Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=репутация<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
316.6
Т 48


    Ткаченко, Наталія.
    Визначення поняття "професійний імідж": погляд на проблему / Н. Ткаченко // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2017. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр. в кінці ст. 95 (7 назв) . - ISSN 1682-2366
УДК

Рубрики: Соціальна психологія

   Социальная психология


Кл.слова (ненормовані):
імідж -- имидж -- професійний імідж -- профессиональній имидж -- статусно-рольва теорія особисті -- статусно-роль в теории личные -- авторитет учителя -- авторитет учителя -- репутація -- репутация
Анотація: Здійснено критичний аналіз існуючих понять "імідж" та "професійний імідж" у вітчизняних і зарубіжних дослідженнях із педагогіки, психології, соціології, філософії. Визначено найбільшу родову ознаку поняття "професійний імідж", яку слід вважати статусно-рольовою характеристикою особистості. Виокремлено такі основні суттєві ознаки цієї дефініції: професійний імідж є системою цілісністю зовнішніх та внутрішніх особистісних і професійних якостей та компетентностей.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.
Шифр: М772184/2018/4
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст] : міжнар. проф. журнал. - Київ, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 4
Зміст:
Хорошая репутация невозможна без PR. Даже если вы порядочны и выпускаете хорошую продукцию (результаты блиц-опроса экспертов). - С.9-23
Дерев'янко, Елена. Репутация: реальность и спекуляции / Е. Дерев'янко. - С.24-26
Попова, Татьяна. Репутация компании - один из ее основных нематериальных активов / Т. Попова. - С.27-32
Шевченко, Александра. Грамотный PR - это диалог компании с вашей целевой аудиторией / А. Шевченко. - С.34-35
Ширина, Анастасия. Основа положительной репутации - это достойное поведение компании / А. Ширина. - С.36-37
Білявський, Максим. Для розвитку репутаційного капіталу слід реалізувати системний підхід / М. Білявський. - С.40-41
Огиенко, Елена. Чтобы сформировать желаемую репутацию, ее нужно формировать / Е. Огиенко. - С.42-43
Балюн, Оксана. Як перетворити кризу на перемогу методика багатовекторного динамічного моделювання взаємодії стейкхолдерів репутації / О. Балюн, А. Кашпур. - С.46-49
Колядюк, Р. І. Інвестиційний проект у Loft-технології стратегічного маркетингу як інструмент входження в зарубіжні ринки / Р. І. Колядюк, Д. О. Сосновський. - С.50-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


   
    Хорошая репутация невозможна без PR. Даже если вы порядочны и выпускаете хорошую продукцию (результаты блиц-опроса экспертов) // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 4. - С. 9-23

Кл.слова (ненормовані):
репутація компанії -- рейтинг

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Дерев'янко, Елена.
    Репутация: реальность и спекуляции / Е. Дерев'янко // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 4. - С. 24-26

Кл.слова (ненормовані):
репутація -- рейтинг -- спекуляція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Попова, Татьяна.
    Репутация компании - один из ее основных нематериальных активов / Т. Попова // Маркетинг и реклама : міжнар. проф. журнал. - 2018. - N 4. - С. 27-32

Кл.слова (ненормовані):
корпоративна концепція -- репутація -- компанія -- імідж

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)