Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=споживчі ринки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
658.8(075)
А 83


    Армстронг, Гарі.
    Маркетинг. Загальний курс : підручник / Г. Армстронг, Ф. Котлер. - 5-те вид. - Київ : Діалектика, 2001. - 601 с. - Пер. з англ. - ISBN 5-8459-0131-6 : 11.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- стратегічне планування -- маркетингові дослідження -- споживчі ринки -- глобальний ринок -- суспільство -- етика маркетингу -- управління маркетингом -- маркетингове середовище -- товарна політика -- товарорух -- ціноутворення -- гуртова торгівля -- роздрібна торгівля -- стимулювання збуту
Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп


Примірників всього: 1
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)