Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=нечітка модель<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Мехтиев, Т. З.
    Об одном подходе к прогнозированию волатильного временного ряда [Текст] / Т. З. Мехтиев // Математичні машини і системи = Mathematical machines and systems = Математические машины и системы : науковий журнал. - 2020. - N 1. - С. 82-93. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1028-9763

Кл.слова (ненормовані):
волатильний тимчасовий ряд -- нечітка безліч -- фазифікація даних -- нечітка модель

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Худік, Богдан.
    Модель представлення даних рекомендаційної системи в сфері освіти на основі нечіткої логіки [Електронний ресурс] / Б. Худік // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2023. - Том 1, N 21. - С. 260-272, DOI 10.28925/2663-4023.2032.21.260272. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
рекомендаційна система -- нечітка модель -- терм-множина -- рейтингова шкала -- об’єкт інтересу користувача -- параметри рекомендації
Анотація: Аналіз сучасних досліджень в галузі розробки рекомендаційних систем показав, що їх доволі успішно можна використовувати в освітній сфері. При цьому, якість рекомендації значною мірою залежить не тільки від того, який підхід до побудови рекомендації використано, а й яким чином представлені дані, та які х них враховуються в рекомендації. В роботі наведено обґрунтування вибору моделі представлення даних на основі нечіткої логіки. При побудові моделей нечітких змінних враховано контекст домену предметної галузі, а саме: визначено види можливих рекомендацій; сформовано терм-множини, що відповідають семантиці параметрів та рекомендації; визначено набори альтернативних терм-множин на прикладі визначення рейтингу дисципліни. Моделювання даних проведено з використанням трикутних та Гаусівських функцій належності в залежності від потужності терм-множин нечітких змінних: для терм-множин, що відповідають небінарній шкалі, використано трикутні чи усічені трикутні функції, для бінарних ознак – Гаусівські функції належності. Розглянуто питання багатокритеріальних показників рейтингу та наведено приклад оцінювання дисципліни по декільком показникам, що є складовими її рейтингу. Проведено моделювання даних та сформовано нечіткий висновок щодо рекомендації дисципліни з використанням методу Мамдані. Наведено приклад поширення запропонованого підходу до побудови моделі даних на інші показники рекомендаційної системи та визначено список таких показників відповідно до предметної галузі освіти. Модель дозволяє врахувати показники, що представляють собою число в деякому діапазоні (при цьому можуть бути використані як дискретні так і безперервні шкали) або логічну (бінарну) величину (інтерпретація кожного значення визначається контекстом і може трактуватися в кожному окремому випадку різними способами).
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)