Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=педагогічна модель<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
74.58(4Укр)я43/Д 70-901646188
   37.01:001.891
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали VI щорічної Всеукраінської наук.-практ. конференції 21 квітня 2016 р. м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - 156 с. - 28.35 грн.
    Зміст:
Браткова, О. І. Використання кейс-методу у вищій школі як засіб формування професійно-значущих особистісних якостей студентів / О. І. Браткова. - С .3-8. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кейс-метод, ситуаційне навчання, педагогічна модель
Волківська, Д. А. Суб’єктний підхід до структури університетського середовища / Д. А. Волківська. - С .9-15
Кл.слова: суб’єктний підхід, середовище, університет
Дудар, Ольга Володимирівна. Актуальність і перстективи музейної педагогіки / О. В. Дудар. - С .16-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музейна педагогіка, музей, освіта
Закраєвська, О. Ю. Особливості підготовки вчителів початкової школи - не проект, а реалії часу / О. Ю. Закраєвська. - С .25-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: початкова школа, майбутній учитель, підготовка вчителів
Карпенко, Анастасія Сергіївна. Ік-технології як атрибути професійної діяльності організаційно-навчальних підрозділів ВНЗ / А. С. Карпенко. - С .31-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: система, інформація, сервіси
Кипиченко, Наталія Сергіївна. Формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи: реалії та перспективи / Н. С. Кипиченко. - С .37-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетентність, майбутні вчителі початкової школи, формування комунікативної компетентності
Костюк, С. С. Проблеми розвитку компетентностей міжкультурної комунікації під час навчання української мови в іншомовній аудиторії / С. С. Костюк. - С .43-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: міжкультурна компетентність, іноземні студенти, міжкультурна комунікація
Мельніченко, Тетяна Василівна. Особливості фахової підготовки здобувачів вищої освіти зі спеціальності "Корекційна освіта (логопедія)" на основі практичної діяльності (з досвіду роботи дитячого логопедичного центру "Логотренажер") / Т. В. Мельніченко, К. О. Кібальна, О. В. Мороз. - С .49-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фахова підготовка, компетентності, Київський університет імені Бориса Грінченка
Олійник, А. М. Інтегроване навчання старшокласників у контексті вивчення морфології української мови / А. М. Олійник. - С .55-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтегроване навчання, міжпредметні зв'язки, інтегрований урок
Руднік, Юлія Вікторівна. Програмно-методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С .62-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, навчання іноземних мов, форма навчання
Соболь, Н. В. Щоденник художніх вражень як метод формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики / Н. В. Соболь. - С .72-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-творча толерантність, майбутній вчитель музики, інноваційні методи навчання
Агіляр, Туклер В. В. Ініціативність дитини дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема сучасності / Туклер В. В. Агіляр. - С .77-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти дошкільного віку, ініціативність, гра
Кумар, Б. Актуальність вивчення психології виховання в індійській сім’ї / Б. Кумар. - С .85-89. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: крос-культурні дослідження, порівняльна психологія, психологія сім'ї
Лимар, Т. О. Страх професійної дереалізації у студентів-психологів / Т. О. Лимар, Т. В. Циганчук. - С .90-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: страх, самовизначення, професія
Плісова, П. І. Український варіант європейської ідентичності та інтеграційний досвід Чеської республіки / П. І. Плісова. - С .97-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: євроінтеграція, європейська свідомість, національна самосвідомість
Помазова, О. В. Исследование самооценки подростков с разным уровнем субъективного ощущения одиночества / О. В. Помазова. - С .103-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самооцінка, самотність, підлітковий вік
Попова, А. О. Соціальна робота в місцевих громадах в Сполучених Штатах Америки: методи та моделі / А. О. Попова. - С .113-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна робота, громада, методи соціальної роботи
Рафіков, О. Р. Переконання як передумова виникнення соціального оптимізму / О. Р. Рафіков. - С .122-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оптимізм, переконання, атрибутивна теорія
Сало, Ганна Вікторівна. Релігійно-філософський дискурс українських філософів західної діаспори: історіографічний аспект / Г. В. Сало. - С .128-132. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: релігія, філософія, історіографія
Срібняк, Ігор Володимирович. Табір полонених вояків царської армії в Кніттельфельді (Австро-Угорщина) в кінці 1914- першій половині 1915 pp.: виокремлення українців та їх самоорганізація / І. В. Срібняк. - С .133-142. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Кніттельфельд, табір, полонені
Шпильова, І . С. Напрямки формування толерантності підлітків в поліетнічному середовищі / І . С. Шпильова. - С .143-152. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: толерантність, інтолерантність, етнічна ідентичність
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Конференції

   Молоді науковці--Конференції


   Професійна освіта


   Історія освіти


   Філологія


   Педагогіка--соціальна


   Психологія соціальна


Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- музейна педагогіка -- соціальна робота -- психологія виховання -- інтегроване навчання -- толерантність підлітків
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Віннікова, Наталя Миколаївна \редактор.\
Кузьменко, Ольга Миколаївна \редактор.\
Дудар, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1,
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

2.
37.015.311:7
К 21


    Кардашов, Володимир.
    Художньо-творчий розвиток особистості: теоретичний та методичний виміри [Текст] / Володимир Кардашов. - 3-тє видання, доповнене. - Мелітополь : ТОВ Видавничий будинок ММД, 2011. - 288 с. - ISBN 978-966-197-095-2 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Розвиток особистості--Художньо-творчий розвиток--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний процес -- сприймання мистецтва -- педагогічна модель -- обдарованість -- адаптація -- творча уява

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.
74.58я031
Т 76


    Троценко, Ольга Ярославівна.
    Педагогічне моделювання професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови початкової школи : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Троценко Ольга Ярославівна; наук. кер. Мартиненко Світлана Миколаївна ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 307. арк.
на правах рукопису
ДРНТІ
ББК 74.58я031

Рубрики: Професійна освіта--Теорія та методика--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
педагогічне моделювання -- технологія педагогічного моделювання -- педагогічна модель
Анотація: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук з теорії та методики професійної освіти.
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : Україна, 04053, м.Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б (1)

Знайти схожі

4.


    Біляковська, О.
    Педагогічна модель модульного оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів: досвід України [Електронний ресурс] / О. Біляковська, Н. Мосьпан, К. Біницька. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 7-18, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
модульне оцінювання -- навчальні досягнення -- педагогічна модель -- старші класи -- учні
Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи до оцінювання в закладах освіти на основі аналізу різних оціночних шкал (діапазон від трьох до ста балів). У процесі диференціації основних принципів, функцій, критеріїв оцінювання встановлено, що для українських шкіл характерні такі види оцінювання: попереднє, потокове, тематичне, підсумкове. Охарактеризовані особливості функціонування модульної технології навчання в умовах 12-бальної системи оцінювання, визначені вимоги, умови, принципи та елементи організації модульного навчання. Науково обґрунтовані дидактичні можливості даної технології в процесі формування нових підходів до оцінювання навчальних досягнень школярів, доведені її переваги в порівнянні з традиційною системою навчання. Запропоновано три моделі контрольно-оцінних систем для середньої школи, що передбачають математичний, гуманітарний і загальноосвітній напрямки. В результаті експериментального дослідження виділено основні елементи контрольно-оцінної діяльності: навчальні параметри, структура компонентів знань предмета, критерії, шкала оцінок, інтервальна шкала переходу до оцінок, форми підсумкового і локального контролю. Результати формуючого експерименту свідчать про те, що розроблені підходи до оцінювання навчальних досягнень старшокласників є більш ефективними в порівнянні з традиційними. Це простежується в більш високій успішності та мотивації до навчання, зокрема в процесі виконання самостійних (особливо домашніх) завдань. Результати підтверджують необхідність використання нових підходів до оцінювання навчальних досягнень школярів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Мосьпан, Н.
Біницька, К.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Pavlyshyna, N.
    Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine [Електронний ресурс] = Модель формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку в Україні / N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 176-188, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.176188. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
майбутні соціальні працівники -- компоненти готовності до професійної діяльності -- люди похилого віку -- педагогічна модель -- соціальне обслуговування
Анотація: У статті здійснено аналіз результатів педагогічного експерименту з впровадження моделі формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку. Модель передбачала виділення таких її складових, як: концептуально-цільова, змістовно технологічна і рефлексивно-діагностична. Концептуально-цільова складова виконує функцію наукового обгрунтування поставленої проблеми. Змістовно технологічна складова відображає зміст, функції, форми організації навчання, методи, засоби, етапи навчального процесу і педагогічні умови формування готовності майбутніх фахівців соціальної роботи до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку. Рефлексивно-діагностична складова включає в себе структурні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх фахівців соціальної роботи до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку. Результатом впровадження моделі виступає готовність майбутніх фахівців соціальної роботи до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку, структура якої визначається за допомогою виділення мотиваційного, когнітивного, операційного та особистісного компонентів. Критеріями сформованості цих компонентів є аксіологічний, пізнавальний, діяльнісний і рефлексивний критерії, кожен з яких має оптимальний, достатній і критичний рівні. Результати педагогічного експерименту свідчать про суттєві позитивні зміни рівнів сформованості готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в установах соціального обслуговування людей похилого віку у студентів експериментальної групи в порівнянні зі студентами контрольної групи. Зокрема в експериментальній групі кількість студентів з оптимальним рівнем сформованості готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в установах соціального обслуговування літніх людей збільшилася на 11,81%, а в контрольній групі  тільки на 6,08%.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Kovalchuk, O.
Ковальчук Оксана
Павлишина Наталія


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)