Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=тьюторський супровід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Каплуновська, Олена
    Тьюторство - дієва форма методичного супроводу педагогів / Олена Каплуновська // Дошкільне виховання. - 2016. - № 3. - С. 10-13 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Методична робота

Кл.слова (ненормовані):
тьютор -- тьюторський супровід
Анотація: В статті йдеться про один із ефективних шляхів реалізації особистісно орієнтованого методичного супроводу педагогів - тьюторство. Він передбачає домінування індивідуально-гуманістичної парадигми безперервної освіти педагога, єдності особистісного, соціального та професійного чинників, креативного переосмислення власного досвіду, творчого пошуку педагогічних засобів, які стимулювали б особистісно орієнтовану взаємодію, самоосвіту формування інтелектуального потенціалу та професійної компетентності педагогів.

Є примірники у відділах:
Ф3 (29.03.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (30.03.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

2.


   
    Інтерактивні лекції в медичному університеті: актуальні смисли і клінічні практики [Електронний ресурс] / І. Соколова [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 89-98, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивна лекція -- клінічні дисципліни -- навчальна платформа MoodleCloud -- тьюторський супровід -- медичний університет
Анотація: У статті автори пропонують своє розуміння актуальних смислів інтерактивних лекцій як важливої складової хмарно-орієнтованого освітнього середовища в медичному університеті. Серед використаних методів дослідження – аналіз і узагальнення наукових джерел для обґрунтування теоретичної платформи дослідження; моделювання і метод дослідного навчання – для визначення компонентів лекції і уточнення умов проведення інтерактивних лекцій; соціометричного аналізу ефективності взаємодії всередині малої групи для оцінювання результатів навчання за різними форматами лекцій. Описано досвід використання двох форматів лекцій (з елементами інтерактиву та інтерактивної) на прикладі навчання неврології в Донецькому національному медичному університеті. Визначено та охарактеризовано організаційні (навчальні ресурси і активні елементи освітньої платформи Moodle; гнучка функціональна структура лекції; когнітивно-пізнавальний та мотиваційний критерії ефективності інтерактивної лекції) та дидактичні умови проведення інтерактивних лекцій з клінічних дисциплін. Зроблено висновок, що дидактичні принципи навчання (науковості, безперервності набуття наукових знань і формування клінічного досвіду, активності і самостійності здобувачів вищої освіти, інтерактивності) забезпечують ефективність проведення інтерактивних лекцій. Доведено, що навчання на основі запитів та реальних клінічних ситуацій (з використанням принципів доказової медицини) посилюють конверсію пасивної презентації навчального матеріалу в комунікаційні та комунікативні практики, сприяють розвитку клінічного мислення студентів. Автори дійшли висновку, що тьюторський супровід спрямовує на вибудовування освітньої траєкторії навчання майбутнього лікаря, сприяє формуванню в нього соціальних навичок і професійної рефлексії.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Соколова, І.
Стрельченко, О.
Козинська, І.
Селезньова С., Козинський О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)