Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (3)Наукові періодичні видання Університету (33)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=платформи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 134
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
37.018:004
М 79


    Морзе, Наталія Вікторівна.
    Методика створення електронного навчального курсу (на базі платформи дистанційного навчання MOODLE) [Текст] : навчальний посібник / Н. В. Морзе, О. Г. Глазунова. - Київ : Аграр Медіа Груп, 2011. - 247 с. - ISBN 978-617-646-035-0 : 28.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дистанційне навчання--Методика навчання--Україна

   Інформаційні технології--Навчальні видання


Кл.слова (ненормовані):
дистанційні технології -- науково-змістова експертиза
Дод.точки доступу:
Глазунова, О. Г.


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.
378:004.775(083.13)
Н 35


   
    Національний портал забезпечення якості вищої освіти : інструкція для користувача / О. Л. Шевченко [та ін.]. - Львів, 2014. - 47 с. : іл.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Пошукові та інформацйні засоби--Керівництва, посібники

Кл.слова (ненормовані):
пошук інформації -- користувач -- реєстрація -- система цінностей -- рейтинги -- портал
Анотація: Ця інструкція є результатом діяльності консорціуму Темпус-проекту "Національна система забезпечення якості і взаємної довіри в системі вищої освіти (TRUST)". Вона призначена для користувачів Національного порталу забезпечення якості вищої освіти - сучасного інтернет-ресурсу, який виконуватиме роль платформи для відкритого розміщення та збереження інформації про освітні та наукові досягнення академічної спільноти України, що сприятиме створенню культури громадського контролі за якістю вищої освіти й впливу на якість вищої освіти та появі довіри суспільства до системи вищої освіти.
Дод.точки доступу:
Шевченко, Олена Леонідівна
Горобець, Юрій Миколайович
Шевченко, Олександр Юрійович
Сокол, Вадим Вікторович


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
378:005.6(083.13)
Ш 37


    Шевченко, Олександр Юрійович.
    Національний портал забезпечення якості вищої освіти : інструкція для розробників сторонніх систем щодо інтеграції їх з нац. порталом забезпечення якості вищої освіти / О. Ю. Шевченко, В. В. Сокол, О. Л. Шевченко. - Львів, 2014. - 31 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
онтологічний портал -- інтерфейс -- структура порталу -- рейтинг -- інформаційні системи -- техничне обслуговування -- якість освіти
Анотація: Ця інструкція є результатом діяльності консорціуму Темпус-проекту "Національна система забезпечення якості і взаємної довіри в системі вищої освіти (TRUST)". Вона призначена для розробників сторонніх систем щодо інтеграції їх з Національним порталом забезпечення якості вищої освіти - сучасним інтернет-ресурсом, який виконуватиме роль платформи для відкритого розміщення та збереження інформації про освітні та наукові досягнення академічної спільноти України, що сприятиме створенню культури громадського контролю і впливу на якість вищої освіти та появі довіри суспільства до системи вищої освіти.
Дод.точки доступу:
Сокол, Вадим Вікторович
Шевченко, Олена Леонідівна


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

4.
004
І 74


   
    Інформаційні технології - 2015 : збірник тез ІІ Української конференції молодих науковців, 28-29 травня 2015 року, м. Київ / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 203 с. - 49.35 грн.
    Зміст:
Баран, С. В. Розроблення віртуальної лабораторіїдля дистанційного навчання / С. В. Баран, Ю. М. Кучірка, А. Г. Винничук. - С .3-5. - Бібліогр. в кінці ст.
Белянін, А. В. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Google форма / А. В. Белянін, А. Р. Семеха, В. П. Глушенко. - С .6-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Білик, К. М. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на уроках іноземної мови / К. М. Білик. - С .8-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, О. А. Віртуальна практична робота при вивченні дисципліни "Математичний аналіз" / О. А. Білоус. - С .10-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Болдар, О. І. Microsoft office 365 та його використання у навчальному процесі / О. І. Болдар, Д. М. Бондаренко, О. С. Шевельова. - С .12-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна. Організазія МООС з використанням WIKI-технології / Л. О. Варченко-Троценко. - С .13-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Воронкін, О. С. Фасетна класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання студентів вищих навчальних закладів / О. С. Воронкін. - С .16-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладун, М. А. Сутність поняття "Електронні освітні ресурси" / М. А. Гладун. - С .19-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Блоги як засоби освітньої діяльності / О. М. Глушак. - С .21-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Гогерчак, Г. І. Дистанційний турнір як засіб підготовки до олімпіад з інформаційних технологій / Г. І. Гогерчак, В. О. Потієнко. - С .24-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Джанашвілі, Т. Й. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Microsoft onenote / Т. Й. Джанашвілі, Я. Ю. Ціломудра, В. О. Ліпач. - С .26-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Дзюба, О. М. Роботехніка як змагання інтелектів / О. М. Дзюба. - С .28-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Дорошенко, Т. А. Android-додаток Київського університету імені Бориса Грінченка / Т. А. Дорошенко. - С .30-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпенко, А. С. Використання хмарних технологій та сервісів Cooglee Apps в організації освітнього процесу ВНЗ / А. С. Карпенко. - С .33-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, В. В. Про використання Web-орієнтованих і мультимедійних технологій у роботі з молодшими школярами / В. В. Коваленко. - С .35-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальчук, О. А. Порівняльна характеристика та вибір платформи дистанційної освіти для розробки сайту з динамічним керуванням контенту / О. А. Ковальчук. - С .37-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучаковська, Г. А. Огляд шляхів використання соціальних мереж у навчальній діяльності студентів / Г. А. Кучаковська. - С .40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучеровська, В. О. Використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі: сучасність та перспективи / В. О. Кучеровська. - С .43-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Олексюк, Н. В. Підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів у роботі з молодшими школярами / Н. В. Олексюк. - С .46-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Онищенко, С. В. Застосування інформаційних технологій у навчально-виховному процесі майбутніх учителів технології / С. В. Онищенко. - С .48-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Павленко, С. В. Хмарний сервіс Smartsheet у навчальному процесі / С. В. Павленко, Б. О. Попсуйко, О. О. Кубов. - С .50-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Панченко, Ю. В. Застосування прикладних програм загального призначення у навчально-виховному процесі / Ю. В. Панченко. - С .52-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Плєвако, К. П. Способи практичної реалізації концепції Byod у загальноосвітніх закладах / К. П. Плєвако. - С .54-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Рижко-Семенюк, С. М. Комп’ютерно орієнтоване середовище для вивчення інформаційних дисциплін / С. М. Рижко-Семенюк. - С .56-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Саварин, П. В. Застосування інструментів Web 3.0 в освіті / П. В. Саварин. - С .59-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Савченко, О. С. Моніторинг та діагностування результатів навчальної діяльності з інформатики в умовах впровадження компетентнісного підходу / О. С. Савченко. - С .62-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Сичікова, Я. О. Впровадження курсу "Технологія реферативної роботи з використанням інтернет-ресурсів" для формування професійної компетентності майбутніх педагогів / Я. О. Сичікова. - С .64-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Сичікова, Я. О. Інформаційні теїнології на уроках технології - інновація в освіті / Я. О. Сичікова, С. С. Ковачов. - С .66-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Співак, С. М. Неформальне навчання як показник якісного саморозвитку та конкурентоспроможності / С. М. Співак. - С .68-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Стариков, С. М. Використання комп’ютерного вимірювання комплексу на лабораторних роботах з фізики / С. М. Стариков. - С .71-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Тютюнник, А. В. Поєднання навчальної платформи Moodle хмарних технологій в е-середовищі університету / А. В. Тютюнник. - С .72-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Федорів, Ю. В. Використання інформаційних технологій при розробці віртуальних лабораторних робіт для технічних дисциплін / Ю. В. Федорів, Н. М. Піндус, Т. З. Марчук. - С .75-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Халанчук, Т. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Microsoft onedrive / Т. Халанчук, М. Шевченко, М. Магурчак. - С .79-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Харук, А. О. Методика використання хмарної платформи Google apps education edition в освітньому процесі / А. О. Харук. - С .83-84
Хворостяний, О. Методика використання хмарних технологій у навчальному процесі / О. Хворостяний. - С .84--85
Шульженко, Д. С. Використання протоколу ААА в практиці регіонального центру оцінювання якості освіти / Д. С. Шульженко. - С .85-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Юрченко, А. О. Інтерактивні додатки у контексті формування ІК-компетентності / А. О. Юрченко. - С .87-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Яцишин, А. В. Використання віртуальних соціальних мереж у позашкільній роботі / А. В. Яцишин. - С .90-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Андрущак, І. Є. Технологія та м етодика прийняття оптимальних рішень у системі підтримки медичних досліджень / І. Є. Андрущак. - С .94-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Артемчук, В. В. Комп’ютерне 3D-моделювання при дослідженні міцності деталей автомобілів / В. В. Артемчук. - С .96-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Артемчук, В. О. Можливість використання GPS-орієнтованих сервісів при оптимізації мережі моніторингу стану атмосферного повітря / В. О. Артемчук. - С .99-101. - Бібліогр. в кінці ст.
Бабій, В. В. Застосування Solidworks simulation длястатистичного аналізу деталей автомобілів / В. В. Бабій, О. Ю. Рудик. - С .102-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондарчук, В. Ю. Дослідження напружено-деформованого стану деталей з використанням Solidworks Simulation / В. Ю. Бондарчук, О. Ю. Рудик. - С .104-106. - Бібліогр. в кінці ст.
ГлобаТ. Використання хмарного сервісу Onedrive в роботі журналіста / ГлобаТ., Б. Опанасенко, О. Безвершнюк. - С .107-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбатовський, Д. В. Модернізація надійності виводу цифрової інформації на семисегментних світлоліодних індикаторах / Д. В. Горбатовський. - С .108-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Лазарович, І. М. Автоматизована система повірки промислових лічильників газу / І. М. Лазарович, Т. Б. Голик. - С .112-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Литвиненко, К. Використання он-лайн-редактора Web Camera 360 у роботі журналіста / К. Литвиненко, Д. М. Бодненко, Я. Куліш. - С .114-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Маковецька, С. В. Методи візуалізації даних у системі підтримки прийняття рішення / С. В. Маковецька. - С .117-119. - Бібліогр. в кінці ст.
Мальцева, О. А. Шляхи використання хмарного сервісу Onedrive від Microsoft упрофесійній діяльності бібліотекарів / О. А. Мальцева, О. О. Ткачук, Х. С. Стародуб. - С .119-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Малюта, С. В. Програмування населення рисунка для зондової механічної нанолітографії / С. В. Малюта. - С .121-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Мозохіна, Є. В. Використання Google Scholar в науці / Є. В. Мозохіна, О. А. Дем’яненко, А. С. Ткаченко. - С .124-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Мукосій, І. Використання хмарного сервісу Skype в роботі журналіста / І. Мукосій, В. Батенко, Л. Луцюк. - С .125-126
Поліщук, О. А. Використання середовища Matlab длярозробки систем управління компенсаційними симетрувальними установками в електричних мережах / О. А. Поліщук. - С .126-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Попов, О. О. Розробка параметричної моделі модуля експертних оцінок інформаційно-аналітичної системи екологічного моніторингу АЕС України / О. О. Попов. - С .129-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Редько, Н. С. Аналіз стабільності системи підтримки прийняття рішення з вибору професії на основі нечіткої логіки / Н. С. Редько. - С .131-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Сабліна, М. А. Місце і роль корпоративного порталу в ефективному управлінні організацією / М. А. Сабліна. - С .134-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Сабліна, М. А. Розробка корпоративного інформаційного порталу для організації роботи підприємства / М. А. Сабліна. - С .137-139. - Бібліогр. в кінці ст.
Семенюк, В. М. Формування розрахункової моделі Solidworks simulation для деталей автомобілів / В. М. Семенюк. - С .139-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Сєдих, О. Л. Використання можливостей математичного пакета Mathcad при рішенні рецептурних задач / О. Л. Сєдих. - С .141-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Сєдих, О. Рішення транспортної задачі на графах засобами MS Excel / О. Сєдих, А. Овчарук. - С .145-147. - Бібліогр. в кінці ст.
Степура, І. С. Розробка веб-сервісу інформування учасників наукових конференцій / І. С. Степура. - С .148-150. - Бібліогр. в кінці ст.
Шелуденко, А. С. Використання Maple та 3DS-MAX при дослідженні стійкості диференціальних рівнянь зі змінними коефіцієнтами / А. С. Шелуденко, З. Ю. Філєр. - С .150-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Барков, И. Создание программы управления роботом на языке NXC для платформы NXT / И. Барков. - С .154-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Богданов, А. Современные инструменты создания мобильных сетей / А. Богданов, Р. Кудинов. - С .156-157
Болбот, Б. Створення Youtube-каналу відеоконтенту / Б. Болбот. - С .157-159. - Бібліогр. в кінці ст.
Голуб, О. Використання віртуальних машин як крос-платформного засобу / О. Голуб, Н. Мегедь. - С .159-161. - Бібліогр. в кінці ст.
Захарчук, І. Хмарний сервіс 4SYNC / І. Захарчук, В. Непомняща, В. Савчук. - С .162-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпусь, Т. Використання хмарного редактора зображень PICMONKEY / Т. Карпусь, К. Карачов, М. Косянчук. - С .164-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, А. Хмарний сервіс Onedrive / А. Коваленко, Є. Бочарова, Д. Добринець. - С .166-167
Коваленко, Б. Використання Onedrive в сучасному інформаційному просторі / Б. Коваленко, К. Здоренко, М. Мудрак. - С .167-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Козленко, М. Програмне забезпечення моніторингу комп’ютерних мереж / М. Козленко, Н. Бойчук. - С .169-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Котул, Є. Створення універсальної системи веб-авторизації в локальній мережі та інтернеті / Є. Котул. - С .171-173. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузьменко, О. Огляд сучасних технологій 3D-друку / О. Кузьменко. - С .173-175
Куліковська, О. Використання пакета BASS для опрацювання аудіофайлів / О. Куліковська. - С .175-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Кутишев, Д. Використання хмарного сервісу "Мега" / Д. Кутишев, А. Гончарук, Д. Ситнік. - С .177-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Марченко, О. Аналіз концепції архітектури системи Cloud Monitoring у рішеннях Microsoft Azure / О. Марченко. - С .179-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Назаренко, Н. Можливості математичного пакета Mathcad / Н. Назаренко. - С .181-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Польовик, П. Хмарний сервіс Google Sites / П. Польовик, О. Варченко, О. Уніченко. - С .184-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Ситник, І. Використання хмарного відеоредактора Wevideo / І. Ситник, В. Ковальов, Д. Івасенко. - С .185-186. - Бібліогр. в кінці ст.
Старицька, Є. Віртуальна дошка Padlet / Є. Старицька, М. Бабій, Д. Бодненко. - С .187-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Яскевич, В. О. Використання мультиядерних мікропроцесів у пристроях цифрової обробки сигналів / В. О. Яскевич. - С .190-191. - Бібліогр. в кінці ст.
Яцик, Р. Інструменти соціальної мережі "Твіттер" / Р. Яцик, М. Бобженко, О. Мещеряков. - С .193-195. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Тези--Збірники

   Освіта


Кл.слова (ненормовані):
віртуальна лабораторія -- мультиядерні -- відеоредактор -- технології -- теорія
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

5.
022
Н 34


   
    Науково-організаційні засади проектування мережі електронних бібліотек установ НАПН України : колективна монографія / О. М. Спірін [та ін.] ; ред.: О. М. Спірін, В. Ю. Биков ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти. - Київ : Атіка, 2014. - 184 с. - ISBN 978-966-326-490-5 : 47.30 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Бібліотечна справа--Електронна бібліотека--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
програмні платформи -- компетентність -- мережі -- аналіз -- моніторинг
Дод.точки доступу:
Спірін, О. М.
Іванова, С. М.
Яцишин, А. В.
Савченко, З. В.
Спірін, О. М. \ред.\
Биков, В. Ю. \ред.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

6.
Шифр: В890024/2015/5
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2015р. N 5
Зміст:
Булах, Тетяна. Електронний мерчандайзинг: сутнісні характеристики, специфіка застосування в інтернет-книгарнях / Т. Булах. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: просування товару, книжковий інтернет-магазин, структура сайта
Радзієвський, В. Ні кроку назад, завжди вперед : [рецензія] / В. Радзієвський. - С.7
Кл.слова: Київський національний університет культури і мистецтва, бібліотека, ювілей
Приліпко, Тетяна. Легендарний снайпер Людмила Павличенко: електронний ресурс Національної історичної бібліотеки України / Тетяна Приліпко. - С.8-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: Національна Історична бібліотека України, бібліографічний електронний ресурс, Павличенко Людмила
XI Київська міжнародна книжкова виставка : Інформація. - С.9
Кл.слова: Міжнародна книжкова виставка, Київ, 2015 р., книговидання, книгорозповсюдження
Кухаренко, Анжеліка. Гуманістична стратегія розвитку комунікаційної діяльності бібліотек ВНЗ / А. Кухаренко. - С.10-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гуманістичні цінності, інформаційно-комунікаційний простір ВНЗ, комунікаційна діяльність
Грабар, Наталя. Професійне спілкування в комунікаційному просторі бібліотеки / Н. Грабар. - С.12-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліотека, професійне спілкування, комунікації
Лямець, Артем. Особливості формування фондів депозитарних бібліотек ООН / А. Лямець, І. Лавриненко. - С.15-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ООН, UNDL, депозитарні бібліотеки ООН
Семесько, Валентина. Платні послуги бібліотек: правовий аспект та зарубіжний досвід / В. Семесько. - С.19-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: правовий аналіз платних послуг, платні послуги бібліотек, залучення додаткових коштів
Соколов, Віктор. Створення, організація та функціонування бібліотек-музеїв: проблеми і досягнення / В. Соколов. - С.21-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліотека-музей, музеєфікація бібліотек, музейна діяльність бібліотек
Асєєв, Георгій. Інформетрія або інфометрія? / Г. Асєєв. - С.26-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформетрія, інфометрія, бібліометрія
Перунін, Володимир. Державність Київської Русі: тисячолітньо "непомічений" подвиг Княгині Ольги - рік 947 / В. Перунін. - С.29-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: княгиня Ольга, державність, місцева влада
Лазарович, Микола Васильович. Видавничі проекти Українських січових стрільців під час Першої світової війни / М. В. Лазарович. - С.32-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: легіон УСС, видавнича діяльність, публікації
Відданий книзі. - С.36-37
Кл.слова: Сенченко Микола, ювілей, бібліотечна справа
Постельжук, Олена. Огляд як вид інформаційно-аналітичних продуктів обласних універсальних наукових бібліотек / О. Постельжук. - С.38-41
Кл.слова: інформаційно-аналітична діяльність бібліотек, огляд, обласна універсальна наукова бібліотека
Матвієнко, Оксана. Предметне поле досліджень у науковій галузі "соціальні комунікації": за матеріалами профільних конференцій / О. Матвієнко, М. Цивін. - С.41-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальні комунікації, матеріали конференцій, предметне поле досліджень
Ситник, Олексій. Становлення новинних порталів як новітньої платформи українського медіапростору / О. Ситник. - С.45-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: портал, мережі медіа, термінологія
Косачова, Ольга. Основні тенденції становлення бібліотечної журналістики в Україні / О. Косачова. - С.48-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліотечна журналістика, бібліотечна періодика, бібліотечні блоги
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (07.07.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: Н057263/2015/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2015р. Вип. 4
Зміст:
Прошкін, Володимир Вадимович. Педагогічна система як предмет наукового дослідження / В. В. Прошкін. - С.7-12. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукове дослідження, педагогічна система, системний підхід
Братко, Марія Василівна. Середовищний підхід у вищій освіті: методологічний аспект / М. В. Братко. - С.13-18. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підхід, методологія, освітнє середовище
Кульбашна, Ярослава Аркадіївна. Сучасні орієнтири розвитку стоматологічної освіти в Україні / Я. А. Кульбашна. - С.18-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища освіта, медична освіта, фахівці із стоматології
Грищук, Юлія Володимирівна. До проблеми визначення світових пріоритетів розвитку вищої освіти / Ю. В. Грищук. - С.22-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: доступність вищої освіти, ефективність вищої освіти, якість вищої освіти
Завгородня, Євгенія Євгенівна. До проблеми розвитку творчого потенціалу особистості / Є. Є. Завгородня. - С.25-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: свобода, потенціал, творчість
Чернуха, Надія Миколаївна. Діагностика рівнів сформованості професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів / Н. М. Чернуха, Т. О. Саврасова-В’юн. - С.29-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діяльнісно-вольовий компонент, емоційно-оцінний компонент, когнітивно-орієнтаційний компонент
Полякова, Ганна Анатоліївна. Формування системи моніторингу та самооцінки якості результатів навчання студентів у вищому навчальному закладі / Г. А. Полякова, С. А. Ачкасова. - С.34-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: якість навчання, результати навчання, самооцінка
Матвієнко, Ольга Василівна. Інформатизація шкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз / О. В. Матвієнко, З. О. Поляничко. - С.40-45. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІКТ - компетентність вчителів, інформатизація шкільної освіти, засоби ІКТ
Загородня, Алла Анатоліївна. Дослідження професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах республіки Польщі та України: концептуальні засади / А. А. Загородня. - С.46-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна освіта, концепція дослідження, порівняльна педагогіка
Лисенко, Олександра Юріївна. Післядипломна освіта лікарів: досвід Великої Британії / О. Ю Лисенко. - С.50-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Велика Британія, медичні школи, післядипломна освіта лікарів
Литвин, Лілія Володимирівна. Кваліфікаційні галузі у навчальних програмах федеральних земель для фахівців дошкільної освіти: досвід Федеративної Республіки Німеччини / Л. В. Литвин. - С.54-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: кваліфікація, кваліфікаційні галузі навчання, компетенції
Пономаренко, Наталя Григорівна. Експертна діяльність у вищій освіті Німеччини / Н. Г. Пономаренко. - С.60-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акредитація, акредитаційна агенція, експертиза
Горбенко, Галина Василівна. Практико-орієнтована навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв'язків з громадкістю / Г. В. Горбенко. - С.64-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: прикладний балакаврат, бакалавр з реклами, практико-орієнтоване навчання
Проценко, Олена Борисівна. Застосування акмелогічного тренінга у процесі професійної підготовки майбутнього викладача вищої школи / О. Б. Проценко. - С.69-73. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: саморозвиток, акмелогічний тренінг, викладач вищої школи
Біницька, Катерина Миколаївна. Використання активних методів навчання у процесі вивчення курсу "Порівняльна педагогіка" / К. М. Біницька. - С.74-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: активні методи навчання, навчання, студенти
Волкова, Наталія Іванівна. Використання інтерактивних технологій у процесі вивчення економічних дисциплін / Н. І. Волкова. - С.78-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивне навчання, інтерактивні технології, фахова підготовка
Кифенко, Анна Миколаївна. Українська духовна музика в професійній підготовці вчителів музичного мистецтва / А. М. Кифенко. - С.82-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: духовна хорова музика, особистість, репертуар
Білоус, Ольга Олегівна. Методологічні засади розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики / О. О. Білоус. - С.86-89. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний інтерес, майбутній вчитель музики, фахова підготовка
Іслам, Аліна Володимирівна. Екологічна культура майбутніх фахівців автотранспортного профілю: методи дослідження / А. В. Іслам. - С.90-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екологічна культура, емпіричні методи дослідження, спостереження
Борисенко, Валентина Володимирівна. Інформаційно-комунікаційні технології як спосіб удосконалення мовної підготовки студентів вищої школи / В. В. Борисенко, Н. В. Гагіна. - С.95-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні технології, інформаційна компетентність, комп'ютерні технології
Решетілова, Оксана Михайлівна. Методи навчання української професійної лексики майбутніх документознавців / О. М. Решетілова. - С.99-. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивні методи навчання, класифікація вправ, класифікація методів навчання
Малецька, Інна Вячеславівна. Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови / І. В. Малецька. - С.104-107. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діагностика рівня знань, інформаційні платформи, навчання іноземної мови
Диба, Тетяна Григорівна. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання наприкінці XIX - на початку XX століть / Т. Г. Диба. - С.108-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, фізичне виховання, система фізичноЇ освіти
Петренко, Наталія Валеріївна. До проблеми вивчення професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання: теоретичний аналіз / Н. В. Петренко. - С.112-116. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здоровий спосіб життя, освіта, професійна підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), ГП ІБВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: Ш872624/2016/5
   Журнал

Школа [Текст] : інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Шкільний світ, 2006 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 5
Зміст:
Краудфандинг як новий вид залучення коштів. - С.2-10
Українські і світові крауд-платформи. - С.11
Класифікація краудфандингу. - С.12-13
Людина, яка допомагає втілювати ідеї. - С.14-17
GoFundEd - краудфандингова платформа для освітніх проектів. - С.24-27
Успішні проекти на GoFundEd. - С.28-31
20 педагогічних настанов Івана Франка. - С.32-37
Топ-40 країн за рівнем освіти. - С.38-39
Do you speak english? : Як добре наші діти знатимуть англійську?. - С.40-43
Нестандартні типи шкіл. - С.44-49
Хто такий відповідальний учитель?. - С.50-57
Педагогічні погляди Юло Вооглайда. - С.58-63
Український геній музики : композитор Микола Лисенко. - С.64-70
Ушиніна, Т. Нік Вуйчич - людина-феномен / Т. Ушиніна. - С.72-75
Ініціативи, що змінюють Україну. - С.76-83
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: В748746/2016/3
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-метод. часопис/ М-во освіти і науки України, Ін-т. вищ. осв. НАПН України. - Київ : Педагогічна преса. - ISSN 2078-1016. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 3
Зміст:
Сікорський, Петро. Реформування освіти і державних інститутів у контексті наукових праць І. Франка (до 160-річчя від дня народження) / П. Сікорський. - С.5-17
Бондар, Володимир. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук / В. Бондар. - С.18-23
Рубанець, Олександра. Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи / О. Рубанець. - С.24-29
Кірик, Тамара. У пошуках нових освітніх парадигм для України ХХІ століття / Т. Кірик. - С.30-36
Коваленко, Вільям. Синергетична теорія метровізації розуму та розумових технологій у галузі дидактологістики вищої школи / В. Коваленко. - С.37-41
Книш, Інна. Становлення нової вітчизняної парадігми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа / І. Книш. - С.42-49
Девтерова, Тамара. Управління мотивацією студентів при вивченні педагогіки вищої школи / Т. Девтерова. - С.50-57
Подольська, Єлізавета. Сучасний педагог: на перетині очікувань студентів і прагнень викладачів / Є. Подольська, Т. Подольська. - С.64-69
Любарець, Владислава. Створення електронної освітньої платформи ACCENT - шлях до якісної освіти / В. Любарець. - С.58-63
Щербакова, Олена. Стан розвитку риторико-комунікативної культури сучасного університету: аналіз актуальної проблематики міждисциплінарних риторикознавчих заходів 2016 року в Литві, Канаді й Україні / О. Щербакова. - С.70-78
Чубарева, Ольга. Освіта як чинник підвищення ролі естетичного в аксіологічному полі сучасних студентів / О. Чубарева. - С.79-84
Перейти до зовнішнього ресурсу Повний текст
Є примірники у відділах:
Ф2 (27.09.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (28.09.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: П875300957/2016/4
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2016р. Вип. 4
Зміст:
Шрамко, Оксана. Інтеграція як світоглядна парадигма мистецької освіти / О. Шрамко. - С.7-11. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецтво, мистецька освіта, світоглядна парадигма
Кареліна, Олена. Концепція інтердіяльнісного навчання / О. Кареліна. - С.12-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивне навчання, педагогічна технологія, інтердіяльнісне навчання
Фамілярська, Лариса. Мобільність сучасного вчителя: теоретико-методологічний аспект / Л. Фамілярська. - С.16-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптування, освіта, особистість
Загородня, Алла. Проблема якості та змісту підготовки фахівців економічної галузі в Україні / А. Загородня. - С.21-25. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: економічна галузь, економічна освіта, професійна підготовка
Клопов, Роман. До питання формування готовності майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах / Р. Клопов, Л. Безкоровайна. - С.25-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні фахівці з туризмознавства, вища освіта, професійна компетентність
Ковальський, Роман. Критерії та рівнева характеристика готовності майбутніх учителів музики до керування шкільним естрадно-інструментальним колективом / Р. Ковальський. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, учитель музики, естрадно-інструментальний колектив
Сліпчук, Валентина. Тенденції підготовки фахівців фармацевтичної галузі в Україні (50-60 роки ХХ століття) / В. Сліпчук. - С.35-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, фармацевтична освіта, фахівці фармацевтичної галузі
Діденко, Ірина. Особливості роботи педагогічних з'їздів під час революції 1905-1907 років / І. Діденко. - С.40-43. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: безкоштовна освіта, викладання рідної мови, демократизація освіти
Сисоєва, Світлана. Досвід впровадження наукового ступеня доктора (Ed.D.) в галузі освіти у США / С. Сисоєва. - С.44-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: науковий ступінь, доктор в галузі освіти, освіта в США
Батечко, Ніна. Особливості навчання майбутніх викладачів вищої школи в магістратурі у Сполучених Штатах Америки / Н. Батечко. - С.51-57. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в США, магістратура, викладач вищої школи
Mospam, Natalia. Students training tendency in the European Union: legal aspect / N. Mospam. - С.57-61. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Європейський Союз, вища освіта, законодавчі акти
Когут, Світлана. Дослідження становлення педагогіки праці в Республіці Польща: аналіз базових понять / С. Когут. - С.62-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогіка праці, професійна освіта, освіта в Польщі
Євтушенко, Наталія. Перспективи використання польського досвiду в створеннi нацiональної концепції професiйної пiдготовки майбутнiх учителiв / Н. Євтушенко. - С.67-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка учителів у Польщі, педагогічна освіта в Україні, учитель
Тригуб, Ілона. Професійна підготовка експертів у галузі освіти у слов'янських східно-європейських країнах / І. Тригуб. - С.72-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: експерт у галузі освіти, країни Східної Європи, якість освіти
Линьов, Всеволод. Організація освітнього процесу на засадах особистісно орієнтованого навчання: досвід роботи міжнародних шкіл якості (QSI) / В. Линьов. - С.78-83. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Київська міжнародна школа (KIS), Міжнародна Школа Якості (QSI), таксономія Б. Блума
Карпенко, Ореста. Опіка і виховання дітей у притулках Німеччини / О. Карпенко. - С.83-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: притулки у Німеччині, діти, притулок
Мартиненко, Світлана. Змістове забезпечення підготовки вчителя початкової школи до роботи з ліворукими дітьми / С. Мартиненко, Л. Шкарбан. - С.88-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель початкової школи, професійна підготовка, ліворукі діти
Овчаренко, Наталія. Сучасний стан підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності / Н. Овчаренко. - С.93-99. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокально-педагогічна діяльність, професійна підготовка, учитель музичного мистецтва
Лисенко, Олександра. Ігрові комп'ютерні платформи як засіб контролю у процесі підготовки лікарів-інтернів / О. Лисенко. - С.99-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ігрові комп’ютерні платформи, Інформаційно-комунікативні технології, контроль
Петрова, Світлана. Обгрунтування моделі інноваційного дитячого будинку / С. Петрова. - С.103-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дитина-сирота, інноваційна модель, самореалізація
Olishevych, Violetta. Working specificity of foreign languages teacher with students of different ages / V. Olishevych. - С.109-112. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземна мова, інтерактив, методи роботи вчителя
Кульбашна, Ярослава. Форування загальних компетентностей майбутніх лікарів / Я. Кульбашна, О. Ткачук. - С.113-118. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища медична освіта, здоров’язбереження, підготовка майбутніх лікарів
Манюк, Любов. Технологія врахування лінгвістичних особливостей фахової комунікації майбутніх лікарів / Л. Манюк. - С.119-124. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лікар, лікар-пацієнт, студент-медик
Скиба, Марія. Формування умінь еколого-педагогічної діяльності майбутніх учителів біології у процесі тренінгу / М. Скиба. - С.124-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні учителі біології , тренінг, структура тренінгу
Майєр, Наталія. Рeфлексивний підхід до формування методичної компетентності у майбутніх викладачів іноземних мов у процесі самостійної роботи / Н. Майєр. - С.129-135. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній викладач іноземних мов, магістрант, методична рефлексія
Ржевська, Наталія. Основи правової компетентності бакалавра з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності / Н. Ржевська. - С.135-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: бакалавр з підприємництва, бакалавр з торгівлі, бакалавр з біржової діяльності
Ван, Яцзюнь. Зміст і структура комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва / Я. Ван. - С.141-144. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна культура, майбутній вчитель музичного мистецтва, диригентно-хорове навчання
Веремчук, Олена. Формування професійної культури майбутніх документознавців у вищих навчальних закладах: змістовий аспект / О. Веремчук. - С.145-149. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна культура, підготовка майбутніх документознавців, професійна підготовка
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Учбова література:
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 3 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 4 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 5 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 6 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 7 / ДОП
ФММХ / 025 / Естрадний вокальний ансамбль / 8 / ДОП
Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.


    Любарець, Владислава (кандидат педагогічних наук; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова).
    Створення електронної освітньої платформи ACCENT - шлях до якісної освіти / В. Любарець // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 3. - С. 58-63

Рубрики: Електронні освітні ресурси

Кл.слова (ненормовані):
електронні освітні платформи -- електронні освітні ресурси -- якісна освіта
Анотація: Наголошується на актуальності створення інформаційно-освітнього середовища з нетрадиційними освітніми системами та технологіями і розробки нових шляхів їх здійснення, що вплине на інноваційний розвиток суспільства в цілому. Подано проект електронної освітньої платформи - Універсальний освітній простір ACCENT.

Є примірники у відділах:
Ф2 (27.09.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)
Ф3 (28.09.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

12.


    Лисенко, Олександра.
    Ігрові комп'ютерні платформи як засіб контролю у процесі підготовки лікарів-інтернів [Текст] / О. Лисенко // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2016. - Вип. 4. - С. 99-102, DOI 10.28925/2078-1687.2016.4.99102. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1687
ДРНТІ

Рубрики: Освіта--Педагогічний процес

Кл.слова (ненормовані):
ігрові комп’ютерні платформи -- інформаційно-комунікативні технології -- контроль знань

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: -471736103
Зміст:
Програма курсу "Інформатика" для 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням інформатики. - С.3-10.
Балик, Н. Р. Моделі впровадження електронного навчання у педагогічному університеті / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер. - С.10-15.
Івлієва, О. М. Конструювання тестів навчальних досягнень студентів - майбутніх вчителів інформатики / О. М. Івлієва. - С.15-20.
Кононец, Н. В. Засоби розробки електронних освітніх ресурсів для ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ютерного циклу / Н. В. Кононец. - С.20-25.
Бєлоконєва, Н. О. Диференціація навчання, комп’ютерні технології - один із шляхів підвищення мотивації на уроках інформатики / Н. О. Бєлоконєва. - С.28-33.
Костерна, Л. В. Програмування в середовищі Scratch / Л. В. Костерна. - С.25-28.
Філончук, О. М. Урок узагальнення і систематизації знань з теми: "Комп’ютерні публікації Scribus Portable" у 9 класі / О. М. Філончук. - С.33-39.
Корнієнко, В. О. Мобільні технології в освітній діяльності / В. О. Корнієнко. - С.39-43.
Ткачук, Г. В. Особливості організації та проведення вебінарів засобами платформи BigBlueButton / Г. В. Ткачук. - С.43-47.
Кіт, І. В. Методичні особливості курсу "Технологія керування робототехнічними системами" / І. В. Кіт, О. Г. Кіт. - С.47-49.
Мисак, Д. П. Олімпіада з інформатики у місті Києві у 2015-2016 навчальному році / Д. П. Мисак, О. Б. Рудик. - С.49-56.
Про затвердження навчальної програми з інформатики для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (які вивчали інформатику в 2-4 класах) : наказ... від 02.02.2016 № 73. - С.56.
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
37.018.43:004.9](477)
Б 72


    Бобряк, Людмила.
    OneNote Class як освітня платформа для змішаного навчання та викладання хімії / Л. Бобряк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 8/9. - С. 61–66. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Дистанційна освіта--змішане навчання--середня школа

   Хімія--методика викладання--інформаційно-комунікаційні технології--середня школа


Кл.слова (ненормовані):
дистанційна освіта -- змішане навчання -- хімія -- методика викладання -- інформаційно-комунікаційні технології -- освітня платформа -- хмаро орієнтоване середовище -- хмарні сервіси -- середня школа
Анотація: У статті на основі аналізу наукових досліджень питання визначення поняття "змішане навчання" представлено авторську позицію щодо можливості використання OneNote Class як освітньої платформи для змішаного навчання й викладання хімії, визначено траєкторію діяльності вчителя в OneNote Class , описано досвід організації навчання та викладання OneNote Class, проектування спільної роботи в урочний і позаурочний час.

Є примірники у відділах:
Ф3 (20.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (26.12.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)


Знайти схожі

15.
Шифр: Б222100/2017/3
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2004 - . - ISSN 2409-9805. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 3
Зміст:
Матвієнко, О. В. Вища інформаційна освіта: основні концепти визначення / О. В. Матвієнко, М. Н. Цивіт. - С.4-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліотечна освіта, документознавча освіта, інформаційний аналітик
Копанєва, В. О. Наукове декларування вузів культури і мистецтв / В. О. Копанєва. - С.12-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліометрія, наукометрія, експертне оцінювання
Свердлык, З. М. Практикоориентованное преподавание дисциплины "информационно-аналитическая деятельность" как способ формирования профессиональной компетентности будущих специалистов по информационному, библиотечному и архивному делу / З. М. Свердлык. - С.19-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: аналітичний документ, інформаційно-аналітична діяльність
Воскобойнікова-Гузєва, Олена Вікторівна. Розвиток методології бібліотекознавчих досліджень: традиції та новації / О. В. Воскобойнікова-Гузєва. - С.26-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліотекознавство, системний підхід, соціальні комунікації
Садыгов, Тахир. Рейтингова оценка библиотечных проектов в виртуальном пространстве / Т. Садыгов. - С.32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліотечні проекти, рейтингова оцінка, інноваційна бібліотечна справа
Перенесієнко, І. П. Роль бібліотечних класифікацій як одного з сучасних способів організації інформації / І. П. Перенесієнко. - С.36-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: бібліотечна класифікація, систематизація, індексування
Коновал, Л. В. Вплив етапів розвитку веб-технологій на модель бібліотечно-інформаційного обслуговування / Л. В. Коновал. - С.44-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інформаційна потреба, інформаційне обслуговування, платформи інтернету
Опришко, Тетяна Сергіївна. Етика наукових публікацій / Т. С. Опришко. - С.50-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: етична політика видання, академічна доброчесність, плагіат
Карпов, В. В. Управління ризиками у сфері захисту музейних колекцій / В. В. Карпов. - С.58-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: музейні колекції, документація, ризики та загрози
Халецька, Л. П. Консолідація електронних інформаційних ресурсів установ національної культурно-історичної спадщини: досвід Франції / Л. П. Халецька. - С.66-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: цифрова бібліотека, Національний архів Франції, досвід Франції
Добровольська, В. В. Документаційне забезпечення національної політики в галузі розвитку культурного простору України / В. В. Добровольська. - С.74-80. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: національна політика, культурна спадщина, культурний простір України
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: О283150799/2016/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Загл. с титул. экрана
Зміст:
Міхно, О. П. Праця П. Лесгафта "Шкільні типи" як зразок характеристик учнів кінця XIX – початку XX ст. / О. П. Міхно. - С.1-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Вітранюк, Н. О. Організаційні засади створення та діяльності педагогічних технікумів у Радянській Україні (1920-1925) / Н. О. Вітранюк. - С.14-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлик, Н. П. Неформальна освіта у системі освіти України / Н. П. Павлик. - С.27-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження / Л. В. Козак. - С.38-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Шитікова, С. П. Програми Європейського Союзу для реформування вищої освіти / С. П. Шитікова. - С.53-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Ху, Жунсі. Організаційно-методичні засади адаптації іноземних студентів до освітнього середовища університетів України / Жунсі Ху. - С.65-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Сін, Чжефу. Діагностика рівнів адаптованості іноземних студентів до навчання в українських університетах / Чжефу Сін. - С.76-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковалинська, І. В. Соціо-економічні передумови створення системи мультикультурної освіти у ФРН / І. В. Ковалинська. - С.88-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Нечипоренко, К. П. Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку / К. П. Нечипоренко, К. В. Сізоненко. - С.99-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. М. Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии / О. М. Глушак. - С.106-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Бакланова, Н. М. Формування правової компетентності майбутніх учителів / Н. М. Бакланова. - С.115-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Мондич, О. В. Формування предметної компетентності майбутніх вчителів початкових класів у процесі вивчення анатомії і фізіології / О. В. Мондич. - С.125-136. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Г. І. Практико зорієнтована підготовка майбутнього вчителя початкової школи / Г. І. Іванюк, В. І. Дем’яненко. - С.137-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Линьов, К. О. Особистісно орієнтоване лідерство в управлінні закладом освіти / К. О. Линьов. - С.153-164. - Бібліогр. в кінці ст.
Козир, М. В. Формування інформаційної компетентності викладача як складова педагогічного менеджменту / М. В. Козир. - С.165-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: Н057263/2017/3/4
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2017р. Вип. 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Сисоєва, С. Interdisciplinary studies in education / С. Сисоєва. - С.7-11
Батечко, Н. Якість вищої освіти в контексті синергії наукових підходів / Н. Батечко. - С.12-19
Задорожна-Княгницька, Л. Концептуальні основи деонтологічної підготовки керівників навчальних закладів на другому рівні вищої освіти / Л. Задорожна-Княгницька. - С.19-26
Сопова, Д. Поняття академічної чесності: науковий дискурс / Д. Сопова. - С.26-31
Мачинська, Н. Розвиток лідерських якостей у студентів у процесі професійної підготовки / Н. Мачинська. - С.32-38
Цехмістер, Я. Післядипломна освіта лікарів: клініко-фармацевтична підготовка / Я. Цехмістер, О. Лисенко. - С.39-45
Мельниченко, О. Педагогіка підприємництва: вивчення досвіду та перспективи в Україні / О. Мельниченко. - С.45-50
Євдокимов, В. Технології еврестичного навчання у підготовці вчителів / В. Євдокимов. - С.51-56
Ясінський, В. Зміст професійної підготовки фахівців юридичного профілю: історико-педагогічний аспект / В. Ясінський. - С.56-60
Іваній, І. Акме-культурологічний підхід до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей / І. Іваній. - С.61-67
Меняйло, В. Сутність дослідницько-інноваційної діяльності вищого навчального закладу / В. Меняйло. - С.67-75
Шакотько, В. Інформологія і методика навчання її основам у педагогічному університеті / В. Шакотько. - С.76-83
Троцко, Г. Модернізація виховних практик в педагогічних університетах / Г. Троцко. - С.84-89
Косенко, Ю. Підготовка майбутніх вихователів до педагогічної творчості / Ю. Косенко. - С.90-94
Дерека, Т. Сучасні пріоритети формування професійної компетентності фахівців з фізичного виховання / Т. Дерека, В. Туманова. - С.95-100
Ромашенко, В. Проблема формування соціокультурної та полікультурної компетентностей у студентів філологічного напряму / В. Ромашенко. - С.101-105
Короткова, Ю. Удосконалення іншомовної освіти майбутніх фахівців задля підвищення їхньої конкурентоспроможності в умовах глобалізації / Ю. Короткова. - С.106-112
Кажан, Ю. Вдосконалення методичної компетентності майбутніх вчителів німецької мови: використання платформи MOODLE / Ю. Кажан. - С.112-118
Золотько, Ю. Професійне спрямування викладання англійської мови майбутнім магістрам менеджерам освіти / Ю. Золотько. - С.119-124
Закревська, C. Забезпечення якісного розвитку неформальної освіти дорослих / C. Закревська. - С.125-129
Кристопчук, Т. Діагностика професійної спрямованості особистості: досвід Німеччини / Т. Кристопчук. - С.130-136
Козак, Л. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти: європейський досвід / Л. Козак. - С.136-142
Воєвутко, Н. Дистанційна форма професійної підготовки вчителів республіки Кіпр / Н. Воєвутко. - С.143-149
Загородня, А. Підготовка фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі: методологічний аспект / А. Загородня. - С.150-154
Євтушенко, Н. Дефінування системи підвищення кваліфікації вчителів у науковому просторі України і Республіки Польща / Н. Євтушенко. - С.155-160
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Учбова література:
ФЗФВС / СП / 017 / Акмеологія у фізичному вихованні / 9 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: О283150799/2014/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2014р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Базиляк, Н. О. Формування комунікативної компетенції майбутнього викладача англійської мови / Н. О. Базиляк. - С.1-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Бєлікова, Н. О. Організація практичної підготовки майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до здоров’язбережувальної діяльності / Н. О. Бєлікова. - С.13-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Галицька, М. М. Міжкультурна комунікація та її значення для професійної діяльності майбутніх фахівців / М. М. Галицька. - С.23-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Грищук, Ю. В. Міжнародна академічна мобільність в Україні: проблеми та перспективи / Ю. В. Грищук. - С.33-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудка, І. Г. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів географії під час вивчення курсу "Основи ландшафтознавства" / І. Г. Дудка. - С.41-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Качур, А. М. Аналіз змісту навчально-методичного комплекту з української мови для початкової школи (1920-1941 рр.) / А. М. Качур. - С.51-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Когут, І. В. Визначення базисних компетенцій у структурі професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього педагога / І. В. Когут. - С.63-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. В. Педагогічна інноватика у розвитку нових напрямів освіти / Л. В. Козак. - С.74-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбашна, Я. А. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх фахівців у галузі стоматології / Я. А. Кульбашна. - С.86-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Ластовка, К. І. Організація вступного іспиту до магістратури з англійської мови: лінгводидактичний аспект / К. І. Ластовка. - С.97-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Литвин, Л. В. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (XIX ст.) / Л. В. Литвин. - С.110-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Лідека, І. А. Значення політико-виховних ідей Конфуція для розвитку освіти сучасного Китаю / І. А. Лідека. - С.118-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Мазур, Н. П. Сформованість когнітивного компоненту готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів профільної школи / Н. П. Мазур. - С.128-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлишина, Н. Б. Структура готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності у закладах соціального обслуговування людей похилого віку / Н. Б. Павлишина. - С.141-151. - Бібліогр. в кінці ст.
Павлюк, Р. О. Концепції дослідження теорії віртуальності у педагогічній науці / Р. О. Павлюк. - С.152-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Побірченко, Н. А. Педагогічна підтримка працездатності людини в умовах ринкових відносин / Н. А. Побірченко. - С.164-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Н. М. Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні математичного мислення студентів коледжу / Н. М. Руденко. - С.171-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Сватенков, О. В. Дослідження особливостей дозвілля студентської молоді / О. В. Сватенков. - С.185-195. - Бібліогр. в кінці ст.
Степура, І. С. Використання платформи Open Conference Systems для проведення електронних конференцій на базі вищого навчального закладу / І. С. Степура. - С.196-200. - Бібліогр. в кінці ст.
Таранник, А. О. Резолюції першого з’їзду вищих навчальних закладів України як віддзеркалення політичних змін у суспільстві на початку XX століття / А. О. Таранник. - С.201-209. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.


    Кажан, Ю.
    Вдосконалення методичної компетентності майбутніх вчителів німецької мови: використання платформи MOODLE [Електронний ресурс] / Ю. Кажан. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3/4. - С. 112-118, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)112118. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
методична компетентність -- платформа Moodle -- цілі навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

20.
Шифр: В505452853/2015/1
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2015р. № 1 . - 77.00, грн.
Зміст:
Болілий, Василь Олександрович. Вікі-портал як складова відкритого освітнього середовища сучасного університету / В. О. Болілий, В. В. Колотій. - С.1-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: відкрита освіта, освітнє е-середовище університету, вікі-технології
Бучинська, Дар’я Леонідівна. Використання відео в навчальному процесі - потреба сьогодення / Д. Л. Бучинська. - С.101-107. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальний процес, нтернет-покоління, покоління Z
Воротникова, Ірина Павлівна. Упровадження е-навчання в післядипломній педагогічній освіті / І. П. Воротникова. - С.15-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: е-навчання, післядипломна педагогічна освіта, дистанційне навчання
Захар, Ольга Германівна. ІК-компетентність вчителя інформатики та шляхи її формування / О. Г. Захар. - С.21-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційна компетентність, цифрова компетентність, професійний розвиток
Іванов, Сергій Аркадійович. Медійні та інформаційні технології набуття знань у дискурсі філософії конструктивізму / С. А. Іванов. - С.108-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конструктивізм, інформація, медіа
Касаткін, Дмитро Юрійович. Особливості реалізації специфічних дидактичних принципів у комп'ютерно-орієнтованому навчальному середовищі / Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна. - С.33-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформація, мультимедіа, медіа
Кушнір, Наталія Олександрівна. Гнучкість ІКТ-підготовки майбутніх вчителів під впливом швидких змін цифрового світу / Н. О. Кушнір, Н. В. Валько. - С.40-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тенденції освіти, хмарні технології, покоління міленіум
Морзе, Наталія Вікторівна. Використання wiki-технології для організації навчального середовища сучасного університету / Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко. - С.115-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальне середовище, wiki-технологія, вікі-портал
Петрович, Сергій Драганович. Дослідження тренду "інтернет речей" у коледжі / С. Д. Петрович. - С.67-73. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інтернет речей, QR-квест
Седов, Віктор Євгенович. Інформаційно-комунікаційні технології як каталізатор змін компетентності викладача / В. Є. Седов. - С.74-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, електронне навчання, педагогічні технології
Сороко, Наталія Володимирівна. Методи оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів (досвід Естонії) / Н. В. Сороко. - С.83-90. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології, інформаційно-комунікаційна компетентність, оцінювання
Степура, Іван Сергійович. Особливості використання платформи open conference systems при реалізації сайту openedu.kubg.edu.ua / І. С. Степура. - С.126-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукові конференції, наукові е-журнали, відкриті системи
Тихонова, Тетяна Валентинівна. Дидактичний аналіз понять "інформатична компетентність" та "інформаційна культура" / Т. В. Тихонова. - С.91-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інформатична компетентність, інформаційна культура, інформативний продукт
Тютюнник, Анастасія Володимирівна. Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів / А. В. Тютюнник. - С.134-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: IKT, Soft skills, хмарні технології
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)
Вільні: ГП ІБВ (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Оцінювання в умовах електронного навчання / 10 / ОСН
Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)