Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=парціальні програми<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
373.212.14(477)
Ч-63


   
    Чинні парціальні програми на 2017/2018 навчальний рік // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 9. - С. [14–15]. - Витяг із листа М-ва освіти і науки України "Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році" від 17.08.2017 № 1/11-8268.
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--навчальні програми--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- навчальні програми -- парціальні програми
Анотація: Перелік програм.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Kovalenko, O.
    Providing early childhood education with programs: ukrainian and european experience [Електронний ресурс] / O. Kovalenko, O. Litichenko. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 221-235, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вибір програм -- державні стандарти дошкільної освіти -- дошкільна освіта -- комплексні програми -- парціальні програми -- освітні програми дітей дошкільного віку
Анотація: У статті представлені результати теоретичного опрацювання нормативних документів дошкільної освіти України та країн Європейського Союзу, вивчено думку авторитетних учених з питання програмного забезпечення дошкільної освіти України. Закцентувано увагу на тому, що якісний розвиток дітей дошкільного віку залежить від можливості педагогів забезпечити індивідуальний розвиток кожної дитини, тому питання створення якісної програми освіти особливо актуальне. На основі аналізу дискусійних питань пов’язаних з програмним забезпеченням закладів дошкільної освіти, здійснено емпіричне дослідження обізнаності педагогівпрактиків дошкільних закладів з різноманітністю освітніх програм для дошкільних закладів в Україні, правом їх вибору та створення власних. Розглянуто досвід Болгарії, Литви, Велико Британії, Швейцарії. Результати аналізу державних стандартів та програм дошкільної освіти показують, що існують спільні погляди на виховання дітей дошкільного віку в європейській освіті. У цій статті автори доводять важливість і необхідність можливості для вчителів створювати власні програми для розвитку дітей дошкільного віку
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Litichenko, O.
Літіченко Олена
Коваленко Олена


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)