Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (5)Мережеві ресурси (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=психологічний супровід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-37 
1.
159.942.98
М 22


    Мамайчук, Ірина.
    Діти з розладами поведінки: психологічна допомога / І. Мамайчук, М. Смирнова. - Київ : Редакції загальнопедагогічних газет, 2012. - 118 с. - (Бібліотека "Шкільного світу") (Психолог. Бібліотека) (Соціальний педагог. Бібліотека). - ISBN 978-966-451-000-1 : 3.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дитяча психологія--Розлади поведінки

Кл.слова (ненормовані):
розлади поведінки -- дошкільники -- консультування -- корекція -- психологічний супровід
Дод.точки доступу:
Смирнова, Марина


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.
316.61
Ш 70


   
    Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 448 с. - 62.11 грн., 72.00 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта / В. О. Огнев'юк. - С .7-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасне суспільство, система освіти, підготовка фахівців
Хоружа, Людмила Леонідівна. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси / Л. Л. Хоружа. - С .15-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна наука, соціальне середовище, навчально-виховні проблеми
Безпалько, Ольга Володимирівна. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития / О. В. Безпалько. - С .20-30. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальна педагогіка, соціальне виховання, соціальність
Левітас, Фелікс Львович. Навчання історії та виховання особистості / Ф. Л. Левітас. - С .31-36. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історична освіта, особистість, виховання
Козак, Людмила Василівна. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача / Л. В. Козак. - С .36-42. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна освіта, інноваційне навчання, інноваційна особистість
Леонтьева, Інна Василівна. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект) / І. В. Леонтьева. - С .42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, адаптивна активність особистості, Лазурський О. Ф.
Мартинюк, А. Г. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів / А. Г. Мартинюк. - С .48-53. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотерапія, психолог, гештальд-підхід
Матусяк, Агнєшка. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст. / А. Матусяк. - С .54-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: маскуліністичний дискурс, література, культура
Міщенко, 3. І. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики / 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. - С .65-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педалізація, слуховий контроль, інтерпретація музичних творів
Серебряк, В. В. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку / В. В. Серебряк, О. А. Єнна. - С .69-74. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: громадське суспільство, громадська безпека, гуманно-правова культура
Царьов, Олександр Дмитрович. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації / О. Д. Царьов. - С .75-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, правоохоронець, професійна адаптація
Артемова, Л. В. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі / Л. В. Артемова. - С .80-88. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст, методика, особистісний розвиток
Бобрицька, Валентина Іванівна. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України / В. І. Бобрицька. - С .89-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, освіта дорослих, неперервна професійна педагогічна освіта
Бєлоліпцева, Олена Василівна. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева. - С .96-100. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійні ролі, підготовка, сім'я
Братко, Марія Василівна. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. - С .100-105. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освітнє середовище, середовищний підхід, управління
Матвієнко, О. В. Сучасні проблеми педагогічної освіти / О. В. Матвієнко. - С .105-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, гуманізація суспільства, педагогічна освіта
Варіна, Г. Б. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога / Г. Б. Варіна. - С .113-122. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна стійкість, професійна компетентність, мотивація
Герлянд, Т. М. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України / Т. М. Герлянд. - С .123-128. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: загальноосвітня підготовка, інновації, педагогічний процес
Гуцало, Е. У. Особливості соціального виховання студентства / Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. - С .129-134. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: традиційні механізми соціалізації, інституційні механізми соціалізації, стилізовані механізми соціалізації
Джевага, Г. В. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт / Г. В. Джевага. - С .135-140. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, дослідницька діяльність, лабораторна робота
Кахіані, Ю. В. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах / Ю. В. Кахіані. - С .141-146. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний педагог, професійна готовність, педагогічна діяльність
Качар'ян, B. C. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови / B. C. Качар'ян. - С .147-154. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сензитивний період, психологічна готовність, психічні пізнавальні процеси
Максименко, Валентина Петрівна. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня / В. П. Максименко. - С .154-160
Кл.слова: навчально-пізнавальна діяльність, структура учіння, змістово-операційні компоненти учіння
Мелащенко, О. М. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента / О. М. Мелащенко. - С .161-164. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, технократизм, освіта
Процька, Світлана Миколаївна. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей / C. M. Процька ; C. M. Процька. - С .165-169
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, професія
Терентьєва, Наталія Олександрівна. Розвиток особистості в умовах університетської освіти / Н. О. Терентьєва. - С .170-175. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток особистості, університет
Чеснокова, Л. Г. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації / Л. Г. Чеснокова. - С .175-179. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільне навчання, професійне самовизначення, моделі профілізації
Шевченко, С. П. Формування особистості студента вищого навчального закладу / С. П. Шевченко. - С .180-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виховання особистості, гуманізація освіти, моральне виховання
Петухова, Любов Євгенівна. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст. / Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. - С .184-191. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: трансформація, педагогічна система, підготовка вчителів
Побірченко, Неоніла Антонівна. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві / Н. А. Побірченко. - С .192-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісне самовизначення, професійне самовизначення, психологічний супровід
Ромм, Т. А. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе / Т. А. Ромм. - С .196-203. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне, виховання, соціалізація
Савчин, Мирослав Васильович. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій / М. В. Савчин. - С .203-211. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: цивілізація, духовний розвиток, умови духовного розвитку
Сергєєнкова, Оксана Павлівна. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору / О. П. Сергєєнкова. - С .212-215. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професіоналізм, педагогічний професіоналізм, професійна майстерність учителя
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку / С. О. Сисоєва. - С .216-225. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, неперервність розвитку
Каткова, Т. А. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення / Т. А. Каткова. - С .226-232. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стресостійкість, стрес, професійне самовизначення
Косенкова, І. А. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності / І. А. Косенкова. - С .233-240. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дошкільна освіта, комунікативна компетентність, педагог
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості / Л. А. Овсянкіна. - С .241-246. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральні відносини, особистість, суспільство
Паламарчук, Лариса Борисівна. Соціокультурні знання у розвитку особистості / Л. Б. Паламарчук. - С .246-254. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, розвиток, трансформаційне суспільство
Песоцька, О. П. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника / О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. - С .255-263. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна діяльність, соціальний працівник, інноваційна компетентність
Работа, Т. О. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків / Т. О. Работа. - С .264-270. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психотравма, психотравмуючі переживання, травматичний стрес
Савенко, О. А. Аспекти дослідження рефлексії / О. А. Савенко. - С .270-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рефлексія, аспекти рефлексії, міжособистісна рефлексія
Сергієнко, А. В. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій / А. В. Сергієнко. - С .278-282. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: суспільні трансформації, освіта, культура
Сітцева, М. В. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору / М. В. Сітцева. - С .283-287. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мультиплікація, мультфільм, анімація
Сорокін, І. І. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій / І. І. Сорокін. - С .287-291. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підлітки групи ризику, девіантна поведінка, суспільні трансформації
Фалько, Н. М. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості / Н. М. Фалько. - С .292-300. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, особистість, освітній простір
Чернєва, І. В. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях / І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. - С .301-307. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психологічний зміст, стратегії, психолог-практик
Шеплякова, І. О. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості / І. О. Шеплякова. - С .307-311. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: свобода, деонтологічний потенціал, особистість
Шишарина, Н. В. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности / Н. В. Шишарина. - С .312-318. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інновація, виховання, інновації у вихованні
Алєко, O. A. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти / O. A. Алєко. - С .319-324. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальний досвід, соціалізація особистості, соціальний розвиток
Говар, А. О. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків / А. О. Говар. - С .324-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тривожність, підлітковий вік, корекція
Заболоцька, С. І. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників / С. І. Заболоцька. - С .330-335. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, моральна поведінка, моральні форми поведінки
Заміщак, М. І. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів / М. І. Заміщак. - С .336-342. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральна самооцінка, моральне самооцінювання, моральна норма
Нагач, М. В. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі / М. В. Нагач. - С .342-347. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація, суспільні відносини, соціальна адаптація
Холковська, Ірина Леонідівна. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів / І. Л. Холковська. - С .347-352. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конфлікт, конфліктологічна компетентність, попередження конфлікту
Шутько, Т. П. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів / Т. П. Шутько. - С .353-356. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акмеологія, професіонал, професіоналізм
Фруктова, Яна Станіславівна. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця / Я. С. Фруктова. - С .357-362. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціалізація особистості, соціальна компетентність, соціальна роль
Кравченко, Т. В. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин / Т. В. Кравченко. - С .363-371. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім'я, внутрішньосімейні відносини, соціалізація
Чернуха, Надія Миколаївна. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця / Н. М. Чернуха. - С .372-377. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, соціальні інституції, гуманітарна освіта
Андрєєнкова, В. Л. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів / В. Л. Андрєєнкова. - С .378-385. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціальне середовище, делінквентна поведінка, однолітки
Гаврилюк, А. В. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини / А. В. Гаврилюк. - С .385-390. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість, класичний університет, Народна Демократична Республіка
Гуляєва, М. М. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей / М. М. Гуляєва. - С .391-398. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неурядові організації, жорстоке ставлення, насильство
Курінна, C. M. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку / C. M. Курінна. - С .399-408. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: соціально-педагогічна робота, технології, методичні моделі
Павлюк, Роман Олександрович. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи / P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. - С .409-413. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтеграція, майбутній вчитель початкової школи, полікультурність
Рассказова, О. І. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі / О. І. Рассказова. - С .414-423. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, інклюзивне освітнє середовище, особистість
Столярчук, Олеся Анатоліївна. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини / О. А. Столярчук. - С .423-426. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: самосвідомість, самооцінка, сім'я
Терещенко, Марія Вікторівна. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей / М. В. Терещенко. - С .427-431. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сім’я, казки, ігрові вправи
Фалько, Н. М. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості / Н. М. Фалько. - С .432-440. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: проектування, життєвий простір, освітній простір
Чаплінська, Ю. С. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя / Ю. С. Чаплінська. - С .440-446. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молоде подружжя, сім'я, емоції
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Освіта--Психологія--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
професійна адаптація -- стратегія розвитку -- медіа-простір -- розвиток
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Безпалько, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
74.04я43
К 38


. Київський університет імені Бориса Грінченка

    Тищенко, Л. В.
    Дослідження психологічних особливостей життєвих перспектив студентів з обмеженими функціональними можливостями / Л. В. Тищенко // Педагогічний процес: теорія і практика : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодій. фонд ім. Антона Макаренка. - Київ : [б. в.], 2011. - Вип. 1. - С. 177-187. - Бібліогр.: с. 185-186 (7 назв)
ББК 74.04я43

Рубрики: Інклюзивне навчання--Студенти з обмеженими функціональними можливостями--Збірники наукових праць

Кл.слова (ненормовані):
усвідомлення тілесності -- обмежені функціональні можливості -- психологічний супровід -- інклюзивне навчання
Анотація: Розглянуто основні положення дослідження психологічних особливостей життєвих перпектив молодих людей з обмеженими функціональними можливостями (ОФМ) в умовах інклюзивного навчання у ВНЗ. Показано, що психологічну основу побудови життєвих перспектив студентів з ОФМ утворюють рівень та якість усвідомлення власної тілесності. Розглянуто психологічні особливості навчання у ВНЗ студентів з ОФМ як етапу їх життєвого шляху і побудови власних житєвих перспектив.
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \голов. ред.\
Хоружа, Людмила \редкол.\
Безпалько, Ольга \редкол.\
Бобрицька, Валентина \редкол.\
Болтівець, Сергій \редкол.\
Караман, Станіслав \редкол.\
Козак, Людмила \редкол.\
Кудикіна, Надія \редкол.\
Лозова, Ольга \редкол.\
Мартиненко, Світлана \редкол.\
Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Київський університет імені Бориса Грінченка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

4.
159.9:331.451
К 68


    Корольчук, Микола Степанович.
    Соціально-психологічне забезпечення діяльності в звичайних та екстремальних умовах : навчальний посібник / М. С. Корольчук, В. М. Крайнюк. - Київ : Ніка-Центр, 2006. - 580 с. - ISBN 966-521-360-1 : 47.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологія станів--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
криза -- професійне становлення -- професійна діяльність -- адаптація -- психологічний супровід -- атестація персоналу -- сімейне консультування -- переговорний процес -- тренінг -- екстремальні умови -- посттравматичний період -- методики психодіагностики -- стрес -- тренінги саморегуляції
Анотація: У роботі розглядаються сучасні проблеми, шляхи та засоби комплексного соціально-психологічного забезпечення професійної діяльності спеціалістів різних галузей в звичайних та екстремальних умовах.
Дод.точки доступу:
Крайнюк, Валентина Миколаївна


Примірників всього: 2
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

5.
376.014-056.26(477:0)
І 65


   
    Інклюзивне навчання: досвід упровадження / уклад. А. Колупаєва. - Київ : Шкільний світ, 2015. - 200 с. - (Бібліотека Шкільного світу). - ISBN 978-617-7287-12-3 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
1. Сучасна школа України. Бібліотека. - Київ : Видавнича група "Шкільний світ", 2012. Шифр С662734881
2. Психолог. Бібліотека. Бібліотека "Шкільного світу". Шифр П539553
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивне навчання--Студенти з обмеженими функціональними можливостями--Збірники наукових праць

Кл.слова (ненормовані):
законодавче забезпечення -- психологічний супровід -- педагогічні умови -- асистент вчителя. - Является приложением к Сучасна школа України. БібліотекаПсихолог. Бібліотека. Бібліотека "Шкільного світу"\par
Дод.точки доступу:
Колупаєва, А. \уклад.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

6.


    Поліщук, С.
    Психологічні особливості брехливості молодших школярів / Світлана Поліщук // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 8–11. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358

Кл.слова (ненормовані):
брехня -- брехливість -- мораль -- фантазія -- творча діяльність -- дитяча психологія -- корекція брехлтвості -- ситуативна брехливість -- психологічна характеристика -- психологічний супровід -- молодші школярі
Анотація: Аналізується психологічний зміст брехні та брехливості, їх детермінанти, ознаки, а також діагностика в групах молодших школярів.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
Шифр: О116017/2017/10
   Журнал

Освіта та розвиток обдарованої особистості [Текст] : щомісячний науково-методичний журнал/ Національна акад. пед. наук України, Ін-т обдарованої дитини НАПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ. - ISSN 2309-3935. - Виходить щомісячно
2017р. № 10
Зміст:
Кремень, Василь Григорович. Особистість в інформаційному суспільстві / В. Г. Кремень. - С.5-9
Кл.слова: інформаційне середовище, духовно-культурні цінності, освіта
Мартинець, Лілія Асхатівна. Професійний розвиток учителів у вітчизняній та світовій практиці / Л. А. Мартинець. - С.10-15
Кл.слова: підвищення кваліфікації, неперервна освіта, саморозвиток
Трушковський, Костянтин Юрійович. Кваліметричні особливості 12-бальної шкали оцінювання знань учнів/студентів / К. Ю. Трушковський. - С.16-20
Кл.слова: дидактично-кваліметричні особливості
Оксьон, Валентина Іванівна. "Школа Володимира Лубенка" в Україні - організація та управління художньо-виховним процесом / В. І. Оксьон. - С.21-30
Кл.слова: авторська школа, гармонійно розвинена особистість, сімейне виховання
Хижняк, Анна Анатоліївна. Особливості адаптаційної сфери викладача фізичного виховання у динаміці професійного становлення / А. А. Хижняк. - С.31-34
Кл.слова: психологічний супровід, професійна діяльність, емоційне вигорання
Прядко, Жанна Василівна. Упровадження інноваційних технологій навчання на заняттях англійської мови / Ж. В. Прядко. - С.35-43
Кл.слова: виховання, громадянство, підготовка до життєдіяльності
Чудакова, Віра Петрівна. Зміст та особливості впровадження "індивідуальної" програми рефлексивно-інноваційного тренінгу, коучингу (В. Чудакова) - як засобів формування інноваційності та конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.44-58
Кл.слова: інноваційність, корекція
Ющенко, Олена Володимирівна. Обереги своїми руками / О. В. Ющенко. - С.59-61
Кл.слова: гурток, художньо-естетичний напрямок, народна лялька
Головніна, Наталя Василівна. Музичний супровід навчальних занять з фізичної культури / Н. В. Головніна. - С.62-66
Кл.слова: інновації, нетрадиційні заняття
Федорова, Ніна Федорівна. З досвіду підтримки та розвитку обдарованих дітей в Італії / Н. Ф. Федорова, О. С. Зубченко. - С.67-73
Кл.слова: навчання, система освіти, визначення обдарованості
Воронов, Сергій Сергійович. Таланти Дніпропетровщини / С. С. Воронов. - С.74-76
Жерлін, Назар Сергійович. Науково-практичні конференції Інституту обдарованої дитини НАПН України в системі професійної підготовки вчителів до діяльності з обдарованими дітьми / Н. С. Жерлін. - С.77-85
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: Ш111224/2018/2
   Журнал

Шкільному психологу. Усе для роботи [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2008 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 2
Зміст:
Суходольська, О. В. Психологічний моніторинг / О. В. Суходольська. - С.2-5
Кл.слова: психодіагностичні дослідження, психологічний супровід
Молчанова, С. В. Соціалізація дитини в неповній материнській сім'ї / С. В. Молчанова. - С.6-10
Кл.слова: криза сім'ї, соціальний престиж, неповна сім'я
Дорожко, І. І. Особливості використання конструктора "Lego" в роботі психолога з учнями початкових класів / І. І. Дорожко, Л. В. Туріщева, С. В. Байєр. - С.11-19
Гірко, Д. Д. Розвиток життєвої компетентності : Заняття для старшокласників / Д. Д. Гірко. - С.20-29
Кл.слова: здійснення життєвого вибору, проектування життєвого шляху
Мірошниченко, О. А. Розвиток лідерських якостей у старших школярів : Виховна година з елементами тренінгу / О. А. Мірошниченко. - С.30-35
Кл.слова: самовизначення, ефективне лідерство
Чуб, Н. В. Конфліктологія for teacher / Н. В. Чуб. - С.36-38
Кл.слова: конфліктні ситуації, роздратовані колеги, незадоволені батьки
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: П131260/2018/5/6
   Газета

Психолог [Текст] : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Шкільний світ, 2002 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 5/6
Зміст:
Андрієнко, Наталія. Формування позитивного іміджу навчального закладу / Н. Андрієнко. - С.4-11
Кл.слова: якість освіти, дизайн, культура організації
Сіренко, Олена. Психодіагностика у 5-му класі : Наступність у навчанні / О. Сіренко. - С.12-19
Кл.слова: адаптація, психологічний супровід, мотивація
Краснік, Олена. Методика "Крокодил" : Діагностика особливостей особистості / О. Краснік. - С.20-25
Кл.слова: проективні методики, агресивність
Маценко, Віктор. Емоційно-почуттєва сфера : Індивідуальні особливості дітей середнього та старшого шкільного віку / В. Маценко. - С.26-31
Кл.слова: типи емоцій, психологічний тип, емпатія
Бичковська, Галина. Агресивна дитина: запобігання та обмеження проявів : Практичне заняття / Г. Бичковська. - С.32-35
Кл.слова: ігрова корекція агресивності
Провозюк, Любов. Програма роботи психолога з учнем, схильним до девіантної поведінки / Л. Провозюк. - С.36-41
Ткач, Олена. Профілактика нещирості у дітей : Лекція для батьків / О. Ткач. - С.42-45
Вальчишена, Світлана. Профорієнтаційна робота : Поняття і сутність / С. Вальчишена, О. Сагадіна. - С.46-55
Кл.слова: професійне самовизначення особистості
Філатова, Ніна. Профорієнтаційна діяльність у ЗНЗ : Психолого-педагогічний супровід / Н. Філатова. - С.56-63
Гірко, Дмитро. Психологічна стійкість першокласника : Розвивальна програма / Д. Гірко. - С.64-71
Соболь, Тетяна. Диверсифікація роботи психологічної служби / Т. Соболь. - С.72-81
Кл.слова: інклюзивна освіта, психологічний супровід дітей
Вихристюк, Мирослава. Діти з особливими потребами : Практичний семінар для батьків / М. Вихристюк. - С.82-85
Кл.слова: правила взаємодії з дітьми, діти з особливими потребами
Ілляшенко, Тамара. Дитина з гіперактивним розладом : Особливості психологічного супроводу / Т. Ілляшенко. - С.86-97
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Хижняк, Анна Анатоліївна.
    Особливості адаптаційної сфери викладача фізичного виховання у динаміці професійного становлення [Текст] / А. А. Хижняк // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - Київ, 2017. - № 10. - С. 31-34

Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід -- професійна діяльність -- емоційне вигорання

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

11.


    Суходольська, О. В.
    Психологічний моніторинг [Текст] / О. В. Суходольська // Шкільному психологу. Усе для роботи. - Київ : Основа, 2018. - № 2. - С. 2-5

Кл.слова (ненормовані):
психодіагностичні дослідження -- психологічний супровід

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

12.


    Сіренко, Олена.
    Психодіагностика у 5-му класі [Текст] : Наступність у навчанні / О. Сіренко // Психолог. - Київ : Шкільний світ, 2018. - № 5/6. - С. 12-19

Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- психологічний супровід -- мотивація

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

13.
37.091.26ЗНО:159.944
Р 28


    Рашковська, І. В.
    ЗНО та ДПА: як допомогти дитині впоратися зі стресом (рекомендації, тести, тренінги) [Текст] / І. В. Рашковська ; упоряд. Т. Шаповал. - Київ : Шкільний світ, 2018. - 112 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-45-000-1 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: ЗНО--ДПА--Середня освіта

Кл.слова (ненормовані):
ЗНО -- ДПА -- психологічна допомога -- подолання стресу -- підготовка вчителя до ЗНО -- батьки учнів -- психологічний супровід -- випускник -- психологічна готовність -- діангостика рівня тривожності -- тривожність -- саморегуляція -- опитувальник Айзенка
Дод.точки доступу:
Шаповал, Т. \упоряд.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

14.


    Соколова, Ганна.
    Теоретичні аспекти психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в психолого-педагогічних дослідженнях / Г. Соколова // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 2(86). - С. 36-44 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
освіта дітей з особливими освітніми потребами -- психологічний супровід -- професійна діяльність психолога

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

15.
Шифр: П225817115/2018/29
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2018р. № 29
Зміст:
Висоцька, Е. Педагогічна любов та ідея виховання Василя Сухомлинського / Е. Висоцька. - С.4-10
Кл.слова: психологія любові, педагогіка радості, гуманістична педагіка
Хоружа, Л. Л. Педагогічна культура та професійна етика як ціннісна основа діяльності вчителя (за матеріалами праць В.О. Сухомлинського) / Л. Л. Хоружа. - С.11-15
Кл.слова: етична культура, професійна етика
Сухомлинська, Л. В. Світ казок Василя Сухомлинського у сучасному інформаційному просторі України / Л. В. Сухомлинська. - С.16-21
Кл.слова: художні мініатюри, інформаційне поле, дошкілля
Су, С. Интеграция педагогических идей В.А. Сухомлинского в образовательное пространство Китая / С. Су, Ц. Сяоянь. - С.22-28
Кл.слова: бюджет на освіту, праці Сухомлинського
Відавська, Е. Права дитини як важливий аспект виховного процесу / Е. Відавська. - С.29-34
Кл.слова: суб’єктність дитини, Конвенція про права дитини, людська гідність
Дика, Н. М. Формування мовної особистості учня основної школи в контексті педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського / Н. М. Дика. - С.35-40
Кл.слова: мовна особистість, компетентнісний підхід, гуманізація освіти
Козир, М. В. "Педагогіка серця": упровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО / М. В. Козир. - С.41-45
Кл.слова: емоційний інтелект, інформаційна педагогіка, емоційний контакт
Терещенко, О. І. Формування в учнів початкових класів навички свідомого читання у процесі використання інтерактивних технологій / О. І. Терещенко. - С.46-52
Кл.слова: рефлексія, інтерактивні технології, мотивація
Булгакова, О. Ю. Психологічна готовність студентів до соціальної взаємодії як наслідок стратегічного і тактичного у соціальній взаємодії / О. Ю. Булгакова. - С.53-59
Кл.слова: тактична спрямованість, соціальна взаємодія
Заверико Н. В. , Соловйова Т. Г. Виховання толерантності у школярів як умова розвитку інклюзивної освіти в Україні / Н. В. , Соловйова Т. Г. Заверико Н. В. . - С.60-66
Кл.слова: інклюзія, інклюзивна освіта, виховання толерантності
Литвиненко, О. О. Психологічний супровід та підтримка студентів зі зниженим слухом як запорука їхнього особистісного становлення / О. О. Литвиненко. - С.67-72
Кл.слова: психологічна діагностика, психологічний супровід
Сулятицький І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Спеціальне психоконсультування учасників ато, членів їхніх родин і вимушено переселених осіб / І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Сулятицький І. В. . - С.73-78
Кл.слова: психологічний стрес, психічна травма, практикуючий психолог
Супрун, Г. В. Психологічна техніка "моя історія" як засіб налагодження співпраці між фахівцями та батьками дитини з аутизмом / Г. В. Супрун. - С.79-84
Кл.слова: діти з аутизмом, рівень тривожності, дезадаптованість
Турубарова, А. В. Умови соціально-психологічного розвитку підлітків з обмеженими можливостями здоров’я / А. В. Турубарова. - С.85-90
Кл.слова: дитячий церебральний параліч, егопсихологія
"Килимкові читання" у контексті вивчення літературної спадщини В.О. Сухомлинського. - С.91-96
Кл.слова: гумання педагогіка, "Дитяча усмішка", казки Сухомлинського
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.


    Соколова, Г.
    Психологічний супровід учнів із синдромом Дауна в процесі соціальної взаємодії / Г. Соколова // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 3. - С. 28-36 . - ISSN 2307-4876

Кл.слова (ненормовані):
учні із синдромом Дауна -- психологічний супровід -- соціальна взаємодія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

17.
37.043.2-056.2/.3(477)
П 49


    Полєшко, Р. А.
    Гуманістичні засади соціально-психологічної роботи в системі інклюзивної освіти технічного ліцею / Р. А. Полєшко, В. В. Щорс // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2018. - № 4/6. - С. 26–43. - Бібліогр.: 23 назви.
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Соціально-психологічна робота--Технічний ліцей--Україна--Вінниця

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- обдаровані учні -- технічні ліцеї -- діти з особливими потребами -- соціально-педагогічний патронаж -- психологічний супровід
Дод.точки доступу:
Щорс, В. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

18.
316.6(075)
К 68


    Корольчук, Микола Степанович.
    Соціально-психологічне забезпечення діяльності в звичайних та екстремальних умовах : навчальний посібник / М. С. Корольчук, В. М. Крайнюк. - Київ : Ніка-Центр, 2009. - 580 с. - ISBN 978-966-521-360-4 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія станів--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
криза -- професійне становлення -- професійна діяльність -- адаптація -- психологічний супровід -- атестація персоналу -- сімейне консультування -- переговорний процес -- тренінг -- екстремальні умови -- посттравматичний період -- методики психодіагностики -- стрес -- тренінги саморегуляції
Анотація: У роботі розглядаються сучасні проблеми, шляхи та засоби комплексного соціально-психологічного забезпечення професійної діяльності спеціалістів різних галузей в звичайних та екстремальних умовах.
Дод.точки доступу:
Крайнюк, Валентина Миколаївна


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

19.
159.98(075.8)
Д 84


    Дуткевич, Т. В.
    Теорія і практика розвивально-корекційної роботи психолога [Текст] : навчальний посібник для студентів ВНЗ "спеціальності 053 Психологія" / Т. В. Дуткевич ; Кам’янець - Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Київ : КНТ, 2018. - 265 с. - ISBN 978-966-373-818-5 : 273.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія розвитку--Психокорекція--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
психокорекція -- корекційна психологія -- корекційна робота -- психічний розвиток -- діагностика -- розумовий розвиток -- особистісний розвиток -- психологічний супровід -- підготовка до школи -- навчальна діяльність -- підліткова криза
Дод.точки доступу:
Кам’янець - Подільський національний університет імені Івана Огієнка


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

20.
159.98(075.8)
Д 84


    Дуткевич, Т. В.
    Дитяча розвивально-корекційна психологія : модульний навчальний посібник для студентів ВНЗ напрямом підготовки 6.030103 "Практична психологія" / Т. В. Дуткевич ; Кам’янець - Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Київ : Центр учбової літератури, 2018. - 304 с. - ISBN 978-617-673-498-7 : 170.00 грн., 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Корекційна психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
психокорекція -- корекційна робота -- психічний розвиток -- корекція спілкування -- гра -- психологічний супровід -- підготовка до школи -- розвиток психіки -- навчальна діяльність -- розумовий розвиток -- підліткова криза -- залагодження конфліктів -- correctional work -- mental development -- корекція спілкування -- game -- psychological support -- preparation for school -- correction of communication -- mental development -- teenage crisis -- conflict resolution
Дод.точки доступу:
Кам’янець - Подільський національний університет імені Івана Огієнка


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

 1-20    21-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)