Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=тригери<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
004.65(075)
Б 48


    Берко, А. Ю.
    Системи баз даних та знань [Текст] : підручник для студентів вищ. навч. закл. Кн. 2. Системи управління базами даних та знань / А. Ю. Берко, О. М. Верес, В. В. Пасічник ; ред. В. В. Пасічник. - Львів : Магнолія 2006, 2016. - 583 с. - (Комп’ютинґ). - ISBN 978-966-2025-56-9 : 374.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Комп’ютерні технології--Бази даних--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
модуль -- транзакція -- тригери -- предикат
Дод.точки доступу:
Верес, О. М.
Пасічник, В. В.
Пасічник, В. В. \ред.\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

2.
658.8
Б 48


    Берґер, Йона.
    Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними [Текст] / Й. Берґер ; перекладач О. Замойська. - 4-те видання. - Київ : Наш формат, 2018. - 200 с. - ISBN 978-617-7279-12-8 : 175.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Маркетинг--Вірусний маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
соціальна валюта -- тригери -- нон-фікшн
Дод.точки доступу:
Замойська, Олена \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.


    Маркітан, Володимир Олегович.
    Зберігання ієрархічих структур в реляційних базах даних / В. О. Маркітан, М. А. Возняк, Л. В. Булатецька // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2022. - N 16. - С. 85-97, DOI 10.28925/2663-4023.2022.16.8597. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
база даних -- ієрархічні структури даних -- дерево -- модель суміжних списків -- модель таблиці зв’язків
Анотація: Системи управління реляційними базами даних і сама мова SQL не мають жодних вбудованих механізмів для зберігання та управління ієрархічними структурами. Існує кілька різних способів представлення дерев в реляційних базах даних. В роботі розглянуто метод моделювання ієрархічних структурданих у вигляді списків суміжності (Adjacency List) та таблиці зв’язків (Closure Table). Для кожного методу, подано приклади написання запитів для розв’язання типових завдань, які зустрічаються під час роботи з деревовидними структурами: пошук всіх дочірніх вузлів, всіх нащадків та предків заданого вузла, переміщення вузла до іншого батьківського вузла, видалення вузлів з усіма його нащадками. Розглянуто можливість використання рекурсивних запитів при відображення всього дерева в моделі списків суміжності. У випадку, якщо глибина дерева не відома, або не відомо на якому рівні знаходиться заданий елемент, то запит не може бути побудований стандартними засобами оператора SELECT, тоді потрібно створювати рекурсивну процедуру, або писати рекурсивний запит. Для того, щоб уникнути рекурсії при виведенні всього дерева, всіх вузлів піддерева та пошук шляху від певного місця до кореня, моделювання ієрархічних структур даних виконують у вигляді таблиці зв’язків (Closure Table). При цьому ускладнюється процес додавання нового вузла, переміщення вузла до іншого батьківського вузла. В такому випадку для спрощення написання запитів пропонується створювати тригери, які будуть будувати, або перебудовувати зв’язки. Враховуючи те, що інодівиникає потреба збереження залежних, зокрема ієрархічних структур в реляційній базі даних, потрібно вміти орати модельзбереження таких даних. На вибір методу, для розв’язання конкретної задачі, впливає швидкість виконання основних операцій з деревами. Дослідження різних варіантів організації деревоподібних структур SQLдозволить зрозуміти та обрати самий оптимальний спосіб побудови такої структури в реляційній базі даних для конкретної задачі. Усі, наведені в даній роботі SQL запити, створювалися та тестувалися для реляційних баз данихOracle
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Возняк, Микола Андрійович
Булатецька, Леся Віталіївна


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.
316.77
К 73


    Коулман, Аманда.
    Стратегії кризових комунікацій. Як готуватися заздалегідь, ефективно реагувати та цілком відновлюватися : пер. з англ. / Аманда Коулман ; перекладач О. Тараненко. - Харків : ВД Фабула, 2023. - 200 с. - ISBN 978-617-522-077-1 : 250.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Комунікація

Кл.слова (ненормовані):
криза -- реакція на кризу -- управління кризою -- комунікатор -- операційне реагування -- екстренна допомога -- прес-секретар -- комунікація із жертвами -- розпізнавання впливу -- тригери -- відновлення
Анотація: Чи можна підготуватися до кризи? Як захистити репутацію компанії? Чи можна відновитися після подій, які загрожують самому існуванню бізнесу? Видатна британська консультантка Аманда Коулман дає чіткі й переконливі відповіді на ці та чимало інших запитань, що зазвичай хвилюють вдумливих керівників і піарників. Ця актуальна книжка є втіленням більш ніж двадцятирічного досвіду практичної роботи авторки в галузі кризових комунікацій. Цінні поради, наведені результати досліджень і велика кількість конкретних прикладів стануть справжнім ресурсом у повсякденній діяльності професійного комунікатора до настання кризи і на будь-якому її етапі. А продумане планування, своєчасне реагування та постійна увага до людей допоможуть захистити бізнес, зробивши його міцним і стійким до будь-яких викликів.
Дод.точки доступу:
Тараненко, О. \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)