Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рівноправність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
37.016 (073)
Ж 66


   
    Живемо в демократії [Текст] : плани уроків з питань освіти для демократичного громадянства та освіти прав людини для загальноосвітніх навчальних закладів : навчальні приклади, поняття, методи та моделі. Т. 3 / Р. Голлоб [та ін.]. - Київ : НАДУ, 2009. - 212 с. - ISBN 978-966-619-273-1 : 55.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
громада -- рівноправність -- шкільна газета -- правила -- закон -- уряд -- політики -- демократія
Дод.точки доступу:
Голлоб, Р.
Хаддлестон, Т.
Крапф, П.
Роу, Д.


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.


    Логінова, Ю. І.
    Ольга Кобилянська. Повість "Людина" : 10 клас / Ю. І. Логінова // Вивчаємо українську мову та літературу : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - 2019. - N 34/35/36. - С. 42–46.

Рубрики: Українська література--методика викладання--уроки--старші класи

Кл.слова (ненормовані):
українська література -- методика викладання -- уроки -- українська письменниця -- творчість письменниці -- Людина, повість -- рівноправність жінки -- старші класи -- 10 клас
Анотація: У статті представлено розробку уроку вивчення нового матеріалу з української літератури на тему: "О. Кобилянська. Повість "Людина". Доля освіченої дівчини, яка не може змиритися з бездуховністю міщанського середовища. Особливості характеротворення" для учнів старших класів.
Дод.точки доступу:
Кобилянська, Ольга Юліанівна (українська письменниця ; 1863-1942) \про неї\


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Гаєць, В. М.
    Соціалізація та соціальна якість як інструменти державної політики соціально-економічного розвитку [Текст] / В. М. Гаєць // Економіка України = Economy of Ukraine : науковий журнал. - 2020. - № 10. - С. 3-18. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-775X

Кл.слова (ненормовані):
соціальна якість -- соціальний вимір -- держава -- суспільство -- нова реальність -- економіка -- самореалізація -- добробут -- рівноправність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Василенко, Валерія.
    Платформи дистанційного навчання: основні характеристики та можливості використання [Текст] / В. Василенко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2022. - N 11. - С. 35-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
платформа дистанційного навчання -- заклад вищої освіти -- етапи ухвалення раціональних рішень
Анотація: У статті розглянуто інформаційно-освітнє середовище ЗВО як програмно-телекомунікаційне середовище, що дає змогу забезпечити єдиними технологічними засобами процеси інформаційної підтримки та організації навчання, наукові дослідження, професійне консультування слухачів. Визначено основні риси особистісно орієнтованого способу навчання з використання платформ дистан­ційної освіти, а саме: гнучкість, доступність, рентабельність, мобільність, охоплення, технологічність, соціальна рівноправність. Для вибору відповідної платформи дистанційної освіти, що допоможе повною мірою реалізувати весь комплекс функцій, було використано етапи ухвалення раціональних рішень: діагностика проблеми; формулю­вання критеріїв і обмежень; визначення альтернатив; оцінювання альтернатив; вибір оптимальної альтернативи. Наведено характеристику найпопулярніших платформ дистанційного навчання, як-от: система управління навчанням "1С: Електронне навчання. Корпоративний університет"; еFront; Moodle; Mirapolis Learning Management System. Визначено основні критерії вибору платформи дистанційної освіти: програмне забезпечення з відкритим / закритим кодом; наявність демоверсії; наявність інструкції; платно / безоплатно; дружність інтерфейсу; наявність якісного контролю знань здобувачів. Проведено оцінювання запропонованих варіантів платформ для дистанційної освіти й визначено, що максимальну кількість балів здобула система Moodle. Окреслено принципи побудови інформаційно-освітніх середовищ: багатокомпонентність; інтеграль­ність; розподіленість; адаптивність. Методологія дослідження базується на застосуванні загальнонаукових і спеціальних методів пізнання, зокрема аналізу, синтезу, логічного методу, моніторингу, та методу візуалізації результатів дослідження

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)