Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=текстоцентричний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
Шифр: З659149/2016/3
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 3
Зміст:
Химера, Наталія. Ексклюзивне інтерв’ю / Н. Химера, К. Таранік-Ткачук. - С.2-4
Кл.слова: проект "Філологічний Олімп", професійне зростання вчителя, обмін досвідом
Концепція науково-педагогічного проекту "Філологічний Олімп". - С.5-9
Кл.слова: Філологічний Олімп - науково-педагогічний проект, ідеї проекту "Філологічний Олімп", принципи проекту "Філологічний Олімп"
Лінійчук, Тетяна. У війни не жіноче обличчя... / Т. Лінійчук. - С.10-12
Кл.слова: сценарій виховного заходу, Друга світова війна, воїни АТО
Дуняшенко, Наталія. Хто допоможе дівчинці-підлітку пережити непрості життєві моменти? (за романом Барбари Космовської "Буба") / Н. Дуняшенко. - С.12-16
Кл.слова: план-конспект уроку, Космовська Б., Буба, про твір, сімейні цінності
Фартух, Л. А. Використання ейдос-конспекту на уроках зарубіжної літератури / Л. А. Фартух. - С.17-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ейдотехніка, ейдос-конспект, образність
Гузь, Ольга Олександрівна. Орієнтовне поурочне планування для 7 класу. Уроки № 59-62 / О. Гузь. - С.22-35
Кл.слова: тема уроку, план-конспект уроку
Гузь, Ольга Олександрівна. Контрольна робота з теми "Світова новела" : Урок № 59 / О. Гузь, С. Тіхоненко. - С.22-25
Кл.слова: світова новела, перевірка знань, контрольна робота
Гузь, Ольга Олександрівна. А. Гавальда. "35 кіло надії". Провідні ідеї твору та особливості їх художнього втілення : урок № 60 / О. Гузь, С. Тіхоненко. - С.25-28
Кл.слова: план-конспект уроку, Гавальда А., 35 кіло надіЇ, про твір, Гавальда Анна, про неї
Гузь, Ольга Олександрівна. Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі. Образ Джорджа Плейтена. Проблема духовної реалізації людини : Урок № 61 / О. Гузь. - С.29-32
Кл.слова: план-конспект уроку, Азімов Айзек, Фах, про твір, соціально-фантастична повість
Гузь, Ольга Олександрівна. Роздуми про майбутнє людини і людства. Утвердження сили людського інтелекту, самостійне мислення, творчої уваги, моральних цінностей в повісті "Фах" Айзека Азімова / О. Гузь. - С.32-35
Кл.слова: план-конспект уроку, Азімов Айзек, Фах, про твір, Плейтен Дж., характеристика образу
Кашуба, Євдокія. Текстоцентричний підхід як засіб формування читацької компетенції школярів. Матеріали до уроків за романом Діани Джонс "Мандрівний Замок Хаула" / Є. Кашуба. - С.36-47. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір, текстоцентричний підхід
Сорока, Інна. Використання програми Рrezi в діяльності вчителя зарубіжної літератури / І. Сорока. - С.48-49
Кл.слова: сервіс Рrezi.com, презентації, програма презентацій
Сорока, Інна. Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря / І. Сорока. - С.49-55
Кл.слова: план-конспект уроку, Скотт В., Айвенго, про твір, Айвенго
Портяннікова, Вікторія. Вивчаємо вірш Луїса де Гонгори-і-Арготе "Галерник" / В. Портяннікова. - С.53-55
Кл.слова: план-конспект уроку, Гонгори-і-Арготе Луїс, Галерник, про вірш, ліричний герой
Сізова, Наталія. Чарівний світ казок Г. К. Андерсена / Н. Сізова. - С.55-58
Кл.слова: позакласна робота, сценарій свята, творчість Г. К. Андерсен
Філь, Тетяна. Жіноча доля на життєвих перехрестях / Т. Філь. - С.59-63
Кл.слова: літературно-музична композиція, позакласна робота (зарубіжна література), сценарій свята 8 березня
Шевченко, Тетяна Володимирівна. Романтичні мотиви / Т. В. Шевченко. - С.64
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Шевченко, Тетяна Володимирівна. До повісті Ч. Діккенса "Різдвяна пісня у прозі" ("Різдвяний подарунок") / Т. В. Шевченко. - С.64
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Шевченко, Тетяна Володимирівна. Звернення вчителя до випускників / Т. В. Шевченко. - С.64
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Сорока, Інна. Утілення в образі Айвенго кодексу лицаря / І. Сорока. - С.49-52
Кл.слова: план-конспект уроку, Скотт В., Айвенго, про твір, аналіз твору
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Кашуба, Євдокія.
    Текстоцентричний підхід як засіб формування читацької компетенції школярів. Матеріали до уроків за романом Діани Джонс "Мандрівний Замок Хаула" [Текст] / Є. Кашуба // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2016. - № 3. - С. 36-47. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
план-конспект уроку -- Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір -- текстоцентричний підхід

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Яременко, В. І.
    Тестові завдання з української мови (текстоцентричний підхід) : 8 клас / В. І. Яременко // Вивчаємо українську мову та літературу : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - 2018. - N 30. - С. 32-36

Рубрики: Українська мова--методика викладання--тестові завдання--8 клас

Кл.слова (ненормовані):
українська мова (8 клас) -- 8 клас (українська мова) -- тестові завдання (українська мова; 8 клас) -- текстоцентричний підхід

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

4.


    Щока, Ольга.
    Вивчення фразеології в 10 класі на матеріалі творів Бориса Грінченка [Текст] / О. Щока // Українська мова і література в школах України : наук.-метод. та літературно-мистецький журн. - 2019. - № 5. - С. 28-33. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
фразеологія -- методика -- текстоцентричний підхід -- комунікативна компетентність -- Борис Грінченко

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: П225817115/2019/31
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2019р. № 31
Зміст:
Бродніцкі, М. Міжкультурність та її конотації у галузі освіти: пошук академічних парадигм / М. Бродніцкі. - С.4-8
Кл.слова: людська особистість, освіта, міжкультурність
Лапіан, Т. Роль сім’ї у формуванні активного ставлення дітей та молоді до вільного часу / Т. Лапіан. - С.9-13
Кл.слова: культура вільного часу, діти і молодь, школа
Semrau, K. Depresja a popularne uzaleznienia XXI wieku / K. Semrau. - С.14-19
Кл.слова: депресія, наркоманія, підлітки
Тернопільська, В. І. Моніторинг проблеми формування впевненості в собі студентськоїї молоді / В. І. Тернопільська. - С.20-25
Кл.слова: інтроверсія, педагогічний оптимізм, соціальна адаптація
Мельниченко, О. В. Педагогічка підприємництва як необхідна складова формування сучасного компетентнісного фахівця / О. В. Мельниченко. - С.26-31
Кл.слова: підприємницька ініціатива, мислення, професійна освіта
Козак, Л. В. Адаптація дітей раннього віку до умов закладу дошкільної освіти засобом LEGO-технології / Л. В. Козак, Д. В. Хожай. - С.32-38
Кл.слова: ігрова діяльність, LEGO DUPLO, ранній вік
Дика, Н. М. Робота з медійним текстом в умовах модернізації навчальних програм з української мови / Н. М. Дика, О. П. Глазова. - С.39-45
Кл.слова: риторичний текст, текстоцентричний підхід, медіа-грамотність
Козир, М. В. Уміння доводити власну думку в процесі розвитку критичного мислення молодших школярів / М. В. Козир, М. О. Грабовська. - С.46-53
Кл.слова: розвиток особистості, початкова школа, критичне мислення
Міляєва, В. Р. Психологічні особливості управлінської компетентності керівників закладів загальної середньої освіти в умовах освітніх реформ / В. Р. Міляєва, О. В. Пристай. - С.54-58
Кл.слова: лідерський потенціал, освітні реформи, професійна компетентність
Хомовиченко, О. В. Психологічні особливості поведінки в сімейному конфлікті подружжя середнього віку / О. В. Хомовиченко, І. А. Власенко. - С.59-65
Кл.слова: сімейний конфлікт, стратегії поведінки, рекомендації
Вронська, В. М. Сучасні вимоги до психологічної компетентності в діяльності медичної сестри дошкілльного навчального закладу / В. М. Вронська. - С.66-70
Кл.слова: медична сестра, здоров’я, професійна підготовка
Співак, Я. О. Компетентнісний підхід як теоретична основа дослідження формування професійної компетентності майбутніх соціальних працівників / Я. О. Співак. - С.71-77
Кл.слова: інноватизація, освітнє середовище, діяльнісний підхід
Назаренко, О. Є. Пріоритетні напрями розвитку вищої освіти у Південній Кореї / О. Є. Назаренко. - С.78-85
Кл.слова: вища освіта, глобалізація, модернізація
Шеліган, О. Н. Підприємницька компетентність у наукових рецепціях вчених / О. Н. Шеліган. - С.86-90
Кл.слова: підприємництво, мотиваційний, когнітивний
Іжевська, О. В. Особливості навчання дітей з кліповим мисленням засобами ІКТ / О. В. Іжевська. - С.91-95
Кл.слова: інтернет-серфінг, інформатизація, критичне мислення
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Дика, Н. М.
    Робота з медійним текстом в умовах модернізації навчальних програм з української мови [Текст] / Н. М. Дика, О. П. Глазова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2019. - № 31. - С. 39-45 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
риторичний текст -- текстоцентричний підхід -- медіа-грамотність
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Глазова, О. П.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф1 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

7.


    Бондаренко, Неллі.
    Розвиваємо ключові компетентності: міжпредметний аспект / Н. Бондаренко // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2020. - № 4. - С. 33-40. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- розвиток -- текстоцентричний підхід -- різногалузева проблематика -- міжпредметний аспект

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Руденко, Ю. А.
    Текстоцентричний підхід до увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теорія і методика навчання [Електронний ресурс] / Ю. А. Руденко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 4(12). - С. 181-194. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
текст -- культурно-значеннєвий професійно орієнтований текст -- культурно- значеннєвий фаховий дискурс -- увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів -- професійно-мовленнєва діяльність майбутніх вихователів -- текстоцентричний підхід -- текстотворча діяльність майбутніх вихователів -- текстотворча компетенція майбутніх вихователів
Анотація: Статтю присвячено методологічному обґрунтуванню доцільності звернення до текстоцентричного підходу в увиразненні мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Автором розкривається сутність ключових понять текстоцентричного підходу: текст, культурно значеннєвий професійно – орієнтований текст (КЗПОТ), культурно-значеннєвий фаховий дискурс.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

9.


    Мордовцева, М.
    Особливості реалізації текстоцентричного підходу в навчанні професійного мовлення студентів [Текст] / М. Мордовцева // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 63-68. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
мовлення -- навчальний текст -- професійна діяльність -- професійне мовлення -- текст -- текстоцентричний підхід
Анотація: У запропонованій статті висвітлено особливості реалізації текстоцентричного підходу в навчанні професійного мовлення студентів, майбутніх педагогів; проаналізовано різні підходи вчених щодо ролі тексту під час мовленнєвої діяльності здобувачів на заняттях гуманітарного циклу, описано вимоги до навчальних професійно зорієнтованих текстів, критерії їх відбору.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)