Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=організованість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Панова, Наталія
    Прощавай, Зимонько! : фізкультурне свято для старших дошкільнят та їхніх батьків / Наталія Панова, Катерина Жиляєва, Світлана Кобець // Дошкільне виховання. - 2015. - № 2. - С. 31-33 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Фізичне виховання

   Педагогіка--Дошкільне виховання--Гра


Анотація: Представлено варіант організації фізкультурного свята для старших дошкільнят, мета якого - розвивати у дітей спритність, швидкість, витривалість; виховувати наполегливість, організованість, товариськість та взаємодопомогу; формувати у дітей інтерес до занять фізичними вправами шляхом використання вправ з предметами, елементів спортивних ігор, змагань, створення незвичних умов; закріплювати практичні вміння запобігання травматизму під час виконання фізичних вправ.
Дод.точки доступу:
Жиляєва, Катерина
Кобець, Світлана


Є примірники у відділах:
Ф2 (12.03.2015р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

2.
373.2.016:511-028.31](477)
Т 35


    Терещенко, І.
    Що відлічує годинник? : темат. заняття для ст. дошкільнят / Ірина Терещенко // Палітра педагога : всеукр. вид. для педагогів та батьків. - 2015. - № 2. - С. 26–28. . - ISSN 1680-449X
УДК

Рубрики: Методика навчання в дошкільних навчальних закладах--математика--Україна

Кл.слова (ненормовані):
математика -- методика навчання -- час -- годинник -- пісочний годинник -- аналітичне мислення -- логічне мислення -- бережливе ставлення -- зосередженість -- організованість -- часові еталони -- година -- хвилина -- секунда -- циферблат -- часові інтервали -- визначення -- старші дошкільники -- старший дошкільний вік -- тематичні заняття
Анотація: Конспект заняття.

Є примірники у відділах:
Ф2 (03.03.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

3.


    Терещенко, Ірина
    Електричні помічники : заняття для дітей старшої групи / Ірина Терещенко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 24-25 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Економічне виховання

   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять


Кл.слова (ненормовані):
дітям про електроприлади -- виховання ощадливості
Анотація: Подано розробку заняття для дітей старшої групи, мета якого - розширювати знання дітей про роботу електроприладів, їхню роль у житті людини; вчити свідомо заощаджувати електроенергію в повсякденні, дотримуватися правил безпечного користування електроприладами; розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення, мовлення, зосередженість, організованість; виховувати самостійність, відповідальність.

Є примірники у відділах:
Ф3 (08.11.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (11.11.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

4.


    Обадіна, Світлана
    День народження для всіх : заняття-свято для дітей старшої групи / Світлана Обадіна // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
інтегрована освіта -- відзначення дня народження -- культура поведінки -- заняття-свято -- етичне виховання
Анотація: Подано розробку нетрадиційного заняття для старших дошкільнят, мета якого - поглиблювати знання дітей про правила відзначення дня народження та культуру поведінки під час свята; закріплювати вміння класифікувати об'єкти, лічити в межах 5, порівнювати групи предметів; продовжувати вчити складати прості речення; створювати позитивну атмосферу; розвивати мовлення, пам'ять, мислення, увагу, дрібну моторику, мовленнєве дихання; виховувати охайність, організованість, взаємоповагу, товариськість.

Є примірники у відділах:
Ф3 (22.11.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (18.11.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Дубров, Б. И.
    Синергетические аспекты моделируемых технологий [Текст] / Б. И. Дубров // Кибернетика и системный анализ : міжнародний науково-теоретичний журнал. - 2018. - № 6. - С. 11-17. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0023-1274

Кл.слова (ненормовані):
синергетика -- організованість -- самоорганізація -- технологія -- тепломасообмінний апарат

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (ГП ЧЗ) зайнятий


Знайти схожі

6.


    Гулько, О.
    Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей майбутніх педагогів [Електронний ресурс] / О. Гулько. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 51-59, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вчитель-лідер -- лідерські якості -- студентське самоврядування -- педагогічний працівник
Анотація: У статті теоретично обґрунтовано вплив участі в студентському самоврядуванні на розвиток лідерських якостей майбутніх педагогічних працівників. Визначено комплекс лідерських якостей сучасного вчителя, що формується в здобувачів вищої освіти під час навчання у закладі вищої освіти, а саме: ініціативність, організованість, комунікативність, відповідальність, креативність, критичність, дослідницькі якості, емоційний інтелект, соціальна активність, стратегічне бачення, уміння працювати в команді, соціальна адаптивність, здатність вести за собою, толерантність, готовність прийти на допомогу, чесність і надійність. Наведені якості допоможуть майбутньому педагогічному працівникові здійснювати власну професійну діяльність на високому рівні: сприятимуть розвитку вмінь швидко налагоджувати контакти, спрямовувати роботу класу, знаходити швидкі та нестандартні варіанти вирішення проблемних питань, відчувати та розуміти внутрішній світ оточуючих, ставити близькі та далекі життєві цілі й досягати їх, працювати в команді тощо. Зазначене свідчить, що випускник закладу вищої освіти має володіти повним набором лідерських якостей, які сприятимуть його успішній професійній діяльності та здійснюватимуть активний вплив на розвиток відповідних якостей у його учнів. Акцентовано студентське самоуправління як самоорганізована діяльність, яка розвиває лідерські якості студентів, навички працювати у команді та планувати й прогнозувати власну діяльність, креативність, критичне мислення. Запропоновано приклад реалізації рольової гри «День студентського самоврядування», апробованої нами в Барському гуманітарно-педагогічному коледжі імені Михайла Грушевського, як складової частини інтерактивної технології, спрямованої на розвиток лідерських якостей майбутніх педагогів у процесі залучення до діяльності органів студентського самоврядування.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)