Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=особистісні ресурси<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
74.00я43
П 24


    Резван, Оксана Олексіївна.
    Рефлексивна самооцінка особистих ресурсів студентів / О. О. Резван // Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2014. - Вип. 2. - С. 9-13
ДРНТІ
ББК 74.00я43

Рубрики: Освіта--Професійна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
особистісні ресурси -- професійна діяльність -- рефлексивна самооцінка
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Чернуха, Надія Миколаївна \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

2.


    Моргосліп, Дмитрій.
    Особливості психологічного супроводу з урахуванням особистісних ресурсів змагальної надійності танцювальних пар / Д. Моргосліп, О. Гринь // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 160-168. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
танцювальний спорт -- психологічна підготовка анкетування -- особистісні ресурси -- танцювальні пари
Анотація: Проблема підвищення результативності та надійності змагальної діяльності привертає все більшу увагу фахівців в області танцювального спорту. Психологічне забезпечення та супровід є однією з важливих актуальних проблем вдосконалення системи підготовки спортсменів та знаходиться на одному рівні з необхідністю розвитку рухових якостей, техніко-тактичною підготовкою, медико-біологічним забезпеченням. Мета дослідження – визначити основні напрямки ефективного психологічного супроводу танцювальних пар з урахуванням їх особистісних ресурсів надійності змагальної діяльності. Матеріал і методи дослідження. Проведено анкетування фахівців, що спеціалізуються в підготовці спортсменів у танцювальному спорті. Для проведення анкетування використовувалися Google Forms. Загальна кількість фахівців, які прийняли участь в опитуванні склала 22 особи. Більшість фахівців мають стаж спортивної або тренерської діяльності більше 5 років (59,1 %). Значна кількість фахівців (63,6%) вважають, що психологічна підготовка займає важливу роль, так як вона забезпечує досягнення надійності (стабільності) і значимого результату. Більше 40% опитаних вважають, що доцільно планувати психологічну підготовку на пів року або декілька місяців та значна частка фахівців (31,8%) вважає, що треба планувати психологічний супровід протягом виключно змагального періоду. Основними напрямками на що має бути спрямована робота в рамках психологічної підготовки під час спортивного сезону у спортивних танцях є: формування позитивного соціальнопсихологічного клімату та розвиток стресостійкості. Значна кількість опитаних фахівців (63,6%) вважають, що робота з психологічної підтримки повинна бути спрямована на саморегуляцію і згуртованість. Результати отримані в дослідженні вказують на те, що психологічна підготовка займає суттєву роль, так як вона забезпечує досягнення надійності змагальної діяльності і покращення результатів спортсменів. Основними напрямками на що має бути спрямована робота в рамках психологічного супроводу підготовки під час спортивного сезону у спортивних танцях є формування позитивного соціально-психологічного клімату між партнерами танцювальної пари, розвиток стресостійкості до невдач та інших негативних факторів які виникають на тренуваннях і змаганнях. Доцільним є використання таких методик у супроводі психологічної підготовки спортсменів як «моделювання змагальних ситуацій» (68,2%) та «психодіагностика та психорегуляція станів спортсменів» (50,0%).
Дод.точки доступу:
Гринь, Олександр


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)