Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (9)Наукові періодичні видання Університету (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оволодіння<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 82
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-82 
1.
159.9(075)
Л 63


    Лисянська, Таїсія Миколаївна.
    Педагогічна психологія [Текст] : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / Т. М. Лисянська ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України ; Нац. пед. ун-т ім М. П. Драгоманова. - Київ : Каравела, 2012. - 263 с. - ISBN 978-966-2229-27-1 : 93.45 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--педагогічна психологія--дитяча психологія--Навчальні видання

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
предмет -- завдання -- методи -- види учіння -- процес засвоєння -- особливості оволодіння -- важкі діти -- безпритульність -- виховання в сім’ї -- стилі педагогічного спілкування

Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)

Знайти схожі

2.
Шифр: В353859/2012/5
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2012р. № 5
Зміст:
Дятленко, Наталія. Експеримент у дошкільному закладі: перші кроки / Н. Дятленко. - С.4-8
Кл.слова: ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ, ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
Гурлєва, Тетяна. Виховуємо відповідальність у дошкільників / Т. Гурлєва. - С.19-29
Кл.слова: ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, ВИХОВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ, ПРИЧИНИ БЕЗВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
Сварковська, Ліна. Граємо у футбол / Л. Сварковська. - С.30-39
Кл.слова: ФУТБОЛ, МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТЕХНІКИ ГРИ У ФУТБОЛ, ПРАВИЛА ГРИ У ФУТБОЛ
Сварковська, Ліна. Діагностика рівнч оволодіння старшими дошкільниками вміння грати у футбол / Л. Сварковська. - С.40-42
Кл.слова: ДІАГНОСТИКА, ГРА У ФУТБОЛ
Вовчик-Блакитна, Леся. Невеселі роздуми дитячого психолога біля порогу першого класу, або і знову про шкільну готовність / Л. Вовчик-Блакитна. - С.43-49
Кл.слова: ДОШКІЛЬНИЙ ВІК, ДОШКІЛЬНА ЗРЕЛІСТЬ, ГОТОВНІСТЬ ДО ШКІЛЬНОГО СИСТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ
Голота, Наталія. Психологічна готовність старших дошкільників до викликів початкової освіти / Н. Голота. - С.50-54
Кл.слова: ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ, АДАПТАЦІЯ ДО ШКІЛЬНИХ УМОВ, СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК
Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Сварковська, Ліна.
    Діагностика рівня оволодіння старшими дошкільниками вміння грати у футбол / Л. Сварковська // Вихователь-методист дошкільного закладу : щомісячний спеціалізований журнал. - 2012. - № 5. - С. 40-42

Кл.слова (ненормовані):
гра у футбол

Є примірники у відділах:
Ф2 (02.07.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

4.
Шифр: Н057263/2011/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2011р. Вип. 1
Зміст:
Стеблецький, Анатолій Леонідович. Педагогічна спільність - творець освітнього середовища / А. Стеблецький. - С.6-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ, ПЕДАГОГІЧНА СПІЛЬНІСТЬ, ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
Козак, Людмила Василівна. Методологічні засади інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи / Л. В. Козак. - С.11-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНА ІННОВАЦІЯ, СТРУКТУРА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПСИХОЛОГІЧНІ БАР'ЄРИ
Захаріна, Євгенія. До проблеми оволодіння професіною термінологією майбутніми учителями фізичної культури / Є. Захаріна. - С.17-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОЗДОРОВЧО-ВИХОВНА РОБОТА, ТЕРМІНОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Щербина, Олександр Андрійович. Інформальна освіта викладачів вищих технічних навчальних закладів щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій / О. А. Щербина. - С.22-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Сліпчук, Валентина Леонідівна. Професійна спрямованість навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї / В. Л. Сліпчук. - С.27-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МЕДИКО-БІОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА, КРИТЕРІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ, ПРИРОДНИЧІ ДИСЦИПЛІНИ
Лозко, Галина Сергіївна. Ноосферний та етноекологічний дискурс освіти в умовах трансгуманітарних викликів життю / Г. С. Лозко. - С.42-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДЕТЕРНІМАНТ ЛЮДИНИ І ПРИРОДИ, ЕНТІЧНА ЕКОЛОГІЯ, ГУМАНІТАРНІ ЖИСЦИПЛІНИ
Мазур, Тетяна Григорівна. Наука і міф в освіті: контекст онтологічної рівності / Т. Г. Мазур. - С.50-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАУКОВА ФОРМА СВІДОМОСТІ, ПОЗАНАУКОВА ФОРМА СВІДОМОСТІ, ОТНОЛОГІЧНА РІВНІСТЬ
Семчук, Надія Іванівна. Роль філософії освіти у формуванні педагогічного мислення / Н. І. Семчук. - С.55-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА, ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА, ПЕДАГОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна. Філософський аналіз сучасних інноваційних процесів у системі вищої освіти / Л. А. Овсянкіна. - С.60-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ, ЦІННОСТІ ОСВІТИ, ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОСОБИСТОСТІ
Кузьменко, Ольга Миколаївна. Інтеграційні процеси в науці та освіті: філософський аспект / О. М. Кузьменко. - С.65-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СИСТЕМИ І ПІДСИСТЕМИ В ОСВІТІ, ІНТЕГРАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ
Олійник, Оксана Олексіївна. Сімейне профконсультування як новий вид діяльності сучасного вчителя / О. О. Олійник. - С.70-73. - Библиогр. в конце глав
Кл.слова: СІМЕЙНИЙ ПРОФКОНСУЛЬТАНТ, ШКІЛЬНА ОСВІТА
Терещенко, Марія Вікторівна. Розвиток гендерних уявлень дошкільника в умовах основних інститутів соціалізації / М. В. Терещенко. - С.74-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ҐЕНДЕРНІ УЯВЛЕННЯ, ҐЕНДЕРНА ІДЕНТИЧНІСТЬ, МАСКУЛІННІСТЬ
Хоружа, Людмила Леонідівна. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С.80-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНСТИТУТ СОЦІАЛІЗАЦІЇ, ІНТЕЛЕКТУАЛІЗАЦІЯ ЛЮДИНИ, ІНТЕГРОВАНЕ ВИВЧЕННЯ ОСВІТИ
Коваль, Тамара Іванівна. Інтерактивні технології навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах / Т. І. Коваль. - С.86-92. - Библиогр.: с.
Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ, НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, ФОРМИ НАВЧАННЯ
Майєр, Наталія Василівна. Мотивація студентів до самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням з використанням дистанційних технологій / Н. В. Майєр. - С.93-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДИСТАНЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ДІЛОВЕ ПИСЕМНЕ СПІЛКУВАННЯ, НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Чуфарлічева, Анжела Юріївна. Навчання майбутніх вчителів англійської мови з використанням комп'ютерних вправ / А. Ю. Чуфарлічева. - С.97-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕКСТ РЕФЕРАТИВНОГО ТИПУ, ЕТАПИ ТЕКСТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, КОМП'ЮТЕРНІ ВПРАВИ
Кочубей, Наталія Павлівна. Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи / Н. П. Кочубей. - С.103-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ, ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ, ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна. Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - С.110-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНІ ІДЕЇ, САМОВИХОВАННЯ ВЧИТЕЛЯ, НАЦІОНАЛЬНА ШКОЛА
Регейло, Ірина Юріївна. Підготовка фахівців за докторськими програмами у США / І. Ю. Регейло. - С.116-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОКТОРСЬКА ПІДГОТОВКА, ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА, НАВЧАЛЬНІ КУРСИ
Шапочкіна, Ольга Володимирівна. Неформальна освіта: зарубіжний досвід організації / О. В. Шапочкіна. - С.122-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА, ЗАКЛАДИ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Мельник, Наталія Іванівна. Американський досвід організації дошкільної освіти: ґендерна соціалізація дітей / Н. І. Мельник. - С.126-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СТАТЕВО-РОЛЬОВА ІДЕНТИФІКАЦІЯ, ҐЕНДЕРНА СОЦІАЛІЗАЦІЯ, СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.04.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Учбова література:
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 5 / ДОП
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 6 / ДОП
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 7 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
    (Вільних примірників немає)
Шифр: Д090011/2013/12
   Газета

Дефектолог [Текст] : всеукраїнське видання для фахівців. - Київ : Шкільний світ, 2007 - . - Виходить щомісячно
2013р. № 12
Из содерж.:
Гунько, Ольга. Особливості роботи з батьками дітей, які мають порушення у розвитку / О. Гунько. - С.9-10
Волошин, Оксана. Рівний доступ до освіти : Психолого-педагогічний супровід дітей із розладами спектра аутизму в умовах інклюзії / О. Волошин. - С.11-14
Кл.слова: АУТИЗМ, КОРЕКЦІЙНЕ НАВЧАННЯ, СОЦІАЛЬНА ІНТЕГРАЦІЯ
Ратушна, Олена. Нестандартні арифметичні задачі / О. Ратушна. - С.15-20
Кл.слова: РОЗУМОВО ВІДСТАЛІ УЧНІ, ТИПОВІ ПОМИЛКИ
Галяутдінова, Інна. Оволодіння мовленням нечуючою дитиною : Використання словесної гри як засобу створення сприятливих умов для розвитку мовлення / І. Галяутдінова. - С.21-31
Парасоцька, Ірина. Розвиток довільної уваги : Формування навичок самоконтролю в дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ / І. Парасоцька. - С.34-38
Кл.слова: МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ДІТИ-ЛОГОПАТИ, ЗАГАЛЬНИЙ НЕДОРАЗВИТОК МОВЛЕННЯ
Іліка, Людмила. Ми чуємо тебе, Тарасе, крізь століття / Л. Іліка. - С.45-47
Всі примірники списані
Знайти схожі

6.
376-056.34
К 64


    Кондратенко , Л. О.
    Технологія попередження дисграфії [Текст] / Л. О. Кондратенко Л. О., О. Ю. Прищепа. - Київ : ГЛАВНИК, 2005. - 96 с. : іл. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 966-8479-20-3 : 5.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--шкільна--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
методика Керна-Ірасека -- тест Ельконіна -- Векслер -- праксис -- оволодіння письмом -- психодіагностика -- просторовий аналіз
Анотація: Формування навичок письма має велике не тільки педагогічне, а й суспільно-виховне значення. Привчаючись до чіткого, акуратного, усталеного письма, дитина формує у себе звичку до старанності у виконанні будь-якої роботи, а не тільки письмової. Вироблення розбірливого й швидкого письма за короткий час неможливе, бо ця навичка формується протягом кількох років. Збірник розраховний на вчителів, керівників закладів освіти, шкільних психологів, методистів, студентів та аспірантів педагогічних навчальних закладів, батьків і широкий загал читачів.
Дод.точки доступу:
Прищепа, О. Ю.


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)

Знайти схожі

7.


    Матвієнко, Оксана.
    ІТ-освіта у вищих навчальних закладах культури: доцільність і профільність / О. Матвієнко, М. Цивін // Вісник Книжкової палати. - 2013. - № 10. - С. 20-23. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ

Кл.слова (ненормовані):
ІТ-освіта -- ВНЗ культури -- непрофільні спеціальності -- соціально-культурна сфера -- бібліотечна справа -- мережеве мистецтво
Анотація: У статті розглянуто проблему ІТ-освіти у вищих навчальних закладах культури. Наголошено на доцільності підготовки ІТ-фахівців у ВНЗ культури у зв'язку з необхідністю оволодіння предметною галуззю, для якої створюється або впроваджується програмний продукт. Вказано на необхідність подальших досліджень феномену підготовки ІТ-фахівців у ВНЗ культури.
Дод.точки доступу:
Цивін, Михайло


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ Прим. 1 - (вільний)


Знайти схожі

8.
   373.2.016:7(075.8)
   К 73


    Котляр, Володимир Пилипович.
    Основи образотворчого мистецтва і методика художнього виховання дітей : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / В. П. Котляр ; редактор В. М. Вдовиченко. - Київ : Кондор, 2009. - 200 с. - ISBN 966-8251-67-9 : 28.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна освіта--Естетичне виховання--Методика

   Образотворче мистецтво


Кл.слова (ненормовані):
живопис -- декоративно-прикладне мистецтво -- конструювання -- вихователь -- архітектура -- графіка -- живопис -- декоративно-прикладне мистецтво -- дизайн -- твір мистецтва -- малювання -- декоративне малювання -- ліплення -- конструювання -- аплікація
Анотація: Навчальний посібник містить відомості про <види>, <форми>, <жанри> <образотворчого мистецтва>. Розглядаються <психологічні> та <педагогічні аспекти> <художнього виховання дітей> в умовах початкового оволодіння ними образотворчою діяльністю й естетичним сприйняттям творів образотворчого мистецтва.
Дод.точки доступу:
Вдовиченко, В. М. \редактор.\


Примірників всього: 58
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (31),
Фаховий коледж «Універсум» (19)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (31),
Фаховий коледж «Універсум» (19)

Знайти схожі

9.
   373.2.016:7(075.8)
   К 73


    Котляр, Володимир Пилипович.
    Основи образотворчого мистецтва і методика художнього виховання дітей : навчальний посібник / В. П. Котляр. - Київ : Кондор, 2006. - 200 с. - ISBN 966-8251-67-9 : 19.80 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Образотворче мистецтво--Методика викладання --Дошкільна педагогіка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
живопис -- декоративно-прикладне мистецтво -- конструювання
Анотація: Навчальний посібник містить відомості про види, форми, жанри образотворчого мистецтва. Розглядаються психологічні та педагогічні аспекти художнього виховання дітей в умовах початкового оволодіння ними образотворчою діяльністю й естетичним сприйняттям творів образотворчого мистецтва.

Примірників всього: 20
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (14),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (14),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.
37.091.4
П 24


    Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; головний редактор С. О. Сисоєва ; редактор Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2002 - . - (Педагогіка) (Психологія). - ISSN 2078-1687.
   Вип. 2. - 2014. - 121 с. - 13.00 грн.
    Зміст:
Лодатко, Євген Олександрович. Структурне моделювання педагогічного експерименту / Є. О. Лодатко. - С .5-9
Резван, Оксана Олексіївна. Рефлексивна самооцінка особистих ресурсів студентів / О. О. Резван. - С .9-13
Суслов, Тарас Олександрович. Моделювання системи удосконалення професійно-екологічної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників / Т. О. Суслов. - С .13-16
Білецька, Галина Анатоліївна. Напрями удосконалення природничо-наукової підготовки майбутніх екологів у вищих навчальних закладах / Г. А. Білецька. - С .17-23
Мельничук, Тетяна Федорівна. Виховання патріотизму та національного імунітету для збереження культурної спадщини українського народу / Т. Ф. Мельничук. - С .23-28
Кісельова, Олена Григорівна. Особливості навчання фармацевтичної номенклатури студентів вищих медичних навчальних закладів / О. Г. Кісельова. - С .28-32
Семененко, Інга Євгеніївна. Особливості фахової підготовки іноземних студентів вищих технічних навчальних закладів / І. Є. Семененко. - С .33-36
Березюк, Віктор Петрович. Прогалини навчального процесу з тактики прикордонної служби / В. П. Березюк. - С .36-40
Нідзієва, Вероніка Анатоліївна. Теоретико-методологічні засади формування організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів / В. А. Нідзієва. - С .41-44
Візнюк, Валентина Василівна. Настанова як педагогічна умова формування професійної надійності у майбутніх керівників навчальних закладів / В. В. Візнюк. - С .45-49
Павинська, Наталія Анатоліївна. Ведення діловодства зі студентських справ як напрям діяльності інспекції в університетах україни (друга половина хіх – початок хх століття) / Н. А. Павинська. - С .49-54
Козак, Людмила Василівна. Специфіка інноваційної професійної діяльності викладача дошкільної педагогіки і психології / Л. В. Козак. - С .55-60
Волкова, Наталія Іванівна. Використання інтерактивних технологій у процесі вивчення економічних дисциплін / Н. І. Волкова. - С .61-65
Нітенко, Ольга Валеріївна. Впровадження інноваційних технологій в іншомовній підготовці фахівців права / О. В. Нітенко. - С .65-69
Лук’яненко, Валентина Володимирівна. Досвід упровадження дистанційного навчання для організації самостійної роботи студентів з англійської мови / В. В. Лук’яненко. - С .70-75
Кульбашна, Ярослава Аркадіївна. Значущість соціальної складової у процесі формування професійної компетентності майбутніх стоматологів / Я. А. Кульбашна. - С .76-81
Рибінська, Юлія Анатоліївна. Діагностика рівнів сформованості професійної комунікативної компетентності майбутніх філологів / Ю. А. Рибінська. - С .82-86
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Проблеми полікультурної освіти у педагогічних дослідженнях польських учених / С. О. Сисоєва. - С .87-92
Мосьпан, Наталія Вікторівна. Маркетизація та європеїзація вищої освіти в європейському союзі / Н. В. Мосьпан. - С .92-96
Литвин, Лілія Володимирівна. Концепція ф. фрьобеля та її вплив на розвиток освіти вихователів для дітей дошкільного віку у німеччині (хіх ст.) / Л. В. Литвин. - С .96-100
Логуш, Леся Геннадіївна. Міжнародні стандарти медичної освіти / Л. Г. Логуш. - С .101-103
Побірченко, Неоніла Антонівна. Консультаційні моделі спілкування в освітологічному просторі / Н. А. Побірченко. - С .104-107
Гончар, Анатолий Микитович. Психологічна технологія розвитку професійно-економічних компетенцій в учнів профільних класів / А. М. Гончар. - С .107-111
Чиханцова, Олена Анатоліївна. Формування психологічної готовності особистості до оволодіння іноземними мовами / О. А. Чиханцова. - С .111-117
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Практика--теорія--Збірники наукових праць

   Психологія--Практика--теорія--Збірники наукових праць


Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б

Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \головний редактор\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор\
Безпалько, О. В. \редактор\
Чернуха, Надія Миколаївна \редактор\
Болтівець, Сергій \редактор\
Караман, Станіслав \редактор\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1)

Знайти схожі

11.
Шифр: І368505/2014/3
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2014р. № 3
Зміст:
Бігич, О. Б. Освітній сайт як засіб навчання молодшого школяра техніки читання англійською мовою / О. Б. Бігич. - С.3-7. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕХНІКА ЧИТАННЯ, МОЛОДШИЙ ШКОЛЯР, ОСВІТНІЙ САЙТ
Шастова, І. В. Оволодіння шестирічними першокласниками графікою англійської мови / І. В. Шастова. - С.8-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ЛАТИНСЬКИЙ АЛФАВІТ, ШРИФТИ, ДРУКОВАНІ ТА РУКОПИСНІ КНИГИ
Шевелько, К. О. Вправи для навчання учнів старших класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови реферативного перекладу / К. О. Шевелько. - С.15-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: РЕФЕРАТИВНИЙ ПЕРЕКЛАД, ЕТАПИ НАВЧАННЯ, ПІДСИСТЕМА ВПРАВ
Коваленко, Ю. В. Сучасний стан використання проектної методики у навчанні майбутніх філологів іншомовного монологічного мовлення / Ю. В. Коваленко, О. М. Устименко. - С.21-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПРОЕКТНА МЕТОДИКА, МОНОЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ, МАЙБУТНІ ФІЛОЛОГИ
Бірецька, Л. С. Вправи для формування англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання / Л. С. Бірецька. - С.28-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: АНГЛОМОВНА ЛЕКСИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНЕ ЧИТАННЯ, МАЙБУТНІ ЛІКАРІ
Квасова, О. Г. Тестова перевірка рівня сформованості англомовної компетентності у читанні у майбутніх філологів / О. Г. Квасова. - С.38-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ, МАЙБУТНІ ФІЛОЛОГИ, АНГЛОМОВНА ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Мартиненко, О. Є. Дистанційне навчання іноземних мов з використанням програми SKYPE / О. Є. Мартиненко. - С.45-47
Кл.слова: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ, НАВЧАННЯ ПО SKYPE, СЕРВІС GOOGLE DRIVE
Звуки тварин різними мовами: навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) : Animal sounds in different languages. - С.48-50
Кл.слова: НАВЧАЛЬНІ КАРТКИ
Факти з мови жестів: навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) : Facts on sing languages. - С.51-52
Кл.слова: МОВА ЖЕСТІВ, ІНШОМОВНА КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Ідіоми світу: навчальні матеріали Європейського центру з навчання сучасних мов (Австрія) : Idioms of the world. - С.52-54
Кл.слова: ІНОЗЕМНІ МОВИ, ЗАРУБІЖНІ КУЛЬТУРИ
Шкали ЗЄР з говоріння : The CEFR Grid for Speaking. - С.55-59
Кл.слова: ТЕСТУВАННЯ, УМІННЯ ГОВОРИТИ, РІВЕНЬ ОВОЛОДІННЯ МОВОЮ
Шкали ЗЄР для розробки тестових завдань (презентація). - С.60-62
Кл.слова: ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ, ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ, ШКАЛА ОЦІНЮВАННЯ
Шкали ЗЄР для розробки тестових завдань (аналіз) : The CEFR Grid for Writing Tasks (analysis). - С.62-64
Кл.слова: ОВОЛОДІННЯ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ, ШКАЛА ОЦІНЮВАННЯ, ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (27.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі

12.
378.016:811
В 43


   
    Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі : міжпредметні зв'язки : наукові дослідження, досвід, пошуки : зб. наук. пр. Вип. 16. - Харків : Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2010. - 287 с. - 16.00 грн.
    Зміст:
Артеменко, Т. М. Про деякі ефективні стратегії оптимізації процесу викладання іноземних мов / Т. М. Артеменко, І. П. Липко. - С .10-18
Кл.слова: комунікативна інтенція, діалог, мовленнєва діяльність комуніканта
Бахов, І. С. Міжнародний аспект формування професійної компетентності майбутніх перекладачів / І. С. Бахов. - С .18-26
Кл.слова: міжкультурна компетенція, міжкультурна взаємодія, міжкультурний компонент
Безцінна, Ж. П. Застосування мультимедійних засобів для оптимізації самостійної роботи студентів у процесі навчання іноземної мови в немовному ВНЗ / Ж. П. Безцінна. - С .27-33
Кл.слова: навчальний процес, мультимедійні технології, технічні засоби навчання
Валит, Е. С. Бинарный урок по литературе в китайской аудитории / Е. С. Валит, Ш. Хуншэн. - С .33-41
Кл.слова: етнокультурні традиції, духовні аспекти освіти, толерантність
Варава, С. В. Про довузівську підготовку іноземних студентів філологічного профілю у ВНЗ України / С. В. Варава, В. І. Груцяк. - С .42-48
Кл.слова: підготовчий факультет, мовознавство, філологічний профіль
Васецька, Л. І. Організаційно-методичні аспекти навчання мови іноземних студентів-медиків англомовної форми освіти / Л. І. Васецька, Л. М. Сенік. - С .49-56
Кл.слова: специфіка навчання, кінцеві цілі, провідні види мовленнєвої діяльності
Гаврилюк, Л. В. Формування готовності студентів ВТНЗ до ноуково-дослідної роботи засобами іноземної мови / Л. В. Гаврилюк. - С .57-62
Кл.слова: науково-дослідна робота студентів, розвиток дослідницьких навичок студентів, роль іноземної мови
Гіренко, І. В. Формування готовності студентів до самонавчання з іноземної мови / І. В. Гіренко. - С .63-69
Кл.слова: організація самостійної роботи, кредитно-модульна система, пізнавальна діяльність
Дроздова, І. П. Критерії добору текстів для навчання професійного мовлення студентів нефілологічного профілю у ВНЗ / І. П. Дроздова. - С .69-76
Кл.слова: типологія навчальних текстів, аспекти тексту, складність тексту
Жовтоніжко, І. М. Урахування міжпредметних зв’язків під час викладання природничо-математичних дисциплін у довузівській підготовці іноземних студентів / І. М. Жовтоніжко. - С .77-85
Кл.слова: типи міжпредметних зв’язків, функції міжпредметних зв’язків, підготовка студентів-іноземців
Задорожна, І. П. Метод проектів у самостійній роботі майбутніх учителів з оволодіння англомовною комунікативною компетенцією / І. П. Задорожна. - С .85-94
Кл.слова: вдосконалення методу проектів, діяльність студента та викладача, самостійність студента
Кіршо, С. М. Засоби покращення якості мовних знань студентів у нефілологічних ВНЗ / С. М. Кіршо, Г. В. Ковальчук. - С .94-100
Кл.слова: методика викладання української мови, мови спеціальності, українська мова за професійним спрямуванням
Кобзар, О. І. Шляхи підвищення мотиваціїпри навчанні англійської мови на немовних факультетах / О. І. Кобзар, Н. О. Лєшньова. - С .100-108
Кл.слова: пізнавальний інтерес, проблемне навчання, рольова гра
Ковальчук, А. О. Із досвіду викладання білінгвальних дисциплін майбутнім магістрам у провінційному ВНЗ / А. О. Ковальчук. - С .108-114
Кл.слова: білінгвальне навчання, фізика англійською мовою, методика побудови білінгвальних лекційних курсів
Куплевацька, Л. О. Методичний аспект навчального перекладу на заняттях РЯІ у багатонаціональних групах студентів-філологів / Л. О. Куплевацька. - С .115-122
Кл.слова: перекладні технології, навчальний зворотній переклад, перекладацька компетенція
Купрата, Н. Я. Українсько-російський суржик у професійній сфері / Н. Я. Купрата, Г. В. Ковальчук. - С .122-130
Кл.слова: мовна культура, професійне мовлення, негативний вплив суржику
Купрата, Н. Я. Інтернет-технології у дистанційному навчанні мови / Н. Я. Купрата, В. П. Ногай. - С .130-137
Кл.слова: інформаційні технології, навчання української мови, навчальний процес у вищих навчальних закладах
Лагута, Т. М. Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної / Т. М. Лагута, О. М. Вержанська. - С .137-146
Кл.слова: прийоми семантизації, лексична компетенція, російська мова як іноземна
Ляпичева, Е. Л. Об изучении иностранными студентами-биологами системных отношений в лексике в лингвокультурологическом аспекте (на материале названий животных) / Е. Л. Ляпичева, Л. Сувень. - С .146-155
Кл.слова: російська мова як іноземна, культурологічних підхід, семантичне поле
Маслюк, Л. П. Лінгвокультурологічний аспект у викладанні російської мови як іноземної / Л. П. Маслюк. - С .155-159
Кл.слова: рольові ігри, міжкультурна комунікація, лінгвокраїнознавчий підхід
Несін, Ю. М. Інноваційні педагогічні технології в системі післядипломної освіти Франції / Ю. М. Несін. - С .160-167
Кл.слова: полікультурне суспільство, підготовка вчителів, колективна робота
Панченко, В. В. Особливості тестової перевірки рівня сформованості вмінь аудіювання / В. В. Панченко. - С .167-173
Кл.слова: форма тестового завдання, основні рівні розуміння аудіотексту, засіб навчання іноземної мови
Панченко, Е. И. Особенности преподавания и контроля специальной языковой подготовки иностранных студентов нефилологического профиля на начальном этапе / Е. И. Панченко, Ю. С. Тарасенко, Л. Фейхун. - С .173-181
Кл.слова: мовна підготовка, спеціальна підготовка, професійна мотивація
Понікаровська, С. В. Вплив емоційного компоненту на ефективність навчання іноземної мови у немовних ВНЗ / С. В. Понікаровська. - С .181-187
Кл.слова: підвищення мотивації, емоційний фактор, підвищення якості навчання
Савченко, О. О. Розвиток іншомовної комунікативної компетентності студентів інженерно-технічного профілю / О. О. Савченко. - С .187-194
Кл.слова: компетентнісний підхід, комунікативні вміння, оптимізація процесу навчання іноземних мов
Саєнко, Н. С. Теоретичні засади концепції іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей / Н. С. Саєнко. - С .195-204
Кл.слова: стратегії навчання, особистісно-орієнтовне навчання, аксіологічний підхід
Самосенкова, Т. В. Осуществление межкультурного контакта: прагматический компонент / Т. В. Самосенкова. - С .204-210
Кл.слова: мовленнєве спілкування, мовленнєві форми, мовна особистість
Селіверстова, Л. І. Технологія навчання говоріння українською мовою іноземних студентів на початковому етапі / Л. І. Селіверстова. - С .210-218
Кл.слова: мовленнєва діяльність, структура говоріння, парадигматичні зв’язки
Скрипник, Н. С. Позанавчальна робота з іноземної мови як засіб формування професійної компетентності майбутніх інженерів / Н. С. Скрипник. - С .218-224
Кл.слова: компетентнісний підхід, організація діяльності студентів, організація позанавчальної діяльності
Старостенко, О. В. Формування іншомовної фонетичної компетенції студентів-філологів / О. В. Старостенко. - С .224-232
Кл.слова: фонетичні ігри, структура фонетичної компетенції, зміст фонетичної компетенції
Тростинська, О. М. Навчальний комплекс з української мови для іноземців / О. М. Тростинська [и др.]. - С .232-238
Інші автори: Ушакова Н. І., Бєй Л. Б., Петров І. В.
Кл.слова: комунікативна компетенція, іноземні учні, складові навчального комплексу
Цапко, Т. П. Проблеми лексичної інтерференції під час навчання російської мови як іноземної арабомовних студентів / Т. П. Цапко. - С .239-248
Кл.слова: порівняльна типологія, білінгвізм, міжмовна інтерференція
Чередніченко, Г. А. Розвиток міжкультурної комунікативної компетенції майбутніх економістів у процесі вивчення іноземних мов / Г. А. Чередніченко, Л. Ю. Шапран, Л. І. Куниця. - С .248-255
Кл.слова: міжкультурна компетенція, спеціалісти економічного профілю, міжкультурна комунікація
Чистякова, А. Б. Методичні засади навчання іноземних студентів письма у вищому навчальному закладі / А. Б. Чистякова. - С .255-266
Кл.слова: техніка письма, писемна мовленнєва діяльність, система вправ
Шкваріна, Т. М. Педагогічні закономірності підготовки вчителів до навчання іноземної мови дошкільників / Т. М. Шкваріна. - С .267-276
Кл.слова: система підготовки, вчителі іноземної мови, діти дошкільного віку
Шовковий, В. М. Відбір текстів давньогрецьких авторів для читання студентами-філологами / В. М. Шовковий. - С .277-285
Кл.слова: принципи відбору текстів, текстові категорії, спеціальність, класичні мови
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика викладання мов--Вища освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
мультимедійні засоби -- післядипломна освіта -- іноземні мови
Дод.точки доступу:
Петров, І. В.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

13.


    Гавриш, Н.
    Секрети методичної кухні, або Як підготувати педагога-майстра / Наталя Гавриш // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2015. - № 2. - С. 15-23.
УДК

Рубрики: Методична робота--дошкільні навчальні заклади--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- розповідання за серією сюжетних картин -- сюжетні картинки -- розповідання -- технології навчання -- майстер-клас -- педагогічна майстерність -- фахова майстерність -- підвищення -- педагог-майстер -- підготовка -- структура -- підготовчі вправи -- теоретичний матеріал -- літературні твори
Анотація: У статі представлено матеріали майстер-класу, спрямованого на оволодіння педагогами сучасною технологією навчання дітей розповідання за серією сюжетних картин на основі літературних творів.

Є примірники у відділах:
Ф2 (03.03.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

14.
37:001.32(477)Кирій
К 43


   
    Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів : бібліогр. дослідж. / матеріал підгот. Світлана Кирій // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL. - 2015. - № 1. - С. 206-214
УДК

Рубрики: Професіоналізм--Формування

Кл.слова (ненормовані):
євроінтеграційні процеси -- професійний розвиток особистості -- професійні якості
Анотація: Зазначено, що професійний розвиток особистості - це процес підготовки та адаптації людини до роботи за конкретною професією чи спеціальністю, що охоплює оволодіння особистістю потрібними теоретичними знаннями та практичними навичками, професійними якостями й соціальними нормами поведінки.
Дод.точки доступу:
Кирій, Світлана \упоряд.\

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

15.
74.00я43
П 24


    Чиханцова, Олена Анатоліївна.
    Формування психологічної готовності особистості до оволодіння іноземними мовами / О. А. Чиханцова // Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2014. - Вип. 2. - С. 111-117
ДРНТІ
ББК 74.00я43

Рубрики: Освіта--Іншомовне мовлення

Кл.слова (ненормовані):
учнівська модель -- іншомовне мовлення -- іноземна філологія -- професійне спрямування
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Чернуха, Надія Миколаївна \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

16.
159.953.5.004/Д 48-197310432

   
    Дистанційне навчання: психологічні засади : монографія / М. Л. Смульсон, Ю. І. Машбиць, М. І. Жалдак ; рецензент: Н. В. Чепелєва, В. В. Рибалка. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2012. - 240 с. - ISBN 978-966-189-128-8 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
пректування дистанційних навчальних середовищ -- розвивальний потенціал дистанційного навчання -- експериментальні дослідження -- психологічна комфортність
Анотація: У монографії викладено концепцію проектування ефективних розвивальних середовищ дистанційного навчання в умовах використання континууму сучасних телекомунікаційних технологій. Упровадження монограії сприятиме вдосконаленню системи дистанційного навчання в Україні, а також процесу оволодіння психологічними компетенціями успішності у дистанційному форматі, оновленню змісту психологічних дисциплін у вищих навчальних закладах. Для науковців у галузі педагогічної психології, психолого-педагогічних проблем дистанційного навчання та його програмного забезпечення, освітян, програмістів, практичних працівників, інших фахівців, які цікавляться психолого-педагогічними проблемами віртуального освітнього простору.
Дод.точки доступу:
Смульсон, М.Л.
Машбиць, Ю. І.
Жалдак, М.І.
Чепелєва, Н. В. \рецензент.\
Рибалка, В. В. \рецензент.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

17.
811.111’36(075.8)
С 38


    Сінельник, І. П.
    Test your vocabulary and grammar = Перевір знання з лексики та граматики : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / І. П. Сінельник ; рецензент: А. К. Карпусь, Д. В. Ольшанський. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка., 2012. - 96 p. - 10.00 грн., 9.59 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Англійська мова--Граматика--Лексика--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
граматичні явища -- часи в англійській мові -- лексика англійської мови
Анотація: Навчальний посібник має на меті перевірку лексико-граматичної компетенції студентів, яку вони набувають у процесі оволодіння англійською мовою впродовж здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр".
Дод.точки доступу:
Карпусь, А. К. \рецензент.\
Ольшанський, Д. В. \рецензент.\


Примірників всього: 31
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (29),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (29),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

18.
   74.268
   П 69


   
    Практикум з методики викладання англійської мови у середніх навчальних закладах : посібник / кол. авторів під керів. С. Ю. Ніколаєвої, Г. С. Бадаянц. - Київ : Ленвіт, 2001. - 296 с. - ISBN 966-7043-39-8 : 12.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74.268.1Англя73

Рубрики: Практикум--методика викладання іноземних мов--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- оволодіння -- тема -- самостійне опрацювання -- залік -- контрольна робота -- учитель -- професійна компетенція -- екзамен -- захист курсової -- дипломна -- іспит -- граматика
Дод.точки доступу:
Ніколаєва, С. Ю.
Бадаянц, Г. С.
Онищенко, К. І. \ред.\


Примірників всього: 46
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (45),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (45),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

19.
Шифр: І368505/2016/2
   Журнал

Іноземні мови [Текст] : науково-методичний журнал/ Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 1995 - . - Виходит раз на два місяця
2016р. № 2
Зміст:
Ніколаєва, С. Ю. Міжкультурна іншомовна освіта в Україні: ключові проблеми / С. Ю. Ніколаєва. - С.3-9. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземна мова, методична підготовка, міжкультурна іншомовна освіта
Бігич, Оксана Борисівна. Тio Spanish - віртуальний учитель / викладач іспанської мови / О. Б. Бігич. - С.10-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іспанська мова, Тio Spanish, школярі
Шевелько, К. О. Теоретичні передумови навчання гетеровалентних видів перекладу учнів старших класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови / К. О. Шевелько. - С.14-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: анотаційний переклад, реферативний переклад, мета навчання
Шумський, О. Л. Веб-квест проект як засіб активізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі навчання іноземної мови / О. Л. Шумський. - С.21-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційні технології, активні методи навчання, веб-квест технології
Тишко, Н. М. Зміст диференційованого навчання англомовного читання майбутніх інженерів / Н. М. Тишко. - С.27-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диференційоване навчання, зміст навчання, навички
Чухно, О. А. Психолінгвістичні особливості оволодіння майбутніми вчителями англійської мови інтерлінгвальною вимовою в умовах субординативного мультилінгвізму / О. А. Чухно. - С.34-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: субординативний мультилінгвізм, інтерлінгвальна фонетична система, мовне перенесення
Мартиненко, О. Є. Критерії відбору аудіотекстів для навчання майбутніх перекладачів англомовного аудіювання в умовах заочної форми навчання / О. Є. Мартиненко. - С.40-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні перекладачі, аудіотекст, заочна форма навчання
Бесклінська, О. П. Використання технологій статистичних обчислень у гуманітарних дослідженнях / О. П. Бесклінська. - С.48-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: статистичні методи, пакет Mikrosoft Exce, пакет Statistika
Педагогічна Конституція Європи. - С.54-57
Кл.слова: педагогічна освіта у Європейському просторі, основні компетенції європейського вчителя, основні педагогічні стратегії
Pedagogical Constitution of Europe. - С.58-60
Кл.слова: ціннісна платформа педагогічної освіти, зміст педагогічної освіти, філософсько-методичні принципи педагогічної освіти
Competences for democratic culture. - С.61-62
Кл.слова: культура демократії, компетентність, критичне мислення
European Centre for Modern Languages of the Council of Europe: publications 2011-2014 : Продовження. - С.63-64
Кл.слова: видання 2011-2014 рр., сучасні мови, мовознавство
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: П131260/2016/21/22
   Газета

Психолог [Текст] : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Шкільний світ, 2002 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 21/22
Зміст:
Ларіонова, О. Як підвищити мотивацію учнів до навчання : Цикл тренінгових занять для підлітків / О. Ларіонова, О. Шейко. - С.4-22
Біркова, І. Профілактика емоційного вигорання в педагогів : Психолого-педагогічний тренінг / І. Біркова. - С.23-26
Біркова, І. Оволодіння навичками саморегуляції. Опанування агресивних проявів у поведінці : Заняття з елементами тренінгу / І. Біркова. - С.27-29
Литвинець, Г. Я прямую до майстерності : Заняття з елементами тренінгу / Г. Литвинець. - С.30-36
Яцюк, М. Використання кольорового тесту ставлень : У психологічному супроводі педагогічного колективу / М. Яцюк. - С.37-39
Долгополова, О. Діти, переселені із зони АТО : Психологічна підтримка / О. Долгополова, Н. Скібіцька. - С.40-46
Гурлєва, Т. Притчі в роботі психолога / Т. Гурлєва. - С.47-53
Пушкаренко, С. Від компетентного вчителя до успішного учня : Тренінгові заняття для педагогів / С. Пушкаренко, О. Слободян. - С.1-88 (вкладка)
Є примірники у відділах:
Ф2 (18.11.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-82 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)