Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=структурно-функціональна модель<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Іваненко, Г.
    Організаційно-методичні умови інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентської молоді / Г. Іваненко // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 1(5). - С. 169-179. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
олімпійська освіта -- заклад вищої освіти -- освітній процес -- структурно-функціональна модель
Анотація: Актуальним питанням у розвитку сучасного суспільства є наявність кваліфікованих фахівців у різних сферах життєдіяльності суспільства. Галузь «фізична культура і спорт» не є виключенням. Ефективним засобом, що сприяє якісній підготовки спеціалістів для зазначеної галузі є інтеграція питань, що пов’язані з олімпійською освітою в освітній процес закладу вищої освіти. Мета – обґрунтувати організаційно-методичні умови інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентської молоді. Матеріали та методи: аналіз науково-методичної літератури; систематизація та узагальнення; експертне опитування; моделювання. Визначені проблеми, які перешкоджають ефективному впровадженню олімпійської освіти у закладах вищої освіти України та шляхи їх подолання. Розроблені методичні матеріали для вдосконалення процесу інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентів. Розроблена структурно-функціональна модель інтеграції олімпійської освіти в освітній процес студентської молоді, яка складається з ефективних методів роботи зі студентською молоддю, а саме: практичні (інтерактивні методи навчання, організація заходів присвячених олімпійській освіті та ін.), словесні (лекції, семінари), наочні (демонстрація відео матеріалів, перегляд каналів Youtube, які присвячені тематиці олімпійської освіти та олімпійського спорту) та найбільш ефективних форм організації навчального процесу: активізація науководослідної роботи з олімпійської тематики, перегляд кінофільмів, які присвячені темі «Олімпійський спорт», організація та проведення конкурсів, брейн-рингів з тематики олімпійської освіти та олімпійського спорту. Дослідження дозволили доповнити існуючі дані, щодо особливостей інтеграції олімпійської освіти в процес підготовки фахівців закладів вищої освіти України. Вперше визначені організаційно-методичні засади впровадження олімпійської освіти в процес студентів закладах вищої освіти України.

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)