Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=успішність навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
Шифр: П875300957/2019/1/2
   Журнал

Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Едельвейс, 2002 - - 2019. - ISSN 2078-1687. - Виходить кожного кварталу
2019р. Вип. 1/2
Зміст:
Сисоєва, С. Загальна педагогіка в сучасному науковому дискурсі / С. Сисоєва. - С.7-14
Кл.слова: виховання, методологія, освіта
Дічек, Н. Розвиток філософських і психологічних засад особистісноорі єнтованої освіти в незалежній Україні / Н. Дічек. - С.15-28
Кл.слова: діяльнісна парадигма, обдарованість, індивідуальний підхід
Галюка, О. Соціальна мобільність педагога: сутність та зміст поняття / О. Галюка. - С.29-36
Кл.слова: вертикальна мобільність, педагогічна мобільність, соціальна мобільність
Стеченко, О. Порівняльний аналіз атестації випускників-медиків та результатів вступного ЗНО / О. Стеченко, В. Мельник. - С.37-44
Кл.слова: успішність навчання, сертифікати ЗНО
Стеблюк, С. Особливості формування професійної компетентності у майбутніх фахівців з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності / С. Стеблюк. - С.45-51
Кл.слова: освітня програма, професійна компетентність, ступенева освіта
Назаренко, І. Формування професійно орієнтованої англомовної компетентності в майбутніх програмістів: психолого-педагогічні особливості / І. Назаренко. - С.52-59
Кл.слова: особистісні риси, інженери програмного забезпечення, психологічні особливості студентів
Синекоп, О. Диференційоване навчання майбутніх іт-фахівців професійно орієнтованому англомовному спілкуванню: види і форми контролю / О. Синекоп. - С.60-69
Кл.слова: диференційоване навчання, IT-фахівці, англомовне спілкування
Михайлюк, Г. Навчання діалогічному та монологічному японському мовленню: онлайн-курс / Г. Михайлюк. - С.70-77
Кл.слова: японське мовлення, фасилітатор, комунікативна компетенція
Сологуб, В. Особливості впровадження інклюзивної освіти в закладах вищої мистецької освіти / В. Сологуб. - С.78-87
Кл.слова: інклюзивна освіта, нотні редактори, комп’ютерні програми
Альохін, М. Антибулінгові практики в школі: соціально-педагогічний контекст / М. Альохін. - С.93-99
Кл.слова: толерантність, емпатія, насильницька поведінка
Карамишева, О. Вплив сім’ї на емоційний розвиток дитини середнього дошкільного віку / О. Карамишева. - С.93-99
Кл.слова: емоційний розвиток, сімейне виховання
Власова, І. Автономія університетів: аналіз міжнародних документів / І. Власова. - С.100-105
Кл.слова: децентралізація управління, конкуренція, тенденції розвитку освіти
Кристопчук, Т. Національні стандарти та моделі професійної підготовки фахівців у країнах Європейського Союзу / Т. Кристопчук. - С.106-112
Кл.слова: професійний стандарт, педагогічна діяльність, національний стандарт
Горшкова, Г. Професійна підготовка майб утніх логопедів до застосування адаптованих фізичних вправ: зарубіжний досвід / Г. Горшкова. - С.113-119
Кл.слова: майбутні логопеди, професійна підготовка, адаптовані фізичні вправи
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Стеченко, О.
    Порівняльний аналіз атестації випускників-медиків та результатів вступного ЗНО [Текст] / О. Стеченко, В. Мельник // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1/2. - С. 37-44, DOI 10.28925/2078-1687.2019.1-2.3744 . - ISSN 2078-1687

Кл.слова (ненормовані):
успішність навчання -- сертифікати ЗНО
Дод.точки доступу:
Мельник, В.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.


    Алексеєв, О. М.
    Методичні особливості діагностування успішності навчання студентів при використанні імітаційної моделі тестування [Електронний ресурс] / О. М. Алексеєв. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2011. - № 1. - С. 12-23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
успішність навчання -- тестовий контроль -- імітаційна модель -- тестове завдання -- багатосесійне тестування -- нечітко-логічна тестова система -- контроль успішності навчання -- процедури тестування
Анотація: Стаття присвячена проблемі підвищення точності педагогічних вимірювань. Наведені результати дозволяють уточнити методику використання імітаційної моделі тестування для організації та проведення контролю успішності навчання студентів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)