська академія танцю в Парижі
Білозуб, Л. М. Вокальне мистецтво у творчості українських композиторів: традиції та сучасність / Л. М. Білозуб. - С .133-139. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, вокальне мистецтво, народна пісня
Варивончик, Анастасія Віталіївна. Еволюція розвитку українського одягу з вишивкою як культурно-історичне становлення / А. В. Варивончик. - С .140-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: український одяг, костюм, вишивка
Горох, Т. С Духовний спів Рівного на межі ХХ-ХХІ ст. : інституційний аспект / Т. С Горох. - С .105-159. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хор, хорове мистецтво, духовна музика
Завалко, К. В. Наукове осмислення структури інноваційної парадигми вчителя музики / К. В. Завалко. - С .160-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна парадигма, учитель музики, інноватика
Ізваріна, Олена Миколаївна. Історіографія процесу формування українського оперного мистецтва першої половини XIX ст. / О. М. Ізваріна. - С .171-178. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-театральні вистави, вертеп, шкільна драма
Кацалап, Олена Вікторівна. Функціонування системи професійної музичної освіти в Україні у 60-70-х роках XX ст / О. В. Кацалап. - С .179-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: консерваторія, музична освіта, навчально-виховний процес
Крижанівський, Олександр Анатолійович. Роль і місце династії Сфорци у культурному житті Європи в епоху Відродження / O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський. - С .186-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: династія Сфорци, італійське Відродження, Бона Сфорца
Лисіна, Н. І. Передумови виникнення англійської Вірджинальної школи / Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. - С .194-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: клавішні інструменти, жанри клавірної музики, видатні вірджиналісти
Ляшенко, Т. В. Роль товариства "Просвіта" у культурному житті Чернігівщини (початок XX ст.) / Т. В. Ляшенко. - С .201-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, регіон, музично-просвітницька діяльність
Олексюк, Ольга Миколаївна. Зарубіжний досвід неперервної фахової підготовки вчителів музики / О. М. Олексюк. - С .207-214. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неперервна фахова підготовка, майбутній вчитель музики, педагогічна освіта
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні як метаісторія / Л. Й. Проців. - С .214-222. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історія музичної педагогіки, музично-освітня практика, музично-педагогічна думка
Рожко, І. В. Музична пам'ять як категорія мистецької освіти / І. В. Рожко. - С .223-231. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичні здібності, розвиток музичної пам'яті, ретенція
Романенкова, Юлия Викторовна. Творческая свобода. Свобода от творчества: художник в сфере высшего профессионального образования / Ю. В. Романенкова. - С .231-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художник, мистецька освіта, творча особистість
Свириденко, Наталія Сергіївна. Одесіана Антона Рубінштейна - погляд через століття / Н. С. Свириденко. - С .237-244. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурні цінності, експертиза, історизм
Cтратан-Артишкова, Т. Б. Ретроспектива становлення і розвитку музично-творчого виконавства у вітчизняному і зарубіжному освітньому просторі / Т. Б. Cтратан-Артишкова. - С .244-255. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне мистецтво, музична освіта, спів
Uchyla-Zroski, Jadwiga. Theory of Music Learning by Edwin Elias Gordon / J. Uchyla-Zroski. - С .256-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гордон Едвін, голос дитини, навчання музиці
Вишинський, Віталій Володимирович. Поняття руху в музично-педагогічних системах першої третини XX ст. / В. В. Вишинський. - С .268-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Платон, Жак-Далькроз Еміль, Орф Карл
Ерёмина, Е. П. Сценография музыкального театра Беларуси в конце XX - начале XXI в. : проблема типологии художественного решения / Е. П. Ерёмина. - С .278-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сценографія, музичний театр, текст
Коновалова, Ольга Володимирівна. Методи дослідження орнаментики декоративно-прикладного мистецтва у другій половині XX ст. як передумова системних змін вітчизняного мистецтвознавства / О. В. Коновалова. - С .283-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: орнамент, декоративно-прикладне мистецтво, структурний аналіз
Куришев, Євген Володимирович. Міжнародний конкурс піаністів пам'яті Володимира Горовиця у культурно-мистецькому просторі України / Є. В. Куришев. - С .290-297. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конкурс піаністів, репертуар, фортепіанне мистецтво
Лабінцева, Лариса Павлівна. Концертна діяльність як показник виконавської майстерності музикантів / Л. П. Лабінцева. - С .297-303. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна мистецька освіта, музиканти, концерти
Лісецький, Степан Йосипович. Українське музичне відродження: композиторська творчість, виконавство, музична освіта / С. Й. Лісецький. - С .303-313. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське музичне Відродження, історична народна пісня, думи
Мамченко, Олег Миколайович. Художні аспекти виконавської інтерпретації П'ятої симфонії Дмитра Шостаковича / О. М. Мамченко. - С .313-323. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська інтерпретація, симфонія, художній зміст
Парубець, Г. С. Трансформації мистецьких практик у полістильовій культурі / Г. С. Парубець. - С .323-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: деканізація, стріт-арт, віджеінг
Филиппова, О. Н. Живопись и графика А. Г. Габричевского / О. Н. Филиппова. - С .330-339. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аматорство, літературознавець, перекладач
Kaniowska, Malgorzata. Dyrygent kontra kompozytor. Granice ingerencji w interpretacje muzyki wspolczesnej na przykladzie utworоw ryszarda і Aleksandra Gabrysiow / М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. - С .340-348. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасна музика, інтерпретація, музична філософія
Василенко, Надія Володимирівна. Науково-методичний супровід процесу розвитку творчої особистості в умовах профільного навчання: художньо-естетичний напрям / Н. В. Василенко. - С .349-357. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільна школа, художньо-естетичний напрям в освіті, педагог мистецьких дисциплін
Економова, Ольга Серафимівна. Духовність і професійна культура майбутнього вчителя музики / О. С. Економова. - С .358-365. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична культура, музичне мистецтво, музичне виховання
Кондратенко, Ганна Григорівна. Формування корпоративної культури майбутнього вчителя музики в умовах соціально-гуманітарної роботи вищого навчального закладу / Г. Г. Кондратенко. - С .365-372. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпоративна культура, соціально-гуманітарна робота, майбутній учитель музики
Кузьменко, Галина Василівна. Підготовка майбутніх учителів до виховання в учнів основної школи ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва / Г. В. Кузьменко. - С .372-382. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: образотворче мистецтво, учні, ціннісне ставлення
Лець, О. Г. Виховання моральної культури студентів засобами мистецтва / О. Г. Лець. - С .382-387. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральна культура, мистецтво, виховання
Локарєва, Г. В. Сприйняття художньо-естетичної інформації як провідна детермінанта використання твору мистецтва у професійній підготовці майбутнього фахівця / Г. В. Локарєва. - С .387-399. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-естетична інформація, твір мистецтва, професійна підготовка
Малахова, Маргарита Олександрівна. Ціннісна складова професійно-особистісних якостей учителя музики / М. О. Малахова. - С .399-405. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість учителя, індивідуальність, вчитель музики
Ороновська, Л. Д. Зміст і структурні компоненти процесу прилучення молодших школярів до духовних цінностей / Л. Д. Ороновська, Н. В. Палій. - С .405-412. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людська сутність, духовні цінності, особистісно-діяльнісний підхід
Проворова, Є. М. Підготовка майбутніх учителів музики на праксеологічних засадах / Є. М. Проворова. - С .412-422. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній учитель музики, педагогічна праксеологія, педагогічна діяльність
Тоцька, Л. О. Педагогічні принципи розвитку виконавської культури магістрантів-вокалістів / Л. О. Тоцька. - С .422-431. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська культура, вокальне мистецтво, підготовка фахівців
Пуцик, О. А. Етнохудожня діяльність майбутнього вчителя музики: сутнісна хактеристика феномена / О. А. Пуцик. - С .431-439. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтегративність, художня діяльність, творча діяльність
Андрощук, Л. М. Інноваційні технології навчання як засіб формування творчої особистості майбутніх учителів хореографічного мистецтва / Л. М. Андрощук, С. В. Куценко. - С .440-446. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивні технології, хореографічне мистецтво, майбутні вчителі-хореографи
Білоус, Ольга Олегівна. Емоційний компонент професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О. О. Білоус. - С .446-450. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоції, професійна діяльність, майбутній учитель музики
Зайцева, Вероніка Іванівна. Впровадження інноваційних технологій у процес підготовки студентів спеціальності "Дизайн" / В. І. Зайцева. - С .451-460. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графічний матеріал, комп'ютерні дизайн-технології, творча майстерність
Зінська, Тетяна Володимирівна. Інформаційно-комунікативні технології у сучасній музичній освіті / Т. В. Зінська. - С .456-460. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, музичне навчання, комп'ютерні технології
Кротова, Тетяна Федорівна. Інноваційне мислення як основа дизайн-діяльності / Т. Ф. Кротова. - С .461-470. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, проектна культура, творча діяльність
Лазаревська, О. М. Особливості розвитку індивідуальності та творчого самовираження майбутнього вчителя музики / О. М. Лазаревська, Н. В. Терещук. - С .470-476. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанне виконавство, трактування музичного твору, професіоналізм музиканта
Ланіна, Тетяна Олександрівна. Проблема виховання джазових вокалістів у музичних школах / Т. О. Ланіна. - С .476-483. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: співаки-початківці, естрадно-джазове мистецтво, академічне музичне мистецтво
Ляшенко, Ольга Дмитрівна. Інклюзивна мистецька освіта: інноваційна проблема XXI ст. / О. Д. Ляшенко. - С .483-491. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, мистецький розвиток, духовно-емоційна діяльність
Макарова, Емма Вікторівна. Інтеграція як умова розвитку вокально-творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів у системі сучасної мистецької освіти / Е. В. Макарова. - С .492-497. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокал, емоційно-образні ситуації, художньо-інтегративні технології
Музика, О. Я. Розвиток цілісного сприйняття кольору в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С .497-504. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колір, аконстантне бачення, вчителі образотворчого мистецтва
Павленко, О. М. До проблеми використання програми Steinberg Cubase 5 у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / О. М. Павленко. - С .504-512. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: секвенсер, MIDI, музичні комп'ютерні технології
Поліщук, Алла Анатоліївна. Формування візуально-знакової культури у професійній освіті / А. А. Поліщук. - С .512-516. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: піктограма, знакові системи, знаки візуальної комунікації
Полубоярина, І. І. Використання інноваційних методів навчання як умова формування компетентності студентів музичних спеціальностей / І. І. Полубоярина. - С .517-525. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна інноватика, інноваційні методи навчання, компетентність
Раструба, Т. В. Використання інноваційних технологій вчителями музики в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті особистісно орієнтованого підходу / Т. В. Раструба. - С .525-531. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні технології, урок музики, особистісно-орієнтований підхід
Ревенчук, В. В. Організація навчальної взаємодії у класі фортепіано: традиції та інновації / В. В. Ревенчук. - С .532-538. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: взаємодія викладача та студента, художньо-педагогічне спілкування, зміст навчальної взаємодії
Сирота, З. М. Розвиток творчих здібностей і універсалізм образного світосприймання / З. М. Сирота, В. М. Сирота. - С .538-543. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здібність, творча здібність, творчий розвиток
Соболь, Наталія Віталіївна. Художньо-творча толерантність як складова комунікативних процесів у мистецтві / Н. В. Соболь. - С .544-551. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діалогічність мистецтва, толерантність, художньо-творча толерантність
Хе, Івень. Методика формування інтонаційно-вольового самоконтролю у майбутніх учителів музики Китаю в процесі занять з основного музичного інструмента (фортепіано) / Івень Хе. - С .551-557. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтонація, звукотворча воля, фонетика мови
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Розвиток творчого мислення майбутніх учителів музики на заняттях сольфеджіо / І. М. Ходоровська. - С .558-563. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творче мислення, прийоми навчання музики, методи навчання
Бодрова, Т. О. Особистісний ресурс як чинник оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова. - С .564-572. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісний прийом, оптимізація, самодетермінація
Болгарський, Анатолій Георгійович. Компетентнісний підхід до музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики / А. Г. Болгарський. - С .572-580. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, музично-виконавська діяльність
Бондаренко, Лариса Анатоліївна. Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку / Л. А. Бондаренко. - С .580-585. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний саморозвиток, інструментально-виконавська діяльність, майбутній учитель музики
Гмиріна, Світлана Вікторівна. Вплив вокально-технічних вправ для солістів-вокалістів на процес звукоутворення / С. В. Гмиріна. - С .586-592. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: резонатори, робочий діапазон, артикуляційний апарат
Кабриль, К. В. Формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-комп'ютерних технологій у хоровому аранжуванні / К. В. Кабриль. - С .592-598. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-комп'ютерні технології, хорове аранжування, майбутній учитель музики
Кіндратюк, Б. Д. Опанування першоосновами української музичної культури як умова формування професійної компетентності майбутніх педагогів / Б. Д. Кіндратюк. - С .598-607. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, педагоги-музиканти, музична культура
Коваленко, Владислав Вікторович. Особливості формування особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки / В. В. Коваленко. - С .607-613. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель музичного мистецтва, інструментально-виконавська підготовка, інструментально-виконавська діяльність
Ковальський, Р. І. Розвиток професійної рефлексії у майбутніх керівників естрадно-інструментальних колективів / Р. І. Ковальський. - С .614-621. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: естрадно-інструментальний колектив, оркестр, професійна діяльність
Комісаров, О. В. Навчальний репертуар як чинник формування пізнавально-естетичного інтересу студентів / О. В. Комісаров, С. М. Рябінко. - С .622-631. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пізнання, пізнавально-естетичний інтерес, чуттєво-логічне мислення
Медвідь, Т. А. Проблеми формування наукового досвіду у студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Хореографія" / Т. А. Медвідь. - С .631-641. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: науково-дослідна робота, Болонський процес, хореологія
Мережко, Юлія Валеріївна. Інтегрований спецкурс у формуванні загальнокультурної компетентності майбутніх учителів музики / Ю. В. Мережко. - С .641-650. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні вчителі музики, художні смаки старшокласників, інтегративний підхід
Пастушенко, Л. А. Розвиток професійної компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / Л. А. Пастушенко. - С .650-660. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель музики, педагогічні умови, професійна компетентність
Сверлюк, Я. В. Педагогічний феномен комунікативної взаємодії диригента оркестрового колективу / Я. В. Сверлюк. - С .660-669. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оркестровий колектив, виконавство, диригент
Світайло, Світлана Валеріївна. Компетентнісна підготовка викладача музичного мистецтва / С. В. Світайло. - С .670-675. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хормейстерська підготовка, професійна компетентність, викладач музики
Теряева, Лариса Анатоліївна. Формування методичної компетентності майбутніх вчителів музики: категоріальний аналіз проблеми / Л. А. Теряева. - С .675-682. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, мистецька освіта, хорове диригування
Ткач, Марія Михайлівна. Герменевтичні ресурси компетентностей професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики / М. М. Ткач. - С .683-690. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: герменевтичні ресурси, кластери компетентностей, музично-педагогічна освіта
Ходоровський, Володимир Ісаакович. Теоретичні основи формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки / В. І. Ходоровський. - С .691-697. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська майстерність, музичне виконавство, фахова підготовка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Професійна освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
моральна культура -- духовні цінності -- професійна компетентність -- інклюзивна освіта
Дод.точки доступу:
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

6.
001.89(075.8)
С 60


    Соловйов, Станіслав Миколайович.
    Основи наукових досліджень : навчальний посібник / С. М. Соловйов. - Київ : Центр навчальної літератури, 2007. - 176 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 171-173. - ISBN 966-364-420-6 : 18.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукові дослідження--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
наукове пізнання -- научное познание -- спостереження -- наблюдение -- виміри -- измерения -- похибки -- погрешности -- експерименти -- эксперименты -- планування експерименту -- планирование эксперимента -- статистичний аналіз в експерименті -- статистический анализ в эксперименте -- графічний аналіз даних -- графический анализ данных -- аналітичний аналіз даних -- аналитический анализ данных
Анотація: Методи планування та здійснення експерименту у технічних галузях наукових досліджень та виробництва.

Примірників всього: 10
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (4),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: Ф008958/2015/3
   Журнал

Філософська думка [Текст] : український наук.-теорет. часопис/ НАН України, Інститут філософії. - Київ, 1927 - . - ISSN 0235-7941. - Виходит раз на два місяця
2015р. № 3
Зміст:
Вступне слово. - С.5
Кл.слова: Київська філософська школа, позиції, полеміка
Київська філософська школа як предмет дискусії. Інтерв'ю Мирослава Поповича / інтерв'юер М. Бойченко. - С.6-9
Кл.слова: Київська філософська школа, статус, напрямки розвитку
Тест інтелектуальної пам'яті: думки студентів щодо "Київської філософської школи" 1960-1980-х років. - С.10-15
Кл.слова: анкетування студентів, опитування, філософські традиції
Лях, Віталій. Критерієм здобутків попередників є спроможність української філософії адаптуватися до нових реалій / В. Лях. - С.16-19
Кл.слова: діалектичний матеріалізм, німецька класична філософія, сутність людини
Мозгова, Наталія. Про світоглядні витоки сучасної вітчизняної філософії / Н. Мозгова. - С.20-23
Кл.слова: Київська філософська школа, філософська освіта, філософія України
Козловський, Віктор. Київська школа перекодувала радянський догматичний марксизм-ленінізм / В. Козловський. - С.24-29
Кл.слова: Київська філософська школа, наукове пізнання, діалектичний матеріалізм
Огородник, Іван. Славна київська школа / І. Огородник. - С.30-32
Кл.слова: Київська філософська школа, світогляд, пізнання
Мінаков, Михайло. Філософія в інтелектуальному ландшафті Києва / М. Мінаков. - С.33-34
Кл.слова: інтелектуальний масштаб, марксистська традиція, націоналістична традиція
Йосипенко, Сергій. "Школа" як предмет історико-філософської рефлексії / С. Йосипенко. - С.35-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософські школи, дослідження, філософські знання
Бойченко, Михайло. Наукові школи в сучасній вічизняній філософії: у світлі зміни філософських поколінь / М. Бойченко. - С.46-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: колективна наукова робота, етика науковця, київські академічні центри
Єрмоленко, Анатолій. Світоглядний підхід в системі парадигмальних координат / А. Єрмоленко. - С.62-76
Кл.слова: світогляд, філософія свідомості, семіотика
Йолон, Петро. Київська філософська школа як явище / П. Йолон. - С.77-89
Кл.слова: ідеологічний диктат, філософська наука, філософське мислення
Філіпенко, Наталія. 3 історії філософської спільноти в Україні. Київське Науково-філософське товариство (1914-1919) / Н. Філіпенко. - С.90-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософські товариства, філософський діалог, історія української філософії
Грабовський, Сергій. Людина і світ людини: версія Євгена Сверстюка ("Собор у риштованні") / С. Грабовський. - С.105-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Сверстюк Євген, життєва позиція, ідеологія
Йосипенко, Сергій. Національна філософська традиція: білоруська перспектива : [рецензія] / С. Йосипенко. - С.115-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: національна філософія, соціологія філософії, білоруська філософія
Вимоги до авторів. - С.124
Кл.слова: загальна інформація, технічні вимоги, правові засади
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (08.07.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
1(091)(436)
Ц 26


    Цвейг, Стефан.
    Совесть против насилия / С. Цвейг ; составитель, автор примечаний А. Л. Субботин ; автор послесловия Л. Н. Митрохин. - Київ : Политиздат Украины, 1989. - 384 с. - ISBN 5-319-00278-5 : 3.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія філософії--Філософія у Австрії

Кл.слова (ненормовані):
гуманізм -- фанатизм -- наукове пізнання -- кальвінізм
Дод.точки доступу:
Субботин, А. Л. \составитель, автор примечаний.\
Митрохин, Л. Н. \автор послесловия.\


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

9.
33.021
М 73


    Мних, Є. В.
    Економічний аналіз : підручник / Є. В. Мних ; Міністерство освіти і науки України. - 2-ге вид. перероб. і допов. - Київ : Центр навчальної літератури, 2005. - 465 с. - ISBN 966-364-102-9 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Аналіз--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
наукове пізнання -- маркетингові дослідження -- теорія гри -- матриця -- система показників -- економічне зростання -- фінансова криза -- санація -- економічний ризик
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: В890024/2017/2
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2017р. N 2
Зміст:
Полтавець, Юлія. Анотація як засіб комунікації між видавництвом і читачем / Ю. Полтавець. - С.3-5. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: анотація, видавнича справа, вторинний текст
Вовк, Наталія. Новітні маркетингові стратегії просування бібліотечних установ / Н. Вовк. - С.7-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маркетинг, бібліотека, бібліотечні послуги
Матвієнко, Оксана. Стандарт вищої освіти України за спеціальністю 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа": чи буде збережена бібліотечна професія? / О. Матвієнко, М. Цивін. - С.10-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стандарт, спеціалізація, інформаційні дисципліни
Зуб, Володимир. Документні засади питань охорони праці при здійсненні оцифрування фондів бібліотек України / В. Зуб. - С.12-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасні технології копіювання документів, оцифрування бібліотечних фондів, охорона праці У бібліотеці
Дюжева, Катерина. Особливості моделювання лонгрідів / К. Дюжева. - С.15-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лонгрід, мультимедіа, онлайн
Капралюк, Оксана. Використання бази даних реферативного журналу "Агропромисловий комплекс України" для формування тематичного випуску "Рибне господарство" / О. Капралюк. - С.18-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: реферативний журнал "Агропромисловий комплекс України", реферати, тематичний випуск "Рибне господарство"
Сенченко, Оксана. Атлантичні і європейські мережі та їхня роль у реалізації антидержавних стратегій / О. Сенченко. - С.20-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гранти, мережеві війни, мережа
Мусієнко, Юлія. Документаційна складова контента веб-сайтів православних релігійних організацій України / Ю. Мусієнко. - С.25-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: веб-сайти релігійних організацій, документальні ресурси
Сенченко, Микола. Книжкова скриня Володимира Різуна / М. Сенченко. - С.29-30
Кл.слова: Різун Володимир, про нього, наукове пізнання, інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка
Тріщук, Ольга. Людина-епоха в українській журналістиці / О. Тріщук, Н. Фіголь. - С.30-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Різун Володимир, про нього, журналістикознавство, соціальні комунікації
Васьківська, Ольга. Політичні чинники формування тематики книжкових видань у роки визвольних змагань (1917-1920 pp.) / О. Васьківська. - С.32-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тематика книжкових видань, випуск книг, книговидавничі осередки
Березюк, Ніна. Микола Федорович Сумцов - перший бібліограф етнографічної науки в Україні / Н. Березюк. - С.40-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Сумцов Микола, про нього, літературна критика, бібліографія
Тихоненко, Олена. Друга світова війна в образотворчих виданнях: з фондів Книжкової палати України / О. Тихоненко. - С.44-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: плакати часів Другої світової війни, картки часів Другої світової війни, художні репродукції часів Другої світової війни
Біловус, Леся. Націєтворчі аспекти дотримання традицій українцями в діаспорі (на базі україномовного публіцистичного матеріалу CШA) / Л. Біловус. - С.49-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна ідентичність, періодичні видання, традиції
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Козловський, Віктор.
    Київська школа перекодувала радянський догматичний марксизм-ленінізм [Текст] / В. Козловський // Філософська думка. - 2015. - № 3. - С. 24-29

Кл.слова (ненормовані):
Київська філософська школа -- наукове пізнання -- діалектичний матеріалізм

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (08.07.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

12.


    Сенченко, Микола.
    Книжкова скриня Володимира Різуна [Текст] / М. Сенченко // Вісник Книжкової палати. - Київ : КПУ, 2017. - N 2. - С. 29-30

Кл.слова (ненормовані):
Різун Володимир, про нього -- наукове пізнання -- інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.
   001.891
   М 42


    Медведєва, Валентина Миколаївна.
    Основи наукових досліджень : практикум / В. М. Медведєва ; Київський національний університет культури і мистецтв. - Київ : Ліра-К, 2017. - 84 с. - ISBN 978-617-7507-55-9 : 64.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- наукова діяльність -- наукове мислення -- наукові терміни -- наукове пізнання -- розвиток науки в Україні -- науково-дослідна діяльність -- науково-дослідна робота -- самостійна робота студентів -- написання рефератів
Дод.точки доступу:
Київський національний університет культури і мистецтв


Примірників всього: 6
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

14.


    Аленін, Юрій.
    Методологія кримінально-процесуальної науки: сучасний стан і перспективи розвитку / Ю. Аленін, А. Мурзановська // Право України : юридичний журнал. - 2019. - № 9. - С. 17-30. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1026-9932

Кл.слова (ненормовані):
наукове пізнання -- методологія -- інтегративне праворозуміння -- методологічний підхід -- методологія триангулярності -- система методів -- загальнонаукові методи -- спеціальні методи
Дод.точки доступу:
Мурзановська, Аліна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

15.


    Маслова, О.
    Структура наукового пізнання передумов концепції здоров`яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху / О. Маслова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2020. - N 2. - С. 74-87. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
наукове пізнання -- передумови -- концепція -- здоров’яформування -- порушення слуху -- школярі -- соціальні -- біологічні -- екологічні -- особистісні -- здоров`я
Анотація: Нині питання формування здоров’я дітей та підлітків всебічно розглядається системою наукового пізнання, що представляє собою самостійну, цілеспрямовану пізнавальну багаторівневу діяльність. Мета – визначити і охарактеризувати у проекції теорії наукового пізнання передумови розробки концепції здоров’яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху. Матеріал і методи: аналіз і узагальнення даних спеціальної науковометодичної літератури; моніторинг інформаційних ресурсів мережі Інтернет; соціологічні методи (анкетування); метод викопіювання (огляд та вибір матеріалів із медичних карт); педагогічні методи (педагогічне тестування, педагогічний експеримент), методи математичної статистики. Відповідно до теорії наукового пізнання, ґрунтуючись на теоретичні та емпіричні рівні і форми його функціонування, нами представлено структуру визначення й науково-доказову базу передумов концепції здоров’яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху, що об’єднали науково-обґрунтовані соціально-педагогічні, соціально-економічні, біолого-медичні, біологофізіологічні, еколого-середовищні, еколого-культурологічні, особистісномотиваційні та особистісно-дієві положення. Ґрунтуючись на теорії пізнання, ми окреслили чотири категорії передумов авторської концепції та гіпотези її ефективної реалізації, що передбачає безпосереднє їх врахування, а саме включення соціальних, біологічних, екологічних та особистісних засад у теоретико-методологічні основи здоров’яформуючих технологій у процесі адаптивного фізичного виховання дітей шкільного віку з порушеннями слуху.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

16.
930.1(075.8)
Л 98


    Лях, Сергій.
    Методологія історії: класика і практика : навчальний посібник / С. Лях. - Запоріжжя : ВД Гельветика, 2021. - 130 с. - ISBN 978-966-992-745-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методологія історії--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
наукове пізнання -- науково-пізнавальний процес -- історичні дослідження -- історичний процес
Анотація: Системно викладаються теоретичні засади історії як науки, розкривається зміст її категорій, принципів і методів. Ведеться розмова про засадничі компетентності професійних істориків, секрети їх майстерності. На чисельних прикладах з практики сучасного історіописання аналізується структура історичного дослідження, логіка еволюції наукових парадигм, напрямів, підходів, стилів, дослідницьких технологій. Автор розмірковує над природою, парадоксами, можливостями своєї професії, прагне сформувати в молодих істориків потяг до творчості, оригінальності, самостійного пошуку. Для здобувачів третього рівня вищої освіти ступеня доктора філософії спеціальності 032 Історія та археологія, науково-педагогічних, наукових працівників закладів вищої освіти, наукових установ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.znu.edu.ua

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)