Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=обдаровані студенти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
378+159.9(477)(082)
П 24


    Педагогічна і психологічна науки в Україні [Текст] : збірник наукових праць до 15-річчя АПН України: у 5 томах / Академія педагогічних наук України. - Київ : Педагогічна думка, 2007.
   Том 4 : Педагогіка і психологія вищої школи / редактор: В. Г. Кремень [та ін.] ; редактор: В. Г. Кремень [та ін.]. - Київ : Педагогічна думка, 2007. - 439 с. - ISBN 978-966-644-061-0 : 18.00 грн.
До 15-річчя АПН України
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Вища школа--Збірники

   Психологія--Психологія вищої школи--Збірники


Кл.слова (ненормовані):
трансформація освіти -- гуманітарна освіта -- педагогічна освіта -- національна ідентичність -- освітні інновації -- глобалізація -- післядипломна освіта -- обдаровані студенти -- наукова діяльність -- підготовка вчителя -- ІКТ
Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. \редактор.\
Мадзігон, В. М. \редактор.\
Савченко, О. Я. \редактор.\
Ляшенко, О. І. \редактор.\
Бібік, Н. М. \редактор.\
Академія педагогічних наук України
Академія педагогічних наук України


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
378:7
П 84


   
    Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : програма II Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 квітня 2016 р., м. Київ / Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2016. - 27 с.
    Зміст:
Бардік, М. А. Створення живописної декорації нижніх приділів Успенського собору Києво-Печерської лаври у першій третині XIX століття / М. А. Бардік. - С .3-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Києво-Печерська лавра, Успенський собор, монументальний живопис
Ван, Яцзюнь. Інтерпретаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: категоріально-понятійний аналіз проблеми / Яцзюнь Ван. - С .10-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерпретаційна компетентність, музикант-виконавець, вчитель музичного мистецтва
Вєтринська, А. В. Українська хореографічна освіта XXI століття: сучасний стан та шляхи вдосконалення / А. В. Вєтринська. - С .17-23. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітня модель, модернізація, хореографічні спеціальності
Davidovitch, Nitza. Jerusalem - the heart of the jewish people 1mpoetry and song - throughthe ages / N. Davidovitch. - С .23-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Єрусалим, єврейський народ, художні твори
Демидович, A. B. Формирование ренессансного стиля в архитектуре Беларуси в освещении российской и белорусской историографии XIX - начала XX веков / A. B. Демидович. - С .36-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: білоруська історіографія, російська історіографія, ренесансний стиль
Ізваріна, Олена Миколаївна. Музично-просвітницька діяльність П. Сокальського у другій половині XIX століття (за архівними матеріалами) / О. М. Ізваріна. - С .49-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Сокальський Петро, про нього, українська музична культура, лекції з історії музики
Kaniowska, Malgorzata. Sztuka dyrygowania w aspekcie historycznym / М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. - С .56-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне мистецтво, диригування, інтерпретація
Карась, Г. В. Диригентсько-хорова школа Олександра Кошиця як соціокультурний феномен / Г. В. Карась. - С .70-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кошиць Олександр, про нього, хорова культура, диригентсько-хорова школа
Ланіна, Тетяна Олександрівна. Розвиток вокального ансамблевого виконавства в Україні другої половини XX століття / Т. О. Ланіна. - С .85-91. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: естрадно-вокальний ансамбль, біг-біт, ансамблеве виконання
Лисіна, Н. І. Витоки французької клавірної школи / Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. - С .92-99
Кл.слова: орган, клавесин, французька клавірна школа
Медвідь, Т. А. Компетентнісний підхід як основа сучасного процесу підготовки майбутнього хореографа у вищій школі / Т. А. Медвідь. - С .100-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній хореограф, компетенція, компетентність
Остапенко, Н. І. Становлення вищої музично-педагогічної освіти в Україні (історичний аспект) / Н. І. Остапенко. - С .109-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-педагогічна освіта, музично-педагогічні факультети, вчителі музики і співів
Петрикова, Оксана Петрівна. Педагогічний репертуар у процесі формування національної самосвідомості майбутнього викладача вокалу / О. П. Петрикова. - С .115-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна самосвідомість, майбутній викладач вокалу, педагогічний репертуар
Пилипенко, І. Я. З історії майстерні монументального живопису наома 1920-1930-х років / І. Я. Пилипенко. - С .121-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: монументальний живопис, реформи, методи викладання
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні крізь призму софійності / Л. Й. Проців. - С .127-136. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історія музичної педагогіки, софійність, музично-педагогічна думка
Румянцева, С. В. Професійна діяльність А. Ц. Мархлевського у культурно-мистецькому просторі України 80-х років XX ст. / С. В. Румянцева. - С .137-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Мархлевський Анатолій, про нього, хорове мистецтво, методичні розробки
Садовенко, Світлана Миколаївна. Етнонаціональне виховання як чинник формування основоположних культурних цінностей / С. М. Садовенко. - С .142-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: етнонаціональне виховання, родинне виховання, особистість
Uchyta-Zroski, Jadwiga. Stimulation and acceleration of children's vocal possibilities in primary classes in school teaching process (organization, course and results of the natural pedagogical experiment) / J. Uchyta-Zroski. - С .155-166. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитячий голос, музична освіта, спів
Урсу, Наталья Олексіївна. Передумови виникнення сучасного мистецтвознавчого осередку Кам'янця-Подільського (XIX - початку XX ст.) / Н. О. Урсу. - С .166-174. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кам'янеччина, мистецтвознавство, художня діяльність
Черкасов, В. Ф. Сучасні підходи до вибору теми наукового дослідження / В. Ф. Черкасов. - С .175-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-освітня галузь, музична освіта, майбутній учитель музики
Андрейко, О. І. Акмеформування виконавської культури музиканта / О. І. Андрейко. - С .184-194. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмемоделювання виконавської культури, музикант, особистість виконавця
Афанасьєв, Юрій Львович. Культурологічний вектор методології професійної мистецької освіти / Ю. Л. Афанасьєв. - С .195-205. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, професійна культура, професійна освіта
Комаровська, Оксана Анатоліївна. Педагогіка мистецтва в контексті цивілізаційних змін: до проблеми підготовки вчителя / О. А. Комаровська. - С .206-214. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, культуротвірна компетентність, мистецькі дисципліни
Лобова, Ольга Владимировна. Музично-педагогічна підготовка вчителя - початкових класів: проблеми та перспективи / О. В. Лобова. - С .214-225. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-педагогічна підготовка, музична культура, вчитель початкових класів
Локарєва, Г. В. Функціональні можливості художньо-естетичної інформації твору мистецтва / Г. В. Локарєва. - С .226-234. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-естетична інформація, твір мистецтва, сприйняття
Музика, О. Я. Художньо-творча діяльність як фактор саморозвитку особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С .234-241. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-творча діяльність, мотивація, саморозвиток
Олексюк, Ольга Миколаївна. Концептуальні засади реалізації духовного потенціалу особистості в системі неперервної мистецької освіти / О. М. Олексюк, Н. М. Попович. - С .242-248. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовний потенціал, музичне мистецтво, неперервна мистецька освіта
Падалка, Галина Микитівна. Мистецька освіта: функціонально-особистісна модель у вимірах сучасності / Г. М. Падалка. - С .248-258. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, функції, особистість
Полубоярина, І. І. Технологія підготовки студентів-музикантів до роботи з музично обдарованими дітьми та молоддю / І. І. Полубоярина. - С .258-269. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: технологія, професійна підготовка, студенти-музиканти
Рахманова, О. К. Розвиток синестезійності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема / О. К. Рахманова. - С .269-279. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художня свідомість, синестезія, інтермодальні асоціації
Реброва, О. Є. Проектна діяльність майбутніх учителів мистецьких дисциплін в організаційно-методичних системах фахової підготовки / О. Є. Реброва, Н. Є. Татарінцева. - С .280-289. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектна діяльність, майбутні учителі мистецьких дисциплін , фахова підготовка
Сверлюк, Я. В. Психологічний феномен взаємодії диригента та оркестрового колективу / Я. В. Сверлюк. - С .289-299. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оркестровий колектив, диригент, виконавство
Стратан-Артишкова, Т. Б. Особливості творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Т. Б. Стратан-Артишкова. - С .299-309. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчо-виконавська підготовка, креативність, композиторсько-виконавська діяльність
Ткач, Марія Михайлівна. Міжкультурний діалог у змісті вищої мистецької освіти / М. М. Ткач. - С .310-319. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжкультурний діалог, вища мистецька освіта, постнекласична дидактика
Чжан, Цзінцзін. Організація та зміст процесу формування мистецької рефлексії майбутнього вчителя музики / Цзінцзін Чжан. - С .320-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька рефлексія, майбутній вчитель музики, формування мистецької рефлексії
Шип, С. В. Категория духовной музыки в педагогическом контексте / С. В. Шип. - С .329-338. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовна музика, релігійна музика, культова церковна музика
Щолокова, О. П. Мистецьке проектування як педагогічна проблема / О. П. Щолокова. - С .339-346. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецьке проектування, проективно-цільовий підхід, вчитель мистецьких дисциплін
Белічко, Н. Ю. Мистецькі процеси в Києві кінця XIX століття / Н. Ю. Белічко. - С .347-352. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, виставкова діяльність, музей
Блажевич, В. О. Музично-виконавські традиції західноєвропейської гітарної школи / В. О. Блажевич. - С .353-360. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гітара, музично-виконавські традиції, гітарна школа
Вишинський, Віталій Володимирович. Драматургія як поняття та об'єкт музикознавства / В. В. Вишинський. - С .361-367. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: поняття "драматургія", поняття "музична драматургія", музичне мистецтво
Жихарєва, Є. М. Масове музичне мистецтво як феномен індустрії в умовах глобалізації культури XXI століття / Є. М. Жихарєва. - С .368-375. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: масова культура, масове мистецтво, масова музика
Зайцева, Вероніка Іванівна. Традиції і пошуки в галузі українського книжкового мистецтва / В. І. Зайцева. - С .376-384. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дослідження, культура, книга
Зінська, Тетяна Володимирівна. Музичні конкурси та фестивалі в контексті соціокультурного проектування в Україні кінця XX - початку XXI століття / Т. В. Зінська. - С .384-395. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-виконавське мистецтво, музичний конкурс, мистецький освітній проект
Ivanovska, N. V. Legitimacy and importance of the biennial phenomenon / N. V. Ivanovska. - С .396-404. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, сучасне мистецтво, бієнале
Каблова, Т. Б. Діалог музики та живопису в культурно-мистецькому просторі / Т. Б. Каблова. - С .405-409. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, музика, живопис
Коновалова, Ольга Володимирівна. Архетип жіночого божества у декоративно-прикладному мистецтві України / О. В. Коновалова. - С .410-415. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: декоративно-прикладне мистецтво, Трипілля-Кукутень, Скіфія
Кужелев, Д. О. Українська баянна творчість у контексті взаємодії культури і мистецтва / Д. О. Кужелев. - С .415-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, баянна творчість, постмодернізм
Папета, С. П. Іконосфера митця Степана Рябченка / С. П. Папета. - С .424-429. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Рябченко Степан, про нього, іконосфера, візуальний образ
Полянський, Тимур В’ячиславович . Типологія раннього джазу : поняття та підходи / Т. В. Полянський. - С .429-437. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: джаз, архаїчний джаз, класичний джаз
Редя, В. Я. Професія -музикознавець: горизонти очікування / В. Я. Редя. - С .437-443. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, музикознавець, практичне музикознавство
Cвириденко, Н. С. Music for a while / Н. С. Cвириденко. - С .444-453. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музика, культура, історія
Стороженко, А. М. Художественные критерии творческой самореализации музыкантов ансамбля / А. М. Стороженко. - С .453-463. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художні критерії, метод спіралі, рольовий показ
Чекан, Ю. І. Комунікативна тріада "композитор -виконавець - слухач" у сучасному соціокультурному просторі та проблеми музичної освіти / Ю. І. Чекан. - С .464-472. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: композитор, виконавець, слухачі
Stern, Max. Tradition, transformation, composition and ethnology: art-music educational methodology and biblical composition / М. Stern ; М. Stern ; М. Stern. - С .472-479. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, національна ідентичність, музика для молоді
Ягодзинська, І. О. Фреймова семантика: аспекти застосування у музично-теоретичній науці / І. О. Ягодзинська. - С .479-487. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фрейм, концепт, фреймова семантика
Бабіченко, Н. О. Особливості вокально-хорового навчання підлітків у позашкільних навчальних закладах / Н. О. Бабіченко. - С .488-495. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навички, вокально-хорове навчання, хоровий спів
Бондаренко, Людмила Анатоліївна. Методи розвитку фортепіанної техніки Ф. Бузоні в нструментально-виконавській підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / Л. А. Бондаренко. - С .496-501. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Бузоні Феруччо, про нього, фортепіанна техніка, музичне мистецтво
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Методичні аспекти викладання курсу "Технології поліграфії" з використанням засобів ЕНК / Г. В. Брюханова. - С .502-508. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, поліграфічне виробництво, ЕНК
Василевич, М. О. Формування досвіду сценічної витримки виконавців-інструменталістів у системі професійної мистецької освіти / М. О. Василевич. - С .508-519. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, виконавці-інструменталісти, концертний виступ
Гаркуша, Людмила Іванівна. Економова О. С. Виконавська інтерпретація музичних творів у структурі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта / Л. І. Гаркуша, О. С. Економова. - С .520-529. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська інтерпретація, музична освіта, методи художнього синтезу
Гмиріна, Світлана Вікторівна. Проблема сценічного хвилювання естрадного виконавця під час концертного виступу / С. В. Гмиріна. - С .529-535. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: концертний виступ, хвилювання, сценічне хвилювання
Грозан, С. В. Формування дослідницьких компетенцій студентів у процесі виконання педагогічних наукових досліджень / С. В. Грозан. - С .535-540. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній учитель, дослідження, компетентність
Денисюк, І. С. Феномен музичної імпровізації у професійній діяльності майбутнього вчителя музики / І. С. Денисюк. - С .541-548. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: імпровізація, вчитель музики, інструментально-виконавська діяльність
Дубровіна, І. В. Самоосвітня діяльність учителів музичного мистецтва у системі післядипломної освіти: практичний аспект / І. В. Дубровіна. - С .549-556. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічне дослідження, професіограма, науково-дослідна діяльність
Качмар, О. В. Механізми сприймання музичних творів великої форми на уроках музики / О. В. Качмар. - С .556-562. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: урок, методи, музичний розвиток
Кифенко, Анна Миколаївна. Специфіка слухової діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях навчального хорового колективу / А. М. Кифенко. - С .563-570. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: слухова діяльність, співацький слух, вокальний слух
Коваль, А. С. Особливості використання аудіовізуальних методів арт-терапії у позашкільній освіті / А. С. Коваль. - С .571-577. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: метод, арт-терапія, позашкільна освіта
Ковальський, Р. І. Інтеграція дисциплін у поліфункціональній творчій діяльності майбутнього вчителя музики / Р. І. Ковальський. - С .577-585. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграційний процес, музичне мистецтво, поліфункціональна діяльність
Кондратенко, Ганна Григорівна. Формування творчої особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва в освітньому середовищі університету / Г. Г. Кондратенко. - С .585-595. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творчість, особистість, майбутній вчитель музики
Кочержук, Д. В. Новітні програми обробки голосу вокаліста у студії звукозапису / Д. В. Кочержук. - С .595-601. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: естрадний спів, вокаліст, звукопис
Куришев, Євген Володимирович. Інструментально-виконавська підготовка студентів: перспективи вдосконалення / Є. В. Куришев. - С .601-607. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська підготовка, фортепіанний клас, музичне мистецтво
Лабінцева, Лариса Павлівна. Формування медіа-компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва / Л. П. Лабінцева. - С .607-613. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіа-компетентність, медіа-освіта, вчитель музики
Макарова, Емма Вікторівна. Інноваційні напрями процесу вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / Е. В. Макарова, В. Г. Яковенко. - С .613-618. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокально-педагогічна освіта, інноваційні технології, сучасні тенденції
Мережко, Ю. В. Стимулювання творчої самореалізації майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі вокально-виконавської діяльності / Ю. В. Мережко. - С .619-625. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча самореалізація, вчитель музики, вокально-виконавська діяльність
Павленко, О. М. Розвиток звуковисотного слуху майбутнього вчителя музики засобами комп'ютерних технологій / О. М. Павленко. - С .625-632. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні вчителі музики, професійна підготовка, музично-комп'ютерні технології
Покатильська, Г. В. Формування професійної медіа-грамотності майбутнього вчителя музичного мистецтва в умовах педагогічної практики / Г. В. Покатильська. - С .633-638. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіа-освіта, медіа-грамотність, професійна підготовка
Проворова, Є. М. Інноваційна спрямованість методичної підготовки майбутнього вчителя музики у праксеологічному вимірі / Є. М. Проворова. - С .638-646. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація в освіті, педагогічна праксеологія, методична підготовка
Растригіна, А. М. Асистентська практика магістрів: змістове наповнення фахового модуля / А. М. Растригіна. - С .647-656. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: асистентська практика, професійно-творча діяльність, фаховий модуль
Руденченко, А. А. Використання етнодизайну для проектування навчально-виховного середовища у вищих мистецьких навчальних закладах / А. А. Руденченко. - С .656-667. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, етнодизайн, обдаровані студенти
Світайло, Світлана Валеріївна. Диригентсько-хорова підготовка учителів музики в системі вищої професійної освіти / С. В. Світайло. - С .667-673. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диригентсько-хорова підготовка, аналіз хорового твору, вчитель музики
Селезньов, М. Я. Новації у викладанні фахових дисциплін мистецького спрямування / М. Я. Селезньов. - С .673-680. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: новації, інформаційно-комунікаційні технології, вчитель музики
Смоляк, О. С. Методика викладання предмета "Народна музична творчість" на факультетах мистецтв педагогічних університетів (на прикладі теми "Колядки і щедрівки") / О. С. Смоляк. - С .681-692. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колядки і щедрівки, ладозвукоряд, ритмічна форма
Соболь, Наталія Віталіївна. Методи діагностики рівнів сформованості художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики / Н. В. Соболь. - С .692-701. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-творча толерантність, майбутній вчитель музики, толерантність особистості
Теряєва, Лариса Анатоліївна. Особливості формування методичної компетентності майбутніх учителів музики на заняттях з хорового диригування / Л. А. Теряєва. - С .701-706. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хорове диригування, компетентність, вчитель музики
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Розвиток гармонічного слуху як необхідної складової фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / І. М. Ходоровська. - С .707-713. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гармонічний слух, музичний слух, майбутні вчителі музики
Ходоровський, Володимир Ісаакович. Використання сучасних комп'ютерних технологій у системі інструментально-виконавської підготовки студентів / В. І. Ходоровський. - С .713-720. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інструментально-виконавська підготовка, комп'ютерні технології, майбутні вчителі музики
Чирчик, С. В. Діагностика сформованості компетенцій у студентів у системі дизайн-освіти / С. В. Чирчик. - С .720-726. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн-освіта, діагностика креативності, компетенції
Чугунова, Маргарита Миколаївна. Робота над хоровою партитурою у диригентсько-хоровій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва / М. М. Чугунова. - С .727-734. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диригентсько-хорова підготовка, хорова партитура, аналіз хорової партитури
Щербініна, О. М. Інноваційні аспекти фортепіанної підготовки студентів мистецьких факультетів / О. М. Щербініна. - С .734-741. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, фортепіанна підготовка, електронні засоби навчання
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Професійна освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- живопис -- хорове мистецтво -- вокал -- особистість
Дод.точки доступу:
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: В528425/2016/7/8
   Журнал

Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал/ Педагогічна преса. - Київ : Освіта України, 1976 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 7/8
Зміст:
Відкритий лист Української асоціації викладачів зарубіжної літератури Міністрові освіти і науки України Л. М. Гриневич. - С.3
Кл.слова: зарубіжна література в профільній школі, збереження статусу самостійного предмета, лист Міністрові освіти і науки України, 2016 р.
Хобзей, Павло. Про проведення 1 вересня 2016 року першого уроку Лист Міністерства освіти і науки України від 20.07.2016 № 1/9-385 : Перший урок у 2016/2017 навч. році / П. Хобзей. - С.4
Кл.слова: лист МОН України № 1/9-385, 2016 р., Це наше і це твоє (1-4 класи), Від проголошення Незалежності до нової України (5-11 класи)
Щербина, Юлия. Україна / Ю. Щербина. - С.4
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, вірш
Гриневич, Лілія Михайлівна. Про структуру 2016/2017 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів Лист Міністерства освіти і науки України від 09.06.2016 № 1/9-296 / Л. М. Гриневич. - С.5
Кл.слова: лист МОН України, № 1/9-296, 2016 р., структура 2016/2017 навчального року, навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів
Зарубіжна література. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів 8 клас (2012 p., зі змінами 2015 р.). - С.6-10
Кл.слова: зарубіжна література, 8 клас, програма для загальноосвітніх навчальних закладів
Таранік-Ткачук, Катерина. Календарно-тематичне планування. 5 клас / К. Таранік-Ткачук. - С.11-12
Кл.слова: зарубіжна література, 5 клас, календарно-тематичне планування
Слободянюк, Олена. Календарно-тематичне планування. 6 клас / О. Слободянюк. - С.13-15
Кл.слова: зарубіжна література, 6 клас, календарно-тематичне планування
Слободянюк, Олена. Календарно-тематичне планування. 7 клас / О. Слободянюк. - С.16-18
Кл.слова: зарубіжна література, 7 клас, календарно-тематичне планування
Слободянюк, Олена. Календарно-тематичне планування. 8 клас / О. Слободянюк. - С.18-20
Кл.слова: зарубіжна література, 8 клас, календарно-тематичне планування
Невінчана, Валентина. Комп’ютер і вчитель на уроках літератури / В. Невінчана. - С.21-22
Кл.слова: риторика, обговорення, спілкування
Невінчана, Валентина. Літній етюд / В. Невінчана. - С.22
Кл.слова: художня майстерність, поезія, текст
Секіріна, Валентина. Яким я бачу курс зарубіжної літератури. Класичні та сучасні твори в програмі, як усе встигнути і чому учні не читають : дискусія / В. Секіріна [и др.]. - С.23-24
Інші автори: Шульга В., Тіхомірова О., Бардук Лариса, Невінчана Валентина, Мокеєва Лариса
Кл.слова: текстове вивчення літератури, художні твори, підбір літератури
Снєгірьова, Валентина. Література і культура. Літературний процес. Роди літератури (епос, лірика, драма), їхні характерні ознаки. Вступний урок зарубіжної літератури, 8 клас / В. Снєгірьова, Л. Сімакова. - С.25-28
Кл.слова: епічні твори, ліричні твори, драматичні твори
Бушакова, Оксана. Фанфіки на уроці зарубіжної літератури / О. Бушакова. - С.29-33
Кл.слова: наслідування художнього твору, сюжетна лінія, персонажі твору
Кашуба, Євдокія. Про скрайбінг. З досвіду опанування новітніх технологій / Є. Кашуба. - С.34-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відеоскрайбінг, візуалізація навчального матеріалу, скрайбінг
Кашуба, Євдокія. Тема "Сучасна література". Контрольна робота, 6 клас / Є. Кашуба. - С.36-37
Кл.слова: план-конспект уроку, контроль знань, завдання - тести
Омельченко, Лариса. Використання компаративного аналізу на уроках зарубіжної літератури і в роботі з обдарованими дітьми / Л. Омельченко. - С.38-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компаративістика, обдаровані діти, мислення
Клочанова, Тетяна. Модерністські течії в європейській поезії XX століття. Опорні конспекти уроків, 11 клас / Т. Клочанова. - С.46-47
Кл.слова: європейська поезія ХХ ст., модернізм, світоглядна позиція
Войтанович, Анна. Лист у номер / А. Войтанович. - С.48
Кл.слова: обдаровані діти, дослідження, наукова робота учнів
Войтанович, Анна. Бруно Шульц - знакова постать в культурно-історичному просторі / А. Войтанович. - С.49-53
Кл.слова: літературознавство, Шульц Бруно, про нього, творчість Бруно Шульца
Павліщенко, Яна. Моє місто / Я. Павліщенко. - С.53
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Снєгірьова, Валентина. Бернард Шоу / В. Снєгірьова. - С.54-55
Кл.слова: літературознавство, Шоу Бернард, про нього
Павліщенко, Яна. Тонкі грані / Я. Павліщенко. - С.56
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Білотіл, Надія. Види контрольних завдань з російської мови для 5 класу / Н. Білотіл. - С.57-61
Кл.слова: російська мова, контроль знань
Дончук, Анастасія. Что для счастья людям нужно? / А. Дончук. - С.61
Кл.слова: конкурс, обдаровані студенти, поезія
Баляльова, Надія. Моя Батьківщина - рідна Україна. Усний журнал для учнів 5-8 класів / Н. Баляльова. - С.62-65
Кл.слова: позакласний час, сценарій усного журналу, моя Батьківщина
Кравченко, Галина. Щоб у серці жила Україна... Усний журнал для учнів 5-7 класів / Г. Кравченко. - С.66-67
Кл.слова: позакласний час, сценарій усного журналу, Україна
Смовська, Ірина. Молюся за Україну / І. Смовська. - С.67
Кл.слова: творчість учителів, поезія, текст
Жидкова, Ярослава. Щоб мудрим буть, багато треба знати, читай книжки і мови всі вивчай. Подорож-фестиваль для учнів 5-9 класів / Я. Жидкова. - С.68-70
Кл.слова: позакласний час, сценарій свята, країни світу
Дончук, Анастасія. Є цілком поглинаюча справа на світі / А. Дончук. - С.70
Кл.слова: конкурс, обдаровані студенти, поезія
Дончук, Анастасія. Душа, наповнена сльозами / А. Дончук. - С.70
Кл.слова: конкурс, обдаровані студенти, поезія
Веремчук, Галина. Літературний КВК. Літературна гра, 6 клас / Г. Веремчук. - С.71-74
Кл.слова: позакласний час, сценарій літературного КВК
Штиволока, Владислав. Літературні герої / В. Штиволока. - С.74
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, малюнки
Гарматюк, Наталія. Допитливий читач. Літературна гра для учнів 9-10 класів / Н. Гарматюк. - С.75-76
Кл.слова: позакласний час, сценарій літературної гри, допитливий читач
Углицька, Ольга. "Спіймати" задоволення / О. Углицька. - С.77
Кл.слова: хвилини натхнення, проза, текст
Углицька, Ольга. Життя / О. Углицька. - С.78
Кл.слова: хвилини натхнення, проза, текст
Чумак, Карина. Роздуми над романтичною казкою О. Гріна "Пурпурові вітрила" / К. Чумак. - С.79
Кл.слова: конкурс, обдаровані діти, проза
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: В528425/2016/9
   Журнал

Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал/ Педагогічна преса. - Київ : Освіта України, 1976 - . - Виходить щомісячно
2016р. N 9
Зміст:
Молитва про мир в Україні. - С.2
Кл.слова: Україна, Молитва про мир
Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році. - С.3-9
Кл.слова: лист МОН України № 1/9-437, 2016 р., програма із зарубіжної літератури, 5-9 кл. 2016/2017 навч. рік, програма із зарубіжної літератури,10-11 кл. 2016/2017 навч. рік
Кужільна, Альона. Я - європеєць / А. Кужільна. - С.9
Кл.слова: обдаровані діти, конкурс, проза
Снєгірьова, Валентина. Система завдань до художнього твору як засіб формування читацьких і літературних компетенцій учнів / В. Снєгірьова, Л. Сімакова. - С.10-13
Кл.слова: зарубіжна література, система завдань, перевірка знань
Дончук, Анастасія. Летять роки, літа минають / А. Дончук. - С.13
Кл.слова: конкурс, обдаровані студенти, вірш
Ковбасенко, Юрій Іванович. Спочатку було слово. Матеріали до уроків зарубіжної літератури за розділом "Священні книги людства", 8 клас / Ю. І. Ковбасенко, Л. В. Ковбасенко. - С.14-27
Кл.слова: Веди, Біблія, Коран
Бушакова, Оксана. Фанфіки на уроці зарубіжної літератури : Закінчення. Початок див. у № 4-8, 2016 р. / О. Бушакова. - С.28-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зарубіжна література, фанфіки, бібліотерапія
Безрукова, Світлана. Теорія літератури - це цікаво! Використання елементів ейдетики у вивченні літературознавчих понять / С. Безрукова. - С.31-34. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зарубіжна література, образне мислення, ейдетика
Мокеєва, Лариса. Дикий собака Динго, або повість про перше кохання... Урок позакласного читання, 8 клас / Л. Мокеєва. - С.35-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, Фраєрман Рувим, Дикий собака Динго, або повість про перше кохання, про твір, перше кохання
Дуда, Галина. Моя встреча с Библией - книгой книг. Факультативное занятие по зарубежной литературе в 5-7 классах / Г. Дуда. - С.39, 54-56
Кл.слова: позакласний час, Біблія, основи моралі
Онуфрійчук, Інна. Жанр молитви у світовій літературі. Урок позакласного читання, 8 клас / І. Онуфрійчук. - С.40-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молитва, тексти молитов, жанр молитви
Реизов, Борис. Почему Стендаль назвал свой роман "Красное и черное" / Б. Реизов. - С.45-49
Кл.слова: Стендаль Ф., Красное и черное, про твір, символіка назви, тлумачення назви
Кагарлицкий, Юлий. Уєллс / Ю. Кагарлицкий. - С.50-53
Кл.слова: літературознавство, Уеллс Герберт Джордж, про нього, письменник-фантаст
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
37(477)(094)+378.147.091.33-027.22:005.332.4:001.891
У 45


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей : наказ ... від 18.04.2017 № 605 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2017. - № 7. - С. 71–82. - Додаток. - Зміст: Положення про Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей
УДК

Рубрики: Освіта--Україна, 2017 р.--Правові джерела

   Вища освіта--змагання серед студентів--конкурси наукових робіт всеукраїнські


Кл.слова (ненормовані):
офіційний документ -- наказ МОН України -- вища освіта -- наука -- наукова діяльність -- студенти -- студентські наукові роботи -- всеукраїнський конкурс -- конкурс наукових робіт -- положення про конкурс -- обдаровані студенти

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Дончук, Анастасія.
    Что для счастья людям нужно? [Текст] / А. Дончук // Всесвітня література в сучасній школі. - Київ : Освіта України, 2016. - N 7/8. - С. 61

Кл.слова (ненормовані):
конкурс -- обдаровані студенти -- поезія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Дончук, Анастасія.
    Є цілком поглинаюча справа на світі [Текст] / А. Дончук // Всесвітня література в сучасній школі. - Київ : Освіта України, 2016. - N 7/8. - С. 70

Кл.слова (ненормовані):
конкурс -- обдаровані студенти -- поезія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Дончук, Анастасія.
    Душа, наповнена сльозами [Текст] / А. Дончук // Всесвітня література в сучасній школі. - Київ : Освіта України, 2016. - N 7/8. - С. 70

Кл.слова (ненормовані):
конкурс -- обдаровані студенти -- поезія

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Дончук, Анастасія.
    Летять роки, літа минають [Текст] / А. Дончук // Всесвітня література в сучасній школі. - Київ : Освіта України, 2016. - N 9. - С. 13

Кл.слова (ненормовані):
конкурс -- обдаровані студенти -- вірш

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)