Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=програма підготовки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Лопіна, Н.
    Програма підвищення кваліфікації педагогів закладів вищої медичної освіти з використання інформаційно-освітніх веб-технологій в медичній освіті / Н. Лопіна, Л. Журавльова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - С. 60-67, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.6067. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
medical education -- медична освіта -- training program -- програма підготовки -- professional development -- професійний розвиток
Анотація: У статті обговорено необхідність впровадження в медичну освіту новітніх інформаційно-освітніх технологій навчання базуючись на сучасній державній стратегії розвитку медичної освіти та потреби у безперервному фаховому розвитку медичних працівників. Проаналізовано досвід вітчизняних закладів медичної освіти щодо проведення підготовки, перепідготовки медичних педагогів. Охарактеризовано сучасні можливості медичної освіти з використанням інформаційно-освітніх веб-технологій. З огляду на сучасні можливості забезпечення безперервної медичної освіти з використанням інформаційно-освітніх веб-технологій запропоновано програму підвищення кваліфікації педагогів закладів вищої медичної освіти з використання інформаційно-освітніх вебтехнологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Журавльова, Л.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Лопіна, Н.
    Програма підвищення кваліфікації викладачів закладів медичної освіти (на прикладі електронного навчального курсу «Основи методології розробки електронних курсів у сфері медичної освіти») / Н. Лопіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 3. - С. 49-59, DOI 10.28925/1609-8595.2020.3.6 . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
медична освіта -- електронні навчальні курси -- безперервний фаховий розвиток -- програма підготовки
Анотація: Мета статті – продемонструвати програму пілотного дистанційного курсу «Основи методології розробки електронних курсів у сфері медичної освіти» підвищення кваліфікації викладачів закладів вищої медичної освіти з використання інформаційно-освітніх веб-технологій з урахуванням сучасних тенденцій розвитку освіти та потреб охорони здоров’я. Методи оцінки ефективності навчання – проведення анкетувань (опитувань) до та після навчального курсу, а також кількісний аналіз електронних курсів на платформі дистанційного навчання. Результатом навчання на курсі було створення 646 електронних навчальних курсів у кафедральних категоріях з розміщенням у них методичної інформації для студентів. Результати анкетування 109 викладачів показали, що більшості респондентів – 108 викладачам (99,08 %) було зручно працювати в електронному курсі; 108 викладачів (99,08 %) підтвердили, що їх дисциплінувала необхідність здавання робіт на перевірку в кожній темі електронного навчального курсу; більшості викладачів – 97 (88,99 %), що проходили навчання у курсі, вдавалося одразу імплементувати отримані знання в повсякденну педагогічну роботу; більшість викладачів, що завершили навчання на курсі оцінили свій рівень знань щодо методології розроблення електронних курсів у сфері медичної освіти на «добре» (62 особи – 56,88 %), 37 (33,94 %) викладачів – на «відмінно». Досвід проведення тренінгів підвищення кваліфікації викладачів у сфері медичної освіти може стати підґрунтям реалізації загальнодержавної стратегії безперервної медичної освіти, створення якісного навчального контенту як для додипломного, так і післядипломного етапів навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)