Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=спецкурс<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-29 
1.
81.2Англ-7
К 21


    Карабан, В'ячеслав Іванович.
    Переклад наукової і технічної літератури. Граматичні труднощі, лексичні, термінологічні та жанрово-стилістичні проблеми [Текст] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / В. І. Карабан. - 2-ге виправлене. - Вінниця : Нова Книга, 2004. - 575 с. - ISBN 966-7890-01-5 : 73.43 грн.
ДРНТІ
ББК 81.2Англ-7

Рубрики: Мовознавство--англійська мова--переклад

   Переклад--англійська мова--технічна література


   Переклад--англійська мова--наукова література


Кл.слова (ненормовані):
граматичні труднощі -- лексичні проблеми -- термінологічні проблеми -- жанрово-стилістичні проблеми

Примірників всього: 14
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (14)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (14)

Знайти схожі

2.
316.3
О-75


   
    Основи теорії гендеру : навчальний посібник / редактор М. М. Скорик. - Київ : К.І.С., 2004. - 536 с. - ISBN 966-8039-70-Х : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Гендерна освіта--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
гендерна соціалізація -- проблематика статі -- гендерні ролі -- стереотипи -- гендерна освіта -- теорія гендеру
Дод.точки доступу:
Скорик, М. М. \редактор.\


Примірників всього: 2
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

3.
82.0(082)
Л 64


   
    Літературний процес: мова мистецтв і мистецтво мови : матеріали V щорічної Міжнародної наук. конференції : 4-5 квіт. 2014 р., м. Київ. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014. - 323 с. - 46.42 грн.
    Зміст:
Александрова, Г. А. Лірика Івана Стешенка в контексті естетичних тенденцій кінця XIX - початку XX ст. / Г. А. Александрова. - С .3-15. - Библиогр. в конце ст.
Антипова, A. M. Воспитание компетентного читателя в современной российской школе / A. M. Антипова. - С .15-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читацька компетентність, читання, сприйняття
Бровко, 0. 0. Метафора літери крізь призму гіпертексту / 0. 0. Бровко. - С .24-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гіпертекст, алфавіт, метафора літери
Вечоркін, І. О. Письменник і стиль: стильовий детермінізм / І. О. Вечоркін. - С .32-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуальний письменницький стиль, стильовий чинник, стильовий носій
Винар, С. М. Українська драма епохи fin de siecle: антична традиція та авторська індивідуальність / С. М. Винар. - С .41-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДРАМА, ХОР, парод
Вісич, O. A. Театр і театралізація у драматичній творчості Лесі Українки / O. A. Вісич. - С .48-55. - Библиогр. в конце ст.
Гайдаш, Анна Владиславівна. Танатичний дискурс персонажів похилого віку в п'єсі Тіни Хау «Портрет родини Черчей» / А. В. Гайдаш. - С .57-64. - Библиогр. в конце ст.
Галич, А. О. Постаті шістдесятників у рецепції Ірини Жиленко: особливості портретування / А. О. Галич. - С .64-71. - Библиогр. в конце ст.
Галич, В. М. Шевченкіана Гончара-публіииста як гіпертекст / В. М. Галич. - С .71-82. - Библиогр. в конце ст.
Галич, Олександр Андрійович. Щоденники О. Довженка у мемуарно-публіцистичній інтерпретації / О. А. Галич. - С .82-91
Гладишев, В. В. Деякі аспекти підготовки кваліфікованого вчителя-читача (спецкурс "Контекстне вивчення художніх творів в основній і старшій школі") / В. В. Гладишев. - С .91-97. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: спецкурс, контекстне вивчення, фахова підготовка
Гребенюк, Т. В. Екфразис як форма міжтекстової комунікації / Т. В. Гребенюк. - С .98-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: екфразис, художній образ, художня література
Дмитрук, Л. Л. Дискурс "село - місто" в інтерпретації Олексія Кундзіча / Л. Л. Дмитрук. - С .107-113. - Библиогр. в конце ст.
Донченко, Л. О. Художня модель чужинства у повісті Валерія Шевчука "У пащу Дракона" / Л. О. Донченко. - С .114-122. - Библиогр. в конце ст.
Жданова, O. Л. Бахтін та мистецтво мовчання у літературній освіті / O. Л. Жданова. - С .123-130. - Библиогр. в конце ст.
Каневская, О. Б. Приемы создания психологизма в пьесах А.В. Сухово-Кобылина / О. Б. Каневская. - С .131-137. - Библиогр. в конце ст.
Карп, М. А. Плюральність форм мультимодальних засобів когезії і когерентності британських художніх текстів / М. А. Карп. - С .138-143
Кл.слова: мультимодальний текст, вербальна складова, гетерогенна складова
Колінько, Олена Петрівна. Модерністські експерименти: новела рубежу ХІХ-ХХ ст .у контексті інтермедіального дискурсу / О. П. Колінько. - С .144-153. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: модерністська новела, інтермедіальність, синтез мистецтв
Кондратенко, Н. В. Мовні ігри у сучасному художньому дискурсі як реалізація ігрового принципу текстотворення / Н. В. Кондратенко. - С .153-161. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українська проза, художній дискурс, мовна гра
Костильова, Т. М. Мотив блудного сина в оповіданні Френсіса Брета Гарта "Блудний син містера Томсона" / Т. М. Костильова. - С .162-168. - Библиогр. в конце ст.
Кочерга, С. О. Хореографічна концепція драматичної поеми Лесі Українки "Оргія" / С. О. Кочерга. - С .169-177. - Библиогр. в конце ст.
Луценко, Л. О. Наративний універсум любовної прози Елізи Гейвуд у перспективі феміністичної теорії оповіді: екстрафікційний голос / Л. О. Луценко. - С .178-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гейвуд Е., феміністична наратологія, імпліцитний автор
Мацевко-Бекерська, Лідія. Домінанта інтенційності в рецептивній парадигмі художнього тексту / Л. Мацевко-Бекерська. - С .185-195. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтенційність, сугестивний центр, толерантне читання
Мохначова, О. В. Авторский голос как модус интерпретации мифа в романе М. Этвуд "Пенелопиада" / О. В. Мохначова. - С .195-213. - Библиогр. в конце ст.
Новрузов, P. M. Образ забытого пророка в восприятии А. Вельтмана / P. M. Новрузов. - С .205-213. - Библиогр. в конце ст.
Опришко, Тетяна Сергіївна. Боротьба з "ворожою ідеологією" на шпальтах журналу "Молодняк" / Т. С. Опришко. - С .213-220. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературний процес, стиль творчості, пролетарські письменники
Родчин, З. Я. Реалізація міфологеми братовбивства у дискурсі резистансної драми (на матеріалі західноукраїнських п'єс 20-х - 30-х років XX ст.) / З. Я. Родчин
Кл.слова: міф, резистанс, міфологема
Сардарян, К. Г. Художні та стильові особливості книги спогадів Ірини Жиленко "Homo feriens" / К. Г. Сардарян. - С .227-235. - Библиогр. в конце ст.
Сердюк, O. K. Залучення учнів до шкільного театру як засіб формування читацької культури / O. K. Сердюк. - С .235-241. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: театральна інтерпретація, інсценування, художній твір
Сізова, Ксенія Леонідівна. Жанр життєвої історії: на перетині публіцистики та літератури / К. Л. Сізова. - С .241-248. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: жанр, жанрова модифікація, життєва історія
Стародубцева, Любов Олександрівна. Роль внутрішнього спілкування в комунікативній парадигмі драми Лесі Українки "Кассандра" / Л. О. Стародубцева. - С .248-255. - Библиогр. в конце ст.
Тищук, Дар'я Сергіївна. Денотативне значення слова-основи як компонент структури асоціоніма / Д. С. Тищук. - С .255-262. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: асоціонім, денотативне значення, тропи
Цепкало, Тетяна Олександрівна. Архетипний образ місяця в поезіях П. Карманського та В. Свідзинського / Т. О. Цепкало. - С .263-272. - Библиогр. в конце ст.
Цокол, Олена Олександрівна. Рецептивне поле сучасної драми у критиці та літературознавстві / О. О. Цокол. - С .272-279. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасна драматургія, рецепція, критика
Червинский, Гжегож. Из Львова в Северную Африку. Анализ репортажной прозы Т. М. Ниттмана / Г. Червинский. - С .279-290. - Библиогр. в конце ст.
Штейнбук, Ф. М. Конверґенція топосу чутливості у творах сучасної світової літератури / Ф. М. Штейнбук. - С .291-301. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конверґенція, тілесно-міметичний метод аналізу, топос чутливості
Шульган, Віра Володимирівна. Pluralia tantum поетичного ідіостилю І. Я. Франка / В. В. Шульган. - С .301-307. - Библиогр. в конце ст.
Шулькова, Катерина Ігорівна. Від "Братів Гарді" до "Чорного кошеняти" : феномен серійності в сучасному дитячому детективі / К. І. Шулькова. - С .307-315. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Брати Гарді, Чорне кошеня, дитячий детектив
Ярошенко, Роман Васильович. Вплив художньої літератури на свідомість читача середньої та вищої школи / Р. В. Ярошенко
Кл.слова: видавнича продукція, свідомість читача, вплив літератури
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--матеріали конференцій--Україна

   Мовознавство


Кл.слова (ненормовані):
гіпертекст -- метафора -- конверґенція

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.
821.161.2.09
З-41


    Зборовська, Н. В.
    Код української літератури. Проект психоісторії новітньої української літератури : монографія / Н. В. Зборовська. - Київ : Академвидав, 2006. - 308 с. - ISBN 966-8226-36-4 : 35.00 грн., 12.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Історія української літератури--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
постколоніальний -- психоісторія літератури -- депресивна стадія -- едіпова поезія

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

5.
378:7
П 84


   
    Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 жовтня 2014 року, місто Київ / Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 703 с. - 141.42 грн.
    Зміст:
Огнев’юк, Віктор Олександрович. Вступне слово / В. О. Огнев’юк ; В. О. Огнев'юк. - С .2-5
Кл.слова: мистецька освіта, художня культура, інститут мистецтва Київського університету імені Бориса Грінченка
Афанасьєв, Юрій Львович. Мистецька освіта та мистецька просвіта: діалектика системної цілісності / Ю. Л. Афанасьєв. - С .6-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: національна мистецька освіта, цілісність мистецької освіти, фахова підготовка
Карась, Г. В. Освітньо-педагогічна музична діяльність українців зарубіжжя як засіб вияву і збереження етнокультурної ідентичності / Г. В. Карась. - С .14-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, музична діяльність, етнокультурна ідентичність
Кевишас, И. Духовный контекст в современной педагогической действительности / И. Кевишас. - С .25-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: контекст, духовний контекст, контекст духовності
Кондрацька, Л. А. Досвід сутнісного бачення мистецтва: підготовка вчителя / Л. А. Кондрацька. - С .33-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: епістемічна стратегія, сотеріологічний дискурс, інтуїція совісті
Лобова, Ольга Володимирівна. Підготовка вчителя музики до національного виховання молодших школярів засобами підручників / О. В. Лобова. - С .42-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: підготовка вчителя музики, національне виховання, урок музичного мистецтва
Олексюк, Ольга Миколаївна. Методологічний контур інтеграційних процесів у мистецькій освіті / О. М. Олексюк. - С .53-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: європейська інтеграція, мистецька освіта, компетентнісний підхід
Пляченко, Тетяна Миколаївна. Формування інструментально-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі фахової підготовки / Т. М. Пляченко. - С .61-69. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель музичного мистецтва, фахова підготовка, компетентнісний підхід
Реброва, О. Є. Трансформація тектологічної концепції О. Богданова у фахову площину підготовки майбутніх учителів музики та хореографії: ракурс інновацій мистецької освіти / О. Є. Реброва. - С .70-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тектологія, синергетика, майбутні вчителі музики
Черкасов, В. Ф. Методи наукових досліджень у музично-педагогічній освіті / В. Ф. Черкасов. - С .78-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емпіричні методи, теоретичні методи, наукове пізнання
Шип, С. В. Герменевтика произведений искусства и актуальные задачи украинской художественной педагогики / С. В. Шип. - С .87-95. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна герменевтика, герменевтика мистецтв, семіотика мистецтва
Щолокова, О. П. Теоретико-методичні засади формування культурологічної освіченості педагога-музиканта / О. П. Щолокова. - С .96-104. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурна освіченість, художньо-педагогічна діяльність, майбутні вчителі музики
Marchwica, Wojciech. Postgraduate studies for pianists - a path for artistic mastery (англ. мовою) / М. W. Marchwica. - С .105-115
Кл.слова: художня майстерність, діяльність Інституту Фридерика Шопена, підготовка артистів
Беренбейн, Інеса Самійлівна. Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи / І. С. Беренбейн. - С .116-126. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанна школа, виконавський піанізм, камерний ансамбль
Бернадська, Д. П. Витоки професійної мистецької освіти в галузі хореографії в Європі (Франція, XVII ст.) / Д. П. Бернадська. - С .126-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хореографічне мистецтво, школа танців Паризької опери, Королівська академія танцю в Парижі
Білозуб, Л. М. Вокальне мистецтво у творчості українських композиторів: традиції та сучасність / Л. М. Білозуб. - С .133-139. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, вокальне мистецтво, народна пісня
Варивончик, Анастасія Віталіївна. Еволюція розвитку українського одягу з вишивкою як культурно-історичне становлення / А. В. Варивончик. - С .140-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: український одяг, костюм, вишивка
Горох, Т. С Духовний спів Рівного на межі ХХ-ХХІ ст. : інституційний аспект / Т. С Горох. - С .105-159. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хор, хорове мистецтво, духовна музика
Завалко, К. В. Наукове осмислення структури інноваційної парадигми вчителя музики / К. В. Завалко. - С .160-170. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна парадигма, учитель музики, інноватика
Ізваріна, Олена Миколаївна. Історіографія процесу формування українського оперного мистецтва першої половини XIX ст. / О. М. Ізваріна. - С .171-178. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-театральні вистави, вертеп, шкільна драма
Кацалап, Олена Вікторівна. Функціонування системи професійної музичної освіти в Україні у 60-70-х роках XX ст / О. В. Кацалап. - С .179-185. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: консерваторія, музична освіта, навчально-виховний процес
Крижанівський, Олександр Анатолійович. Роль і місце династії Сфорци у культурному житті Європи в епоху Відродження / O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський ; O. A. Крижанівський. - С .186-193. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: династія Сфорци, італійське Відродження, Бона Сфорца
Лисіна, Н. І. Передумови виникнення англійської Вірджинальної школи / Н. І. Лисіна, В. І. Тітович. - С .194-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: клавішні інструменти, жанри клавірної музики, видатні вірджиналісти
Ляшенко, Т. В. Роль товариства "Просвіта" у культурному житті Чернігівщини (початок XX ст.) / Т. В. Ляшенко. - С .201-206. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культура, регіон, музично-просвітницька діяльність
Олексюк, Ольга Миколаївна. Зарубіжний досвід неперервної фахової підготовки вчителів музики / О. М. Олексюк. - С .207-214. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: неперервна фахова підготовка, майбутній вчитель музики, педагогічна освіта
Проців, Л. Й. Історія музичної педагогіки в Україні як метаісторія / Л. Й. Проців. - С .214-222. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: історія музичної педагогіки, музично-освітня практика, музично-педагогічна думка
Рожко, І. В. Музична пам'ять як категорія мистецької освіти / І. В. Рожко. - С .223-231. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичні здібності, розвиток музичної пам'яті, ретенція
Романенкова, Юлия Викторовна. Творческая свобода. Свобода от творчества: художник в сфере высшего профессионального образования / Ю. В. Романенкова. - С .231-236. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художник, мистецька освіта, творча особистість
Свириденко, Наталія Сергіївна. Одесіана Антона Рубінштейна - погляд через століття / Н. С. Свириденко. - С .237-244. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: культурні цінності, експертиза, історизм
Cтратан-Артишкова, Т. Б. Ретроспектива становлення і розвитку музично-творчого виконавства у вітчизняному і зарубіжному освітньому просторі / Т. Б. Cтратан-Артишкова. - С .244-255. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне мистецтво, музична освіта, спів
Uchyla-Zroski, Jadwiga. Theory of Music Learning by Edwin Elias Gordon / J. Uchyla-Zroski. - С .256-267. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Гордон Едвін, голос дитини, навчання музиці
Вишинський, Віталій Володимирович. Поняття руху в музично-педагогічних системах першої третини XX ст. / В. В. Вишинський. - С .268-277. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Платон, Жак-Далькроз Еміль, Орф Карл
Ерёмина, Е. П. Сценография музыкального театра Беларуси в конце XX - начале XXI в. : проблема типологии художественного решения / Е. П. Ерёмина. - С .278-183. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сценографія, музичний театр, текст
Коновалова, Ольга Володимирівна. Методи дослідження орнаментики декоративно-прикладного мистецтва у другій половині XX ст. як передумова системних змін вітчизняного мистецтвознавства / О. В. Коновалова. - С .283-290. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: орнамент, декоративно-прикладне мистецтво, структурний аналіз
Куришев, Євген Володимирович. Міжнародний конкурс піаністів пам'яті Володимира Горовиця у культурно-мистецькому просторі України / Є. В. Куришев. - С .290-297. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: конкурс піаністів, репертуар, фортепіанне мистецтво
Лабінцева, Лариса Павлівна. Концертна діяльність як показник виконавської майстерності музикантів / Л. П. Лабінцева. - С .297-303. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна мистецька освіта, музиканти, концерти
Лісецький, Степан Йосипович. Українське музичне відродження: композиторська творчість, виконавство, музична освіта / С. Й. Лісецький. - С .303-313. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське музичне Відродження, історична народна пісня, думи
Мамченко, Олег Миколайович. Художні аспекти виконавської інтерпретації П'ятої симфонії Дмитра Шостаковича / О. М. Мамченко. - С .313-323. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська інтерпретація, симфонія, художній зміст
Парубець, Г. С. Трансформації мистецьких практик у полістильовій культурі / Г. С. Парубець. - С .323-329. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: деканізація, стріт-арт, віджеінг
Филиппова, О. Н. Живопись и графика А. Г. Габричевского / О. Н. Филиппова. - С .330-339. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аматорство, літературознавець, перекладач
Kaniowska, Malgorzata. Dyrygent kontra kompozytor. Granice ingerencji w interpretacje muzyki wspolczesnej na przykladzie utworоw ryszarda і Aleksandra Gabrysiow / М. Kaniowska ; М. Kaniowska ; М. Kaniowska. - С .340-348. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: сучасна музика, інтерпретація, музична філософія
Василенко, Надія Володимирівна. Науково-методичний супровід процесу розвитку творчої особистості в умовах профільного навчання: художньо-естетичний напрям / Н. В. Василенко. - С .349-357. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: профільна школа, художньо-естетичний напрям в освіті, педагог мистецьких дисциплін
Економова, Ольга Серафимівна. Духовність і професійна культура майбутнього вчителя музики / О. С. Економова. - С .358-365. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична культура, музичне мистецтво, музичне виховання
Кондратенко, Ганна Григорівна. Формування корпоративної культури майбутнього вчителя музики в умовах соціально-гуманітарної роботи вищого навчального закладу / Г. Г. Кондратенко. - С .365-372. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: корпоративна культура, соціально-гуманітарна робота, майбутній учитель музики
Кузьменко, Галина Василівна. Підготовка майбутніх учителів до виховання в учнів основної школи ціннісного ставлення до образотворчого мистецтва / Г. В. Кузьменко. - С .372-382. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: образотворче мистецтво, учні, ціннісне ставлення
Лець, О. Г. Виховання моральної культури студентів засобами мистецтва / О. Г. Лець. - С .382-387. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: моральна культура, мистецтво, виховання
Локарєва, Г. В. Сприйняття художньо-естетичної інформації як провідна детермінанта використання твору мистецтва у професійній підготовці майбутнього фахівця / Г. В. Локарєва. - С .387-399. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: художньо-естетична інформація, твір мистецтва, професійна підготовка
Малахова, Маргарита Олександрівна. Ціннісна складова професійно-особистісних якостей учителя музики / М. О. Малахова. - С .399-405. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистість учителя, індивідуальність, вчитель музики
Ороновська, Л. Д. Зміст і структурні компоненти процесу прилучення молодших школярів до духовних цінностей / Л. Д. Ороновська, Н. В. Палій. - С .405-412. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: людська сутність, духовні цінності, особистісно-діяльнісний підхід
Проворова, Є. М. Підготовка майбутніх учителів музики на праксеологічних засадах / Є. М. Проворова. - С .412-422. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній учитель музики, педагогічна праксеологія, педагогічна діяльність
Тоцька, Л. О. Педагогічні принципи розвитку виконавської культури магістрантів-вокалістів / Л. О. Тоцька. - С .422-431. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська культура, вокальне мистецтво, підготовка фахівців
Пуцик, О. А. Етнохудожня діяльність майбутнього вчителя музики: сутнісна хактеристика феномена / О. А. Пуцик. - С .431-439. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтегративність, художня діяльність, творча діяльність
Андрощук, Л. М. Інноваційні технології навчання як засіб формування творчої особистості майбутніх учителів хореографічного мистецтва / Л. М. Андрощук, С. В. Куценко. - С .440-446. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтерактивні технології, хореографічне мистецтво, майбутні вчителі-хореографи
Білоус, Ольга Олегівна. Емоційний компонент професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О. О. Білоус. - С .446-450. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: емоції, професійна діяльність, майбутній учитель музики
Зайцева, Вероніка Іванівна. Впровадження інноваційних технологій у процес підготовки студентів спеціальності "Дизайн" / В. І. Зайцева. - С .451-460. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: графічний матеріал, комп'ютерні дизайн-технології, творча майстерність
Зінська, Тетяна Володимирівна. Інформаційно-комунікативні технології у сучасній музичній освіті / Т. В. Зінська. - С .456-460. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, музичне навчання, комп'ютерні технології
Кротова, Тетяна Федорівна. Інноваційне мислення як основа дизайн-діяльності / Т. Ф. Кротова. - С .461-470. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: дизайн, проектна культура, творча діяльність
Лазаревська, О. М. Особливості розвитку індивідуальності та творчого самовираження майбутнього вчителя музики / О. М. Лазаревська, Н. В. Терещук. - С .470-476. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанне виконавство, трактування музичного твору, професіоналізм музиканта
Ланіна, Тетяна Олександрівна. Проблема виховання джазових вокалістів у музичних школах / Т. О. Ланіна. - С .476-483. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: співаки-початківці, естрадно-джазове мистецтво, академічне музичне мистецтво
Ляшенко, Ольга Дмитрівна. Інклюзивна мистецька освіта: інноваційна проблема XXI ст. / О. Д. Ляшенко. - С .483-491. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інклюзивна освіта, мистецький розвиток, духовно-емоційна діяльність
Макарова, Емма Вікторівна. Інтеграція як умова розвитку вокально-творчого потенціалу майбутніх педагогів-музикантів у системі сучасної мистецької освіти / Е. В. Макарова. - С .492-497. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вокал, емоційно-образні ситуації, художньо-інтегративні технології
Музика, О. Я. Розвиток цілісного сприйняття кольору в процесі фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва / О. Я. Музика. - С .497-504. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: колір, аконстантне бачення, вчителі образотворчого мистецтва
Павленко, О. М. До проблеми використання програми Steinberg Cubase 5 у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / О. М. Павленко. - С .504-512. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: секвенсер, MIDI, музичні комп'ютерні технології
Поліщук, Алла Анатоліївна. Формування візуально-знакової культури у професійній освіті / А. А. Поліщук. - С .512-516. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: піктограма, знакові системи, знаки візуальної комунікації
Полубоярина, І. І. Використання інноваційних методів навчання як умова формування компетентності студентів музичних спеціальностей / І. І. Полубоярина. - С .517-525. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна інноватика, інноваційні методи навчання, компетентність
Раструба, Т. В. Використання інноваційних технологій вчителями музики в загальноосвітніх навчальних закладах у контексті особистісно орієнтованого підходу / Т. В. Раструба. - С .525-531. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні технології, урок музики, особистісно-орієнтований підхід
Ревенчук, В. В. Організація навчальної взаємодії у класі фортепіано: традиції та інновації / В. В. Ревенчук. - С .532-538. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: взаємодія викладача та студента, художньо-педагогічне спілкування, зміст навчальної взаємодії
Сирота, З. М. Розвиток творчих здібностей і універсалізм образного світосприймання / З. М. Сирота, В. М. Сирота. - С .538-543. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: здібність, творча здібність, творчий розвиток
Соболь, Наталія Віталіївна. Художньо-творча толерантність як складова комунікативних процесів у мистецтві / Н. В. Соболь. - С .544-551. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: діалогічність мистецтва, толерантність, художньо-творча толерантність
Хе, Івень. Методика формування інтонаційно-вольового самоконтролю у майбутніх учителів музики Китаю в процесі занять з основного музичного інструмента (фортепіано) / Івень Хе. - С .551-557. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтонація, звукотворча воля, фонетика мови
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Розвиток творчого мислення майбутніх учителів музики на заняттях сольфеджіо / І. М. Ходоровська. - С .558-563. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творче мислення, прийоми навчання музики, методи навчання
Бодрова, Т. О. Особистісний ресурс як чинник оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова. - С .564-572. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: особистісний прийом, оптимізація, самодетермінація
Болгарський, Анатолій Георгійович. Компетентнісний підхід до музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики / А. Г. Болгарський. - С .572-580. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, компетенція, музично-виконавська діяльність
Бондаренко, Лариса Анатоліївна. Кластери компетентностей як освітній результат готовності майбутнього вчителя музики до професійного саморозвитку / Л. А. Бондаренко. - С .580-585. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний саморозвиток, інструментально-виконавська діяльність, майбутній учитель музики
Гмиріна, Світлана Вікторівна. Вплив вокально-технічних вправ для солістів-вокалістів на процес звукоутворення / С. В. Гмиріна. - С .586-592. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: резонатори, робочий діапазон, артикуляційний апарат
Кабриль, К. В. Формування ціннісних компетентностей майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-комп'ютерних технологій у хоровому аранжуванні / К. В. Кабриль. - С .592-598. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музично-комп'ютерні технології, хорове аранжування, майбутній учитель музики
Кіндратюк, Б. Д. Опанування першоосновами української музичної культури як умова формування професійної компетентності майбутніх педагогів / Б. Д. Кіндратюк. - С .598-607. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, педагоги-музиканти, музична культура
Коваленко, Владислав Вікторович. Особливості формування особистісних якостей майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментально-виконавської підготовки / В. В. Коваленко. - С .607-613. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель музичного мистецтва, інструментально-виконавська підготовка, інструментально-виконавська діяльність
Ковальський, Р. І. Розвиток професійної рефлексії у майбутніх керівників естрадно-інструментальних колективів / Р. І. Ковальський. - С .614-621. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: естрадно-інструментальний колектив, оркестр, професійна діяльність
Комісаров, О. В. Навчальний репертуар як чинник формування пізнавально-естетичного інтересу студентів / О. В. Комісаров, С. М. Рябінко. - С .622-631. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: пізнання, пізнавально-естетичний інтерес, чуттєво-логічне мислення
Медвідь, Т. А. Проблеми формування наукового досвіду у студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Хореографія" / Т. А. Медвідь. - С .631-641. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: науково-дослідна робота, Болонський процес, хореологія
Мережко, Юлія Валеріївна. Інтегрований спецкурс у формуванні загальнокультурної компетентності майбутніх учителів музики / Ю. В. Мережко. - С .641-650. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутні вчителі музики, художні смаки старшокласників, інтегративний підхід
Пастушенко, Л. А. Розвиток професійної компетентності майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема / Л. А. Пастушенко. - С .650-660. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вчитель музики, педагогічні умови, професійна компетентність
Сверлюк, Я. В. Педагогічний феномен комунікативної взаємодії диригента оркестрового колективу / Я. В. Сверлюк. - С .660-669. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: оркестровий колектив, виконавство, диригент
Світайло, Світлана Валеріївна. Компетентнісна підготовка викладача музичного мистецтва / С. В. Світайло. - С .670-675. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хормейстерська підготовка, професійна компетентність, викладач музики
Теряева, Лариса Анатоліївна. Формування методичної компетентності майбутніх вчителів музики: категоріальний аналіз проблеми / Л. А. Теряева. - С .675-682. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентність, мистецька освіта, хорове диригування
Ткач, Марія Михайлівна. Герменевтичні ресурси компетентностей професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики / М. М. Ткач. - С .683-690. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: герменевтичні ресурси, кластери компетентностей, музично-педагогічна освіта
Ходоровський, Володимир Ісаакович. Теоретичні основи формування виконавської майстерності майбутнього вчителя музики в процесі фахової підготовки / В. І. Ходоровський. - С .691-697. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавська майстерність, музичне виконавство, фахова підготовка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Професійна освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
моральна культура -- духовні цінності -- професійна компетентність -- інклюзивна освіта
Дод.точки доступу:
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

6.
821.161.2(091)"19/20"
Х 22


    Харчук, Роксана Борисівна.
    Сучасна українська проза. Постмодерний період : навчальний посібник / Р. Б. Харчук. - 2-ге вид., стер. - Київ : Академія, 2011. - 248 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-580-366-9 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Українська література--Постмодерний період--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
українська література -- українська проза -- постмодернізм -- неомодернізм -- неопозитивізм -- неонародництво -- неомодерний стиль
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ

Примірників всього: 14
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (12)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (12)

Знайти схожі

7.
655.4/.5(075)
Т 41


    Тимошик, М. С.
    Книга для автора, редактора, видавця : практичний посібник / М. С. Тимошик. - 2-ге видання, стереотипне. - Київ : Наша культура і наука, 2006. - 559 с. - (Бібліотека видавця, редактора, автора). - ISBN 966-7821-35-8 : 38.00 грн., 70.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Видавнича справа--Засоби масової інформації--Редагування--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
перевидання -- редакторська підготовка

Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

8.
74.00я43
П 24


    Семененко, Інга Євгеніївна.
    Особливості фахової підготовки іноземних студентів вищих технічних навчальних закладів / І. Є. Семененко // Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка; гол. ред. С. О. Сисоєва ; ред. Л. Л. Хоружа [та ін.]. - Київ : Едельвейс, 2014. - Вип. 2. - С. 33-36
ДРНТІ
ББК 74.00я43

Рубрики: Освіта--Підготовка іноземних студентів

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний супровід -- фахова підготовка -- адаптаційно-коригувальний спецкурс -- організаційно-педагогічні умови
Утримувачі документа:
Бібліотека Київського столичного університету імені Бориса Грінченка : 04212 м. Київ вул. Маршала Тимошенка, 13б
Дод.точки доступу:
Сисоєва, Світлана Олександрівна \гол. ред.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\
Безпалько, О. В. \ред.\
Чернуха, Надія Миколаївна \ред.\
Болтівець, Сергій \ред.\
Караман, Станіслав \ред.\
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд імені Антона Макаренка

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

9.
   070.3(075)
   Т 41


    Тимошик, Микола Степанович.
    Книга для автора, редактора, видавця : практичний посібник / М. С. Тимошик ; рецензент: Ю. П. Дяченко, В. О. Карпенко, Н. І. Черниш. - 3-тє видання, виправлене. - Київ : Наша культура і наука, 2010. - 560 с. - (Бібліотека видавця, редактора, автора). - ISBN 978-966-7821-41-8 : 60.00 грн., 60.00 грн., 90.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Видавнича справа--Редагування--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
перевидання -- редакторська підготовка -- видавнича продукція -- видавничі стандарти -- редакторська підготовка видань -- маркетинг -- промоція
Дод.точки доступу:
Дяченко, Ю. П. \рецензент.\
Карпенко, В. О. \рецензент.\
Черниш, Н. І. \рецензент.\


Примірників всього: 3
Фаховий коледж «Універсум» (3)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (3)

Знайти схожі

10.
81.432.1-923р
С 71


   
    Спецкурс з комунікативної лінгвістики. : Методичні рекомендації для студентів спеціальності "Мова та література (англійська)" / уклад. Н. П. Поліщук ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка; Каф. практики та метод. навч. англ. мови. - Київ : Київський університет, 2010. - 28 с. - Б. ц.
ДРНТІ
ББК 81.432.1-923р

Рубрики: Лінгвістика

   Англійська мова--Методичні посібники


Кл.слова (ненормовані):
теорія комунікації -- комунікація -- комунікативна теорія -- комунікативний дискурс

Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

11.
82.0
Б 72


    Бовсунівська, Тетяна Володимирівна.
    Жанрові модифікації сучасного роману : монографія / Т. В. Бовсунівська. - Харків : Діса плюс, 2015. - 369 с. - ISBN 978-617-7064-54-0 : 95.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Жанри--Роман

Кл.слова (ненормовані):
роман-притча -- автобіографія -- роман-міф -- ергодична література -- видіння -- філософський роман -- роман-екфразис

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

12.
821.161.2.09:141.72
А 23


    Агеєва, Віра Павлівна.
    Жіночий простір: феміністичний дискурс українського модернізму : монографія / В. Агеєва. - Київ : Факт, 2003. - 320 с. - ISBN 966-8408-01-2 : 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Теорія література--Модернізм--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
жіноче письмо -- український модернізм -- жінка -- гендерні аспекти літератури

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (3)

Знайти схожі

13.
821.161.2.09
М 33


    Матвіїшин, Володимир.
    Український літературний європеїзм : монографія / В. Матвіїшин. - Київ : Академія, 2009. - 264 с. - (Монограф). - ISBN 978-966-580-306-5 : 32.00 грн., 35.00 грн.
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Теорія літератури--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
рецептивна естетика -- інонаціональне буття -- художній текст -- artistic text -- натуралізм -- naturalism -- художній переклад -- artistic translation -- психологічна проза -- psychological prose


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

14.
Шифр: І426210053/2016/4
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 4
Зміст:
Коваленко, В. С. Ідеї глобального еволюціонізму в курсі природознавства для старшої школи / В. С. Коваленко, Н. В. Стець. - С.3-5
Кл.слова: закони природи, єдність природи, коеволюція
Момот, О. В. Формування іміджу майбутніх викладачів природничих дисциплін у магістратурі класичного університету / О. В. Момот. - С.6-11
Кл.слова: педагогічний імідж
Паляниця, О. В. Особливості змісту і структури навчально-методичних комплексів біологічних дисциплін / О. В. Паляниця. - С.12-15
Кл.слова: вища школа
Харченко, О. В. Види самостійної роботи студентів з фізичного виховання / О. В. Харченко. - С.16-17
Кл.слова: мультимедійні технології, комп'ютерні технології
Подозьорова, А. В. Спецкурс як засіб формування базових компетентностей майбутніх техніків-електриків у політехнічних коледжах / А. В. Подозьорова : 18-20
Назаренко, Л. М. Концептуальна модель управління розвитком загальноосвітнього навчального закладу та технології її впровадження в управлінську практику / Л. М. Назаренко. - С.21-24
Кл.слова: кваліметричний підхід
Ніколенко, Л. Т. Професійний розвиток педагогів у формальній, неформальній та інформальній освіті дорослих: історико-педагогічний аспект / Л. Т. Ніколенко. - С.25-27
Кушнір, В. А. Необхідність введення понять "компетенція" і "компетентність" у професійній підготовці майбутніх учителів / В. А. Кушнір. - С.28-33
Таможська, І. В. На шляху до професури: кар'єрні труднощі приват-доцентів дореволюційних університетів України / І. В. Таможська. - С.34-37
Кундій, Ж. П. До питання участі провідних вітчизняних лікарів в освітньому процесі ІІ половини ХІХ-початку ХХ століття / Ж. П. Кундій. - С.38-41
Бочарова, О. А. Обдарований учень у Словаччині / О. А. Бочарова. - С.42-45
Фучила, О. М. Деякі аспекти організації освіти дорослих у потенціарних установах Фландрії (Бельгія) / О. М. Фучила. - С.46-48
Антонченко, М. О. Експертні системи як засіб формування якісних знань учнів з природознавства в загальноосвітній школі / М. О. Антонченко. - С.49-51
Смешнова, А. В. Інноваційні технології на уроках природознавства у старшій школі (досвід педагогів Пирятинської міської ради) / А. В. Смешнова. - С.52-54
Армейський, О. С. Особливості організації навчання технологій в загальноосвітньому навчальному закладі / О. С. Армейський. - С.55-58
Зубань, В. М. Гончарство як вид декоративно-прикладного мистецтва в системі цінностей художньої культури / В. М. Зубань. - С.59-60
Зубрицький, І. Я. Взаємодія школи і сім'ї з питань соціального виховання неповнолітніх на сторінках українського часопису "Учительське слово" (1912-1939рр.) / І. Я. Зубрицький. - С.61-64
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
82(100).09"20"(082.21)
А 72


   
    Антологія світової літературно-критичної думки ХХ ст. / ред. М. Зубрицька. - 2-ге вид., доп. - Львів : Літопис, 2002. - 832 с. - (Слово. Знак. Дискурс). - Термінологічний словник: с. 786-813; Покажчик імен та прізвищ: с. 814-831. - ISBN 966-7007-54-9 : 120.00 грн.
    Зміст:
ПСИХОЛІНГВІСТИЧНА ТЕОРІЯ ОЛЕКСАНДРА ПОТЕБНІ
Потебня, О. Думка й мова (фрагменти) / О. Потебня. - С .34-54
ФІЛОСОФСЬКІ ОСНОВИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО МОДЕРНІЗМУ
Ніцше, Ф. Народження трагедії (фрагменти) / Ф. Ніцше. - С .55-72
Бергсон, А. Вступ до метафізики (фрагменти) / А. Бергсон. - С .73-85
Еліот, Т. С. Функція літературної критики / Т. С. Еліот. - С .86-94
Еліот, Т. С. Музика поезії / Т. С. Еліот. - С .95-108
ПСИХОАНАЛІЗ ТА ТЕОРІЯ АРХЕТИПІВ
Фройд, З. Поет і фантазування / З. Фройд. - С .109-118
Юнг, К. -Г. Психологія та поезія / К. -Г. Юнг. - С .119-141
Фрай, Н. Архетипний аналіз: теорія мітів / Н. Фрай. - С .142-170
ФЕНОМЕНОЛОГІЧНА ТЕОРІЯ ТА КРИТИКА
Інгарден, Р. Про пізнавання літературного твору (фрагменти) / Р. Інгарден. - С .176-208
Рішар, Ж. -П. Смерть та її постаті / Ж. -П. Рішар. - С .209-229
ЛІТЕРАТУРНА ГЕРМЕНЕВТИКА
Гайдеггер, М. Навіщо поети? / М. Гайдеггер. - С .230-249
Гайдеггер, М. Гельдерлін і сутність поезії / М. Гайдеггер. - С .250-263
Гадамер, Г. -Г. Поезія і філософія / Г. -Г. Гадамер. - С .264-271
Гадамер, Г. -Г. Про вклад поезії у пошук істини / Г. -Г. Гадамер. - С .272-280
Гадамер, Г. -Г. Герменевтика і деконструкція: Дискусія Г. Г. Гадамера і Ж. Дерріди / Г. -Г. Гадамер. - С .281-287
Рікер, П. Конфлікт інтерпретацій (фрагмент) / П. Рікер. - С .288-304
Рікер, П. Що таке текст? Пояснення і розуміння / П. Рікер. - С .305-348
ЕКЗИСТЕНЦІЯЛІСТСЬКА МОДЕЛЬ В ТЕОРІЇ ЛІТЕРАТУРИ
Сартр, Ж. -П. Моя перемога є чисто вербальною / Ж. -П. Сартр. - С .327-348
ШКОЛА РЕЦЕПТИВНОЇ ЕСТЕТИКИ
Ізер, Вольфганг. Процес читання, феноменологічне наближення / В. Ізер. - С .349-367
Яусс, Г. Р. Естетичний досвід і літературна герменевтика (фрагменти) / Г. Р. Яусс. - С .368-405
ТЕОРІЯ ДІЯЛОГІЗМУ М. БАХТІНА
Бахтін, М. Висловлювання як одиниця мовленнєвого спілкування / М. Бахтін. - С .406-415
Бахтін, М. Проблема тексту у лінгвістиці, філології та інших гуманітарних науках / М. Бахтін. - С .416-425
ПРАЗЬКЕ ЛІНГВІСТИЧНЕ КОЛО
Мукаржовський, Я. Мова літературна і мова поетична / Я. Мукаржовський. - С .425-447
СТРУКТУРАЛІЗМ ТА СЕМІОТИКА
Леві-Стросс, К. Міт та значення / К. Леві-Стросс. - С .448-464
Якобсон, Р. Лінгвістика і поетика / Р. Якобсон. - С .465-490
Барт, Р. Від твору до тексту / Р. Барт. - С .491-496
Барт, Р. Текстуальний аналіз "Вальдемара" Е. По / Р. Барт. - С .497-524
Еко, У. Поетика відкритого твору / У. Еко. - С .525-538
Еко, У. Риторика та ідеологія / У. Еко. - С .539-548
Еко, У. Надінтерпретація текстів / У. Еко. - С .549-563
Еко, У. Поміж автором і текстом / У. Еко. - С .564-580
Лотман, Ю. Текст у тексті / Ю. Лотман. - С .581-597
ПОСТСТРУКТУРАЛІЗМ ТА ДЕКОНСТРУКТИВІЗМ
Фуко, М. Що таке автор? / М. Фуко. - С .598-616
Дерріда, Ж. Структура, знак і гра в дискурсі гуманітарних наук / Ж. Дерріда. - С .617-640
Ман, П. Опірність теорії / П. Ман. - С .641-661
ФЕМІНІСТИЧНА ТЕОРІЯ ТА КРИТИКА
Крістева, Ю. Stabat Mater / Ю. Крістева. - С .662-679
Шовалтер, Е. Феміністична критика у пущі / Е. Шовалтер. - С .680-708
ПОСТКОЛОНІЯЛЬНА КРИТИКА І ТЕОРІЯ
Слемон, С. Постколоніяльна критика / С. Слемон, Г. Тіффін. - С .709-713
Співак, Г. Ч. Чи може підпорядковане промовляти? / Г. Ч. Співак. - С .714-718
Саїд, Е. Орієнталізм (фрагменти) / Е. Саїд. - С .719-737
Бгабга, Г. Націєрозповідність / Г. Бгабга. - С .738-740
Мукгерджі, А. П. Чий постколоніялізм і чий постмодернізм? / А. П. Мукгерджі. - С .741-743
Дюрінг, С. Література - двійник націоналізму? / С. Дюрінг. - С .744-747
ПОСТМОДЕРНІЗМ В ІНТЕРПРЕТАЦІЇ фРЕДРІКА ДЖЕЙМСОНА
Джеймсон, Ф. Політика теорії: ідеологічні погляди у постмодерністських дебатах / Ф. Джеймсон. - С .748-762
ТЕОРІЯ ІРОНІЇ РІЧАРДА РОРТІ
Рорті, Р. Самотворення і пов'язаність: Пруст, Ніцше та Гайдеггер / Р. Рорті. - С .763-785
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Літературознавство--Історія літератури--Критика--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
філософія -- психоаналіз -- психолінгвістична теорія -- феноменологічна теорія -- літературна герменевтика -- екзистенціялістська модель
Анотація: Антологія представляє літературно-критичну думку не в традиційному уявленні, а на перетині теорії літератури, лінгвістики, історії літератури. До всіх представлених творів подано загальні вступні статті про автора твору. Кожна стаття доповнена примітками з інформацією про всіх осіб, які згадувалися в статті.
Дод.точки доступу:
Зубрицька, Марія \ред.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

16.
655.254(075.8)
Т 69


    Тріщук, О. В.
    Редагування науково-інформаційного тексту [Текст] : підручник / О. В. Тріщук. - Київ : НТУУ "КПІ", 2013. - 252 с. - ISBN 978-966-622-591-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Редагування--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
науково- інформаційна діяльність -- авторство -- категорії науково - інформаційного тексту -- науково - інформаційний текст -- першоджерела

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

17.


    Ігнатенко, В. Д.
    Система вправ для навчання майбутніх філологів письмового перекладу науково-технічних текстів [Текст] / В. Д. Ігнатенко // Іноземні мови. - Київ, 2015. - № 2. - С. 26-36. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
анотативний/реферативний переклад -- науково-технічні тексти -- етапи навчання

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.08.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)


Знайти схожі

18.


    Подозьорова, А. В.
    Спецкурс як засіб формування базових компетентностей майбутніх техніків-електриків у політехнічних коледжах [Текст] / А. В. Подозьорова // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 4 : 18-20


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

19.
821.161.2’06:141.7
Б 33


    Башкирова, Ольга.
    Гендерні художні моделі сучасної української романістики [Текст] : монографія / О. Башкирова ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський ун-т. ім. Б. Грінченка, 2018. - 352 с. - ISBN 978-617-658-054-6 : 77.41 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська література--Романістика--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
гендерна художня модель -- фемінність -- маскулінність -- гендерна ментальність -- українська романістика
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4)

Знайти схожі

20.
82.09(07)
В 55


    Вишницька, Юлія.
    Аналіз та інтерпретація художнього тексту. Спецкурс зі світової літератури [Текст] : навчально - методичний посібник / Ю. Вишницька ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2019. - 240 с. - ISBN 978-617-658-069-0 : 48.70 грн., 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Світова література--Навчально-методичні посібники

   Теорія літератури--Аналіз художнього тексту--Інтерпретація художнього тексту


Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 25
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (24)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (24)

Знайти схожі

 1-20    21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)